Ja, dat was echt heel irritantquote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een andere UI gedaan en toen wilde iedereen opeens een Watergod UI.
Ik mag niet klagen hoor, maar ik blijf er bescheiden onder. Ik ben nog steeds een hele gewone jongen.quote:
Ga je zelfs niet naast je schoenen lopen van de vele potjes mens erger je wel die je ongetwijfeld wint?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen hoor, maar ik blijf er bescheiden onder. Ik ben nog steeds een hele gewone jongen.
Dat is niet zo gek als je tegen jezelf speelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook niet koketteren met mijn grootsheid maar ik ben dus nog altijd ongeslagen in Het grote erger je wel spel
Ik heb het nog niet gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je zelfs niet naast je schoenen lopen van de vele potjes mens erger je wel die je ongetwijfeld wint?
Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook niet koketteren met mijn grootsheid maar ik ben dus nog altijd ongeslagen in Het grote erger je wel spel
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog geen tegenstander gevonden.
Alleen de DVD vragen gaan over het tv-programma.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.
komt goed schatjequote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef JanCees het volgende:
Deze reeks is nog niet het succes wat ik ervan had verwacht.
Geduld is een mooie zaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef JanCees het volgende:
Deze reeks is nog niet het succes wat ik ervan had verwacht.
Dat argument houdt in dat ik dus nooit kan spelenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.
Of je maakt expres wat foutjesquote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat argument houdt in dat ik dus nooit kan spelen
Uhhhhquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deal
Dus wanneer ga je het tegen me spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |