Zo is dat, ik heb er verstand vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zelfs Soury zegt net dat het een mooi project is dus dan zal het toch wel een beetje zo zijn
komt goed allemaal
waar de wolven liggen te wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
verdwaaaaaaaald ... en terecht gekomen in het grote ENGE bos
Heb je nog zo'n lekker rebelse track?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
verdwaaaaaaaald ... en terecht gekomen in het grote ENGE bos
Er zitten echt gewoon stiekem heel veel mensen mee te lezen he, hoorde van liesje dat op dit topics soms wel 120 lurkers zittenquote:
blijf toch gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:34 schreef Jaidee het volgende:
ik zit verkeerd hier denk ik. Moet de COS hebben
geeft niets was gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:34 schreef Jaidee het volgende:
Nee joh, de COS is verkeerd. Dit is je plek, hier zijn je vrienden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:34 schreef Jaidee het volgende:
zijn we nu sterren? ik voel me net een BN'er ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zitten echt gewoon stiekem heel veel mensen mee te lezen he, hoorde van liesje dat op dit topics soms wel 120 lurkers zitten
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zitten echt gewoon stiekem heel veel mensen mee te lezen he, hoorde van liesje dat op dit topics soms wel 120 lurkers zitten
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je met je muis over de titel gaat zie je het aantal posters en lurkersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks moetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
opdringerige YT, moet ik nou met een andere YT reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |