SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Die vreten wel vaker gebakken kaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
Vegetariërs ook nog...vol verwachting kloppen de hartjes
[ afbeelding ]
Naar wat ik begreep had hij dat verteld... aan Billyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Miek37 het volgende:
Maar please, kan iemand mij vertellen hoe Billy te weten is gekomen dat Ruud op Marije had gegoogled?
O, is het weer zover, heeft ze weer te weinig gekooktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En er is geen stroom en er zijn meer mensen dan geplanned
Ow Ruud had het zelf verteld! oke bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij dat verteld... aan Billy
Niet 100% sure.
Volgens mij ging het over Ruud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Over wie heeft Gio het?
'Hij heeft iemand gevonden waar 'ie hem erin kan douwen'
Jammer dat we het begin niet mee hebben gekregen.quote:
Val net binnen, maar volgens mij over Ruudquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Over wie heeft Gio het?
'Hij heeft iemand gevonden waar 'ie hem erin kan douwen'
Ja jammer. Volgens mij ging het erover dat ze vonden dat Ruud niet goed gekozen had door hem er eerst in te hangen alvorens te kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jammer dat we het begin niet mee hebben gekregen.
zoen die en diequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Emil is nergens meer van onder de indruk......
Oh, komen die en die? Ueuhhhhhhhhhhh
Beetje blasé aan het worden?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou er gebeurt werkelijk niets.
Lot, Lau en Wie? praten.
En de koeien gemolken door Ruud.
Ik ben er maar weer vandoor
Ze is niet vooruit te branden, ppff wat een zever zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
Marije heeft eigenlijk wel een heel zeurderige stem, niet veel anders dan die van Nicoline. Ik zap toch maar naar de koeden.
Ik vind haar stem altijd nog vele malen beter te pruimen dan die van Isabella en Vanessa. Voor wat betreft inhoud hoef je ook al niet bij laatste twee te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
Marije heeft eigenlijk wel een heel zeurderige stem, niet veel anders dan die van Nicoline. Ik zap toch maar naar de koeden.
Dan vind ik zelfs Nico toch nog spannenderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is niet vooruit te branden, ppff wat een zever zeg.
Ja dat is zo, maar ik probeer naar zo'n Marijestream te kijken en merk dat het voelt alsof er een mug om mijn hoofd zoemt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik vind haar stem altijd nog vele malen beter te pruimen dan die van Isabella en Vanessa. Voor wat betreft inhoud hoef je ook al niet bij laatste twee te zijn.
mmmmmm beide niet ha ha haquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan vind ik zelfs Nico toch nog spannender
Praat ze nog steeds zo alsof ze heel kortademig is?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik probeer naar zo'n Marijestream te kijken en merk dat het voelt alsof er een mug om mijn hoofd zoemt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Praat ze nog steeds zo alsof ze heel kortademig is?
En ze blijft maar zenuwachtig door haar haar wroeten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee, dat is iets dat ik zelf heb (door mijn hart) en dat klinkt toch echt anders. Dit klinkt meer als een vermoeide duursporter: nasaal en monotoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me dit keer ook af in hoeverre dit een echte act was, die weliswaar niet heel sterk werd opgevoerd. Lachjes voor de huilbuien die zonder tranen waren. Allemaal show !!! Ik geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Billy hangt alweer bij Ruud het toneelstukje is gespeeld en alles is weer goed
Overal liggen nu hoopjes krachtvoer. Hij gebruikt het om de koeien op de plek te krijgen waar hij ze wil.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En zwangere koe staat gewoon weer krachtvoer te vreten.
Die 2 snappen het eg niet wat boer Klaver heeft verteld.
Gaat echt ene oor in, andere uit bij Ruud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
krachtvoer mag toch wel kuikenvoer is niet goed of ik heb dat stukje van het krachtvoer gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Totaal ongeschikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal liggen nu hoopjes krachtvoer. Hij gebruikt het om de koeien op de plek te krijgen waar hij ze wil.
Nope, is uitrdrukkelijk verboden door boer Klaver.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Zzoos het volgende:
[..]
krachtvoer mag toch wel kuikenvoer is niet goed of ik heb dat stukje van het krachtvoer gemist
ok dat heb ik dan ff gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nope, is uitrdrukkelijk verboden door boer Klaver.
Waar Lot naast staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
Lekker vooroordeel van Marije: dikke mensen eten de hele dag.
Zij is toch voedingsdeskundige?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
Of Marije ziet Lot niet als dik en dat ze het daarom gewoon zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar Lot naast staat.![]()
Die dat natuurlijk meteen ontkent.
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.quote:
Ik begreep dat ze een schriftelijke opleiding heeft gedaan.quote:
Als je je er al zo simpel vanaf maakt. 'Meneer, ieder pondje gaat door het mondje.'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een schriftelijke opleiding heeft gedaan.
Volgens mij heeft ze nog niet veel praktijkervaring.
Ja klopt, 20 lessen of zo. Kan je volgens mij ook bij de LOI doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met een stukje eerlijkheid, weliswaar gebaseerd op verkeerde feiten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef Haropro het volgende:
[..]
Of Marije ziet Lot niet als dik en dat ze het daarom gewoon zegt.
Ja die vergelijking is hier gemaakt en die fotos ook hier geplaatstquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, ze hebben FOK! gezien, Kees Prins en Billy naast elkaar!
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je je er al zo simpel vanaf maakt. 'Meneer, ieder pondje gaat door het mondje.'
ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.
hij wil nu gewoon naar huis, zijn worstelgala zit erop, en....hij was gevraagd voor utopia, met die gekken heeft hij het wel gezien!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Emil is nergens meer van onder de indruk......
Oh, komen die en die? Ueuhhhhhhhhhhh
Beetje blasé aan het worden?
Aha ..... daarover heb ik ooit eens een slecht geluid vernomen. Mensen die te ver waren afgevallen en daardoor niet meer in goede conditie. O.i.d. Opvallend ook van Herbalife is dat men vooral investeert in afvallen, maar helaas niet in aankomen. Hetgeen net zo goed een struggle kan zijn. Zo wie zo daarover weinig info en ondersteuning. Dat zou een mooie doelgroep kunnen zijn ....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.
Omg, das echt erg. Nu is de vraag, is Ruud fan van Jiskefet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Daarom. Voor een 'deskundige' ging ze wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.
Is dat overigens ook niet zo'n (Amerikaanse) Pyramide-instantie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.
http://www.coach4everybod(...)fecoaches/marijesleequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Aha ..... daarover heb ik ooit eens een slecht geluid vernomen. Mensen die te ver waren afgevallen en daardoor niet meer in goede conditie. O.i.d. Opvallend ook van Herbalife is dat men vooral investeert in afvallen, maar helaas niet in aankomen. Hetgeen net zo goed een struggle kan zijn. Zo wie zo daarover weinig info en ondersteuning. Dat zou een mooie doelgroep kunnen zijn ....
Wat een onzin. Kijk naar Lot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Is dat overigens ook niet zo'n (Amerikaanse) Pyramide-instantie?
Zou ik toch zielig vinden, als je 22 bent ben je daar heel gevoelig in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef bull1966 het volgende:
nu dat lot nog een keer die ervoor en erna foto ziet
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja klopt, 20 lessen of zo. Kan je volgens mij ook bij de LOI doen.
Ik krijg toch eerder de indruk dat ze een soort van eetstoornis heeft (gehad). Ze zegt zelf van niet, maar ze vertelt hoe mager ze was en hoe iedereen haar te dun vond en dat ze het zelf heel normaal vond. Dat ze eten weggooide als het haar werd opgedrongen. Hoe die altijd etende dikke mensen haar weerzin op wekken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Dat is niets anders dan spam. Ik dacht echt dat ze ervoor gestudeerd had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.coach4everybod(...)fecoaches/marijeslee
Ik heb een sportdocente gehad die ook aardig rond was, maar praktisch de hele dag in beweging met aandacht voor haar voedsel. De ene stofwisseling is de ander blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
F* Hell .... is dat vader en dochter ?!?!?!?!quote:
Mijn foto!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan duurt het weer even voordat hij op kan staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Odaiba het volgende:
Rienk kan dus ook niet vechten tegen de liefde. Ligt nu weer Nicoline half af te lebberen....
Mja, zij durft zichzelf 'voedingscoach' te noemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niets anders dan spam. Ik dacht echt dat ze ervoor gestudeerd had.
Gouden fotoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn foto!
[ afbeelding ]
Hahahahaha..
Heeft iemand dat gesprek opgenomen?
Dat mag zij want zij had als enige haar hele kist volgepropt met eten voor de anderen aan het begin van het programma.quote:
Ik zou er ook niet blijven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
hij wil nu gewoon naar huis, zijn worstelgala zit erop, en....hij was gevraagd voor utopia, met die gekken heeft hij het wel gezien!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef beequeen het volgende:
Lot begint over schimmels en teenschimmels waar de eters bij zijn.
Ja, ik heb ook wel het idee dat de genen daarin ook een flinke rol meespelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik heb een sportdocente gehad die ook aardig rond was, maar praktisch de hele dag in beweging met aandacht voor haar voedsel. De ene stofwisseling is de ander blijkbaar niet.
Plus dat ik vermoed dat ze van de borden van de gasten mee zat te kanen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat even over schimmel en voetschimmel praten terwijl de gasten van Vanessa aan de dis zitten.
Heel langzaam begin ik te begrijpen hoe dat restaurant van haar fadurrr naar een faillissement is toegegroeid.
Voedingscoach is een vrij beroepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, zij durft zichzelf 'voedingscoach' te noemen.
lot en marije zitten aan de bacoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Injetta het volgende:
Lot gaat weer geheimzinnig fluisteren. Zo irritant is dat.
Trouwens opvallend hoe Lot en Lau vanmiddag die Marije aan het afbranden waren en nu de hele tijd al om haar heen hangen en leuk aan het doen zijn met haar.
Dat en de flessen sterke drank die Lot achterover drukte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat even over schimmel en voetschimmel praten terwijl de gasten van Vanessa aan de dis zitten.
Heel langzaam begin ik te begrijpen hoe dat restaurant van haar fadurrr naar een faillissement is toegegroeid.
Ja, alleen al zeggen dat dikke mensen de hele dag eten en vooral dat ze het elke dag wel heeft over haar eigen uiterlijk en gewicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik krijg toch eerder de indruk dat ze een soort van eetstoornis heeft (gehad). Ze zegt zelf van niet, maar ze vertelt hoe mager ze was en hoe iedereen haar te dun vond en dat ze het zelf heel normaal vond. Dat ze eten weggooide als het haar werd opgedrongen. Hoe die altijd etende dikke mensen haar weerzin op wekken.
Ze heeft in ieder geval een vet issue met eten.
Ze praat ook zoals die annorexia meisjes in die serie van afgelopen jaar waarbij ze een aantal meisjes hebben gevolgd.
Een beetje lijzig, emotieloos en toonloos.
Sapkuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... Lot is aan de lijn en ze zit nu sterke drank te drinken?
Ze vertelde ook dat het zo lekker is om uit de pannen te pikken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus dat ik vermoed dat ze van de borden van de gasten mee zat te kanen.
ja maar wel met cola lightquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle drie..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat nou als je het zou kunnen doen, zonder camera's?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blijven.
Correctie: Ik zou er nooit naar toe gaan.
Of ik krijg een vergoeding uitgekeerd waarmee ik levenslang niet meer verplicht hoef te werken en mijn eigen Utopia kan stichten .......![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiedag .... bedankt, toch leuk om dit even mee te krijgen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.coach4everybod(...)fecoaches/marijeslee
Ter afwisseling van eten.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wodka toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
ach, dat is allemaal script, en jdm heeft duidelijk gezegd dat streamers niet belangrijk zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Injetta het volgende:
Lot gaat weer geheimzinnig fluisteren. Zo irritant is dat.
Trouwens opvallend hoe Lot en Lau vanmiddag die Marije aan het afbranden waren en nu de hele tijd al om haar heen hangen en leuk aan het doen zijn met haar.
Alcoholische dranken bevatten loze calorieën is haar verteld dus daar gaat ze niet van aankomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze is in ieder geval geobserdeerd door eten en gewicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja, alleen al zeggen dat dikke mensen de hele dag eten en vooral dat ze het elke dag wel heeft over haar eigen uiterlijk en gewicht.
Ze pikten het uit een kist uit de slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wodka toch?
Van wie hebben ze dat gejat?
Jimmy dacht wel dat ze er mee uit moest kijken en lette er daarom op dat ze niet elke dag ging drinken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... heeft Lot soms ook al een drankprobleem?
zelf vlees mee nemen???quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil BBQ avonden gaan organiseren. Kan ze meer 'mensen' ontvangen.
Maar ze proat nooi nie over iemand anders niequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa weer zeiken over de andere bewoners bij haar gasten.
Niet elke dag?? Als je elke dag sterke drank nodig hebt, dan heb je dus een drankprobleem. Dat meisje is 23 of zo!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Haropro het volgende:
[..]
Jimmy dacht wel dat ze er mee uit moest kijken en lette er daarom op dat ze niet elke dag ging drinken.
Kreeftekopquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ze proat nooi nie over iemand anders nie
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil BBQ avonden gaan organiseren. Kan ze meer 'mensen' ontvangen.
Uit de kist van die duitser, Joeygay.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze pikten het uit een kist uit de slaapkamer
Terwijl Billy en Ruud buiten zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef pullup het volgende:
Vanessa loopt te verkondigen aan tafel dat ze met de eters buiten wil gaan eten omdat ze binnen last van ongedierte hebben
dat zijn geen gasten, dat zijn gewoon "ingehuurden"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa weer zeiken over de andere bewoners bij haar gasten.
Nooit, ze is altijd eerlijk en oprecht, ze drinkt ook niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ze proat nooi nie over iemand anders nie
Ja, tijdens het bezoek van haar kinderen wist ze te vertellen dat ze thuis wel verder kon met haar huiskamerdiners, want het schijnt uniek te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?
Zit die nu in een droomwereld dat ze denkt dat Julius haar echt een topkok vindt of zo??
Ja zie je wel. Zij heeft het volgens mij wel echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze vertelde ook dat het zo lekker is om uit de pannen te pikken.
Nou ja, Jimmy viel het ook op van die drank en Lot en zei letterlijk: Lot drinkt ook bij elke gelegenheid dat ze kan drinken. En maakte zich daar zorgen om.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet elke dag?? Als je elke dag sterke drank nodig hebt, dan heb je dus een drankprobleem. Dat meisje is 23 of zo!!!!
hij wordt steeds kanslozer. Aan het begin dacht ik nog dat hij zou waarmaken waarin hij geloofde, maar hij is inmiddels de grootste weerspeigeling van de huidige samenleving. Klagen over van alles en nog wat maar er zelf niss aan doen.quote:
Dat denk ik ook. Maar wrs ook erfelijk bepaald. Kijk naar haar faduuurrrr.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Disana het volgende:
Ja zie je wel. Zij heeft het volgens mij wel echt aan zichzelf te danken.
Maar hier komt ze er toch wel achter. Buiten is het schijnheilig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Marije vindt meisjes wel leuk maar ze zijn sneaky achter elkaars rug om
Maar hier kan ze het wel trekken, maar buiten vindt ze het schijnheilig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Marije vindt meisjes wel leuk maar ze zijn sneaky achter elkaars rug om
Verveling... ik denk meer gewoonte uit het restaurant. Mee-eten en -drinken met de koks en de gasten. En dat kan ze niet opgeven. Dus eet- én drankprobleem wat mij betreft. Die wordt me nog een partij dik straks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, Jimmy viel het ook op van die drank en Lot en zei letterlijk: Lot drinkt ook bij elke gelegenheid dat ze kan drinken. En maakte zich daar zorgen om.
Ik denk echt dat het verveling is.
Dat mens is gek!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Buiten vindt Marije meisjes schijheilig![]()
Binnenin utopia niet dan?
Vond Billy dat ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ruud heeft de foto's gezien van Kees Prins en Billyboy.
Hij vond het wel lijken.![]()
Want ze had het juiste tasje en de juiste schoenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Injetta het volgende:
Een pestverhaal van Marije, maar ze heeft er niks aan over gehouden hoor..
![]()
Lot komt ook meteen met haar pestverhaal en dat ze onzeker is geworden. En later werden die pesters haar beste vrienden....
Dat je iemand serieus kan nemen met dat ding op haar hoofd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Injetta het volgende:
Een pestverhaal van Marije, maar ze heeft er niks aan over gehouden hoor..
![]()
Lot komt ook meteen met haar pestverhaal en dat ze onzeker is geworden. En later werden die pesters haar beste vrienden....
Dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Marije ben je je op de middelbare school aan het ontwikkelen tot mens.
Zou Vanessa misschien onder deze noemer zonder vergunningen haar restaurantgasten kunnen vergiftigen?quote:
Aangezien ze daar bijna allemaal nogal een vreemd zelfbeeld hebben zit ze dus prima op haar plaats in Utopia.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
Marije was altijd al zelfverzekerd? Zo komt ze niet op me over.
Je bent vanaf het begin af aan mensquote:
Er klopt iets niet met die verhalen van Marije...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
Marije was altijd al zelfverzekerd? Zo komt ze niet op me over.
Ik vind het toch razend knap dat ze zo'n verzameling reflectielozen hebben kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien ze daar bijna allemaal nogal een vreemd zelfbeeld hebben zit ze dus prima op haar plaats in Utopia.
Wie van hen twee is als laatste in de zenderkamer geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef jovencita01 het volgende:
Je ziet aan de manier van praten van lot, dat ze aan het acteren is, nu! Het zijn standaard zinnen die ze al zo vaak heeft gezegd!
Je hebt er weer één bij voor je analyses.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met die verhalen van Marije...
Issues met eten, vreselijk gepest, vader gestorven, alleen met jongens omgaan, maar ze is wel heeeeel zelverzekerd hoor!
Ze is een beetje weird jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Issues met eten, vreselijk gepest, vader gestorven, alleen met jongens omgaan, maar ze is wel heeeeel zelverzekerd hoor!
Ik vind haar zo'n mislukt New Age meisje. Nergens echt passen, kwetsbaar en onzeker, en je dan ergens in vastbijten. Bij haar blijkt dat dus Herbalife te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Good question ... Nee, ik zou helse ruzies krijgen met een aantal mensen daar. Ik zou binnen no time op het nominatiebankje zitten en eruit vliegen .....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef theDC het volgende:
[..]
Wat nou als je het zou kunnen doen, zonder camera's?
Oh, nu begrijp ik het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef jovencita01 het volgende:
Je ziet aan de manier van praten van lot, dat ze aan het acteren is, nu! Het zijn standaard zinnen die ze al zo vaak heeft gezegd!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het toch razend knap dat ze zo'n verzameling reflectielozen hebben kunnen vinden.
Tja... als ze Utopia zo volstoppen met van die complexe figuren...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt er weer één bij voor je analyses.
Sprekendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar zit ze.![]()
[ afbeelding ]
Ben zelf redelijk bbq-minded en die Julius heb laatst wel een bbq toko geopend. Maar Vanes mist de drive naar perfectie, zelfkritiek, en nog wat andere eigenschappen. No way dat Julius dat oooooit gaat doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?
Zit die nu in een droomwereld dat ze denkt dat Julius haar echt een topkok vindt of zo??
Ik verbaas met nergens meer over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe doen die meiden dat toch? Een uur geleden zat Lot Marije af te maken en nu zit ze gezellig te keuvelen.
Rienk is dat toch niet??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Injetta het volgende:
Volgens Marije stopt Nicolien alles in haar mond wat groen is en uit de grond komt.
en ze sturen vanuit de febo! dan wordt je toch knettergek! daarnaast ze krijgen niet voor niets begeleiding na dat ze eruit zijn! Ze worden daar knettergek!quote:
En wrs al betaald. Wat is JdM toch een toffe gast.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Er stond toevallig een zwembed bij het hek.
Dat zeg je nou wel, maar ik ben wel benieuwd hoe het zit met die vergunningen. Sowieso qua drank, maar ook qua reinheid voedsel etc...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Zou Vanessa misschien onder deze noemer zonder vergunningen haar restaurantgasten kunnen vergiftigen?
Nymfomanequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
'er zaten sowieso meer meisjes dan jongens'
En ze gaat weer verder over jongens..![]()
Een jongensgek?
Dat zou wel leuk zijnquote:
ronquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije: Ik val echt op mannen die harde werkers zijn.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef theDC het volgende:
Tjeees, hoe die Lot weer allemaal persoonlijke shit van ruud en bil aan Marije verteld, ongelooflijk!
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Good question ... Nee, ik zou helse ruzies krijgen met een aantal mensen daar. Ik zou binnen no time op het nominatiebankje zitten en eruit vliegen .....
Ik .... ben ongeschikt.
Ik vraag mij af hoe dat zondag met het ijs gaat, ik weet wel als je met ijs op evenementen staat je best wel vaak controle van de keuringsdienst van waren krijgt. xxxquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef theDC het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar ik ben wel benieuwd hoe het zit met die vergunningen. Sowieso qua drank, maar ook qua reinheid voedsel etc...
Gaak van de week es navragen.
Open een topicquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:33 schreef theDC het volgende:
[..]
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?
En wie zou je btw nu zelf nomineren?
Fack! Kom op Ruud, in de benen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije: Ik val echt op mannen die harde werkers zijn.
Maar hij vindt Lot wel moeilijk leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Joey denkt dat Lot het over hem heeft met Marije.
quote:
Yep.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Urb het volgende:
Joey verteld dat Lau en Lot elkaar ook gevingerverft hebben
Emil "Tegen mij zeiden ze alleen zoenen"
Tsja onbegrijpelijk, gaat hij effe uitleggen / goedpraten hoe Lot zich *voelt*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
WTF??? Waar bemoeit die Emil zich mee? Wie denkt ie wel niet dat ie is zeg?
had ie lot gister beloofdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet handig zijn om dat zwembad ergens neer te zetten in de buurt van een kraan?
Ik hoop dat ze komen, wens niemand van de bezoekers spuitkak toe :Squote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe dat zondag met het ijs gaat, ik weet wel als je met ijs op evenementen staat je best wel vaak controle van de keuringsdienst van waren krijgt. xxx
ja ze moet peositief overkomen op tv dus wedden dat alleende positieve dingen worden uitgeondenquote:
Die man waant zich zo langzamerhand een beetje een soort opperhoofd ofzo? Bemoei je lekker met je eigen zaken zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja onbegrijpelijk, gaat hij effe uitleggen / goedpraten hoe Lot zich *voelt*![]()
Ze durft het zelf niet, en is als de dood voor Marije waar ze nu mee aanpapt.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef theDC het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze komen, wens niemand van de bezoekers spuitkak toe :S
goed bij de koeien een zwembad....... duurt nie lang voordat dt kapot is...niets bij de koeien doen maar alleen ruud welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.
Het water halen ze denk ik bij de stal vandaan.
Zodat ze eraf kunnen springen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet handig zijn om dat zwembad ergens neer te zetten in de buurt van een kraan?
Niemand durft te reageren ben ik bangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef theDC het volgende:
[..]
Das wel een goeie, es nadenken over een mogelijke topic formulering
Ja, kreeg het idee dat Emil de verhaallijn Joey - Lot door wilde drukken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:41 schreef beequeen het volgende:
Emil is de spreekbuis van het hokje.
Jowie zegt dat hij niks met Lot wil. We wachten af.
Doet ie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
Misschien schakelt hij over naar Marije. Hij was vanmiddag al druk met haar in het weiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey: Ik ga hier niks met Lot beginnen.
Met een emmertje heen en weer lopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.
Het water halen ze denk ik bij de stal vandaan.
Ik word er een beetje ziek vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef Haropro het volgende:
Ik word een beetje week van Emil de huispsycholoog.
Ze hebben een slang. Maar ik zag dat Stuk het zwembad al in zijn bek had.quote:
Ik had ze verboden om water te pakken ze moeten allemaal betalen om er in te kunnen, terwijl ze zelf het water betalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef Blueheeler het volgende:
Doen ze koud water in dat bad? Niet fijn als je er niet in kan zwemmen.
Hoop dat ze er in schijt als het net vol is ha haquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben een slang. Maar ik zag dat Stuk het zwembad al in zijn bek had.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien schakelt hij over naar Marije. Hij was vanmiddag al druk met haar in het weiland.
Tonneke, is er wel vaker.quote:
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef theDC het volgende:
[..]
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.
Ik wil géén van alle zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef theDC het volgende:
[..]
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.
Misschien heeft ze wel zware COPD, je weet niet waarom ze moe is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef Urb het volgende:
Die zus moet effe leunen, is moe van 20 meter lopen van de auto naar binnen toe
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?quote:
Haar verjaardag vieren met een etentje, gok ik. Gezellig hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?
Bij dat grote bad wat hun hebben zeer zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef Jian het volgende:
Maare, ik heb me wel eens laten vertellen dat er verwarming in zo'n bad moet omdat ie anders gewoon ijs en ijskoud is/blijft........ Zit dat erbij?
Etenquote:
Door de zon warmt dat ook wel op hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij dat grote bad wat hun hebben zeer zeker
Billy staat in het weiland geloof ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt die kut Bil weer in haar bed. Mijn god zeg
Oh ik bedoelde op wie mensen het meeste zouden lijken volgens hunzelf. Je hebt wel een punt dat. Iemand daar perfect is, en iedereen hier natuuuuurlijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |