quote:gewoon niet zeggen dat je dat hebt gedroomd
Op donderdag 17 oktober 2002 22:12 schreef c0rneel het volgende:
m'n vriendin was er niet zo blij mee dak droom over exen enzo. maar goed doe je nix aan...
quote:Tuurlijk, ik denk dat iedereen dat weleens heeft, je kan je dromen namelijk niet helemaal zelf bepalen.
Op donderdag 17 oktober 2002 08:11 schreef Splackavellie het volgende:
hebben jullie wel eens gedroomd dat je vreemging?
bij je huidige vriend(in) of bij totaal onbekenden in je droom
of dat iemand bij jou vreemdging?
quote:dromen zijn bedrog
Op vrijdag 18 oktober 2002 08:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Tuurlijk, ik denk dat iedereen dat weleens heeft, je kan je dromen namelijk niet helemaal zelf bepalen.
En ach, mijn vriendin heeft ze waarschijnlijk ook, maar ik geef er niet veel om, zolang het maar bij dromen blijft.
quote:Juist, jij snapt het!
Op vrijdag 18 oktober 2002 09:53 schreef Splackavellie het volgende:[..]
dromen zijn bedrog
quote:we vertelle elkaar altijd alles, nadeel is wel dat ze in dromen geloofd. maar goed zolang k beloof dat ik nix bij een ander doe is alles goed
Op vrijdag 18 oktober 2002 08:34 schreef Splackavellie het volgende:[..]
gewoon niet zeggen dat je dat hebt gedroomd
quote:Heb ik ook gehad...ik was toen helemaal in de war omdat het het zusje van mn vriendin betrof
Op donderdag 17 oktober 2002 09:10 schreef Lotjeb het volgende:
... thweede keer was het anders... toen werd ik ook echt met een verliefd gevoel wakker, ik was toen ook even aardig in de war... Heel raar was dat.
Vandaar dat ik het in het dagelijks leven ook goed trek, omdat ik de confrontatie
onderbewust al heb gehad .
Andersom heb ik ook wel eens gehad, dat ik over iemand aan het dromen was, en dat ik toen ik wakker werd, dacht dat ik ook naast diegene lag, ipv mijn bedgenoot.
quote:De meeste dromen zijn bedrog
Op vrijdag 18 oktober 2002 09:53 schreef Splackavellie het volgende:
dromen zijn bedrog
quote:Je moest eens weten hoeveel dit voor me opheldert!
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:27 schreef k_i_m het volgende:
Andersom heb ik ook wel eens gehad, dat ik over iemand aan het dromen was, en dat ik toen ik wakker werd, dacht dat ik ook naast diegene lag, ipv mijn bedgenoot.
quote:ik heb ook een vriendin, en ik droom ook best vaak over sex met een mooie vrouw. Is het vreemdgaan als de desbetreffende mooie vrouw je vriendin zelf is?
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:20 schreef Jantje171282 het volgende:
ik heb een vriendin en droom soms wel over mooie vrouwen en sex etc (wat iedere man nou eenmaal wel eens doet) droom je dan over vreemdgaan?
quote:Ach man, stel je niet aan!
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:18 schreef Smots het volgende:[..]
Je moest eens weten hoeveel dit voor me opheldert!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had op een dag een dagdroom op me werk dat me (ex)gf vreemd zou gaan...
en ik kom die avond de discotheek uit... en wie staat daar te zoenen met een ander
quote:Al die keren dat ik die warme handen van jou tussen mijn kont voelde wurmen...
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:41 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ach man, stel je niet aan!
.
quote:Toen t uitging met mn laatste ex had ik t ook al gedroomd en daarom kwam het minder hard aan (hoe raar dat ook klinkt)
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:27 schreef k_i_m het volgende:
[...]
Vandaar dat ik het in het dagelijks leven ook goed trek, omdat ik de confrontatie
onderbewust al heb gehad.
[...]
het kwam natuurlijk nog steeds hard aan maar iig minder hard..(Ben er overheen trouwens hoor
hehe, ga daar geen weken om zitten sippen...kan ik niet zo goed...ik heb gnoeg andere dingen om over te sippen)
quote:You'll dream tonight!
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:27 schreef Smots het volgende:[..]
ik heb ook een vriendin, en ik droom ook best vaak over sex met een mooie vrouw. Is het vreemdgaan als de desbetreffende mooie vrouw je vriendin zelf is?
quote:oh hoe schattig!!!!!!!
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:27 schreef Smots het volgende:[..]
ik heb ook een vriendin, en ik droom ook best vaak over sex met een mooie vrouw. Is het vreemdgaan als de desbetreffende mooie vrouw je vriendin zelf is?
IK neuk altijd dikke negerinnen in me dromen! KEIHARD. en ze schreeuwen het uit etc.. altijd erg amusant. en neu het is geen vreemdgaan, tis gewon een droom, boeje.
Ach ja, dat verliefderige, zweverige gevoel gaat wel weer weg.....
DROMEN ZIJN BEDROG
quote:ja, stuk of 6x
Op donderdag 17 oktober 2002 08:11 schreef Splackavellie het volgende:
hebben jullie wel eens gedroomd dat je vreemging?
bij je huidige vriend(in) of bij totaal onbekenden in je droom
of dat iemand bij jou vreemdging?
Ook over sexuele handelingen die ik in het echt nooit en te nimmer zal doen.
Bv een ontzettend geile en terugkerende droom...
2 mannen waarvan het gezicht niet duidelijk is rossen me af met 2 bullswhips om me daarna samen flink te nemen.
Heerlijke droom, in het echt zou het gruwelijke pijnen doen omdat zulke zwepen letterlijk voren trekken in de huid.
Maar de droom voelt erg lekker, mag een vrouwelijke natte droom genoemd worden
Mag toch hopen dat mijn man nooit moeilijk over dromen, kan er namelijk weinig aan doen dat ik droom wat ik droom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |