Hoe maak je dat dan? Zelfde idee als kaassouffle?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kant en klare zijn niet te knagen.
ik maak altijd zelf kaaskroketten, veel lekkerder![]()
Ja, en nagelkaas, die pulkt ze met haar tanden er tussen uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef asini het volgende:
[..]
Vanessa heeft een geheim ingredient. Speeksel.
En als toefje wat oorsmeer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, en nagelkaas, die pulkt ze met haar tanden er tussen uit![]()
yakquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat wordt 1 flubberige massa lijkt me..
Zolang ze haar maar niet na gaan doen in de keuken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Doe mij maar eens na , wat ik doe met mijn 38 allemaal
Dat ze deze tyfusbitch nog niet begraven hebben daar op dat terrein.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
100% retardio met hoelahoep. Kijk die bakkes.
[ afbeelding ]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef Copycat het volgende:
Al het eten is straks bedorven. Gelukkig komt er snel kaviaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef asini het volgende:
[..]
Vanessa heeft een geheim ingredient. Speeksel.
Nog even en Laura krijgt weer die lelijke geile blik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Ginosa het volgende:
Och, Lau heeft weer een plannetje hoor: ze gaat contact leggen met Marije. N.a.v. het wraakzuchtige geneuzel op het bankje met Lot en Vanas. Sneue kut!
Met een beetje geluk lopen die daar zelf wel heenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)
Receptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kant en klare zijn niet te knagen.
ik maak altijd zelf kaaskroketten, veel lekkerder![]()
Slippers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Ik hoor Lot weer dat ze weer wilt bestellen.
Ik vind het sowieso een vreselijk mokkel, maar die blik is echt weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog even en Laura krijgt weer die lelijke geile blik.
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is opposquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Ze zou eens moeten zien wat ik met 34 nog doe. Dat ga ik nog wel 4 jaar volhouden hoor. Wat een draak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef beequeen het volgende:
Vanas doet alsof 38 jaar bejaard is. Nou ja, ze is natuurlijk ook iets ouder, denk ik.
Als ze zo door blijft vreten heeft ze geen slippers meer nodig. Ze kan dan niet meer lopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slippers.
En Laura vindt echt dat ze ze nodig heeft.
Ja, tenenkrommend. De stroom is er al een tijd van af, met alle gevolgen voor de etenswaren en noem maar op. Maar haar drama (en Lau gaat daar in mee) is de slippers die niet doorgaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....quote:
Dat dus. Maar na een "Marije ZK" kwam ze er achter dat ze toch veel raakvlakken met Billy had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....
Of ze kunnen er dit nog van maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)
Casu Marzuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of ze kunnen er dit nog van maken.
[ afbeelding ]
"Hèhèhè"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
100% retardio met hoelahoep. Kijk die bakkes.
[ afbeelding ]
Niemand kan er normaal uitzien met hoepel zodra je ouder dan 10 jaar bentquote:
Koop je die bij je favo kaasboertje?quote:
Precies. Hoop dat de bom nu snel eens valt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Een maandag komt er echt geen overzicht van de onzin uitgaven waar Aike aan Gio om vroeg. Het bestellen gaat ondertussen onverminderd door, jurkje hier slippers daar. Gio geeft pasje en reader gewoon uit de kluis aan Lot.
Marije heeft dat letterlijk zelf gezegd, ik ben een etterbakkiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat doet Laura weer flink. Ze vindt het geil om Marije 'etterbak' te noemen.
Mens, hou je asobek.
Denk dat dat komt omdat M zelf had gezegd dat ze een etterbak kan zijn hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat doet Laura weer flink. Ze vindt het geil om Marije 'etterbak' te noemen.
Mens, hou je asobek.
En ook meteen helemaal para als het niet meteen kan gebeuren. Dat wijf is echt niet goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is oppos
Ja en, dan ga je iemand zo noemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef Cir het volgende:
[..]
Marije heeft dat letterlijk zelf gezegd, ik ben een etterbakkie
Gio is een slappe zak natuurlijk. Maar op de een of andere manier komt Lot met ongelooflijk veel weg. Hoe ze het doet weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Een maandag komt er echt geen overzicht van de onzin uitgaven waar Aike aan Gio om vroeg. Het bestellen gaat ondertussen onverminderd door, jurkje hier slippers daar. Gio geeft pasje en reader gewoon uit de kluis aan Lot.
De kop van Vanas ziet eruit als 60+quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef beequeen het volgende:
Vanas doet alsof 38 jaar bejaard is. Nou ja, ze is natuurlijk ook iets ouder, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |