SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Feye Noordquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
TOTS Cuadrado was wel een aanrader toch?
Ik heb nog 433k en ik wil deze spelers halen:
- Aguero
- Toure
- TIF (of TOTS) James Rodriguez
- TOTS Cuadrado
Dat zou misschien net moeten lukken, als ik TOTS James haal. bij lange na niet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Love me two times baby, Love me twice today, Love me two times girl. lalalaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
The doorsquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
oochie wally wally oochie gangbangAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
het is dus wel echt waar. de topic op het EA forum met het plaatje erin is verwijderd door MODS en dat betekent meestal dat het wel waar is![]()
Baasje op RWquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
- Aguero
- Toure
- TOTS Cuadrado
Dat zou misschien net moeten lukken, als ik TOTS James haal. bij lange na niet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:52 schreef Maver24 het volgende:
het is dus wel echt waar. de topic op het EA forum met het plaatje erin is verwijderd door MODS en dat betekent meestal dat het wel waar is![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fijne speler ja. Die agility van hem is geniaal en zijn schot is nu zooooveel beter dan bij de NIF.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
- Aguero
- Toure
- TOTS Cuadrado
Dat zou misschien net moeten lukken, als ik TOTS James haal. bij lange na nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, vooral daar zou ik hem om willen halen. Die shot-boost. Zelfde geldt voor Matuidi eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fijne speler ja. Die agility van hem is geniaal en zijn schot is nu zooooveel beter dan bij de NIF.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach is toch leuk. Zo zijn de fans van de kleine kutleagues ook weer blij en dit heeft meer bestaansrecht dan een Benelux TOTS. En ik ben blij met Virgilquote:
Moreno heb ik atm eigenlijk geen plek voor..die SIF gebruikte ik ook al niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op vakantie?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff random vraag tussendoor:
iemand een idee waar je goedkoop een bank kan halen? moet 'm wrs na een jaar toch wegdoen. Ikea net iets te duur, marktplaats kut want moet wel bezorgd worden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat zeggen jullie? Touré of TOTS Matic?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, 2-3 zijn wel leuk (e.g. Virgil). De meeste zijn een re-release of hebben al een SIF/TIF helaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach is toch leuk. Zo zijn de fans van de kleine kutleagues ook weer blij en dit heeft meer bestaansrecht dan een Benelux TOTS. En ik ben blij met Virgil
Moreno heb ik atm eigenlijk geen plek voor..die SIF gebruikte ik ook al niet.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kloptquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ferquote:
En anders Toure.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
www.skerebanken.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een idee waar je goedkoop een bank kan halen? moet 'm wrs na een jaar toch wegdoen. Ikea net iets te duur, marktplaats kut want moet wel bezorgd wordenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nice. Even wat lage divisies doorknallen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn trade account, hoef alleen Lewan, Diego, Filipe en Diego Lopez te halen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel naar op zoek ja. mooie skere leren hoekbank ofzo.quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Past niet qua chem. En als ik Toure haal, dan moet ik eigenlijk ook Aguero halen. Of een andere City spits.quote:
Dit heb ik daar nu:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijk even in V&A daar zag ik gisteren een topic. Had een slaapbank van Ikea dacht ik en stond in de weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel naar op zoek ja. mooie skere leren hoekbank ofzo.![]()
Wat is je budget dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel naar op zoek ja. mooie skere leren hoekbank ofzo.
Leren meubilair vind ik echt kut trouwens. Vooral als het warm is. Lekker plakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja even Ramos testenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Even wat lage divisies doorknallen?
Heb ook nog volledige Serie A, BPL en Bundesliga teams![]()
Bohh lucky bastardquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik Brazilië - Kroatië kijken![]()
ik moet nog maar zien of het wel allemaal echt is. GCIMessi zegt dat hij het van de website van EA heeft gehaald![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik Brazilië - Kroatië kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We hadden 12 minuten geleden moeten weten of het fake wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel! Zou het echt zijn denk je?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Freire het volgende:
[..]
We hadden 12 minuten geleden moeten weten of het fake was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij is het echt , het zag er echt uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Freire het volgende:
[..]
We hadden 12 minuten geleden moeten weten of het fake was![]()
![]()
200 excl ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je budget dan?
Leren meubilair vind ik echt kut trouwens. Vooral als het warm is. Lekker plakken.maar hoe goedkoper hoe beter aangezien het wrs voor een jaar is en ik die shit niet echt mee terug naar huis kan nemen.
zou ook 3 van http://www.1dayfly.com/nl/nl/ kunnen nemen maar of dat nou zo chill is..
netjesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ball control 99 voor RvP mag wel na die goal van vorige weekquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dit zijn gewoon de kaartjes in het geel/groen/blauw
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb 1 zo'n ding en dat is wel handig, maar 3 moet je echt niet willen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
200 excl ofzomaar hoe goedkoper hoe beter aangezien het wrs voor een jaar is en ik die shit niet echt mee terug naar huis kan nemen.
zou ook 3 van http://www.1dayfly.com/nl/nl/ kunnen nemen maar of dat nou zo chill is..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 zo'n grotere en 2 van die kleine ipv een bank?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 1 zo'n ding en dat is wel handig, maar 3 moet je echt niet willen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is kut joh, ziet er ook niet uit. Maar voor 300 heb je al een prima nieuwe hoekbank. Voor 200 moet ook wel lukken als je een beetje rondkijkt. Marktplaatsvolk is gek op geld..misschien dat er iemand is die hem voor een paar ekkies extra wil/kan bezorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 zo'n grotere en 2 van die kleine ipv een bank?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FOK! V&A staan recent al twee prima bankjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een idee waar je goedkoop een bank kan halen? moet 'm wrs na een jaar toch wegdoen. Ikea net iets te duur, marktplaats kut want moet wel bezorgd worden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verwerk die kaartjes even in WeFut. Chemistry is ook wat anders, ze linken per confederation en land.quote:
Bvd![]()
haha is goed. thxquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is kut joh, ziet er ook niet uit. Maar voor 300 heb je al een prima nieuwe hoekbank. Voor 200 moet ook wel lukken als je een beetje rondkijkt. Marktplaatsvolk is gek op geld..misschien dat er iemand is die hem voor een paar ekkies extra wil/kan bezorgen.mp maar een kansje geven dan
thxquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
FOK! V&A staan recent al twee prima bankjes.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Komt goed, maar moet een aparte squad builder voor komen want ze kunnen niet met normale spelers worden gelinkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verwerk die kaartjes even in WeFut. Chemistry is ook wat anders, ze linken per confederation en land.
BvDSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oke ik verwacht dat het af is voor morgen 20:30.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt goed, maar moet een aparte squad builder voor komen want ze kunnen niet met normale spelers worden gelinkt.![]()
Quaresma, Lens en Balanta in die WC mode is wel tof
Maar dan moet je ze maar net in een pack krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Queresma is toch niet geselecteerd?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Quaresma, Lens en Balanta in die WC mode is wel tof![]()
Zat wel bij de 30. Is hij daarna afgevallen? Kan zijn dat ik dat heb gemist.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie is Balanta?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Quaresma, Lens en Balanta in die WC mode is wel tof
Maar dan moet je ze maar net in een pack krijgen![]()
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik verwacht dat het af is voor morgen 20:30.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is weer zover: www.fhm.nl/meisjes/4782/weekendhapjes-deel-81.aspx![]()
![]()
Nog niet bekeken trouwens.. geen tijd nu![]()
Mega talent in FM. CB.quote:
http://sofifa.com/player/149887-eder-alvarez-balanta
Maar volgens mij had hij veel betere stats toen hij net werd toegevoegd aan H2H. Nu is het eigenlijk niet zo boeiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan makkelijk joh.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is weer zover: www.fhm.nl/meisjes/4782/weekendhapjes-deel-81.aspx![]()
![]()
Nog niet bekeken trouwens.. geen tijd nu
http://www.dumpert.nl/mediabase/6565878/086fd975/treinfapper.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit niet in de trein maar mijn broer is nu aan het FIFA'en.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk joh.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6565878/086fd975/treinfapper.html![]()
* Tim86 heeft de bingokaart bijna volquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de trein maar mijn broer is nu aan het FIFA'en.
Maar je kan niet naar geile plaatjes kijken dan? Of moet er bij jou ook altijd meteen een fapsessie aangekoppeld worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, maar ik durf het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
* Tim86 heeft de bingokaart bijna vol
Maar je kan niet naar geile plaatjes kijken dan? Of moet er bij jou ook altijd meteen een fapsessie aangekoppeld worden?![]()
Maak er samen een feestje van dan. Gaat je broer lekker zichzelf pijpen en doe jij een fapje.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
Geen TOTS Pelle hahaha
Y u have to be mad trapz![]()
![]()
Depay is zeker veruit de beste silver dit jaar, of niet? Heb amper met silvers gespeeld, maar wat een baas is Memvis.
Feyenoord Rotterdam![]()
hahahahah zeg ik danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
Geen TOTS Pelle hahaha
Y u have to be mad trapzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gayyyyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak er samen een feestje van dan. Gaat je broer lekker zichzelf pijpen en doe jij een fapje.
Maar ik heb ze al bekekenEn ze zijn weer lekker.
![]()
Niet zoveel fappen joh, dadelijk laat je eikel nog losquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
gayyyy
Maar ik heb ze al bekekenEn ze zijn weer lekker.
![]()
Kranjcarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:45 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2858256.page
Tevens: Re-release verkozen dus door EA boven TOTS Pelle![]()
![]()
moet nog maar zien of die tots wel echt is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kranjcar
Finnbogason is dan ook gewoon beter dan Pellequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kranjcar
Waar zeg ik dan dat ik fap?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet zoveel fappen joh, dadelijk laat je eikel nog los
Ik werd net door mijn moeder erop aangesproken dat ik teveel Monster drink.![]()
Vanmiddag mijn vakantiegeld voor een klein deeltje geinvesteerd in een portie gruwelijke kibbelingGod, wat was dat lekker
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Finnbogason is dan ook gewoon beter dan Pelle
Feyenoord Rotterdam![]()
Met een gruwelijke klodder Bearnaisesaus erop?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag mijn vakantiegeld voor een klein deeltje geinvesteerd in een portie gruwelijke kibbelingGod, wat was dat lekker
edit: ohneee dat is remouladesaus he..die haal ik altijd door elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Truequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Finnbogason is dan ook gewoon beter dan Pelle![]()
![]()
Zijn er ook gezonde dingen die jij lekker vindt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haalde een snack op het station.. god wat lekkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sonic is vies dik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haalde een snack op het station.. god wat lekkerFeyenoord Rotterdam![]()
vast welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er ook gezonde dingen die jij lekker vindt?![]()
Maar die heb je nog nooit geprobeerd?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Groente, fruit..of in ieder geval een normale maaltijd met dingen die niet uit de frituur komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel.. maar weet niet wat jij gezond noemt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yeah baby !!,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2858364.page
YES ITS REAL !!![]()
![]()
![]()
![]()
omg omg omg dayum oh lordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik eet ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Groente, fruit..of in ieder geval een normale maaltijd met dingen die niet uit de frituur komen![]()
viespeukquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt al met hem gespeeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:02 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Hulk is gewoon beter dan TOTS Di maria![]()
zijn SIF was al enorm baas, daar heb ik mee gespeeld en die vond ik een stuk beter dan IF Di Maria die ik ook heb gehadquote:![]()
hij ziet er smooth uitquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
toch nog een TOTS Berg. eerst iedereen lopen blerren op het ea forum dat er een MOTM Berg moest komen en die hebben ze ook uitgebracht, komt er doodleuk een TOTS versie van uit![]()
Maar dit is een gold.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef Maver24 het volgende:
toch nog een TOTS Berg. eerst iedereen lopen blerren op het ea forum dat er een MOTM Berg moest komen en die hebben ze ook uitgebracht, komt er doodleuk een TOTS versie van uit
Is er al een EA webapp link van dit TOTS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb even MOTM Aseri gekocht voor de sterke link met die andere arabier die nu gold is. ga ik ook evne een teampje mee maken![]()
Waarom zou je dit willen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb even MOTM Aseri gekocht voor de sterke link met die andere arabier die nu gold is. ga ik ook evne een teampje mee maken![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
we missen wel een paar spelers hoor. Had Sneijder ook wel graag gezien of toch wat meer eredivisie spelers zoals Pelle of Janmaat of Blind of Klaassen of andere uit de eredivisie zoals vorig jaar gewoon![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor hem en de rest van die Pelle fapperts
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Moet je een koek?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor hem en de rest van die Pelle fapperts
Feyenoord Rotterdam![]()
Pelle had het wel gewoon verdiend, niet zo haten![]()
wel vreemd dat er ook geen iemand van Ajax er in zit. zijn tenslotte kampioen geworden
![]()
Wel een beest weer hoor nu met wat extra pace erbij. 192m lang.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom heeft Pelle het verdiend? Daar ben ik toch wel ontzettend benieuwd naar. Ik ga nu eten en dan verwacht ik een leuk onderbouwt antwoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
wel vreemd dat er ook geen iemand van Ajax er in zit. zijn tenslotte kampioen geworden
![]()
Die hebben dan ook alleen maar middelmaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
4.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die hebben dan ook alleen maar middelmaat.![]()
Heel erg goed. Ik vind dat Pellé ook geen TOTS had verdiend, dus het is prima zo.quote:
Genoeg spelers die het meer verdiend zouden hebben en die hem nu ook niet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
+ goede workrates en 90 strength al op z'n NIF.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
tyfes negerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas gaan we halen. Samen met Aseri in de spitsFeyenoord Rotterdam![]()
Zijn NIF is ook gewoon nog steeds heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hem als spits naast Jackson en dan James erachter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
die Moreno is echt baas. die stats![]()
al die colombianen met een TOTS
Ik gebruik Immobile en Aduriz in een 2-spitsensysteem en dat lukt ook aardig.quote:
Maar inderdaad, als lone striker in 433 is misschien toch beter..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat is wel baas die en dan TOTS Cuadrado op RMquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hem als spits naast Jackson en dan James erachter.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je even jouw team laten zien met Jackson erin?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wist trouwens helemaal niet dat ze State of Decay ook voor de PC hadden gemaakt nu.
En dat er een DLC voor was...
Lijkt me echt een gaaf spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
IF Bonucci.quote:
Echt heel goed bij mij.
Ik heb echt een epische leren tweepersoonsbank voor ¤30,- bij de kringloop.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is kut joh, ziet er ook niet uit. Maar voor 300 heb je al een prima nieuwe hoekbank. Voor 200 moet ook wel lukken als je een beetje rondkijkt. Marktplaatsvolk is gek op geld..misschien dat er iemand is die hem voor een paar ekkies extra wil/kan bezorgen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ga mijn team ook niet meer wegdoen. Alleen nog upgraden, want ik wil een compleet IF/TOTS team hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Al die blauwe kaartjesIk begin het overzicht een beetje kwijt te raken
Beste Lindgren.,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit TOTS MorenoZou die duur worden?
Dat weten wij helaas niet.
Mvg![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb echt een epische leren tweepersoonsbank voor ¤30,- bij de kringloop.baas. mp gaat 'm niet worden
ff wat kringloop winkels zoeken om te checken ook
Honda past er primaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fucking vet. Dit ga ik namaken. Hernanes laat ik er natuurlijk uit.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij staat hij nog een stuk beter sinds ik hem naar 433(3) heb gezet met Pogba - Marchisio - Hernanesquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt ook goed ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij nog een stuk beter sinds ik hem naar 433(3) heb gezet met Pogba - Marchisio - HernanesHeb momenteel eigenlijk niks te klagen, ook voor het eerst deze fifa
Volgende doel is Maicon.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vond Maicon wat tegenvallen eerlijk gezegd... Ik zou iemand anders upgraden als die mogelijkheid er is...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klinkt ook goed ja.Heb momenteel eigenlijk niks te klagen, ook voor het eerst deze fifa
Volgende doel is Maicon.
Niet doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klinkt ook goed ja.Heb momenteel eigenlijk niks te klagen, ook voor het eerst deze fifa
Volgende doel is Maicon.
konko is minstens even goed
![]()
![]()
Maicon is wel een baas hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond Maicon wat tegenvallen eerlijk gezegd... Ik zou iemand anders upgraden als die mogelijkheid er is...Veel beslissende crosses gegeven
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niet doenkonko is minstens even goed
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maicon is wel een baas hoorVeel beslissende crosses gegeven
Maar blauw kaartje![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doet het hier ook echt goed ja. Ook al 3 belangrijke goals in relatief weinig wedstrijdenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maicon is wel een baas hoorVeel beslissende crosses gegeven
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijd om eens een foto van mijn kamer te posten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet gelukt Maver?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heeft Pelle het verdiend? Daar ben ik toch wel ontzettend benieuwd naar. Ik ga nu eten en dan verwacht ik een leuk onderbouwt antwoord.![]()
Nou nou nou droplulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet aan een downie om een scriptie te schrijven...![]()
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet aan een downie om een scriptie te schrijven...![]()
Haha niemand die reageert.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nu welquote:
Bedankt rijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nu 'n echte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Volgens mij zijn DS2 en ik de enige die hun kamer hebben gepost.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb ook wel eens een foto van mn woonkamer gepost toch? Dacht ik?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij zijn DS2 en ik de enige die hun kamer hebben gepost.![]()
Ja met bureaustoelquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een foto van mn woonkamer gepost toch? Dacht ik?![]()
Er zijn ook weer bronze en silver Jumbos.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:18 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn trouwens 25K packs, voor het eerst dat ik de eerste ben die zoiets post.
gr gr![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
1 25k pack: Schweinsteiger, 1 7.5k pack: Iniesta. Ok, ik ben wel weer klaar met packs,hahah![]()
![]()
![]()
![]()
xD xD xDquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
1 25k pack: Schweinsteiger, 1 7.5k pack: Iniesta. Ok, ik ben wel weer klaar met packs,hahah![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe hoog staat de Maver-euro-meter inmiddels?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
gewoon met coins gedaan. niet alles gaat met fifa pointsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe hoog staat de Maver-euro-meter inmiddels?![]()
Ik vroeg niet of je de packs met coins of fifa points had opengemaakt, hahahquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon met coins gedaan. niet alles gaat met fifa points![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoelde je dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je de packs met coins of fifa points had opengemaakt, hahah![]()
![]()
![]()
Een paar dagen geleden kreeg ik geen enkel free pack in bronze of silver packs en nu in korte tijd 2 in bronze Jumbos![]()
![]()
![]()
![]()
Mrtechnicaldifficultquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een paar dagen geleden kreeg ik geen enkel free pack in bronze of silver packs en nu in korte tijd 2 in bronze Jumbos![]()
![]()
![]()
Weet ik veel.niet veel bijgekomen iedergeval. rustig aan doen deze maandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vorige tussenstand was ¤ 600,-- Wat is de nieuwe tussenstand?![]()
Raap me opquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon nog een free pack in dezelfde pack opening![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je 8 meier aan FIFA hebt gespendeerd hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet ik veel.niet veel bijgekomen iedergeval. rustig aan doen deze maand![]()
![]()
![]()
Booohhhhh!! Vandaag een heerlijke kipschnitzel schotel gehad met een gruwelijke klodder samurai saus.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Samuraiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Booohhhhh!! Vandaag een heerlijke kipschnitzel schotel gehad met een gruwelijke klodder samurai saus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon nog een free pack in dezelfde pack opening
Feyenoord Rotterdam![]()
Die ekte ekte bazen weten!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja lach maar, maar ik sta nu wel op 5 free packs in totaal omdat ik op een ander account ook nog 2 kreegIk ga ze gewoon opsparen.
![]()
hahahahah zeg jij danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja lach maar, maar ik sta nu wel op 5 free packs in totaal omdat ik op een ander account ook nog 2 kreegIk ga ze gewoon opsparen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Eerste bod Olympiakos op Finnbogasson afgeslagenBeter verkopen we m zo snel mogelijk, dan is het geld maar binnen. Dan maar een miljoentje minder
![]()
![]()
Ewa matties.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
van Dijk.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Fijn. Zoeken op de console lukt ook al niet meer zonder foutmelding. Maar we krijgen wel een WK spelletje![]()
![]()
Oeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij komt toch echt uit de jeugdopleiding van Willem II .![]()
![]()
Hij is geboren in de kleedkamer ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij komt toch echt uit de jeugdopleiding van Willem II .Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat had ik dus laatst met een corner, letterlijk net als hij genomen wordt wordt er afgeflotenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Zhano het volgende:
WTF, ik geef een bal voor en die scheids fluit af![]()
![]()
![]()
Er worden vanavond zoveel hilarische grappen gemaakt. Ik snap dat je door de lollige bomen het bos niet meer ziet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat dat een grapje was eigenlijkFeyenoord Rotterdam![]()
Het niveau van de grappen ligt ook zo hoog, dat de notoire grappenmakers op een avond als deze kansloos zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er worden vanavond zoveel hilarische grappen gemaakt. Ik snap dat je door de lollige bomen het bos niet meer ziet.![]()
Hopen dat Lindgren op twitter blijft vandaag, die post nog kanslozere zooi dan hier voorbij komtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het niveau van de grappen ligt ook zo hoog, dat de notoire grappenmakers op een avond als deze kansloos zijn.![]()
![]()
Die is inderdaad beter dan die van NAC, maar hij wist niet hoe snel hij daar weg moest, naar een fatsoenlijke clubquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij komt toch echt uit de jeugdopleiding van Willem II .
En hij komt nog steeds uit Breda
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha lachen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
nu 90 Falcao in een pack, hoppa, we gaan lekker![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Intussen heb je er vast ook 10 geopend die je niet hebt gepost...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
nu 90 Falcao in een pack, hoppa, we gaan lekkerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij postte je Rakitic ook nadat je een aantal packs had geopendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Intussen heb je er vast ook 10 geopend die je niet hebt gepost...![]()
![]()
stuk of 7 waren niet al te best nee maar die zijn ook niet interessant om te postenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Intussen heb je er vast ook 10 geopend die je niet hebt gepost...![]()
...en dat zei ik er ook direct eerlijk bij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij postte je Rakitic ook nadat je een aantal packs had geopendNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt dus gewoon verlies gemaaktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
stuk of 7 waren niet al te best nee maar die zijn ook niet interessant om te posten![]()
nou en.quote:
Heb al wel vanavond gepulled
Iniesta
Schweinsteiger
Falcao
TOTS Soriano
Alles bij elkaar opgetelt heb ik denk ik niet eens verlies gemaakt![]()
Je verkoopt ze toch, dus had je beter niets kunnen openen, want dan had je nu meer coins gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou en.
Iniesta
Schweinsteiger
Falcao
TOTS Soriano
Alles bij elkaar opgetelt heb ik denk ik niet eens verlies gemaakt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verkoop niks. heb alles in me club zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je verkoopt ze toch, dus had je beter niets kunnen openen, want dan had je nu meer coins gehad![]()
*mijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik verkoop niks. heb alles in me club zitten
Nou, als je ze wilde houden, had je ze beter direct kunnen kopen, dan was je goedkoper uitgeweest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En je zou stoppen na Iniesta hahahquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou en.
Iniesta
Schweinsteiger
Falcao
TOTS Soriano
Alles bij elkaar opgetelt heb ik denk ik niet eens verlies gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
TOTS Ramos is tot nu toe echt kut.
Neymar is een baas. Mensen in divisie 10 zijn zweterig als iets, maakt dus niet uit of je divisie 1 of 10 speelt![]()
![]()
Wacht maar, op die opmerking kom je nog wel terug als je in D1 speeltquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen in divisie 10 zijn zweterig als iets, maakt dus niet uit of je divisie 1 of 10 speelt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoort erbij he, zeggen: ik stop er mee, en dan toch stiekem doorgaan. Jammer dat je dat interview niet wilde gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toch maar doorgegaan. maar goed ook zo te zien.
En de volgende blauwe is een feit, Kampl![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geluk is met de domme blijkt maar weer![]()
Neuh hoor. Ik constateer alleen dat dit een ongezonde vorm aan begint te nemen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
opgeteld?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gewoon packs openen en geluk hebbennu ben ik wel gestopt met packs, ff teampje in elkaar zetten. straks wel weer packs openen
![]()
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
nu ben ik wel gestopt met packs, straks wel weer packs openen![]()
Misschien wordt het tijd dat je dit allemaal ook eens bespreekt met die professionele hulp.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
gewoon packs openen en geluk hebbennu ben ik wel gestopt met packs, ff teampje in elkaar zetten. straks wel weer packs openen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe zit je vriendin er nou steeds bij die avonden Maver?Moet je niet iets leuks doen voor haar, zo na een weekje werken?
![]()
Nee joh speel nu alleen even op trade account omdat gold gratis is. Normaal doe ik nooit seasons om die reden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wacht maar, op die opmerking kom je nog wel terug als je in D1 speelt
Wel typisch net ging helemaal niks erin en mist Neymar voor op doel (paal). Nu scoort hij in 5 ingame minuten 2x.
Na 4 goals van hem quitte de tegenstander
SIF Godin is prut, te traag voor dit spel. Busquets is ook maar een mongooltje![]()
Ah okayquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee joh speel nu alleen even op trade account omdat gold gratis is. Normaal doe ik nooit seasons om die reden.
Wel typisch net ging helemaal niks erin en mist Neymar voor op doel (paal). Nu scoort hij in 5 ingame minuten 2x.
Na 4 goals van hem quitte de tegenstander
SIF Godin is prut, te traag voor dit spel. Busquets is ook maar een mongooltjeIn D1 zitten doorgaans wel de grootste tyfeshonden van FUT
GRAAG VERWIJDEREN![]()
I'm a bitch I'm a lover I'm a child I'm a motherquote:
I'm a sinner I'm a saint I do not feel ashamed
I'm a packer I'm a lover I'm a wajonger I'm a feeder
I'm a sinner I'm no saint I do not feel ashamed
gr Thad Morissette![]()
Ingamestats van Soriano
86 Ball Control
85 Curve
84 Dribbling
97 Finishing
81 FK Acc
88 Long Shots
89 Penalties
92 Short pass
93 Shot Power
84 Volleys
88 Agility
94 Jumping
85 Reactions
76 Strength![]()
Dat nummer is niet eens van haar toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
I'm a bitch I'm a lover I'm a child I'm a mother
I'm a sinner I'm a saint I do not feel ashamed
I'm a packer I'm a lover I'm a wajonger I'm a feeder
I'm a sinner I'm no saint I do not feel ashamed
gr Thad Morissette![]()
Door haar gecoverd of van haar I don't knowquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nummer is niet eens van haar toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: