abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140281422
Danielle lost een schuld in

De zon schijnt in de zuid-franse havenplaats. Mijn luxe jacht ligt tussen de andere mooie schepen met de achterkant naar de kade. In de ochtendzon drink ik een kopje koffie en kijk uit over de kade. Ik weet dat ze komt. Ze wordt gestuurd. Ze weet dat ze dient als betaling. Er is een schuld en die moet worden ingelost. Glimlachend bedenk ik dat ze het slechter had kunnen treffen, de zon schijnt het schip is een en al luxe, dat is maar voor weinig mensen weggelegd. Maar ze zal een weekend lang weinig of beter niets te vertellen hebben.

Ik heb al een paar mooie dames voorbij zien lopen, maar op het moment dat ik haar zie weet ik dat ze het is. Haar blonde haar netjes opgestoken, een jurkje aan wat haar flinke borsten duidelijk heel goed laten uitkomen. De hakjes klikken en maken haar benen strakker. Ik schat haar 1.66 en dat maakt haar borsten nog prominenter. Ze is een mengeling van chique en sex. Bij de loopplank staat ze stil. Ik kijk op haar neer, ze slaat haar ogen op. Ik kom me aanbieden meneer hoor ik haar mooie en onderdanige stem zeggen En direct slaat ze haar ogen neer. Ik kijk op mn horloge en het enig dat ik zeg is: je bent twee minuten te laat. Het is niet veel maar genoeg om het je te laten voelen. Je kleinste kledingstuk kun je uit doen en voordat je aan boord komt. Ik kijk van boven, geniet van de inkijk en van de manier waarop je kleine string uitdoet. Je kijkt schichtig om je heen of het iemand opvalt. Dan hoor je dat je aan boord kunt komen.

Zodra je over de loopplank bent hoor je me praten. Vanaf nu ben je van mij. Je doet wat ik zeg. Jouw enige zorg is mijn genot. Je kent het belang van degene die je gestuurd heeft. Je knikt en ik zie je mengeling van angst en opwinding. Ik loop om je heen. Hmm lekkere tieten, goede kont, je voelt een streling dan een tik. Ik pak je bij je hals en vraag je fluisterend maar indringend waarvoor ben je op aarde dit weekend? Je stamelt, om u te dienen en voor uw genot hoor ik fluisterend.

Dan een stuk vriendelijker laat ik je het schip zien. We lopen een rondje over het dek. Dan gaan we naar binnen. Daar hoor je me opeens bars roepen: hier komen... Met een zeillintje worden je handen gebonden en aan een haakje in het plafond van de kajuit gehangen. Even voel ik je verstrakken….maar je realiseert dit is waar je hier voor bent en ondergaat lijdzaam wat ik doe. Je staat met je handen net boven je hoofd en voelt hoe mn handen je langzaam betasten. Eerst zacht, strelend, maar dan opeens steviger. Een knijpende hand op je borsten een tik op je billen die wordt gevolgd door stevig kneden. Benen wijd! hoor je, je aarzelt omdat je nog moet wennen aan je rol en positie. Een harde tik op je billen is het gevolg en je hoort me zeggen, Danielle jij bent hier aan boord niets meer en minder dan mijn speeltje en als ik een voetveeg van je wil maken doe ik dat.... Je spreid je benen en slaat je ogen neer als ik er naar sta te kijken. Ik maak de knoopjes van je jurk los, nu weer met zachte aanrakingen.... Heel rustig pak ik een schaar en knip de jurk los van je armen, je kermt dat het zo’n mooie is. Ik kijk je streng aan en je slaat je ogen neer en murmelt ja kapitein. Dan weer mijn handen over je lichaam, ik loop om je heen en bekijk je. Dan kneed ik je blote billen en streel vervolgens plagend langs je lies. Dan doe ik ook je bh los en knip ook die van je armen. Dus sta je naakt en kwetsbaar voor me. Je handen gebonden boven je hoofd. Je ziet me keurend kijken en hoort mijn beoordeling: een lekker klein sletje, met een geil lichaam, klaar om de schipper te dienen. Even rol ik je tepels tussen mn vingers en streel weer langs je lies. Is het duidelijk wat je hier bent...? Ik hoor je mijn woorden fluisterend herhalen.... Precies zeg ik: een hoer voor deze schipper maar dan slaafser dan zonder mogelijkheid om te weigeren. Dan ben ik opeens weer vriendelijk en terwijl ik je handen los maak hoor je me zeggen: je kunt je eerste setje aandoen. Ik wijs naar de bank daar ligt een strak topje en een ultra kort rokje. Omkleden Danielle en dan kunnen we varen. Ik kijk terwijl je je omkleedt. Je probeert hoe je deze strakke korte kleding een beetje netjes kunt dragen. ik lach, als ik wil dat je een slet bent dan maak ik een slet van je, dus hoef je niet te proberen jezelf te verbergen voor zover dat kan zonder slipje en met deze kleding. Ik kijk je grijzend aan en voel even je lekkere lichaam. Dan krijg je een eitje van me en met een gemeen lachje: en als ik een geil sletje wil, dan kan ik daar ook voor zorgen. En terwijl ik dat zeg laat ik de afstandsbediening in mn zak glijden. Je aarzelt weer en hoort direct mn boze stem: dank je wel schipper, mag ik hem aub in doen voor u? Voorover over de tafel hoor je en je rokje omhoog Ik wacht even en zodra je staat voel je de tikken met een klein zweepje. Het zijn er slechts een paar scherpe tikken maar de pijn valt nog mee. Ok laat me zien dat je dat cadeautje in je sletterige kut stopt! Je kijkt naar de grond en besluit dan dat de enige optie is me te gehoorzamen. Ik zie hoe je je lipjes spreid en het eitje soepel inbreng. Mmmmmm het sletje is in ieder geval al nat lach ik gemeen.

We gaan aan dek en ik start de motor. Even loop ik bij je langs en streel je, geef je een zoen, alsof we op een soort liefdes trip gaan....Ik voel dat je twijfelt, je vindt het spannend, je bent opgewonden maar ook angstig. Je geniet van de omgeving, het jacht maar bent ook bang voor wat gaat komen. Je vindt me aantrekkelijk maar hebt al gevoelt dat ik ook onberekenbaar ben. Ik maak de landvasten los en stuur het schip heel rustig van de kade weg. Even gaat mn hand achteloos in mn zak en jij voelt direct het trillende gevoel. Ik vraag of je even de stootwillen wilt binnen halen die er hingen tussen de boten. Ik zie je naar adem happen. Maar je doet wat je gevraagd wordt. Ik stuur heel rustig en laat af en toe voel je het eitje versnellen. Op dat soort momenten dan grijp je je vast en kijkt even. Ik kijk genietend hoe je in je strakke korte outfit en geplaagd door het eitje je klusje doet terwijl ik heel relaxed aan het enorme grote stuurwiel sta en rustig de boot de haven door stuur. Ik zie dat je je ongemakkelijk voelt in de sletterige outfit en de groeiende opwinding, je harde tepels door het topje, je kijkt om je heen of er behalve ik nog mensen zijn die het zien. Ik draai wat aan het stuurwiel en het schip vaart daardoor dicht langs de kade waarop alle toeristen zich vergapen aan de mooie schepen. De trilling neemt toe Je hoort me een aanwijzing geven hoe je moet gaan staan: geleund tegen de kajuit, met een been op de bank en kijken naar de mensen. ik zie hoe je jurkje opschuift en voor iedere oplettende toeschouwer is zijn je lipjes zichtbaar. Je kleurt rood en zucht door het lekker trillende eitje. Ik zie mensen op de kade naar jouw wijzen je kijk even naar mij en ik zie dat je het opwindend vindt maar ook moeilijk. Dan draai ik aan het stuurwiel en het schip draait richting de uitgang van de haven, je voelt hoe het trillen ophoud maar het heerlijke gevoel blijft. k roep je naar achteren en laat je zien dat ik op het scherm van de navigatie ook de beelden van de binnen camera's kan bekijken. Ik roep even de beelden op van het omkleden en schakel dan weer naar d de live beelden. Inmiddels varen we buiten de haven en op de middenlandse zee. Met een vriendelijke beweging trek ik je tegen me aan en ik streel je borsten en fluister dat je wel moet genieten. Mijn handen kneden, strelen over je buik en kneden weer je borsten en ondertussen trek je tegen me aan. Trek je tweede outfit maar aan zeg ik die is geschikter. Je gaat naar beneden en trekt het hele kleine bikini topje en broekje aan dat in het tasje met het cijfer 2 erop. Ik zie je kijken naar de camera's die je nu opeens opvallen ik grijns en geniet. Aan je bewegingen kan ik zien dat de situatie je opwindt, ik zie je jezelf bekijken en mn hand gaat even in mn zak, binnen voel jij het eitje trillen, kijkt naar de camera en voelt je betrapt Het eitje gaat harder en ik zie hoe je je vastgrijpt. Dan stopt het weer en je hoort hoe buiten de zeilen worden gehesen. Hey luie slet...hier komen! Je bent hier niet om binnen in je eentje te geilen. Zodra je buiten bent wijs ik naar een lier....draaien. Je pakt de slinger en je begint te draaien...eerst is het licht maar het wordt steeds zwaarder...het schip begint wat scheef te gaan... Ik zet de motor uit en zeg dat je moet doordraaien....langzaam gaat het schip sneller....en nog schever.... Je voelt een harde tikken op je billen en ik roep: hij is niet van suiker!! Ik laat je zien hoe dat je sneller kunt draaien, maar laat ook het zeil weer een stuk schieten....en lach dan gemeen.., en nu jij luie slet! Laat dat geile lichaam maar eens werken! Je buigt weer over de lier, maar het is zwaar. Je voelt hoe ik je op je billen sla en tussen je benen voel, je staat met je billen naar achteren over de lier gebogen. Draaien, harder roep ik streng. Dan grijp ik je bij je borsten en trek je aan de kant. Ik doe het zelf wel bijt ik je toe. Maar daar ga je voor betalen.... Ik draai snel met sterke slagen aan de lier tot het zeil strak staat en het schip echt snelheid maakt en nog wat schuiner gaat. Dan ga ik zitten...en je voelt het eitje trillen..... Dat slappe gedoe met die lier ga je betalen door me lekker te verwennen.... Ik maak mn gulp open en wenk dat je bij me moet komen zitten Op je knieën geile slet hoor je me commanderen en je doe wat ik zeg. Je gaat betalen met je mondje hoor je me tegen je zeggen. Ik ga hier lekker genieten van jouw mondje om mn pik terwijl ik geniet van deze zeiltocht....en zorg dat het goed is....terwijl ik dat zeg pak ik je bij je lange haar...en knijp in de tepel van je rechterborst die door het minitopje van je bikini komt. Je begint aarzelend....Ik voel je tong en je lippen een beetje met mijn pik spelen. Ik grijp je haren en tik tegen je wangen en pak dan je kin. Ik zei pijpen slet en dat betekent niet je gedrage als een of andere goedkope hoer die een kunstje doet. Als ik zeg pijpen dan wil voelen dat je pijpt, dat je zin hebt in mijn pik, dat je me geil maakt en wilt verwennen. Dat je lichaam inzet om me gek te maken. Ik zet het eitje hoger en hoor je kreunen. Vervolgens kneed ik je borsten zodat je kreunt en begint te hijgen. Dan fluister ik indringend dat je nog een kans krijgt, ik laat je haren los en zak weer achterover. Dan voel ik hoe je nu heel anders, veel geiler en veel gerichter mijn pik verwent.... Ik voel je zuigen, likken, strelen en hoe je je hele lichaam beweegt. Je wisselt van tempo, kijkt me aan en hijgt, je ogen staan geiler. Ik voel hoe mn erectie verder groeit, hoe mn eikel klopt in je mond en hoe je hoofd op en neer gaat. Ik kreun: dit is hemels, zon, zee, zeilen, slet en pijpen...mmm. De woorden lijken je verder op te winden.... Ik voel hoe je handen en je mond me nog intensiever bewerken. Mn pik glijdt dieper in je mond en keel...afgewisseld met likken terwijl je met je handen me aftrekt. Je kijkt me aan en begint dan weer te pijpen.. Ik zet het eitje uit en lach gemeen dat ik na mijn orgasme wel kijk wat jij verder verdiend hebt Danielle. Je begint nu vol overgave me verder te pijpen....je zuigt alsof je verlangt naar mn zaad...ik geef me er aan over en laat me lekker verwennen...genietend merk ik dat het punt van het ultieme steeds dichterbij komt...je merkt het....ik bedenk dat je dus toch goed bent...dat je voelt wat ik nodig heb....ik kreun bij die gedachte....zuig me..zuig me sletje...hijg ik....en dan voel ik mn ballen samenkrampen....en voel ik hoe ik mn zaad spuit....je voelt het..en kijkt me geil en dankbaar aan....je likt en slikt alles schoon...en wacht af.... Ik zeg niets...doe mn broek dicht...en sta op om de zeilen te strijken...dan vaar ik het schip de baai in....het is er stil en mooi...ik lach in mezelf...zo rustig zal het niet blijven... Ik leg het schip voor anker....je voelt het eitje weer zachtjes trillen...en als alles klaar is....hoor je me zeggen...Het is tijd voor outfit 3. Je gaat kijken....opent binnen tas 3 en ziet dat er niets in zit... Je kleed je uit....en naakt verschijn je weer aan dek.... Ik laat mn ogen over je lichaam gaan....zo stel ik me het paradijs voor... Ik kijk naar het grote stuurwiel....dan nogmaals naar jouw geile naakte lichaam....in gedachten zie ik je staan.....mn gedachten dwalen even af en ik geniet van de gedachte aan mn andere plannen voor de komende dagen....
pi_140281438
tl;dr
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_140281471
seksverhalen.nl is ergens anders :')
-XOXO-
pi_140281524
Mooi, lief dagboek O+
pi_140281559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi, lief dagboek O+
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.