quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind die programmas op Discovery wel mooi over natuurrampen in het verleden zoals uitbarstingen van supervulkanen
Wel op zijn Utopiaans hé...zonder slipjes aanquote:
Danny, Danny, Dannyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pownews aant kijkenDiplomaten pesten altijd leuk
ooh een half haantje ken je niet uit de snackbar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat de haantjes door de versnipperaar gingen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel op zijn Utopiaans hé...zonder slipjes aan
Ik vind dat ook wel gaaf om te kijken en aan de andere kant word ik daar bang van, de aarde is zo onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind die programmas op Discovery wel mooi over natuurrampen in het verleden zoals uitbarstingen van supervulkanen
pvv jwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Long time no see. Wat heeft u gestemd vandaag?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pownews aant kijkenDiplomaten pesten altijd leuk
Ja, we voelen ons veilig maar er kan op elk moment vanalles gebeuren. Een komeet die inslaat, een supervulkaan die uitbarst, of opborrellende Lava die bijna een heel continent bedekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:11 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik heb die reeks op dvd, natuurrampen enzo. Gek eigenlijk dat je je pas echt levend voelt als je weet dat het zomaar over kan zijn.
De kans is klein maar je weet het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel gaaf om te kijken en aan de andere kant word ik daar bang van, de aarde is zo onvoorspelbaar
Nee wel van een reclame, goudhaantje goudhaantje van Herman Kramerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh een half haantje ken je niet uit de snackbar?
Wat een onzinonderwerp. Consternatie om niks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
Allemaal een nieuwe iphone die asielzoekers!
Oh pownd weer. Het stond al op geenstijlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
Allemaal een nieuwe iphone die asielzoekers!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:17 schreef Miek37 het volgende:
Menson, ik duik in bed (dat van Babu) tot morreguh!![]()
![]()
Toch heeft dat ook iets troostends, dat wij niet zo belangrijk zijn met ons gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, we voelen ons veilig maar er kan op elk moment vanalles gebeuren. Een komeet die inslaat, een supervulkaan die uitbarst, of opborrellende Lava die bijna een heel continent bedekt.
Zijn we ook nooit geweest. Maak je geen illusies.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch heeft dat ook iets troostends, dat wij niet zo belangrijk zijn met ons gedoe.
supquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een onzinonderwerp. Consternatie om niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |