Keep up the good work !!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben blij met jullie posten,dan weet ik waneer ik moet wisselen om op te nemen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is oppos
Volgens Emil lijkt ze op een lege kleurplaatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
Marije gaat het niet zeggen. Heldin. Fuck die josti's.![]()
![]()
Whaha, zegt hij dat?! Grappig ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Het lijkt of ze niks doet, niks durft, niks wil, gewoon een lege kleurplaat.
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
Moet je aan andere mensen gaan uitleggen waarom zij je saai vinden? Go Marije!![]()
Je zou gelijk kunnen hebben en vanaf de stemming hebben we de raakvlakken tussen Bil en Marije nog niet kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....
ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.
Het is een domme ordinaire straatsloeriequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.
Precies. Wat een vertekend zelfbeeld heeft die vingerende bouwvakker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een domme ordinaire straatsloerie
Ja, ze kan er wat van ons Lautje, ze knalt Utopia uitquote:
Google jij maar eens op Marije Sleequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef beequeen het volgende:
Emil blijft maar aansturen op iets seksueels. Hij weet meer.
Volgens mij ziet Gio graag de tent heel snel failliet gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Een maandag komt er echt geen overzicht van de onzin uitgaven waar Aike aan Gio om vroeg. Het bestellen gaat ondertussen onverminderd door, jurkje hier slippers daar. Gio geeft pasje en reader gewoon uit de kluis aan Lot.
Ja. Eerst een kleurloos meisje kiezen en een flamboyante nicht naar huis sturen, en vervolgens gaan roepen dat ze zo saai is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Het lijkt of ze niks doet, niks durft, niks wil, gewoon een lege kleurplaat.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Je zou gelijk kunnen hebben en vanaf de stemming hebben we de raakvlakken tussen Bil en Marije nog niet kunnen ontdekken.
Ik houd van eerlijkheid, maar de actie an sich ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is heel open en bloot. Ze houdt er ook wel van. Vertellen over wie ze in elkaar heeft laten slaan.
Wat ga ik vinden dan?quote:
En haar blik.quote:
Misschien een raakvlak met Billy? Die heeft gezegd dat eten bij haar geen prio is/moeite met eten.quote:
Mooi he, een 'grijs muisje'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:50 schreef tonja het volgende:
Whahahaha favoriete kleur van Marije is grijs. Emil:"Ja dat had ik kunnen weten"
Het moet ook wel machtig voelen wanneer je een ander zo onder controle hebt dat hij / zij voor jou iemand in elkaar wil slaan ..... Bah ... Ik gruw op dat soort acties.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura is nogal trots op haar vechtpartijen?
Ik kan die snollenpot niet eens meer aanhoren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
Lauw zet weer een grote bek op tegen Isa. Ik ben Isa's 'Champion'.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef cobain1994 het volgende:
Ochel ochel ochel wat heeft die Rienk toch een bochel.
Lotte zei eerder vandaag al, als ze Marije iets over afvallen en voedsel vraagt weet ze het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Marije is zo'n herbal life tutje en noemt zich voedingsdeskundige :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |