laatste peukiequote:
Ik heb al weekend. Getuige het feit dat ik pas om half twaalf m'n bed uit kwamquote:
Dat zegt niets. Ik rol er ook net uit en ik moet zo nog even werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Getuige het feit dat ik pas om half twaalf m'n bed uit kwam
Doordeweeks ik vaak een uur of 4 a 5... In het weekend uurtje of 7 a 8... En dat er niet uit gaan als je vrij bent ook al ben je wakker, zoals zwabber dat heb ik ook heel ergquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap s nachts meestal een uur of 6 a 7. En s avonds nog 1 a 2 uur.
oh das minder, gecondoleerd nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef Inodder het volgende:
Moest eigenlijk naar een crematie, maar was al erg laat weg van werk, onderweg zat het ook nog erg tegen.
Nee hoor, ik rust mijn ogen.quote:
ik ben er wel hoor alleen af en toe bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop