SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou Elia ook eens ipv Mertens kunnen proberen. Leuk spelertjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:51 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Rijk worden is niet per sé het doel, maar een keer met TOTS mensen spelen lijkt me prima
[..]
Weet ik, maar kan met deze 11 aardig uit de voeten.
Misschien dat ik Mertens nog weer terug ruil voor Ola John (die nu op de bank zit). Mertens zou enkel moeten spelen als ik (wisselspeler) Rossi in de spits heb staan. scheelt iets aan chemistry inderdaad.
Overall zie ik al dat je best wat huiswerk moet doen als je leuk wilt traden. Klinkt goed, nu nog op zoek naar beetje extra tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neymar blijft netjes in het spitske, geen discussie over mogelijk. Het gaat om die CAM positie: Iniesta, SIF Dos Santos, of Messi.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF Dos Santosquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neymar blijft netjes in het spitske, geen discussie over mogelijk. Het gaat om die CAM positie: Iniesta, SIF Dos Santos, of Messi.
Wat een baas is dat.![]()
Bij volgende fifa moet ik maar is gelijk in het begin proberen te handelen etc. Kopen jullie alles via nu kopen of via bieden op spelers?![]()
Heb er maanden mee gespeeld op CAM. Echt een baasje ja. Maar ik wil eigenlijk wel eens Messi proberenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meestal kun je leuke dealtjes krijgen op open bids. Heel soms, als de autobuyers slapen, kun je een leuk dealtje krijgen op buyout.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef Dylan98 het volgende:
Bij volgende fifa moet ik maar is gelijk in het begin proberen te handelen etc. Kopen jullie alles via nu kopen of via bieden op spelers?![]()
Zet je Messi toch in de spits.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb er maanden mee gespeeld op CAM. Echt een baasje ja. Maar ik wil eigenlijk wel eens Messi proberen![]()
Dure spelers vaak bieden, goedkope meestal nu kopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef Dylan98 het volgende:
Bij volgende fifa moet ik maar is gelijk in het begin proberen te handelen etc. Kopen jullie alles via nu kopen of via bieden op spelers?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goeie tip!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou Elia ook eens ipv Mertens kunnen proberen. Leuk spelertje
En dat van dat rusten om fitter te worden wist ik niet eens.....Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken![]()
Trade-offerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef Dylan98 het volgende:
Bij volgende fifa moet ik maar is gelijk in het begin proberen te handelen etc. Kopen jullie alles via nu kopen of via bieden op spelers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neymar is geen discussie, en de Benz eigenlijk ook niet. Als ik die eruit haal, heb ik met Neymar, Messi en Dos Santos een soort van mini moppentrommel voorinquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je moet eigenlijk niet met spelers spelen die een fitness lager dan 90 hebben...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:56 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Goeie tip!
En dat van dat rusten om fitter te worden wist ik niet eens.....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vrijwel iedereen hier speelt met 2 of meer teams. Maximaal aantal matchcoins, en die teamfitness kaarten hoef je niet te kopen. Anders is het dweilen met de kraan open natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:56 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Goeie tip!
En dat van dat rusten om fitter te worden wist ik niet eens.....![]()
Nee, hij is een beetje klein om kopduels te winnen van een sterke spits, verder zijn de 2* skills soms best vervelend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:56 schreef Toefjes het volgende:
Neymar slechtEn de Rossi was een slechte CDM toch?
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neymar is geen discussie, en de Benz eigenlijk ook niet. Als ik die eruit haal, heb ik met Neymar, Messi en Dos Santos een soort van mini moppentrommel voorin![]()
Mini moppentrommel, ik moest lachen.![]()
Okee bedankt! misschien ook een manier van handelen, goedkoop inkopen via bieden en dan duurder verkopen via nu kopen.![]()
Hij is 1.84 met 85 jumpingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, hij is een beetje klein om kopduels te winnen van een sterke spits, verder zijn de 2* skills soms best vervelend.Kom op zeg. Bovendien staan daar Chiellini en Benatia voor, om de spitsen het leven zuur te maken.
![]()
Klopt, maar het zijn vaak hele kleine marges dan...vergeet die 5% tax niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:58 schreef Dylan98 het volgende:
Okee bedankt! misschien ook een manier van handelen, goedkoop inkopen via bieden en dan duurder verkopen via nu kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De normale kaart heeft 79 jumping, over de TOTS kan ik niet oordelen want niet mee gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is 1.84 met 85 jumpingKom op zeg. Bovendien staan daar Chiellini en Benatia voor, om de spitsen het leven zuur te maken.
![]()
wat wilde jij gaan beweren van niet dan ?quote:
kijk maar naar die pack opening van jaafke gisterzo ik open nooit meer een pack
![]()
(jullie weten ook dat ik me hier niet aan hou)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Probeer in het begin zo dicht mogelijk rond de discard waarde in te kopen. Een IF van 10K, of een shiney gold voor 700 coins. Zo kun je nooit veel coins verliezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:58 schreef Dylan98 het volgende:
Okee bedankt! misschien ook een manier van handelen, goedkoop inkopen via bieden en dan duurder verkopen via nu kopen.![]()
13 TOTS spelers gr grquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat wilde jij gaan beweren van niet dan ?
kijk maar naar die pack opening van jaafke gisterzo ik open nooit meer een pack
![]()
(jullie weten ook dat ik me hier niet aan hou)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ohja, was het bijna vergeten hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn vaak hele kleine marges dan...vergeet die 5% tax niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |