Isa zag hier ook al de ironie van in: ze halen een Playboybunny binnen waar ze van alles van verwachten, maar er gebeurt niks en een schooljuf is nog geen week binnen en die gaat volledig losquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
LOL en zo is het... Cameramannen waren ook veel meer gesteld op Robin dan op Marije bemerk ik. Alsof er van Robin heeeeel veel verwacht werd en van Marije zelfs na de hete nacht nog steeds niet.
Van mij mag ze nog wel een keer los hoor maar dan met dunnere dekens
Zelfs de Kamasutra houdt die beweging voor onmogelijk. Op je rechterzij liggen en links iemand bedienen die op de rug ligt en een stukje je van je af is fysiek gezien onmogelijk volgens mij Gio had met rechts echter van alles kunnen doen bij haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje vergezocht. Ik kan me zo voorstellen dat je je 's nachts in een kuil in de buitenlucht, met een sloot drank op, niet helemaal aan de de Kamasutra houdt.
Ze moeten het ook als ironie zien vind ik. Is niks menselijker dan met de bewuste factoren dit te bereiken op jonge leeftijd. No big deal wat mij betreft al zal voor de vriendin van Gio nu toch echt de grens zijn bereikt lijkt mij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa zag hier ook al de ironie van in: ze halen een Playboybunny binnen waar ze van alles van verwachten, maar er gebeurt niks en een schooljuf is nog geen week binnen en die gaat volledig los
Ik kan me de interpretatie van de mensen voorstellen, maar heb eerder gezegd dat hij zich volgens mij zelf aan het bedienen was ;-) En ook in mijn post die je quote zeg ik datquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje vergezocht. Ik kan me zo voorstellen dat je je 's nachts in een kuil in de buitenlucht, met een sloot drank op, niet helemaal aan de de Kamasutra houdt.
Humbug. Ze hebben ronduit toegegeven wat er is gebeurd. We moeten de zaken niet ingewikkelder maken dan ze zijn,quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:35 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook die bewuste beelden heeft gezien en dat hij daarbij bang was dat het door thuis anders uitgelegd zou worden.
Kijk maar goed: op het bewuste moment lag ze met haar hoofd naar Gio toe. Je moet even kijken naar het filmpje dat later lichter is gemaakt, daar kan je het goed op zien.quote:Daarnaast kan het heel goed zijn dat hij haar wel betast heeft.
Ook lijkt het mij fysiek onmogelijk voor haar om hem op dat bewuste moment te bedienen omdat zij op haar rechterzij ligt en met joey bezig is en dan moet je wel heel lenig zijn om je linkerhand op de leuter van gio te leggen. Maar wat Gio met rechts doet is niet te zien.
Nogmaals: ze hebben duidelijk toegegeven wat er is gebeurd. Ze refereren aan Marijes actie als 'langlaufen'. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben?quote:Concluderend denk ik dus dat Gio bang is voor eigen interpretaties van thuis en dat hij het daarom met 'friemelen' heeft afgedaan. Wat er buiten het trekfilmpjes is gebeurd staat ook nergens meer op beeld maar het is een feit dat Gio snel lag te snurken. Op het wipfilmpje hoor je hem duidelijk zagen.
Refereren ze daar zelf aan? Tijdens de bekentenis van Gio zegt hij dat dit helemaal is opgeblazen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Humbug. Ze hebben ronduit toegegeven wat er is gebeurd. We moeten de zaken niet ingewikkelder maken dan ze zijn,
[..]
[..]
Nogmaals: ze hebben duidelijk toegegeven wat er is gebeurd. Ze refereren aan Marijes actie als 'langlaufen'. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben?
Dat heb je mis volgens mij. Dit is de interpretatie van de anderen bewoners en niet van de heren in de kuil en al helemaal niet van Marije. Dat langlaufen kwam van Lotte af toen ze het filmpje had gezien en is door die 3 nooit bevestigd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Nogmaals: ze hebben duidelijk toegegeven wat er is gebeurd. Ze refereren aan Marijes actie als 'langlaufen'. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben?
Ja, maar dit begint een beetje op een bewust geforceerde ontkenningsfase te lijken waar ook die tienermeisjes op FB in zitten die smoorverliefd op Gio zijn er niet mee kunnen leven dat hun held door die slechte juf is aangerand Je wilt niet dat het gebeurd is, dus is het niet gebeurd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik kan me de interpretatie van de mensen voorstellen, maar heb eerder gezegd dat hij zich volgens mij zelf aan het bedienen was ;-) En ook in mijn post die je quote zeg ik dat
Ja, dat 'langlaufen' komt bij henzelf vandaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Refereren ze daar zelf aan? Tijdens de bekentenis van Gio zegt hij dat dit helemaal is opgeblazen.
Maar ook nooit ontkend. Zelfs Emil had het over langlaufen waar zowel Marije als die twee gasten bij zaten en ze kwamen niet in het geweer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:52 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Dat heb je mis volgens mij. Dit is de interpretatie van de anderen bewoners en niet van de heren in de kuil en al helemaal niet van Marije. Dat langlaufen kwam van Lotte af toen ze het filmpje had gezien en is door die 3 nooit bevestigd.
Hebben we het over voetbal?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Zelfs de Kamasutra houdt die beweging voor onmogelijk. Op je rechterzij liggen en links iemand bedienen die op de rug ligt en een stukje je van je af is fysiek gezien onmogelijk volgens mij Gio had met rechts echter van alles kunnen doen bij haar.
Nee dit kwam van Lotte en dit ontkent hij in het begin van zijn 'bekentenis' om het laten te vervangen voor 'friemelen'quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat 'langlaufen' komt bij henzelf vandaan
Dat is puur de fout van Marij om nergens en publiek op te reageren. Als ze meteen na het betoog van Gio was opgestaan en haar verhaal had gedaan, waren de langlauf verhalen ook snel de wereld uit geweest. Alleen 1 op 1 is ze wat opener maar daarmee redt ze zich niet uit de situatie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ook nooit ontkend. Zelfs Emil had het over langlaufen waar zowel Marije als die twee gasten bij zaten en ze kwamen niet in het geweer.
Er is gewoon meerdere malen door de betrokken partijen toegegeven dat beide jongens een handje zijn geholpen door Marije. De mogelijke impact hiervan proberen ze wel steeds te downplayen met opmerkingen als "het stelde eigenlijk niet zo veel voor", maar daarmee is eigenlijk het tegenovergestelde al geïmpliceerd. En als Gio alleen de hand aan zichzelf had geslagen, zou het voor de groep en zijn vriendin thuis klaar geweest zijn. als hij dat gewoon zou hebben opgebiecht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Dat is puur de fout van Marij om nergens en publiek op te reageren. Als ze meteen na het betoog van Gio was opgestaan en haar verhaal had gedaan, waren de langlauf verhalen ook snel de wereld uit geweest. Alleen 1 op 1 is ze wat opener maar daarmee redt ze zich niet uit de situatie.
ik weet niet wat erger is voor de vriendin.. "friemelen' of je aftrekken bij 2 vozende mensen, Dan zou ik ook eerder voor friemelen kiezen want dat kun je zo breed uitleggen,quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is gewoon meerdere malen door de betrokken partijen toegegeven dat beide jongens een handje zijn geholpen door Marije. De mogelijke impact hiervan proberen ze wel steeds te downplayen met opmerkingen als "het stelde eigenlijk niet zo veel voor", maar daarmee is eigenlijk het tegenovergestelde al geïmpliceerd. En als Gio alleen de hand aan zichzelf had geslagen, zou het voor de groep en zijn vriendin thuis klaar geweest zijn. als hij dat gewoon zou hebben opgebiecht.
Beren doen ze daar allemaal. Big deal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is voor de vriendin.. "friemelen' of je aftrekken bij 2 vozende mensen, Dan zou ik ook eerder voor friemelen kiezen want dat kun je zo breed uitleggen,
De brief van Gio zal meer duidelijkheid brengen denk ik maar die krijgen we natuurlijk niet te lezen..
Daar refereerde ik idd ook aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Nee dit kwam van Lotte en dit ontkent hij in het begin van zijn 'bekentenis' om het laten te vervangen voor 'friemelen'
Beren betekent volgens mij in het Gronings neukenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beren doen ze daar allemaal. Big deal.
Hier in Zuid-Holland betekent het schijten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:34 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Beren betekent volgens mij in het Gronings neuken
Hier in Arnhem lopen ze gewoon in de dierentuin..quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland betekent het schijten.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:00 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Hier in Arnhem lopen ze gewoon in de dierentuin..
Ja maar niet allemaal direct naast 2 anderen die liggen te vozen met elkaar. Gio is de meesterrukker volgens mij. Maar goed, die is nog jongquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beren doen ze daar allemaal. Big deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |