quote:
Ik heb jeuk in mijn kont. Wat kan ik daar tegen doen? Iemand?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
Jullie horen het mensen. Soury wil een serieus onderwerp, het is verdomme afgelopen nu!!![]()
![]()
![]()
Iemand suggesties?![]()
![]()
het ging vanmiddag over politiek en het begin van de avond dus laten we dat onderwerp maar ff overslaan nuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
Jullie horen het mensen. Soury wil een serieus onderwerp, het is verdomme afgelopen nu!!![]()
![]()
![]()
Iemand suggesties?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
![]()
![]()
Iemand suggesties?![]()
![]()
lekker krabbelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb jeuk in mijn kont. Wat kan ik daar tegen doen? Iemand?
Ach, klootjesvolk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je de streamers nu uit te schelden, doe effe normaal, 't lijkt Utopia wel
geld voor de COS ook heel vaak daarom kom ik daar al niet meer want daar is het echt niet leuk en ga ik me net als jij irriteren aan anderenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang de meeste posts bestaan uit maximaal 4 woorden of gifjes, is ie redelijk om zeep.
streamers doen toch mee in de COS?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je de streamers nu uit te schelden, doe effe normaal, 't lijkt Utopia wel
In Utopia is de zwerver de intellectueel, de kunstenaar de hoer, en het prinsesje een vet varken. Daarom kan alles hier.quote:
Het is de Slowchat van dit subforum. Om over off topic dingen te kleppen, te zwaaien en trusten te zeggen etc.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geld voor de COS ook heel vaak daarom kom ik daar al niet meer want daar is het echt niet leuk en ga ik me net als jij irriteren aan anderen
Ja vind ik ook vaak irritant, ik kan er nu gelukkig een aantal blokken met mijn abbonement.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang de meeste posts bestaan uit maximaal 4 woorden of gifjes, is ie redelijk om zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |