ik lurk nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom LURK jij de COS.. Wij zouden niet aan lurken doen!!!
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!quote:
Ja dat is wel jammer want ik ga steeds minder van die filmpjes bekijken. Vooral tijdens evenementen staan er zo veel filmpjes dat je er een dagtaak aan heb om ze te bekijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb ook al eens vraagtekens gesteld bij al die filmpjes.... Filmpjes van een half uur waarin niets gebeurd![]()
Het lijkt wel eens zo te zijn van: Ik heb het opgenomen, nu zal ik het posten ook...
Heb als eens verzocht de reden van posten er bij te zetten. Maar dat gebeurd niet. Waarschijnlijk omdat het pure bagger is en ze het zelf niet weten....
jij kan ook hier komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!
doe alles maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor, achter, boven, onder, wat je wilt schatje.
Ik heb Isa verdedigt toen iedereen tegen haar was. Maar ik had het fout. Het is een stomme kut.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
ik schrik steeds als isa word genoemt op de streams
Je praat poepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!
precies!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer want ik ga steeds minder van die filmpjes bekijken. Vooral tijdens evenementen staan er zo veel filmpjes dat je er een dagtaak aan heb om ze te bekijken.
rustig maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
ik schrik steeds als isa word genoemt op de streams
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |