SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Rotterdam. Maar komt inderdaad zo'n 10% bij op de prijs. Dat vind ik dan ook weer onzin voor een 2ehands. Ik bel wel wat winkels af, en anders bestel ik bij nedgame. Levering half juni daar zie ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:04 schreef esox83 het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar games op mp en kom vrij veel consoles tegen, welke regio woon je toefjes?
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrBedankt voor het meedenken in elk geval
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tim, jij weet raad. Hoe is Messi op CAM?
Lijkt me wel prima eigenlijk. Alleen in 433(4) niet zo omdat het dan vaak wat te druk is en hij omgebeukt zal worden. 41212 variant kan prima denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi, ga ik sparen voor Messiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee
Lijkt me wel prima eigenlijk. Alleen in 433(4) niet zo omdat het dan vaak wat te druk is en hij omgebeukt zal worden. 41212 variant kan prima denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de site van Sony kwam laatst een hele batch toch? Of zijn die ook al weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rotterdam. Maar komt inderdaad zo'n 10% bij op de prijs. Dat vind ik dan ook weer onzin voor een 2ehands. Ik bel wel wat winkels af, en anders bestel ik bij nedgame. Levering half juni daar zie ikBedankt voor het meedenken in elk geval
Feyenoord Rotterdam![]()
Die waren binnen een dag weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op de site van Sony kwam laatst een hele batch toch? Of zijn die ook al weg?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben benieuwd. Blijft jammer dat iemand als Messi in dit spel gewoon echt nooit goed uit de verf komt. Misschien moet hij maar weer op de vleugel gaan spelen, dan is hij nuttiger in FUTquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was echt slecht op FUT 13. Echt coinsmisbruik, was alleen lekker toen dat ik hem de dag voor de kwartfinale CL kocht waarin ie 2 of 3x scoorde, waardoor ik hem met 2.5 ton winst verkocht hadquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Al weg inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op de site van Sony kwam laatst een hele batch toch? Of zijn die ook al weg?Alsof er eten aan een stel hongerige Afrikaantjes wordt uitgedeeld, zo hard gaat het.
Media markt gebeld: wordt niks. Ik ga gewoon de Sony site en het PS4 forum van tweakers in de gaten houden. Komt vast wel een buitenkansje voorbij. Tot die tijd ga ik fappen op mijn bankrekeningsaldo. En coke en hoeren bestellen![]()
![]()
Deze kan je beter in de gaten houden: http://ps4-kopen.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al weg inderdaadAlsof er eten aan een stel hongerige Afrikaantjes wordt uitgedeeld, zo hard gaat het.
Media markt gebeld: wordt niks. Ik ga gewoon de Sony site en het PS4 forum van tweakers in de gaten houden. Komt vast wel een buitenkansje voorbij. Tot die tijd ga ik fappen op mijn bankrekeningsaldo. En coke en hoeren bestellenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We zijn al een tijdje met 14 bezigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was echt slecht op FUT 13. Echt coinsmisbruik, was alleen lekker toen dat ik hem de dag voor de kwartfinale CL kocht waarin ie 2 of 3x scoorde, waardoor ik hem met 2.5 ton winst verkocht had![]()
![]()
En zo hoort het.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die site had ik ook gevonden inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze kan je beter in de gaten houden: http://ps4-kopen.nl![]()
![]()
Ik probeer te helpen met ouwe ervaringen. Daar heeft ie wss meer aan dan aan nietsquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inderdaad, het loopt hier niet over van de gebruikerservaringen mbt Messi...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen met ouwe ervaringen. Daar heeft ie wss meer aan dan aan nietsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
*oudequote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen met ouwe ervaringen. Daar heeft ie wss meer aan dan aan niets
*tieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
*Gay86quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze fifa editie is weer heel anders dan die van vorig jaar. Toen was het opstellen van Messi al genoeg om de handicap tegen te krijgen. Logisch dat hij dan niet zo lekker speelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen met ouwe ervaringen. Daar heeft ie wss meer aan dan aan niets![]()
Ja zeker en vastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze fifa editie is weer heel anders dan die van vorig jaar. Toen was het opstellen van Messi al genoeg om de handicap tegen te krijgen. Logisch dat hij dan niet zo lekker speelt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
was een garpjequote:
Maar maver zegt altijd tie![]()
Wat speelt tie lekker![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omdat de bruyne zo'n 800K minder kost en toch beter is op CAMquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, het loopt hier niet over van de gebruikerservaringen mbt Messi...![]()
why tell me why ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gezien het aantal teams dat hier gepost zijn met Messi er in kijk je daar toch niet raar van op?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, het loopt hier niet over van de gebruikerservaringen mbt Messi...![]()
Op zich geen verrassing nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik de vraag niet even kan stellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien het aantal teams dat hier gepost zijn met Messi er in kijk je daar toch niet raar van op?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5* WF en meer strength.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat de bruyne zo'n 800K minder kost en toch beter is op CAM![]()
why tell me why ?
Als ik rijk was had ik Messi allang een keer gekocht. Hij past precies in mijn profielschets.![]()
Lekker rap hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5* WF en meer strength.
Als ik rijk was had ik Messi allang een keer gekocht. Hij past precies in mijn profielschets.![]()
hoe lul ik iets kroms rechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vooral de dribbling/shooting.
Bij Messi merk je minder goed dat hij snel is.![]()
nog even en hij oogt zo langzaam dat een hunterkaartje wel geoorloofd isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar bij Messi betaal je niet alleen heel veel voor pace maar ook voor klasse. gr grquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe lul ik iets kroms recht![]()
nog even en hij oogt zo langzaam dat een hunterkaartje wel geoorloofd is![]()
En je kunt Messi ook heel ver ingooien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar bij Messi betaal je niet alleen heel veel voor pace maar ook voor klasse. gr gr![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je kunt Messi ook heel ver ingooien.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
En je kunt Messi ook heel ver ingooien.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zal jouw raam eens ingooien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je kunt Messi ook heel ver ingooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal jouw raam eens ingooien.Spierballentaal van DS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe hoger de dribbling, hoe lager de relatieve pace.
Narsingh is met zijn 76 dribbling en 93 pace echt veel sneller dan alle andere spelers die ik dit jaar heb gehad. Sneller dan TOTS Hazard (94 pace) en TOTS Cuadrado (96) voor mijn gevoel.
Wefut dood trouwens?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
En je kunt Messi ook heel ver ingooien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan is die Koreaanse RW met 93 pace en 50 dribbling de allersnelste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Hoe hoger de dribbling, hoe lager de relatieve pace.
Narsingh is met zijn 76 dribbling en 93 pace echt veel sneller dan alle andere spelers die ik dit jaar heb gehad. Sneller dan TOTS Hazard (94 pace) en TOTS Cuadrado (96) voor mijn gevoel.
Wefut dood trouwens?![]()
Wellicht. Maar die heeft weer totaal geen agility toch? Dan kan je echt alleen in rechte lijn rennenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is die Koreaanse RW met 93 pace en 50 dribbling de allersnelste.
Het gaat volgens mij om die dribbling ingame stat, niet die kaartstat. Hoe hoger de dribbling, hoe meer balcontacten een speler maakt waardoor hij dus wat snelheid verliest, maar wel veel meer controle houdt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doet 90% van de FUT community ook alleen maar hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar die heeft weer totaal geen agility toch? Dan kan je echt alleen in rechte lijn rennen, zeker met wingers.
![]()
Is hij ook. Net als Hazard. Maar Narsingh voelt sneller aan..dat is mijn puntquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef DePresident. het volgende:
TOTS Cuadrado voelt anders echt ontzettend snel aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met TOTS Cuadrado kun je ook geniaal korte bewegingen maken, waardoor je tegenstander de verkeerde kant uitgaat. Tegenstanders dollen zonder skillmoves te gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef DePresident. het volgende:
TOTS Cuadrado voelt anders echt ontzettend snel aan.Denk wel 1 van de meest behendige spelers van het spel
![]()
Ik zou Messi als CF gebruiken in 4-3-3 (5) maar ik kan hem toch niet betalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alsof een CAM zo nodig de snelste van het veld moet zijn ook![]()
Jammer dat hij niet ver kan ingooien. Dan had ik 'm gebruikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met TOTS Cuadrado kun je ook geniaal korte bewegingen maken, waardoor je tegenstander de verkeerde kant uitgaat. Tegenstanders dollen zonder skillmoves te gebruikenDenk wel 1 van de meest behendige spelers van het spel
Hoeveel coins heb je dan? Heb je veel verkocht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou Messi als CF gebruiken in 4-3-3 (5) maar ik kan hem toch niet betalen.![]()
Ik vind hem de beste RM/RW die ik dit jaar heb gebruikt. Normaal spelen LM/LW's voor mij fijner, maar deze Cuadrado overtreft iedereen. Ik kan daarentegen ook totaal niet omgaan met spelers als Robben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met TOTS Cuadrado kun je ook geniaal korte bewegingen maken, waardoor je tegenstander de verkeerde kant uitgaat. Tegenstanders dollen zonder skillmoves te gebruikenDenk wel 1 van de meest behendige spelers van het spel
PSN: DePresident_![]()
Nee, teveel packs gekocht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je dan? Heb je veel verkocht?![]()
bohhh nog 4 minuten jongens pen0r uit de broek en gaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sinds wanneer is Ronnie kaal?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:57 schreef Maver24 het volgende:
Als deze kaart toch eens uit zou komen volgend jaar
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
volgend jaar ook op de PSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]dan moet ik echt sparen want wil kluivert en bergkamp hebben
#FreeTrapz![]()
Stam heeft nooit veel pace gehad. 70 zou aan de ruimte kant zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nergens bevestigd dat het ook op de PS komt toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgend jaar ook op de PSdan moet ik echt sparen want wil kluivert en bergkamp hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb geen idee wat er over een minuut gebeurt en het boeit me geen kut.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
huh?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
99 Aggressionquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
er staat BIG news dus zal welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:59 schreef Maver24 het volgende:
nog 1 minuut. of ik word heel blij of het is een grote telleurstellingzijn
#FreeTrapz![]()
[quote][b]Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef [url=http://forum.fok.nl/u[img]ser/profile/86633]AntiHero[/url] het volgende:[/b]
[/img]
[..]
99 Aggression
[/quote]![]()
Waarom hebben we niet van zulke verdedigers
staat toch dat het een modus is binnen FUT dus neem aan van niet..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
je moet dus de World Cup game hebben neem ik aan
#FreeTrapz![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
je moet dus de World Cup game hebben neem ik aan![]()
![]()
Ze brengen FUT naar de World-Cup game met chem gebaseerd op confederation. Dus twee spelers uit 1 land is een groene link, zelfde confederation is een oranje link... GAY![]()
Dat lijkt me ook ja. Wel gratis, maar gratis voor de betaalde WC DLCquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
je moet dus de World Cup game hebben neem ik aan![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee het is ook voor X1 en PS4 namelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Wel gratis, maar gratis voor de betaalde WC DLC![]()
Tuurlijk, 4 mil bij elkaar gespaard, laten we gewoon doodleuk een ander spel gaan doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als ik gratis packskes krijg niet dan hebbonquote:
#FreeTrapz![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee het is ook voor X1 en PS4 namelijk.
Wel jammer dat je het dus niet door elkaar kan gebruiken dan..beetje vaag. Dan blijf ik liever mijn eigen FUT spelen dan dat ik weer op 0 moet beginnen hiermee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle Aziaten die samen chemistry hebbenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Will FUT World Cup player ratings be the same as FUT 14?
Some players in FUT World Cup will feature new ratings from those in FUT 14.![]()
Ik vind het geniaal bedacht van de marketingmennekes.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Can I play a friend online?
No, Play-a-Friend mode is not available in FUT World Cup. Instead, players can compete in the full 32-team FIFA World Cup tournament mode both online and offline.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat? Dat is toch tof?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Can I play a friend online?
No, Play-a-Friend mode is not available in FUT World Cup. Instead, players can compete in the full 32-team FIFA World Cup tournament mode both online and offline.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Which platforms is FUT World Cup available on?
FIFA 14 Ultimate Team World Cup is available as a free update to EA SPORTS FIFA 14 on Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC on May 29, 2014.
Gelukkig ook voor de xbox one![]()
I just came a little.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen grap, je kan linken per continent![]()
Can I trade my players in FUT World Cup mode?
No. To keep the tournament experience authentic, items from FIFA 14 Ultimate Team World Cup are unique, untradeable, and can only be found in World Cup packs. However you’ll receive one free Gold pack in FUT 14 for every pack purchased in FUT World Cup.
Will I be able to manage multiple squads?
In FUT World Cup, you will manage a single squad and lead them to World Cup glory. However, you can keep more players than the 23 available in your squad. Simply search your Club to add them to your squad.![]()
Nu kan je wel makkelijker echt een ultimate team maken, min Ibra en co die niet naar het WK gaan. Ben wel benieuwd of de spelers makkelijk te krijgen zijn. Snap dat untradeable gebeuren nog niet echt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet er dus geld in stekenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Can I trade my players in FUT World Cup mode?
No. To keep the tournament experience authentic, items from FIFA 14 Ultimate Team World Cup are unique, untradeable, and can only be found in World Cup packs. However you’ll receive one free Gold pack in FUT 14 for every pack purchased in FUT World Cup.
Will I be able to manage multiple squads?
In FUT World Cup, you will manage a single squad and lead them to World Cup glory. However, you can keep more players than the 23 available in your squad. Simply search your Club to add them to your squad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je dit nou extra naast je Ultimate Team spelen?!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha dat lijkt er wel op jah. beetje jammer dat het untradable is. je hebt dus geen markt lijkt me zoquote:![]()
Kansloos dit.Je kunt niet traden dus je móet packs kopen. Nou joepie.
![]()
![]()
Maver heeft zijn bureau net ondergespoot'n.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik snap ook nog niet helemaal hoe ik dan packs koop idd, moet dat van je normale FUT coins ?
al met al, weet ik niet of het wat is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oh dus je kan in de regular game traden om daar aan spelers te komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je kunt wel je Coins gebruiken om pakjes te kopen in de wk-modus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je krijgt wel voor elk pack dat je koopt ook een gewoon gold pack he
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
FIFA punten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
ik snap ook nog niet helemaal hoe ik dan packs koop idd, moet dat van je normale FUT coins ?
al met al, weet ik niet of het wat is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar als ze niet te ruilen zijn krijg je zeker in elk pack weer dubbele spelers en mag je ze weer quicksellen.. voor 0![]()
dat betekend dat die packs wel geen 7.5K zullen kostenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef el-blanchito het volgende:
Je krijgt wel voor elk pack dat je koopt ook een gewoon gold pack heheb het idee dat het veel geld gaat kosten en ik veel iraniers zal krijgen
weet het nog niet helemaal.
#FreeTrapz![]()
easy tigerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef Maver24 het volgende:
schijnbaar kan je dus wel al je bestaande coins gebruiken in de FUT world cup. je neemt alles mee
nog een weekje niet slapen![]()
Ik vind het wel geinig om erbij te hebben. Af en toe daar een potje spelen en geen/minder gezeik met chemistry dus je kunt echt een ultimate team maken![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:10:58Don’t play #FUT? Also out 29 May, FIFA World Cup Kick-Off mode comes to #FIFA14 players on XB1 & PS4 - free update! http://t.co/Y3dxz8SKMp reageer retweet
![]()
Panini frustratiesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat betekend dat die packs wel geen 7.5K zullen kostenheb het idee dat het veel geld gaat kosten en ik veel iraniers zal krijgen
weet het nog niet helemaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen die betaald hebben voor de WC game zijn best hard genaaid dus? Want er blijft weinig bijzonders over voor ze tov de gratis downloads zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:14 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:10:58Don’t play #FUT? Also out 29 May, FIFA World Cup Kick-Off mode comes to #FIFA14 players on XB1 & PS4 - free update! http://t.co/Y3dxz8SKMp reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5k voor een pack met 5 spelers? Dan koop je er 3 naast je gratis pack en je hebt al een team. 15k is niet zo'n probleem![]()
![]()
Hoe ver?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Confetti het volgende:
Zou het de world-cup engine gebruiken? Dat zou wel echt ver zijn![]()
Nee, lijkt me niet. Het is er ook voor de next gen consoles..daar is echt geen tijd in gestoken verder om die engine aan te passen. Gewoon hetzelfde spel met een ander jasje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Confetti het volgende:
Zou het de world-cup engine gebruiken? Dat zou wel echt ver zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Want je werd überhaupt al niet genaaid als je die WC game gekocht had?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die betaald hebben voor de WC game zijn best hard genaaid dus? Want er blijft weinig bijzonders over voor ze tov de gratis downloads zoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
brazilie ver,quote:
thad verzin je die prijzen of staat dat ook ergens ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In het filmpje stond 5k, weet niet of het pack dat ze lieten zien 7,5k was maar daar kreeg je iig 5 WC spelers. Je hebt dus zo een team (met mongooltjes) om te spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
brazilie ver,
thad verzin je die prijzen of staat dat ook ergens ?![]()
Dus je kunt je coins meenemen. Ik hoop dat je ze ook mee terug kan nemen. Of eigenlijk lijkt heel dat gedoe me helemaal niks. Weer vanaf nul beginnen.![]()
Stond ergens ' en viva versa'. Wss werkt het hetzelfde als de overstap van ps3 naar ps4quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:19 schreef Toefjes het volgende:
Dus je kunt je coins meenemen. Ik hoop dat je ze ook mee terug kan nemen. Of eigenlijk lijkt heel dat gedoe me helemaal niks. Weer vanaf nul beginnen.![]()
Gewoon met de harde kern boycotten die troep. Als ze de servers en webapp nou eens fixen in plaats van dit soort schijt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik scoorde net binnen 10 minuten 2 heerlijke goals met Benzema, toen is mijn tegenstander eigen goals gaan maken. Het staat nu 0-25 voor mij in de 41e minuut![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:19:202-for-1 packs: every #FUTWC pack comes
a FREE Gold pack to use in regular #FUT http://t.co/8d58QjKU7Y http://t.co/Kjv76psBbz reageer retweet
![]()
dat dus, gister op de PC ook met je kut bronzes heb je toch geen zin in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:19 schreef Toefjes het volgende:
Dus je kunt je coins meenemen. Ik hoop dat je ze ook mee terug kan nemen. Of eigenlijk lijkt heel dat gedoe me helemaal niks. Weer vanaf nul beginnen.
daar heb je nog de lol dat je dealtjes op kan pikken, hier is het gewoon om mee te spelen...
je speelt toch alleen met Europeanen. misschien een verdwaalde neymar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eigenlijk moeten we een keer met een woedende menigte naar Canada varen. Of vliegen. Het is bizar inderdaad dat ze de afgelopen maanden hier de prioriteiten hebben gelegdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met de harde kern boycotten die troep. Als ze de servers en webapp nou eens fixen in plaats van dit soort schijt.Kut aids tyfes Canada.
Zo. Dat is er uit. Wat zou het effect op FUT zijn als er miljarden coins worden onttrokken ten faveure van dat world cup gebeuren?![]()
Maar het blijft belachelijk. Het BASIS product is gewoon kut. De servers, de webapp, de glitches, alles. En nu komen ze weer met iets nieuws waar veel tijd en man-uren in zijn gestoken, terwijl dat basis product nog steeds niet fatsoenlijk staat...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je thuis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Maar het blijft belachelijk. Het BASIS product is gewoon kut. De servers, de webapp, de glitches, alles. En nu komen ze weer met iets nieuws waar veel tijd en man-uren in zijn gestoken, terwijl dat basis product nog steeds niet fatsoenlijk staat...![]()
![]()
Kan leuk zijn afhankelijk van de prijs van zo'n pack.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:22 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:19:202-for-1 packs: every #FUTWC pack comes
a FREE Gold pack to use in regular #FUT http://t.co/8d58QjKU7Y http://t.co/Kjv76psBbz reageer retweet
![]()
Dit is wel een beetje zoals dat NBA gebeuren van jou of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan leuk zijn afhankelijk van de prijs van zo'n pack.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat wel werken ja. Wij met z'n 10en tegen 100 miljoen goedgelovige josties...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met de harde kern boycotten die troep. Als ze de servers en webapp nou eens fixen in plaats van dit soort schijt.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:22:32International #MOTM returns to regular #FUT! #FUTWC items in your WC squad will automatically increase as well. http://t.co/zcz4ZAZo6p reageer retweet
![]()
Heeft wel wat overeenkomsten ja. Pack only is het dus zou maar zeggen, bij NBA ook. Alleen bij NBA krijg je per pack maar 1 spelerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zoals dat NBA gebeuren van jou of niet?![]()
![]()
Ja, maar moet zo weer ff weg. Weet niet of het gaat lukken vanmiddag om te spelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een heel nieuwe FUT markt erbijNaast een niet-werkende FUT markt. Dit moet zo vreselijk fout gaan straks
![]()
![]()
Gaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef Hermanna het volgende:
Wat vinden jullie van FIFA World op de pc? Zegmaar FUT online.![]()
Ah oke, komt volgende week wel danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar moet zo weer ff weg. Weet niet of het gaat lukken vanmiddag om te spelen.![]()
Er is geen markt voor de World Cup mode hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
Een heel nieuwe FUT markt erbijNaast een niet-werkende FUT markt. Dit moet zo vreselijk fout gaan straks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt daar dus niet traden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen markt voor de World Cup mode hoor.![]()
Nee, beter lezen ouwequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zijn Roy en Confetti opeens arme stakkersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
zou me serieus niets verbazen dat er dalijk in Fifa15 FUT helemaal geen markt meer is.![]()
![]()
Dat is dus nog maar de vraag, want er zullen dan dus ook veel meer extra packs geopend worden voor de reguliere markt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een keer met een woedende menigte naar Canada varen. Of vliegen. Het is bizar inderdaad dat ze de afgelopen maanden hier de prioriteiten hebben gelegdKut aids tyfes Canada.
Zo. Dat is er uit. Wat zou het effect op FUT zijn als er miljarden coins worden onttrokken ten faveure van dat world cup gebeuren?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
mij welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
zou me serieus niets verbazen dat er dalijk in Fifa15 FUT helemaal geen markt meer is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou wel het punt zijn dat ik stop met FUT. Juist het handelen maakt het leuk. Alles er om heen verziekt het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn Roy en Confetti opeens arme stakkers![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
zou me serieus niets verbazen dat er dalijk in Fifa15 FUT helemaal geen markt meer is.![]()
![]()
Omdat het nu al een groot probleem is. Markt zit vol met problemen en zo wil EA er voor zorgen dat ze dat gezeur niet meer hebbenquote:![]()
Ik denk dat ze die markt er last-minute hebben uitgesloopt omdat het anders heel FUT finaal naar de klote zou helpen.
![]()
ik vind het wel baas. zul je zien dat je ineens allemaal zieke spelers in je packs krijgt :pquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:39 schreef AntiHero het volgende:
Ik denk dat ze die markt er last-minute hebben uitgesloopt omdat het anders heel FUT finaal naar de klote zou helpen.
![]()
Dan bedoel ik dus de hele harde kern. Alles en iedereen van de EA forums + wij. Als je met z'n allen gewoon in opstand komt heeft dat echt wel effect. Het boeit me alleen veel te weinig om het echt te doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat wel werken ja. Wij met z'n 10en tegen 100 miljoen goedgelovige josties...
wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dus de hele harde kern. Alles en iedereen van de EA forums + wij. Als je met z'n allen gewoon in opstand komt heeft dat echt wel effect. Het boeit me alleen veel te weinig om het echt te doen.![]()
ja ik ook paar mensen aanrandenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond? Beetje bier drinken en hertjes tackelen.![]()
geen SMLENO voor jouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word hier nog niet enthousiast van.. maar even afwachten.![]()
Over het algemeen gaan de betere spelers ook naar het WK. Het aantal slechte spelers in packs is dus (veel) lager dan in de normale FUT. Weet iemand of Ibarbo bij de selectie van Colombia zit trouwens?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind het wel baas. zul je zien dat je ineens allemaal zieke spelers in je packs krijgt :p
Oeh, ik lees dat je wel gewoon je normale FUT coins kan gebruiken voor packs. Dus je kunt twee keer zoveel packs openen voor hetzelfde geld (1 in WC mode en dan krijg je er meteen 1 in FUT).![]()
Leuk man, at random teams. En die eerste prijs is best primai'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hebben ze ook gold/silver/bronze nu of is alles dezelfde categorie? Anders krijg je straks dat je maar 1 gold in je pack kan krijgen ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Over het algemeen gaan de betere spelers ook naar het WK. Het aantal slechte spelers in packs is dus (veel) lager dan in de normale FUT. Weet iemand of Ibarbo bij de selectie van Colombia zit trouwens?
Oeh, ik lees dat je wel gewoon je normale FUT coins kan gebruiken voor packs. Dus je kunt twee keer zoveel packs openen voor hetzelfde geld (1 in WC mode en dan krijg je er meteen 1 in FUT).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja 100 euro packs openen dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Over het algemeen gaan de betere spelers ook naar het WK. Het aantal slechte spelers in packs is dus (veel) lager dan in de normale FUT. Weet iemand of Ibarbo bij de selectie van Colombia zit trouwens?
Oeh, ik lees dat je wel gewoon je normale FUT coins kan gebruiken voor packs. Dus je kunt twee keer zoveel packs openen voor hetzelfde geld (1 in WC mode en dan krijg je er meteen 1 in FUT).![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben ze ook gold/silver/bronze nu of is alles dezelfde categorie? Anders krijg je straks dat je maar 1 gold in je pack kan krijgen ofzo
66 rated in een pack dus ja je krijgt GSB![]()
Snel dus even Brazilie supporten voordat je dalijk perongelijk Blind en Clasie in je starterpack krijgt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:15:20Everyone gets a starter pack with players, a badge and kits from your supported nation: http://t.co/8d58QjKU7Y #FUTWC reageer retweet
![]()
En ik bedoel niet de nieuwe FIFA World Cup editie maar deze https://www.easportsfifaworld.com/home voor de zekerheid ;p Met toetsenbord en muis speelt het echt voor geen meter.quote:![]()
Je zou bij het opstarten wel mogen kiezen lijkt me. Dan is Brazilie wel het beste iddquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef AntiHero het volgende:
Snel dus even Brazilie supporten voordat je dalijk perongelijk Blind en Clasie in je starterpack krijgt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 15:15:20Everyone gets a starter pack with players, a badge and kits from your supported nation: http://t.co/8d58QjKU7Y #FUTWC reageer retweet
![]()
Ik ga het toch mooi proberen met Nederland hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je zou bij het opstarten wel mogen kiezen lijkt me. Dan is Brazilie wel het beste idd![]()
Valencia van 83 in FUT naar 66quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
66 rated in een pack dus ja je krijgt GSBOf is er nog een RM van Ecuador die Valencia heet?
![]()
Emenike terug in FUT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Vast wel 1 of andere bankzitterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:49 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Valencia van 83 in FUT naar 66Of is er nor een RM van Ecuador die Valencia heet?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Enner Valencia, speelt in Mexico.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:49 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Valencia van 83 in FUT naar 66Of is er nog een RM van Ecuador die Valencia heet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ecuador_national_football_team
Die wiki pagina's van nationale elftallen zijn altijd wel handig.![]()
Dit is wel lachen, als je dus een Emenike packed en die scoort een hattrick in een of andere wedstrijd dan krijgt die automatisch een upgrade.quote:Will FUT WC have Man of the Match items?
Man of the Match items will exist in FUT 14, outside of the World Cup experience. However, once a player receives a MOTM, his attribute boosts will be updated in your FUT World Cup club.
Gaat niet eens naar het WK door blessure toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Falcao heeft een downgrade, enig verschil op het kaartje is de 85 shooting.![]()
Nog niet zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat niet eens naar het WK door blessure toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft wel een kaart van EA gekregen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat niet eens naar het WK door blessure toch?
Als iemand EA even wijs maakt dat er nog kans is dat Strootman naar het WK zou gaan
edit. ach, wat boeit het me ook eigenlijk, ik ga het toch niet spelen![]()
![]()
De definitieve selecties zijn nu ook nog niet allemaal rond dus dit zullen allemaal promoplaatjes zijn waar we niet al te veel uit moeten afleiden. Ik neem aan dat iedereen die gaat gewoon ongeveer zijn h2h stats krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat niet eens naar het WK door blessure toch?![]()
Zou toch wat zijn als ze besluiten om dat traden gewoon af te schaffen in het volgende deel, dat je enkel nog via match coins en betaalde EA points via packs spelers kunt krijgen.![]()
![]()
al die downies die het gaan kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef StijnDa het volgende:
Dit zal wel weer een nieuwe crash in de FUT markt betekenen. Verplicht pakjes kopen
maar kan dus wel account 1 frankrijk 2 argentinie 3 brasil 4 belgie zie wel wat ik krijg
zou mooi zijn als je wel kon trade-offeren![]()
zijn verdomme nog steed 750 spelerts hoor, kans op CR7 en Messi is nog steeds klein.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weg coinsellers, autobuyers etcquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als ze besluiten om dat traden gewoon af te schaffen in het volgende deel, dat je enkel nog via match coins en betaalde EA points via packs spelers kunt krijgen.GRAAG VERWIJDEREN![]()
moet jij eens opletten hoe hard het achteruit gaat, en hoeveel mensen dan niet meer spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als ze besluiten om dat traden gewoon af te schaffen in het volgende deel, dat je enkel nog via match coins en betaalde EA points via packs spelers kunt krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou wel schelen, AB's en coinsellers verdwijnen, evenals een hoop spelers waardoor de servers weer werken. Alleen is er dan geen markt waar die servers voor nodig zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als ze besluiten om dat traden gewoon af te schaffen in het volgende deel, dat je enkel nog via match coins en betaalde EA points via packs spelers kunt krijgen..
![]()
Ja die heb ik ook geinstalleerd maar dat is pure aids op je harde schijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:48 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En ik bedoel niet de nieuwe FIFA World Cup editie maar deze https://www.easportsfifaworld.com/home voor de zekerheid ;p Met toetsenbord en muis speelt het echt voor geen meter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik blijf het toch wel spelen. ik stop er nu ook al genoeg geld in, zal straks niet anders zijn mocht je niet meer kunnen traden op de markt.![]()
Straks gaat iedereen alles verkopen om coins opzij te zetten voor de pakjes. Snel het schip verlaten.![]()
Beetje zoals Heartstone.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als ze besluiten om dat traden gewoon af te schaffen in het volgende deel, dat je enkel nog via match coins en betaalde EA points via packs spelers kunt krijgen.
Meer op gameplay focussen en minder op het hele trade verhaal.![]()
Ik ga lekker online competitief Mahjongen dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
ik blijf het toch wel spelen. ik stop er nu ook al genoeg geld in, zal straks niet anders zijn mocht je niet meer kunnen traden op de markt.![]()
Ja precies. dat zie ik zo gebeuren. Mensen gaan dus alles verkopen in FUT14 om straks packs te gaan openen in FUT world Cup. Dag FUT14 markt, keiharde crash straks, niemand koopt er nog wat opquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Confetti het volgende:
Straks gaat iedereen alles verkopen om coins opzij te zetten voor de pakjes. Snel het schip verlaten.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef AntiHero het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je de worldcup wint?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef AntiHero het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je de worldcup wint?![]()
![]()
Denk dat de meesten die afhaken überhaupt weinig potjes achter hun naam hebben staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij eens opletten hoe hard het achteruit gaat, en hoeveel mensen dan niet meer spelen.![]()
![]()
Ben alleen nu bang dat we geen eredivisie TOTS krijgen dit weekend. 1x nieuws van EA op een dag is wel genoeg![]()
Jij bent wel snel bang héquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
Ben alleen nu bang dat we geen eredivisie TOTS krijgen dit weekend. 1x nieuws van EA op een dag is wel genoegstraaljagers, te lang wachten met Diego uitbrengen, geen Eredivisie TOTS.
Leven is vol gevaren![]()
![]()
Ja. En omdat dat de normale FUT MOTM kaart is die dan uit zou komen als hij goed speelt. Rechts is FUT World Cup kaart.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enigste die dit een kromme zin vind, en waarom staat er een barca logootje bij.![]()
ja man. is niet leuk meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij bent wel snel bang héstraaljagers, te lang wachten met Diego uitbrengen, geen Eredivisie TOTS.
Leven is vol gevaren![]()
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies. dat zie ik zo gebeuren. Mensen gaan dus alles verkopen in FUT14 om straks packs te gaan openen in FUT world Cup. Dag FUT14 markt, keiharde crash straks, niemand koopt er nog wat op![]()
Je bent niet de enige en niet de enigste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enigste die dit een kromme zin vind, en waarom staat er een barca logootje bij.![]()
WeFutquote:loopt weer achter. Futhead weer netjes alles te zien.
Ja echt mega tof. Zo'n WC Pack is dadelijk 50k maar je krijgt een gratis FUT14 pack erbij, boh wat tof.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Maver24 het volgende:
die gratis packs zijn wel tof. 2 voor de prijs van 1. das niet verkeerd
Je kan er toch nog helemaal niks over zeggen als je de prijs van zo'n WC pack niet zeker weet![]()
![]()
Futheadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
WeFutloopt weer achter. Futhead weer netjes alles te zien.
![]()
![]()
Nee maar jij bent wel de enige die enigste gebruikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enigste die dit een kromme zin vind, en waarom staat er een barca logootje bij.
Edit: O, DSL was eerst
Bohhhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:13 schreef Maver24 het volgende:
skysports meld dat David Luiz naar PSG gaat
Ibra
Yaya
Luiz Silva![]()
Negers, aangezien de beschikbaarheid van de PS4 in Nederland een regelrecht drama is... maakt het nog überhaupt iets uit, buiten 2 dagen langer wachten, als je dat ding uit Frankrijk of Engeland haalt? Daar zijn ze gewoon voorradig namelijk.![]()
Ik ga niet met een croissantenmachine aan de slagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Negers, aangezien de beschikbaarheid van de PS4 in Nederland een regelrecht drama is... maakt het nog überhaupt iets uit, buiten 2 dagen langer wachten, als je dat ding uit Frankrijk of Engeland haalt? Daar zijn ze gewoon voorradig namelijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is voor de kleine?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg je bij een Franse PS4![]()
Terug naar PSVquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Alex wordt hier ook niet vrolijk van![]()
En toen werd ik wakker..![]()
Hahha wtf zijn dat nou weerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg je bij een Franse PS4![]()
Controllers voor de franse ps4 (croissantjes)quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Terug naar PSV![]()
En toen werd ik wakker..
Die Marquinhos speelt toch ook zelden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Transfermarkt (de website) heeft ook een nieuwe aids layout gekregen zeg, tering.21 wedstrijdenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Marquinhos speelt toch ook zelden?![]()
Ik kan echt niet met hem omgaan terwijl bijv. Llorente het prima doetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal divisie 2 goaltjes![]()
![]()
Hoe ziet die opstelling er uit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:20 schreef Freire het volgende:
Moet nu tegen een team met Ronaldo, Messi, Neymar, TOTS Suarez, TOTS Costa en TOTY Ramos
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In die FUT WC packs zitten toch alleen maar spelers die naar het WC gaan. dan zitten er dus wel gigantisch veel minder spelers in en dus meer kans op goede spelers in packs![]()
Die taal is toch wel aan te passen of ben ik nu abuis? Engels is natuurlijk prima. Maar voor de rest zijn er toch geen beperkingen zoals dat soms bij N-A wel was?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga niet met een croissantenmachine aan de slag![]()
Beiden EU.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die taal is toch wel aan te passen of ben ik nu abuis? Engels is natuurlijk prima. Maar voor de rest zijn er toch geen beperkingen zoals dat soms bij N-A wel was?
Maar in Frankrijk hebben apparaten wel andere stekkers.![]()
4-3-3 (4) met Neymar en Messi op CM en Suarez op CAMquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe ziet die opstelling er uit?
Ronaldo - Diego Costa - IF Di Maria is de voorhoede![]()
Correctquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
In die FUT WC packs zitten toch alleen maar spelers die naar het WC gaan. dan zitten er dus wel gigantisch veel minder spelers in en dus meer kans op goede spelers in packsSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik denk het ook niet maar ik heb toch liever een machine die uit Nederland komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die taal is toch wel aan te passen of ben ik nu abuis? Engels is natuurlijk prima. Maar voor de rest zijn er toch geen beperkingen zoals dat soms bij N-A wel was?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Matigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal divisie 2 goaltjes![]()
Klinkt als een Suarez met 4 chem en een midget midfieldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Freire het volgende:
[..]
4-3-3 (4) met Neymar en Messi op CM en Suarez op CAM
Ronaldo - Diego Costa - IF Di Maria is de voorhoede
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In Frankrijk? Toch juist de Engelsen die zo een raar ding hebben nu je het zegt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beiden EU.
Maar in Frankrijk hebben apparaten wel andere stekkers.![]()
Klopt, elk balverlies is helaas wel dodelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt als een Suarez met 4 chem en een midget midfield![]()
![]()
Nee komt door FIFA Worldquote:
Als je daar ingelogd bent of was moet je eerst inloggen op je console anders heeft het aids.![]()
![]()
Niks, wel coins rondgespeeld over meerdere accounts.. dus zal wel weer als verdacht zijn opgemerkt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oooooo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee komt door FIFA World
Als je daar ingelogd bent of was moet je eerst inloggen op je console anders heeft het aids.gelukkig!
pure aids idd. Was zo'n chille sitequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Transfermarkt (de website) heeft ook een nieuwe aids layout gekregen zeg, tering.
[..]
21 wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik denk helemaal nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Rijst het volgende:
?Eredivisie vanavond of volgende week woensdag, wat denken jullieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het idee dat het helemaal niet gaat komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Rijst het volgende:
?Eredivisie vanavond of volgende week woensdag, wat denken julliegeen TOTS Pelle
![]()
![]()
omfg VirgilAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moreno ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gratis xbox live gold dit weekendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Commons![]()
![]()
Die past goed bij mijn MCcormack team
Lol, ik heb zoveel dure squads gehad maar sinds ik Bergkamp erbij heb gehaald heb ik letterlijk van 1 op de 2 tegenstanders een rage message gehad..gaat echt nergens over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, had zo'n message op XBL. Eerste keer dat ik zo'n message krijg ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus? Even met TOTS Ramos en Neymar spelen dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar even een paar trade accounts aanmaken denk ik dan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
fuck die 2 melkmuiltjesquote:Waar is Immers?
Heeft Moreno nou gewoon 90 shooting op zijn kaart?
EA moet wel binnen een kwartier komen met de aankondiging anders is het een Fake maar het ziet er wel heel erg niet fake uit![]()
Tadic is ook weer pure jizz. Ik ga Fifa weer terug kopen speciaal voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: