Voedingscoach is een vrij beroepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, zij durft zichzelf 'voedingscoach' te noemen.
lot en marije zitten aan de bacoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Injetta het volgende:
Lot gaat weer geheimzinnig fluisteren. Zo irritant is dat.
Trouwens opvallend hoe Lot en Lau vanmiddag die Marije aan het afbranden waren en nu de hele tijd al om haar heen hangen en leuk aan het doen zijn met haar.
Dat en de flessen sterke drank die Lot achterover drukte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat even over schimmel en voetschimmel praten terwijl de gasten van Vanessa aan de dis zitten.
Heel langzaam begin ik te begrijpen hoe dat restaurant van haar fadurrr naar een faillissement is toegegroeid.
Ja, alleen al zeggen dat dikke mensen de hele dag eten en vooral dat ze het elke dag wel heeft over haar eigen uiterlijk en gewicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik krijg toch eerder de indruk dat ze een soort van eetstoornis heeft (gehad). Ze zegt zelf van niet, maar ze vertelt hoe mager ze was en hoe iedereen haar te dun vond en dat ze het zelf heel normaal vond. Dat ze eten weggooide als het haar werd opgedrongen. Hoe die altijd etende dikke mensen haar weerzin op wekken.
Ze heeft in ieder geval een vet issue met eten.
Ze praat ook zoals die annorexia meisjes in die serie van afgelopen jaar waarbij ze een aantal meisjes hebben gevolgd.
Een beetje lijzig, emotieloos en toonloos.
Sapkuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... Lot is aan de lijn en ze zit nu sterke drank te drinken?
Ze vertelde ook dat het zo lekker is om uit de pannen te pikken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus dat ik vermoed dat ze van de borden van de gasten mee zat te kanen.
ja maar wel met cola lightquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle drie..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat nou als je het zou kunnen doen, zonder camera's?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blijven.
Correctie: Ik zou er nooit naar toe gaan.
Of ik krijg een vergoeding uitgekeerd waarmee ik levenslang niet meer verplicht hoef te werken en mijn eigen Utopia kan stichten .......![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiedag .... bedankt, toch leuk om dit even mee te krijgen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.coach4everybod(...)fecoaches/marijeslee
Ter afwisseling van eten.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wodka toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
ach, dat is allemaal script, en jdm heeft duidelijk gezegd dat streamers niet belangrijk zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Injetta het volgende:
Lot gaat weer geheimzinnig fluisteren. Zo irritant is dat.
Trouwens opvallend hoe Lot en Lau vanmiddag die Marije aan het afbranden waren en nu de hele tijd al om haar heen hangen en leuk aan het doen zijn met haar.
Alcoholische dranken bevatten loze calorieën is haar verteld dus daar gaat ze niet van aankomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze is in ieder geval geobserdeerd door eten en gewicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja, alleen al zeggen dat dikke mensen de hele dag eten en vooral dat ze het elke dag wel heeft over haar eigen uiterlijk en gewicht.
Ze pikten het uit een kist uit de slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wodka toch?
Van wie hebben ze dat gejat?
Jimmy dacht wel dat ze er mee uit moest kijken en lette er daarom op dat ze niet elke dag ging drinken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... heeft Lot soms ook al een drankprobleem?
zelf vlees mee nemen???quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil BBQ avonden gaan organiseren. Kan ze meer 'mensen' ontvangen.
Maar ze proat nooi nie over iemand anders niequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa weer zeiken over de andere bewoners bij haar gasten.
Niet elke dag?? Als je elke dag sterke drank nodig hebt, dan heb je dus een drankprobleem. Dat meisje is 23 of zo!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Haropro het volgende:
[..]
Jimmy dacht wel dat ze er mee uit moest kijken en lette er daarom op dat ze niet elke dag ging drinken.
Kreeftekopquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ze proat nooi nie over iemand anders nie
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil BBQ avonden gaan organiseren. Kan ze meer 'mensen' ontvangen.
Uit de kist van die duitser, Joeygay.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze pikten het uit een kist uit de slaapkamer
Terwijl Billy en Ruud buiten zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef pullup het volgende:
Vanessa loopt te verkondigen aan tafel dat ze met de eters buiten wil gaan eten omdat ze binnen last van ongedierte hebben
dat zijn geen gasten, dat zijn gewoon "ingehuurden"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa weer zeiken over de andere bewoners bij haar gasten.
Nooit, ze is altijd eerlijk en oprecht, ze drinkt ook niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ze proat nooi nie over iemand anders nie
Ja, tijdens het bezoek van haar kinderen wist ze te vertellen dat ze thuis wel verder kon met haar huiskamerdiners, want het schijnt uniek te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?
Zit die nu in een droomwereld dat ze denkt dat Julius haar echt een topkok vindt of zo??
Ja zie je wel. Zij heeft het volgens mij wel echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze vertelde ook dat het zo lekker is om uit de pannen te pikken.
Nou ja, Jimmy viel het ook op van die drank en Lot en zei letterlijk: Lot drinkt ook bij elke gelegenheid dat ze kan drinken. En maakte zich daar zorgen om.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet elke dag?? Als je elke dag sterke drank nodig hebt, dan heb je dus een drankprobleem. Dat meisje is 23 of zo!!!!
hij wordt steeds kanslozer. Aan het begin dacht ik nog dat hij zou waarmaken waarin hij geloofde, maar hij is inmiddels de grootste weerspeigeling van de huidige samenleving. Klagen over van alles en nog wat maar er zelf niss aan doen.quote:
Dat denk ik ook. Maar wrs ook erfelijk bepaald. Kijk naar haar faduuurrrr.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Disana het volgende:
Ja zie je wel. Zij heeft het volgens mij wel echt aan zichzelf te danken.
Maar hier komt ze er toch wel achter. Buiten is het schijnheilig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Marije vindt meisjes wel leuk maar ze zijn sneaky achter elkaars rug om
Maar hier kan ze het wel trekken, maar buiten vindt ze het schijnheilig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Marije vindt meisjes wel leuk maar ze zijn sneaky achter elkaars rug om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |