abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:13:14 #1
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140289769
quote:
Nocigar schreef ooit ergens

Ik lees net op Twitter en inmiddels ook op de site van het Parool dat topcrimineel Martha is doodgeschoten. Martha was een zware jongen en een van de bekendste gezichten van de nieuwe generatie criminelen. De politie Ooggetuigen spreken van een 'gruwelijke schietpartij.'
Hier een linkje naar het artikel:
http://www.parool.nl/paro(...)en-slachtoffer.dhtml
Prrrrr
pi_140289931
Al lang gepost
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:19:20 #3
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140289971
Ah hier verder.. fipo enzo..

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Als een kind niet na wil blijven als ie iets verkeerd gedaan heeft en door het raam wegsneakt, prima. Maar dan ook niet wél bescherming vragen van de concierge als degenen die hij gepest heeft hem opwachten met een honkbalknuppel.
Nee het is meer dat het kind van school ontsnapt en bij de kerk om hulp vraagt.. die zegt dat willen we wel, maar dan gebruiken we je ook even lekker...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:20:22 #4
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140290008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef terrorsjaak het volgende:
Al lang gepost
Zojuist nog... jij ook zie ik.. :6
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:20:46 #5
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140290019
Nou zoiets. Hij loopt weg bij de pliesie en vraagt hen later hem te beschermen. Krom natuurlijk. Als ie zijn kont op wil steken/ zijn oneerlijk verdiende geld wil besteden om wel bescherming te krijgen moet ie zelf weten, maar niet het ene wel en het andere niet.
Prrrrr
pi_140290037
Volgens meerdere bronnen heeft Gwenette 5miljoen nagelaten om zijn dood en die van bouhbouh te wreken. Ook zeiden vrienden van Gwenette te weten uit welke hoek 't komt en wraak te zullen nemen.

Kortom; er gaan nog veel doden vallen, met name aan de kant van Benaouf. Mensen die denken dat de oorlog voorbij is hebben 't mis.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:22:49 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140290079
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou zoiets. Hij loopt weg bij de pliesie en vraagt hen later hem te beschermen. Krom natuurlijk. Als ie zijn kont op wil steken/ zijn oneerlijk verdiende geld wil besteden om wel bescherming te krijgen moet ie zelf weten, maar niet het ene wel en het andere niet.
Nee hij loopt niet weg bij de politie... hij ontsnapt uit een gevangenis.. wat ook gewoon mag...
Vervolgens laat de politie het gebeuren... als er wel een omstander was geraakt... wat dan..?
Nu zijn er gelukkig enkel de kogels door huizen en auto's gevlogen..
pi_140290084
Met die 5 miljoen had die beter ergens een huisje op de hei in het buitenland kunnen kopen
pi_140290098
quote:
Advocaat Martha uit kritiek op OM

Advocaat Nico Meijering is geschokt door de dood van topcrimineel Martha. "Dit is precies waar ik voor vreesde.'' Volgens Meijering heeft hij na de mislukte aanslag in december op Martha met politie en Openbaar Ministerie over bescherming gesproken. Dat heeft echter tot niets geleid. De politie bevestigt dat verhaal.

Het OM wilde alleen voor bescherming zorgen als Martha medewerking zou verlenen, dus door namen te noemen. "Dat kon hij niet omdat de dader natuurlijk geen visitekaartje heeft achtergelaten", zegt de advocaat. "En in hardop filosoferen wie er achter konden zitten, had hij geen zin. Daarom kreeg hij geen bescherming."

Meijering verwijt het OM dat moedwillig een situatie is geschapen waarin Martha groot gevaar liep. "Hij was geschorst. Hij moest nog acht maanden uitzitten in een oude zaak die door de Hoge Raad was terugverwezen naar het hof. Hij mocht de zaak in vrijheid afwachten maar hij moest voldoen aan strenge voorwaarden", zegt Meijering.

Martha moest zich elke week op het politiebureau melden. Ook moest hij op een vast adres gaan wonen. "Omdat deze voorwaarden hem in gevaar brachten, heb ik verschillende keren gevraagd om opheffing, maar het OM heeft zich daar telkens tegen verzet."

Martha droeg een poosje een kogelwerend vest als hij buiten was, maar is daar op een gegeven moment mee gestopt. "Hij vertelde mij dat hij geen vest meer droeg omdat de politie dat tegen hem gebruikte. Zo werd hij opgepakt op verdenking van het voorbereiden van een liquidatie omdat hij een kogelwerend vest droeg."

Volgens Meijering heeft de politie sinds Martha op vrije voeten was, verschillende keren invallen bij hem gedaan. Uit tips zou blijken dat hij wapens had. "De politie heeft zelf tegen hem gezegd dat ze dachten dat het ging om valse tips van tegenstanders. Met als doel om hem door de politie te laten ontwapenen, zodat eventuele beramers makkelijker bij hem konden komen'', zegt Meijering. En dat heeft gewerkt, zo blijkt nu, aldus de advocaat.
Je verwacht het niet.
pi_140290107
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef RVer het volgende:
Met die 5 miljoen had die beter ergens een huisje op de hei in het buitenland kunnen kopen
Ja. Eerlijk met geld waren zijn maten ook niet altijd.
pi_140290128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Boeiend allemaal, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, er zijn op dit moment meerdere criminelen die maar al te graag bescherming willen maar daar niks voor willen terugdoen, namelijk snitchen en praten over wat er allemaal is gebeurd.

Politie hier zijn ook gewoon echte amateurs, zonder informanten en getuigen bereiken ze helemaal niks. Toch triest voor woorden dat Benaouf zelf online ging reageren om de politie 'anoniem' te informeren.
pi_140290139
Komt er straks weer ruzie over die 5 miljoen _O-
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:24:55 #13
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140290144
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee hij loopt niet weg bij de politie... hij ontsnapt uit een gevangenis.. wat ook gewoon mag...
Vervolgens laat de politie het gebeuren... als er wel een omstander was geraakt... wat dan..?
Nu zijn er gelukkig enkel de kogels door huizen en auto's gevlogen..
Bij wie loopt hij dan weg, als dat niet bij de politie is? En nou niet flauw doen met namen of rugnummers, 'de gevangenis', justitie', 'de rechterlijke macht'. Als je gevangen wordt gezet heeft de politie gewonnen en als jij dan ontsnapt hou je je niet aan de regels van het spel. Dan ook niet komen zeuren dat de andere boeven op het schoolplein je komen schoppen.
Prrrrr
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:24:58 #14
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140290145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Volgens meerdere bronnen heeft Gwenette 5miljoen nagelaten om zijn dood en die van bouhbouh te wreken. Ook zeiden vrienden van Gwenette te weten uit welke hoek 't komt en wraak te zullen nemen.

Kortom; er gaan nog veel doden vallen, met name aan de kant van Benaouf. Mensen die denken dat de oorlog voorbij is hebben 't mis.
Bron..? lol

Nee maar zonder dat nieuws was dat ook wel helder... dit gaat nog wel ff door.. en het word vast weer een leuke zomer... (8>

quote:
Met 1 had ik me al gered tot ik te bejaard was om te kunnen schijten...
pi_140290216
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Bron..? lol

Nee maar zonder dat nieuws was dat ook wel helder... dit gaat nog wel ff door.. en het word vast weer een leuke zomer... (8>

[..]

Met 1 had ik me al gered tot ik te bejaard was om te kunnen schijten...
Natuurlijk, was al duidelijk, maar toch interessant dat hij zo'n grote som geld daarvoor beschikbaar heeft gesteld; http://www.misdaadjournal(...)dorp-en-rick-halman/
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:40 #16
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140290314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Bij wie loopt hij dan weg, als dat niet bij de politie is? En nou niet flauw doen met namen of rugnummers, 'de gevangenis', justitie', 'de rechterlijke macht'. Als je gevangen wordt gezet heeft de politie gewonnen en als jij dan ontsnapt hou je je niet aan de regels van het spel. Dan ook niet komen zeuren dat de andere boeven op het schoolplein je komen schoppen.
Wie houd zich niet aan het spel..? als de "politie" je pakt en vastzet, maar niet kunnen vasthouden wegens of, gebrek aan bewijs, of gewoon omdat ze meer van voetbal dan van een gevangene houden.. Het is een spel met twee spelers... en vals spelen is laf...
pi_140290343
quote:
Hij dacht onaantastbaar te zijn, ook ga je na een tijdje gegarandeerd terugkeren naar 'jouw' stad en dan wordt je alsnog vermoord.
pi_140290363
Heeft HJK nu wel de goede foto?
pi_140290426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:31 schreef Halcon het volgende:
Heeft HJK nu wel de goede foto?
Waar zie jij een verkeerde foto dan?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:33:08 #20
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140290430
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wie houd zich niet aan het spel..? als de "politie" je pakt en vastzet, maar niet kunnen vasthouden wegens of, gebrek aan bewijs, of gewoon omdat ze meer van voetbal dan van een gevangene houden.. Het is een spel met twee spelers... en vals spelen is laf...
Je krijgt gelijk.
Prrrrr
pi_140290568
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
Meijering verwijt het OM dat moedwillig een situatie is geschapen waarin Martha groot gevaar liep
Leuk, een advocaat met humor.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:38:24 #22
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140290642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hij dacht onaantastbaar te zijn, ook ga je na een tijdje gegarandeerd terugkeren naar 'jouw' stad en dan wordt je alsnog vermoord.
Niet iedereen doet dat.. enkel degene die het niet kunnen navertellen... of op een andere slechte manier in het nieuws komen :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Je krijgt gelijk.
Wauw.. :*
pi_140290648
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:

En hoe moet ie dat geregeld hebben dan? Bij een notaris vastleggen dat als die en die zijn omgelegd dat dan het geld uitgekeerd mag worden?

Of heeft ie het op voorhand al uitbetaald? Diegene(n) die dat al hebben gekregen hoeven dan geen zak uit te voeren want wraak kan ie niet meer nemen Gwenette.

Lijkt me dus een broodje Aap.
pi_140290703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Tijdje terug had hij een foto van ali b geplaatst bij een artikel over een criminele Marokkaan
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_140290717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hij heeft weleens onterecht foto's aan namen gekoppeld.

Ik vind het geen beste journalist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')