Dit is echt geniaal. Echt super hahahaha...quote:
Waarom moeten die camping gasten nu door de wei?quote:
Ohhw. we ehh hebbe geen stroom....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa alles in de vaatwasser,doe doet het ook niet hoor mop
Tja, om in deze situatie de batterij leeg te trekken met het zoeken naar eigenbelang is natuurlijk wel zo handig.quote:
kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rene is de enige echte COS-cameraman. Never forget.![]()
![]()
nee hoor er zijn er heel veel die filmpjes maken,waar ik dan weer heel dankbaar voor benquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rene is de enige echte COS-cameraman. Never forget.![]()
![]()
Luister, Dikke Lotte geeft alleen om zichzelf, wat er met de rest gebeurd, zal haar aan d'r reet roesten. Anders gaat ze wel weer terug naar haar FADDUURRRRR, want die 'rulez' en zij is de 'prinses'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, om in deze situatie de batterij leeg te trekken met het zoeken naar eigenbelang is natuurlijk wel zo handig.
Beter bekend als, Rene & Friends!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee hoor er zijn er heel veel die filmpjes maken,waar ik dan weer heel dankbaar voor ben
quote:
Je zal maar een gevreesde rover van Ali Baba zijn geweest en in het beloofde land komen met allemaal Dikke Lotte's. Heb je ook het idee dat het allemaal voor niks is geweest. Plus ze kaapt al je vreten.quote:
En ondertussen wordt die tak met armbandjes steeds voller omdat niemand die meuk wil hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Lott mag toch nog even een jurkje bestellen na zeuren bij Gio
Ze zijn zo standvastig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Jurkje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marije: "Ja, het is een takkejong..."
Montero! Hoe vaak moeten we dat zeggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Loodslicht is weer aan.. zo'n snelle Monteur O..
ze heeft gegraven ja in de neus dat welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Copycat het volgende:
Bil onder een dekentje op de bank. Vermoeiende dag gehad.
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Loodslicht is weer aan.. zo'n snelle Monteur O..
klopt, en meeneert Mont eur O ...kan pas na het weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.
Allemachtig, dit is zo geniaal, dat ik niet meer weet wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Gratis licht van Febo?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.
Ik hoorde zeggen dat ze van Gio zakgeld heeft geleend. (niet dat het uitmaakt: als sommigen daar iets willen hebbuhhh dan komt het er ook!!)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef theDC het volgende:
[..]
Allemachtig, dit is zo geniaal, dat ik niet meer weet wat ik er van moet denken.
Ze gaat weeeeer geld besteden terwijl het niet kan. Ze bewijst daarmee zo'n enorm goede daad, heb er geen woorden voor.
Ik weet het zeker, donderdag is de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |