https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Kak, zat ff niet op te letten en stond in no time op 990, daarna weer als een speer naar beneden. Waarom ie stijgt? Heb er van de week al leuk ritje mee gemaakt op basis van allerlei interessante ontwikkelingen die gepubliceerd werden. Er zou 1 dezer dagen nog meer groot nieuws onthuld worden, wellicht daarom nu een pump? Zit m continu in de gaten te houden, vanmorgen al even kort er ingezeten maar stijging zette toen niet door. Kon net de op de trein springen op 840quote:
Met extragratis Japans/Engelse PDF (op eigen risico)quote:In de afwikkeling van het faillissement van Mt. Gox hebben schuldeisers tot 28 november de tijd om hun claims in te dienen. De bitcoinbeurs kwam begin dit jaar in de problemen, waarbij honderdduizenden bitcoins verdwenen.
Het failliete Japanse bedrijf heeft op zijn website een bericht geplaatst waarin de Amerikaanse curatoren de afwikkeling van het faillissement beschrijven. Schuldeisers krijgen tot 28 november de tijd om schadeclaims in te dienen bij de voormalige bitcoinbeurs. Er zal bovendien in Tokio een bijeenkomst georganiseerd worden waarin de financiële stand van zaken nader moet worden toegelicht. De vergadering is in theorie bedoeld voor honderdduizenden voormalige Mt. Gox-gebruikers, die met name handelden in bitcoins.
De bitcoinbeurs vroeg in februari uitstel van betaling aan, nadat de beurs naar eigen zeggen voor honderden miljoenen euro's aan bitcoins was kwijtgeraakt, waarschijnlijk door diefstal via een bug in de implementatie van het bitcoinprotocol. Een deel van de bitcoins is weer teruggevonden en deze worden over de schuldeisers verdeeld. Experts stellen echter dat er nooit zoveel bitcoins via de bug kunnen zijn
Ben net zo benieuwd waar dit allemaal heengaat. Denk dat het behoorlijk gemanipuleerd wordt op het moment om niet te snel door te schieten, wat ik niet zo erg vindt. Behoorlijke sellwalls op 200, deze zullen wel verdwijnen na een tijdje stabiliseren, het oogt sterk op het moment maar kan altijd natuurlijk ff dippen, ik hold daarentegen wel voorlopig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef doesd00 het volgende:
Zo ik doe ook weer mee met deze chat! Net wat Litecoins ingewisseld voor Darkcoins. Ben benieuwd!
Ik heb net 0.03btc winst gemaakte, niks saaiquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef snachtsman het volgende:
[..]
DRK is even saai bezig, dus zijn wij ook even saai
Lekker, toch weer 11,48 euro. Kan je toch weer een pizza voor kopen, paar jaar geleden had je daar 10.000btc voor nodigquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net 0.03btc winst gemaakte, niks saai
Ik vind terug in de 0.1 fijner...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:35 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Lekker, toch weer 11,48 euro. Kan je toch weer een pizza voor kopen, paar jaar geleden had je daar 10.000btc voor nodig
Ik denk dat het daarom juist wel wat is, aangezien bitcoin transparant is en elke transactie te traceren is. Als DRK de munt van de onderwereld wordt, of gewoon voor mensen die veel waarde hechten aan privacy (ik) hebben we het over een miljarden business, zie het niet zo snel gebeuren, maarja het heeft wel potentie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef doesd00 het volgende:
Feit dat Darkcoin anonymous is denk ik niet dat het wat is voor de lange termijn.
Mintpal?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef doesd00 het volgende:
Maar sellwalls op 200? Waar bekijken jullie de koers van DRK?
Totaal aantal bitcoins. Ik heb stiekem ook nog 0.06 in XLB, maar die negeer ik gewoon, kan het enkel gunstig uitvallen uiteindelijkquote:
Goede keus. Denk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef doesd00 het volgende:
Zo ik doe ook weer mee met deze chat! Net wat Litecoins ingewisseld voor Darkcoins. Ben benieuwd!
Ben je winstjes aan het draaien katjequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net 0.03btc winst gemaakte, niks saai
Jaja, was bijna vergeten wat dat is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben je winstjes aan het draaien katje
Zat het al te lezen. Spa he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een leuke pump gemist, lees even het vorige topic door
Voelt ook wel es fijn hequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, was bijna vergeten wat dat is.
Drk is zo 21-5-2014quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef edraket31 het volgende:
Blijven jullie maar lekker rommelen met DRK, doe even dansje met CAIX
Perfect kunnen profiteren van de swings
Slechtste pump ooit, eindigde met een orderbook met 5 buys erin onder de 200quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zat het al te lezen. Spa he.
Ik was op het terrasVeel te mooi weerrrr
Tja jammer, had ik vast wel van kunnen profiterenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechtste pump ooit, eindigde met een orderbook met 5 buys erin onder de 200
En een Sellorder van 6btc zag ik nog hulpeloos Liggen op 1100quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechtste pump ooit, eindigde met een orderbook met 5 buys erin onder de 200
Das wel rot als je daar zo dik inzit dan. Maar ook eigen schuld. Hij was weer van die chili toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En een Sellorder van 6btc zag ik nog hulpeloos Liggen op 1100
Ik ga dat ook maar weer doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
Heb de screen voor vandaag al gemaakt. Kan toch weinig meer veranderen.
Het begint erop te lijken
[ afbeelding ]
Heb jet netjes elke dag bijgehouden hequote:
Zeg alsjeblieft niet dat je zo hoog met zo veel ingestapt bent, met al die verhalen van mij...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En een Sellorder van 6btc zag ik nog hulpeloos Liggen op 1100
Mijn Excel heeft al een week geen update gehad, voor mijn falen ging het ook al voor geen meter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb jet netjes elke dag bijgehouden he1x heb ik gemist, was ik weg ofzo, zal wel in het weekend zijn geweest.
Maar eerlijk is eerlijk, als het dalende was, had ik er ook mee gekapt
Hoeveel heb je nu? inmiddels rond de 0.15?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Excel heeft al een week geen update gehad, voor mijn falen ging het ook al voor geen meter.
0.1006 + een zooi XLB die het ook lekker doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu? inmiddels rond de 0.15?
Nog steeds een prima startbedrag hoor, hoe het ook wend of keert.
Met XLB kun je wel lekker kortetermijntraden nu. Ook al een paar keer rond de 51/52 gekocht en 55 tot 58 weggedaan. Maar als je er hoog inzit, tja. Ik heb mn verlies gepakt een paar dagen terug. gekocht op 7800 en verkocht op 5530... tja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0.1006 + een zooi XLB die het ook lekker doet.
Zit er met te veel in om dat te doen... 0.08 volgens mij. Zat ook met 0.11 in FLT, maar achquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met XLB kun je wel lekker kortetermijntraden nu. Ook al een paar keer rond de 51/52 gekocht en 55 tot 58 weggedaan. Maar als je er hoog inzit, tja. Ik heb mn verlies gepakt een paar dagen terug. gekocht op 7800 en verkocht op 5530... tja.
Dan kijk je BTC/EURquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
BTC/USD markt maakt me geen flikker uit, pas als ik 420¤ heb wordt het interessant
Je eigen regels breken is dat hequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er met te veel in om dat te doen... 0.08 volgens mij. Zat ook met 0.11 in FLT, maar ach
Haha dat gaat nog wel ff duren, en ik denk persoonlijk dat het dat nooit wordtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo interessant. Een koers van 2800 maakt me pas blij
Juist daarom blijf ik er ver van weg, risico op gerotzooi en zelf blijven zitten met shitcoins, is mij te grootquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft niet dat je zo hoog met zo veel ingestapt bent, met al die verhalen van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |