je ruikt de volle kakdoos van Denisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt nu heel krampachtig gesproken. Er hangt weer een vieze FEBO-stank.
Te krijgen? normaal heien ze dat soort dikke palen de grond in om huizen op te bouwen ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo, wat een dikke poten begint die vingerende bouwvakker te krijgen.
Ik heb het niet over Charlot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Te krijgen? normaal heien ze dat soort dikke palen de grond in om huizen op te bouwen ......
Wie loopt er daar als een bouwvakker en vingert alles wat ze vingeren kan? Juist, luie Laura.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht "vingerend bouwvakker", dat kan niet missen
INTERESSANT VERHAAL, HOUD ME IN KAPITALEN OP DE HOOGTE!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
IK HAD ZO HARD GELACHEN TIJDENS WERK
ik was aan het scannen
opeens was het rustig, en opeens kwam er een vrouw bij mijn kassa
EN ZE LEEK OP ANDREA
EN TOEN IK EEN PRODUCT GING SCANNEN PAKTE ZE HET SUPERSNEL EN DEED HET IN HAAR TAS
DANKU DRE!
Ik heb ook liever een gefrituurde Snickersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor smerig iets, 'gebakken kaas'?
www.ah.nl/allerhande/rece(...)853308/gebakken-kaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit vraag ik me ook af.. Best een poosje vegetarisch gegeten maar gebakken kaas zegt me niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |