neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooooh mooie glittervloerWat zijn nou de bankjes nou? De rookruimte?
geen fuckdolls?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had het misschien wat eerder moeten zeggen. Is al een tijdje aan de gang.
Over een Nederlandse kunstenaar in het Midden-Oosten, het schoonheidsideaal, sjeiks en plastic poppetjes.
Till you're so fucking crazy you can't follow their rulesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier voor jou, ik ben in protest mode vanavond, lekker recalcitrant, daag me uit, pulease ......
Ik vind in deze trouwens : But first you must learn how to smile as you kill zo'n mooie zin
dat is dus echt niet erotischquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmmm lekker teentje, zou er graag eens aan sabbelen
tuurlijk wel niet zo onzekerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
dankje
ik hoop dat die mensjes het de moeite waard vinden
Keep you doped with FOK!, sex and TVquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier voor jou, ik ben in protest mode vanavond, lekker recalcitrant, daag me uit, pulease ......
Ik vind in deze trouwens : But first you must learn how to smile as you kill zo'n mooie zin
Geniaal!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Till you're so fucking crazy you can't follow their rules
![]()
![]()
zeg jijquote:
Drones, Androids, Sheeple.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Geniaal!
Keep you doped with religion and sex and TV
And you think you're so clever and classless and free
But you're still fucking peasants as far as I can see
Mooie clip wel.quote:
Ik heb geen idee wat dit is, maar als je Billy zou heten en in Utopia zou zitten zou je er zo 125 euro voor kunnen vragen ......quote:
laat het nog wel ff weten in ieder geval wat ze er van vonden want ik ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
zeg jij![]()
ik hoop ook niet dat ze vragen welke rotzooi ik allemaal heb gebruikt want er zit zelfs fimoklei in
Heb je de film gezien, en mooi project btw.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit is, maar als je Billy zou heten en in Utopia zou zitten zou je er zo 125 euro voor kunnen vragen ......
ik ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
laat het nog wel ff weten in ieder geval wat ze er van vonden want ik ben wel nieuwsgierig
en ik heb verder geen idee waar ze naar kijken, je zal het moeten afwachten vrees ik
zelfs Soury zegt net dat het een mooi project is dus dan zal het toch wel een beetje zo zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet
als ik hier binnen kom kunnen we van een wonder spreken.
ik heb hem op dvd in mijn kast staan. eigenlijk al heel lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de film gezien, en mooi project btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |