SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rakibaas...na een pakje of 5. Maar het kunnen er ook 6 zijn geweest. En tussendoor die Ligue 1 spits IF.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ohhh potsie wat spannend,
hoeren neuken nooit meer werken of is het er eentje die iets minder waard is ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deense topploeg die CL speelt op NL rechterrijtje..ik zou het ook wel weten hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De betere spelers bij onze middenmoters worden dus al door een club als FC Kopenhagen weggekochtKunnen we nog dieper wegzakken met deze divisie?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een kutzooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zeg speciale World Cup packs waar je kans hebt een world cup versie te krijgen van de spelers. Dus World Cup Janmaat:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice congratzquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rakibaas...na een pakje of 5. Maar het kunnen er ook 6 zijn geweest. En tussendoor die Ligue 1 spits IF.
Elke dag![]()
'Met schalkie in de spits. Dat dit kan in Koreaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
PSV een oefenduel verloren van Suwon Bluewings.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
@DSL, tis die presentatrice van Expeditie Robinson. Maar ze heeft haar haar verkrachtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze zit er toch echt als tafeldamequote:Vlaams accent heeft ze..
Had dit nog niet gelezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
@DSL, tis die presentatrice van Expeditie Robinson. Maar ze heeft haar haar verkracht
Ik kijk dat programma niet. Evi Hanssen dus..![]()
Ik had haar wel gezien maar vind haar atm niet echt een chickquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze zit er toch echt als tafeldameVlaams accent heeft ze..
[..]
Had dit nog niet gelezen
Ik kijk dat programma niet.
Elke dag![]()
Kk EA
Ik speel nu steeds wedstrijden waarna ik aan het einde van de wedstrijd de melding krijg er is een fout opgetreden, je keert nu terug blabla.
Connect ik weer, ja je hebt gedisconnect, meer NV, minder munten.![]()
Kk op joh.![]()
Jij hebt dit spel vast sinds kortquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
Kk EA
Ik speel nu steeds wedstrijden waarna ik aan het einde van de wedstrijd de melding krijg er is een fout opgetreden, je keert nu terug blabla.
Kk op joh.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mooie entree welquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
Kk EA
Kk op joh.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
same, maar niet continu ofzo. Irritant.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
Kk EA
Kk op joh.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Van Harte gecondoleerd danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De slechtste FIFA in 6 jaar en die wil je dan blijven spelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef wickedmen het volgende:
En ik mis m'n munten
Laatste Fifa die ik koop! Blijf Fifa 14 wel tot 2018 spelen.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach zou toch ironisch zijn of niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De slechtste FIFA in 6 jaar en die wil je dan blijven spelen![]()
![]()
![]()
deze makentwijfel alleen tussen TOTS vidal of TOTS pogbaas
uit eindelijk ga ik hem updaten met toure, TOTS griezmann en misschien ooit TOTS Kompany
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook wel mooi dat we dit elk jaar zeggenquote:FIFA 12 was zo slecht nog niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te weinig Candrevaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
uit eindelijk ga ik hem updaten met toure, TOTS griezmann en misschien ooit TOTS Kompany
Doe dan 3 cms btw. Wat moet je met Pogba CAMDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Bonucci >>>> Chiellini. Zeker als RCB.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
uit eindelijk ga ik hem updaten met toure, TOTS griezmann en misschien ooit TOTS KompanySmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom moesten wij vandaag stemmen en stemt de rest van europa op zondag?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kut calvinistenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom moesten wij vandaag stemmen en stemt de rest van europa op zondag?![]()
Nou zijn we net Irak waar de uitslag ook pas een week later bekend wordtquote:
Elke dag![]()
ja maar die zit niet in de club en chiellini welquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Bonucci >>>> Chiellini. Zeker als RCB.![]()
uiteindelijk als al het geld uit de club is moet het dit worden![]()
ziet er goed uit dus zal wel kut spelen
#FreeTrapz![]()
Doe pogba ff op CM zetten man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar die zit niet in de club en chiellini wel![]()
uiteindelijk als al het geld uit de club is moet het dit worden![]()
[ afbeelding ]
ziet er goed uit dus zal wel kut spelen
Oh dat kan niet voor CandrevaLamaar sorry
Elke dag![]()
Plausibel en herkenbaar. Tevens welkomquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
Kk EA
Kk op joh.![]()
![]()
Ik hoor mensen dit altijd zeggen maar ik heb er echt nooit last van gehadquote:niet in 12, 13 en 14
![]()
nee man, is ook baas als CAMquote:![]()
maar eigenlijk was de vraag iemand ervaringen met TOTS pogba en vidal ? welk van de 2 zal ik halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb TOTS Pogba, maar vindt hem niet zo ontzettend geweldig als CDM spelen... Verdedigend ontzettend sterk, maar aan de bal niet zo heel erg, ook vrij slordig in de passing.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man, is ook baas als CAM![]()
maar eigenlijk was de vraag iemand ervaringen met TOTS pogba en vidal ? welk van de 2 zal ik halen.PSN: DePresident_![]()
Ik heb het ook niet zo vaak hoor, eigenlijk alleen bij cruciale wedstrijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoor mensen dit altijd zeggen maar ik heb er echt nooit last van gehadniet in 12, 13 en 14
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die disconnect na het einde heb ik erg vaak. En dan krijg je nog een bestraffend bericht van EA dat je DNF naar beneden is bijgesteld, want als je je wedstrijden niet afmaakt... blablablaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoor mensen dit altijd zeggen maar ik heb er echt nooit last van gehadniet in 12, 13 en 14
Te samen met het pack gedoe van gisterenavond, het ontmantelen van de webapp, het oogluikend toestaan van AB's, de brakke telefoonapp, de glitches aan het begin van het seizoen etc etc etc is dit echt een dramatisch product. Mensen die honderden euro's hierin steken zijn echt niet goed wijs![]()
![]()
Doet het hier erg goed, maar dat was de IF en de SIF ook al. Valuewise zou ik voor de SIF gaan. Veel scheelt het niet en het scheelt je 140k ofzo. Vidal nog niet mee gespeeld, maar de IF viel mij toen wel tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man, is ook baas als CAM![]()
maar eigenlijk was de vraag iemand ervaringen met TOTS pogba en vidal ? welk van de 2 zal ik halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zult vast tevreden over hem zijn, maar Ramires als enige CDM lijkt me niks met zijn high att work rate en 18 strength ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Me teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkingen en ideeen welkom![]()
Waar is Rakitic danquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Me teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkingen en ideeen welkom?
Ik zou voor LB Criscito en RB TOTS Maicon gaan.
En is Lallana op Cam goed?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
geen hybridsquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Me teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkingen en ideeen welkomtot dusver de opbouwende opmerkingen
#FreeTrapz![]()
Hoepsiedefloepsie en daar is TOTS Maicon ineensDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb plannen om hem te vervangen door Tourequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je zult vast tevreden over hem zijn, maar Ramires als enige CDM lijkt me niks met zijn high att work rate en 18 strength ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk nog esquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is Rakitic dan?
Ik zou voor LB Criscito en RB TOTS Maicon gaan.
En is Lallana op Cam goed?
Lallana is geniale speler voor voorbereiding. Afwerking kan beter, mist nog wel wat kansen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*mijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Me teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkingen en ideeen welkom
maar leuke teams. ik zou zelf alleen nooit voor 41212 gaan![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
*mijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel best een beetje saai POTSIE, die non hybrid teamsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tja, erfenisje van het begin: ik heb direct voor league teams gekozen. En met dat nieuwe systeem zijn hybrids in deze formaties ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel best een beetje saai POTSIE, die non hybrid teamsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel, zeker met de spelers die jij hebtquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, erfenisje van het begin: ik heb direct voor league teams gekozen. En met dat nieuwe systeem zijn hybrids in deze formaties ook niet makkelijk.In dat Serie A team dan
Elke dag![]()
ibra is toch wel de beste spits die ik dit jaar heb gehad, daar kan geen blauw kaartje tegenop. ben toch wel erg benieuwd hoe de TOTS versie speelt. die moet helemaal onovertroffen zijn![]()
Ik heb je echt al vanaf dag 1 gezegd dat je ibra moest halen en je bleef maar koppig doen... kom je nu met dit soort postsquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
ibra is toch wel de beste spits die ik dit jaar heb gehad, daar kan geen blauw kaartje tegenop. ben toch wel erg benieuwd hoe de TOTS versie speelt. die moet helemaal onovertroffen zijn
Je bent een mongooltje.![]()
Met het oude chemsysteem waren hybrids vaak een middel, geen doel. Je kon zwakke plekken in een bepaalde league (of een land) fixen met wat leuke andere opties. Dit jaar is het vaak hybridden om het bybridden en moet je zelfs 1 of 2 plekken opofferen met een mindere speler om het maar allemaal kloppend te maken..schiet ook niet opquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, erfenisje van het begin: ik heb direct voor league teams gekozen. En met dat nieuwe systeem zijn hybrids in deze formaties ook niet makkelijk.
Ik heb zelf nu wel wat leuke hybrids, maar heb dit jaar echt veel minder vaak gewisseld met teams omdat er gewoon veel minder opties zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou nou nouquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb je echt al vanaf dag 1 gezegd dat je ibra moest halen en je bleef maar koppig doen... kom je nu met dit soort posts
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb je echt al vanaf dag 1 gezegd dat je ibra moest halen en je bleef maar koppig doen... kom je nu met dit soort posts
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
*mijn
![]()
Litmanen=Grandesco=VandermarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vraag is alleen of het er echt beter van wordt. Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel, zeker met de spelers die jij hebtIn dat Serie A team dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik probeer altijd Hybrids te maken waar geen zwakke plek in zit. Anders vind ik het ook niet leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vraag is alleen of het er echt beter van wordt. Ook niet onbelangrijk
Elke dag![]()
Pauper? Verklaar je nader?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:54 schreef esox83 het volgende:
Voor iemand met zoveel coins speel je best met pauper teams potsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik geloof niet dat ik hier makkelijk betere teams van maak, zonder een nieuwe zwakke plek te creerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer altijd Hybrids te maken waar geen zwakke plek in zit. Anders vind ik het ook niet leuk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
verliezen door 2 kopballen van iniesta achter ramos vandaanlijkt NED-BRA wel
#midgetkoppenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zit nu die eerste aflevering van Johnny in Oranje terug te kijken. Die Sneijder heeft echt een ziek busje waarmee een chauffeur hem dagelijks naar de training brengt. TV, console, Nespresso machine, alles zit erin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is dat je veel blauw hebt maar verder gewoon standaard spul, bedoel het verder niet negatief..quote:![]()
Dat engeland team kan wat mij betreft echt veel beter. Als je hem gewoon wegdoet wssquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier makkelijk betere teams van maak, zonder een nieuwe zwakke plek te creeren
Dat italie team, tjah dat zal wel ja
Elke dag![]()
Die BPL zeker, geef ik grif toe...hoewel: hoe vaak kom jij SIF Adebayor tegen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:02 schreef esox83 het volgende:
[..]
Het is dat je veel blauw hebt maar verder gewoon standaard spul, bedoel het verder niet negatief..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb buiten Toure voor Ramires nog niets concreets gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat engeland team kan wat mij betreft echt veel beter. Als je hem gewoon wegdoet wss
Dat italie team, tjah dat zal wel ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zit geen speler tussen waar ik nou heel graag mee speelquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb buiten Toure voor Ramires nog niets concreets gehoordDat bedoel ik ermee, tis niet echt een team voor mij
Elke dag![]()
Ik zou nog een lijst maken met de beste pulls uit silver Jumbos van gisteren.. maar ik ben eigenlijk een klein beetje vergeten welke non-rares ik had die echt de moeite waard zijn om te posten. Ik zal zo posten wat ik heb opgeschreven.![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou nog een lijst maken met de beste pulls uit silver Jumbos van gisteren.. maar ik ben eigenlijk een klein beetje vergeten welke non-rares ik had die echt de moeite waard zijn om te posten. Ik zal zo posten wat ik heb opgeschreven.![]()
Die Argentijnse keeper had vorige week een IF (geen idee of die de moeite waard is).quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, alleen om wat leuke teams te bouwen. Nog 1,5 mil coins, en dit team aan het upgraden:
[ afbeelding ]
En heb deze ook nog:
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik al, alleen vergeten erin te zettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Argentijnse keeper had vorige week een IF (geen idee of die de moeite waard is).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Droplulquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent een mongooltje.
Y u have to be mad![]()
Ok, mooi saldoals ik dat had zou ik een echte topper proberen ronaldo/ibra ofzo
zelf alle coins week terug verkocht en weer opnieuw begonnen nu een simpel 442 bpl teampje maar het speelt minstens zo goed als het duurste team wat ik ooit had![]()
baasquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
Na het geweldige succes van de boterham met jam uit aflevering 1, staat er vandaag een uitgebreide lasagne op het menu. Meesterchef Lindje neemt u aan de hand in dit prachtig weergegeven stappenplan. Hij geeft ook geen neuk dat hij niet horizontaal filmt. Zolang de kwaliteit van het voedsel maar goed is, is hij een tevreden kok.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ken mezelf: als ik dat doe ga ik alles op die speler gooien, en verwacht ik wonderen van hem. Dat komt mijn spel niet ten goede, en na 20 potjes vol frustratie kom ik dan tot de conclusie dat ik beter combinatiespel kan blijven spelen, met iets mindere goden (maar nog steeds hele goede spelers)quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef esox83 het volgende:
Ok, mooi saldoals ik dat had zou ik een echte topper proberen ronaldo/ibra ofzo
zelf alle coins week terug verkocht en weer opnieuw begonnen nu een simpel 442 bpl teampje maar het speelt minstens zo goed als het duurste team wat ik ooit had
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Droplul, dat is een nieuwequote:
"HHHHUUUUU ben je niet goed bij je paasei he droplul?"Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bakkes joh, voor ik je voor je smoel rosberg je maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Droplul, dat is een nieuwe
"HHHHUUUUU ben je niet goed bij je paasei he droplul?"NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 7 Di Maria's te koop staan met Catalyst voor 20k en blijkbaar ook 1 voor 25k, en die is nu verkocht
Elke dag![]()
Hoe was je TT gegaan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb 7 Di Maria's te koop staan met Catalyst voor 20k en blijkbaar ook 1 voor 25k, en die is nu verkocht![]()
Wss wel gehaald. Met stat weet je het nooit maar denk wel goed genoegquote:Hoe gaat het bij jou?
Elke dag![]()
Best goed tot nu toe, maar de moeilijkste paar komen nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wss wel gehaald. Met stat weet je het nooit maar denk wel goed genoegHoe gaat het bij jou?
e; netjes trouwens van stat 2![]()
![]()
die interne fout van ea heeft gister blijkbaar me spanjolen gesloopt, raken echt geen bal meer,
aannames vliegen halve meter van de voet
#FreeTrapz![]()
yup gooi hem nu onlinequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
komt die packopening er nog aan van 1m coins![]()
Thad ik ga nu ook fifa world installeren!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NEE hoeft niet. Heb al coins voor packs hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Thad ik ga nu ook fifa world installeren!![]()
hoe kom jij aan die coins danquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NEE hoeft niet. Heb al coins voor packs haha
#FreeTrapz![]()
o dan ga ik ook packs openen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NEE hoeft niet. Heb al coins voor packs haha![]()
even paar potjes spelen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt hoe kan een goed lopende voetbal machine veranderen in een draak van een team. soms denk ik dat ea het expres doet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaat zeker wel snel met de coins dan ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
handelen in het begin en nu leveren packs meer op dan ze kosten. Morata ging voor 2,5k![]()
Even je team verwijderen en opnieuw aanmaken en alles loopt weer goed. Niet je club verwijderen dus hequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:50 schreef FCsuarez het volgende:
echt hoe kan een goed lopende voetbal machine veranderen in een draak van een team. soms denk ik dat ea het expres doet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nja ze leveren niet allemaal meer op. Zat op 7,5k nu 13k ofzo. Maar is wel leuk om te doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaat zeker wel snel met de coins dan ?![]()
![]()
Is dit serieus?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even je team verwijderen en opnieuw aanmaken en alles loopt weer goed. Niet je club verwijderen dus he
zo dom ben ik nou ook weer niet maar zal het eens proberen, het ging regenen en ze waren zomaar stukquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even je team verwijderen en opnieuw aanmaken en alles loopt weer goed. Niet je club verwijderen dus he
#FreeTrapz![]()
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nu 1M packs gaan openenwacht dan op die geile groene kaarten van morgen man
#FreeTrapz![]()
Briljantquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Adebisi van Oz
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
klinkt alsof je 2.5K heb laten liggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ramos verkocht voor 15k en 12,5k, Di Maria voor 18. Goeien handelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
GVD ik kan geen potje winnen op die online shizzle
JBGSquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GVD ik kan geen potje winnen op die online shizzleNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer jij het eens op een toetsenbordquote:
Ik ken Adebisi / Oz niet, maar dat is toch die Negeriaan van Lost ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Adebisi van Oz![]()
mazzel dat het op mijn flaptop waarschijnlijk toch niet draaitquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer jij het eens op een toetsenbord
#FreeTrapz![]()
Dezelfde acteur iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ken Adebisi / Oz niet, maar dat is toch die Negeriaan van Lost ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT op de PCquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt toch ook die ubersimpele muisbesturing?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en RSI krijgen hequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die ubersimpele muisbesturing?![]()
tevens met onze niet hybrid makert eens FUT op PC![]()
(of was topiek gewoon een groot visionair)
#FreeTrapz![]()
1 keer messi ronaldo of bale ben je er toch weerquote:
400K verder er nog niets boven de 30K denk
#FreeTrapz![]()
Is "lauw" het stopwoordje dat je moet bezigen om erbij te horen in de Kempen ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waar de fuck heb jij t over kerel ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is "lauw" het stopwoordje dat je moet bezigen om erbij te horen in de Kempen ofzo?
ik ben trouwens van al mijn heilige maagdjes af voor 27.5K
#FreeTrapz![]()
Echt zo'n stopwoordje van 5 jaar geleden is dat voor mijn gevoelquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Of langer zelfs.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het over Jaafke die packs opent en alles "lauw" vindtquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij t over kerel ?
ik ben trouwens van al mijn heilige maagdjes af voor 27.5K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit plaatst de 5 packs die ik eerder vanavond opende in een compleet ander perspectief ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie ooit een pack opening gezien die zo slecht was?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat het wel handig is om die LM en RM te vervangen door CM's in dit systeem, en te werken aan je chemistry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
Speel FUT nu al 2 weken voor het eerst.
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje lage chemistry man..quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Let op je chemistry jongenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hoe kan je na 2 weken nou nog 0.0 van chemistry snappen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hebt prima spelers, maar volgens mij heb je het chemistry idee niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
belangrijkste zo'n beetjequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt prima spelers, maar volgens mij heb je het chemistry idee niet helemaal begrepen![]()
![]()
Op een schaal van 1 tot 10? 20.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zorg dat ze allemaal minstens 9 chemistry hebben door ze op hun goede plek te zetten en te linken met landgenoten, competitiegenoten en teamgenoten.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.pagequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met spelers op kutchem spelen ze als mongolen, met goede chem gewoon zoals ze zouden moeten spelen en zelfs nog beter dan dat (ze krijgen een stat boost en hebben dan betere stats dan in H2H). Dat merk je in alles..passes, aannames, schoten etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gaan ze dan beter met elkaar passen enzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een gold team met zo'n chemistry speelt kutter dan een bronze team met 100 chemistry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gaan ze dan beter met elkaar passen enzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2012quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Maar nog steeds wel nuttig ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Dit zou je wel moeten kunnen maken qua coins. Ik heb er maar wat BPL spelers in gedaan trouwens, zijn vast betere opties voor bepaalde posities
Het idee is dat spelers chemistry punten krijgen als je ze op de goede positie zet en of ze dezelfde nationaliteit en competitie hebben (bij spelers waar lijntjes tussen staan). Een speler die op de juiste positie staat en alle spelers naar waar een lijntje loopt zijn tenminste van dezelfde competitie/land dan krijgt ie 9 chemistry, dat is wat je wilt. Dus als je het makkelijk wilt houden kun je ervoor kiezen om spelers uit 1 competitie te pakken of van 1 nationaliteit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bah dat chemistry geneuzel haalt het leuke van FUT eraf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou je wel moeten kunnen maken qua coins. Ik heb er maar wat BPL spelers in gedaan trouwens, zijn vast betere opties voor bepaalde posities
Het idee is dat spelers chemistry punten krijgen als je ze op de goede positie zet en of ze dezelfde nationaliteit en competitie hebben (bij spelers waar lijntjes tussen staan). Een speler die op de juiste positie staat en alle spelers naar waar een lijntje loopt zijn tenminste van dezelfde competitie/land dan krijgt ie 9 chemistry, dat is wat je wilt. Dus als je het makkelijk wilt houden kun je ervoor kiezen om spelers uit 1 competitie te pakken of van 1 nationaliteit.
Typisch EA.Ik weet.quote:![]()
![]()
Nee, dat maakt het juist allemaal dat je wat creatiever moet zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bah dat chemistry geneuzel haalt het leuke van FUT eraf.
Typisch EA.
[..]
Ik weet.
Zo iets kan bijvoorbeeld ook:
Zoals je kan zien loopt er een rood lijntje tussen Huntelaar en Podolski, maar een groene tussen Huntelaar en Farfan (komt vanwege zelfde competitie+club, dus een double link). Een dubbele link compenseert in principe voor 1 rood lijntje. Zo onthoud ik het altijd. Tussen Bender en Hummels is een triple link (zelfde nationaliteit, competitie en club), die compenseert voor 2 rode lijntjes.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hmmmm goed punt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het juist allemaal dat je wat creatiever moet zijn.
Zo iets kan bijvoorbeeld ook:
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien loopt er een rood lijntje tussen Huntelaar en Podolski, maar een groene tussen Huntelaar en Farfan (komt vanwege zelfde competitie+club, dus een double link). Een dubbele link compenseert in principe voor 1 rood lijntje. Zo onthoud ik het altijd. Tussen Bender en Hummels is een triple link (zelfde nationaliteit, competitie en club), die compenseert voor 2 rode lijntjes.![]()
Maakt het toch wat leuker? Beetje puzzelen en shizzlenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bah dat chemistry geneuzel haalt het leuke van FUT eraf.
Typisch EA.
[..]
Ik weet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat elke nieuwe Futter eerst een team wilt samen stellen zonder dat gedoe, de ideale 22quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maakt het toch wat leuker? Beetje puzzelen en shizzlen![]()
![]()
ik kan nu officieel zeggen FUT op PCquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh bijna een pack voor op FUT PC![]()
wat een drama, eerste wedstrijd was leuk, en daarna sta je dan met je bonzes tegen TOTS BBVA
#FreeTrapz![]()
Nou dat lijkt me pure aids.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat elke nieuwe Futter eerst een team wilt samen stellen zonder dat gedoe, de ideale 22Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan nu officieel zeggen FUT op PC![]()
wat een drama, eerste wedstrijd was leuk, en daarna sta je dan met je bonzes tegen TOTS BBVA
heb even de advanced controls doorgenomen![]()
jij bent rechts ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb even de advanced controls doorgenomen![]()
![]()
w is skillen daar was ik wel al achter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
G is skillen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent rechts ?![]()
w is skillen daar was ik wel al achter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog steeds die spin op zijn kop![]()
![]()
Ray is een boss.
Vroeger was ik verliefd op Anita :$
JizzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wilde in groep 7 en 8 ook altijd rapper worden, net als Ray. Ik kon al die lyrics helemaal mee-rappen. Als ik in groep 7/8 had gefapt, had ik dat zeker op Anita gedaan. Maar ik vond Desiree (of heette ze Desray?) van de 4 brothers eigenlijk nog lekkerderderquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ray is een boss.
Vroeger was ik verliefd op Anita :$
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die chick van Vengaboysquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wilde in groep 7 en 8 ook altijd rapper worden, net als Ray. Ik kon al die lyrics helemaal mee-rappen. Als ik in groep 7/8 had gefapt, had ik dat zeker op Anita gedaan. Maar ik vond Desiree (of heette ze Desray?) van de 4 brothers eigenlijk nog lekkerderder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Strookt wel met mijn eerste reactie: die middelste heeft een Argentijnse vlagquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een foto van wazig is weer niet wazig maken. dat kan toch niet zomaar. zou deze foto dus een idee zijn wat het zou kunnen zijn of wat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe krijgen ze het ook voor elkaar om Falcao eruit te pikken..net degene die nog onzeker is of hij überhaupt meedoetquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een foto van wazig is weer niet wazig maken. dat kan toch niet zomaar. zou deze foto dus een idee zijn wat het zou kunnen zijn of wat![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh gyasi voor 150c binnenquote:die gaat rennen op de flank
#FreeTrapz![]()
Zijn Trochowski en NIF Jese nu echt zo duur of waren ze dat al een tijdje? Ik zag namelijk deze video: en ik heb Trochowski nog in mijn club. Misschien die maar even verkopen dan.![]()
Oja die was er ook nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wilde in groep 7 en 8 ook altijd rapper worden, net als Ray. Ik kon al die lyrics helemaal mee-rappen. Als ik in groep 7/8 had gefapt, had ik dat zeker op Anita gedaan. Maar ik vond Desiree (of heette ze Desray?) van de 4 brothers eigenlijk nog lekkerderdereven een pics zoeken..
Bohhhhh!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die donkere chickquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die hadden er 2 toch? Dun welke?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik denk trouwens dat die foto maar een idee is van diegene die het gemaakt heeft wat het zou kunnen zijn want als ik kijk naar die wazige foto zie ik toch bij alle 3 de kaarten hetzelfde logo, een soort van kruis ofzo![]()
RTL4 jongens! No limit na de reclame!
No no, no no no, no no no there's no limit!!!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
even m'n housebroek van zolder afhalen.
Gomez maar ff open bid erop gezetquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn Trochowski en NIF Jese nu echt zo duur of waren ze dat al een tijdje? Ik zag namelijk deze video: en ik heb Trochowski nog in mijn club. Misschien die maar even verkopen dan.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ge wit ut nie meej EA eej Maverke. Doe mar gewon efkes rustig afwachten eej manneke.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
ik denk trouwens dat die foto maar een idee is van diegene die het gemaakt heeft wat het zou kunnen zijn want als ik kijk naar die wazige foto zie ik toch bij alle 3 de kaarten hetzelfde logo, een soort van kruis ofzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil Maximum Overdrivequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
RTL4 jongens! No limit na de reclame!
No no, no no no, no no no there's no limit!!!!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef nickhguitar het volgende:
Eindelijk pull ik een tots, is het kjaer
Kaerig
Je bent nog niet Jaerig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je bederft onze ode aan Anita met desinformatiequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Piotr (nee, niet onze hond want dat spel je anders) is verkocht voor 9.5k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O ja, sorry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bederft onze ode aan Anita met desinformatie
mooie tetten gr gr![]()
Ik zal mijn neus nog eens in zo'n boeketje duwenquote:Bloemen zijn ook gewoon geslachtsorganen, maar dan van planten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb in h2h seasons 12 potjes met Argentinie gespeeld en heb ze alle 12 gewonnen.
Ik vind dit veel leuker dan UT eigenlijk. Komt gewoon omdat ik alles win.![]()
bohh ik moet tegen TOTY Ibra
Ibarbo ernaast!!!!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toni is echt een baasquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb in h2h seasons 12 potjes met Argentinie gespeeld en heb ze alle 12 gewonnen.
Ik vind dit veel leuker dan UT eigenlijk. Komt gewoon omdat ik alles win.![]()
![]()
Triest. Zit er aan te denken om Android in een VM te draaien zodat ik niet mn telefoon hoef te pakken om te traden![]()
![]()
9-1 gewonnenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
bohh ik moet tegen TOTY Ibra
Ibarbo ernaast!!!!!!!
Volgens mij mijn beste FUT wedstrijd ooit. Hij pakte ook nog een frustratie rode kaart toen ik met Bergkamp een Bergkamp flick deed (per ongeluk)
![]()
4 goals Bergkamp ook. Die tandem met Kluivert is echt geniaal goed. 15 gespeeld, 15 gewonnen met dit team.
Dit was zijn team (hij speelde gewoon 90 minuten serieus ook..):
TOTS Ibra - Ibarbo
Menez - Muriel
TOTS Matuidi - TOTS Pogba
IF Digne - TOTS Chiellini - TOTS Benatia - TOTS Maicon
IF BuffonJupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, ik dacht dat je met je NL team speelde. Die bedoelde ik eigenlijk. Maar vind je vast niet erg om te postenquote:![]()
![]()
Nog niet met Bergkamp gespeeld in dat team. Het was een 4-3-3 met Wijnaldum/Strootgod - Fer - Sneijder, nu is het dit:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met je NL team speelde. Die bedoelde ik eigenlijk. Maar vind je vast niet erg om te posten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Donovan afgevallen bij USA.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ik heb dus dit. Depay loopt 4 uit 6, maar die leer ik pas net gebruikenFinnbo 17 uit 20 maar zitten ook hattricks bij, Narsingh 2 uit 17
Toch speelt dit team het lekkerst. Denk echter dat het met een andere spits (Emnes?) beter zou spelen maar wil graag met Finnbo een mooi record neerzetten.
Nadeel is wel met hem en deze wingers dan de CM dus Eredivisie moet zijn terwijl ik daar evt wel Sneijder zou willen proberen. Lijkt me beter dan op de zijkanten.
Keeper twijfel ik nog over. Zou evt misschien IF Krul kunnen proberen... TOTS Forster is wel langer maar nog niet beter qua stats, en wss veel te duur voorlopig.![]()
IF Krul vond ik maar een rare keeper. Qua reflexen was hij echt geniaal. Heb zoveel sweats en rebounds voorkomen met hem. Bij corners en schoten van afstand is hij dan weer heel kut en is het net een 55 bronze soms..dat is wel frustrerend. Forster vond ik super. Heb ook alleen met de NIF gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus dit. Depay loopt 4 uit 6, maar die leer ik pas net gebruikenFinnbo 17 uit 20 maar zitten ook hattricks bij, Narsingh 2 uit 17
Toch speelt dit team het lekkerst. Denk echter dat het met een andere spits (Emnes?) beter zou spelen maar wil graag met Finnbo een mooi record neerzetten.
Nadeel is wel met hem en deze wingers dan de CM dus Eredivisie moet zijn terwijl ik daar evt wel Sneijder zou willen proberen. Lijkt me beter dan op de zijkanten.
Keeper twijfel ik nog over. Zou evt misschien IF Krul kunnen proberen... TOTS Forster is wel langer maar nog niet beter qua stats, en wss veel te duur voorlopig.
Ik weet niet hoe je speelt verder? Emnes in 4-3-3 lijkt me eigenlijk niet zo fijn, tenzij je echt zelden tot nooit een cross geeft en de spits aanspeelt met de man in de rug. Als je Emnes pakt is Beerens wellicht ook een leuke winger. Dan heb je al genoeg pace in je voorhoede en die tweebenigheid van hem is echt heel chill.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sommige mensen zijn ook gewoon heel slecht. Zelfs met de twee beste spitsen van het spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9-1 gewonnen
Volgens mij mijn beste FUT wedstrijd ooit. Hij pakte ook nog een frustratie rode kaart toen ik met Bergkamp een Bergkamp flick deed (per ongeluk)
![]()
4 goals Bergkamp ook. Die tandem met Kluivert is echt geniaal goed. 15 gespeeld, 15 gewonnen met dit team.
TOTS Ibra - Ibarbo
Menez - Muriel
IF Buffon
[..]
JupHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond hem niet eens heel slecht, maar hij zette echt totaal geen druk op de man met de bal en bleef maar achteruit lopen en dat vind ik juist fijn. Met Ibra kon hij ook wel aardig skillen. Snap nooit echt dat zulke mensen dan toch iemand als Ibarbo gebruiken..dan kan je beter vanuit je eigen kracht spelen. Ook genoeg pacebeesten die in ieder geval wel wat betere dribbling en skills hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook gewoon heel slecht. Zelfs met de twee beste spitsen van het spel.
En het was bij mij dus ook echt een wedstrijd waarin alles lukte..dat is zo heerlijk. Was ook gewoon een finale van de gold cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die IJslander ja, maar deze is ook cringeworthy...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doel je op de IJslander of die andere diersoort?
[ afbeelding ]
Ik cross nooit zoveel maar op Finnbo nog minder.. Emnes is ook geen superspits maar verder is er weinig qua Nederlanders (op PS). Misschien RVP, maar die vond ik in vorige FIFA's uberkut. Jammer dat er geen goede dubbellink is voor Finn
![]()
![]()
TOTS Ziyech morgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die IJslander ja, maar deze is ook cringeworthy...
Ik cross nooit zoveel maar op Finnbo nog minder.. Emnes is ook geen superspits maar verder is er weinig qua Nederlanders (op PS). Misschien RVP, maar die vond ik in vorige FIFA's uberkut. Jammer dat er geen goede dubbellink is voor Finn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ook nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel een soort gerechtigheid zijn imho, al heeft ie m op basis van de tweede seizoenshelft niet verdiend. Hij had al lang een IF moeten hebben en Otigba ookquote:![]()
![]()
RATATATATATATATATAquote:
Morgen CL finale
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vriendin moet werkenquote:Dus kan rustig kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Anders moet die kuthoer gewoon har bek houden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vriendin moet werkenDus kan rustig kijken
![]()
Morgen een potje doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9-1 gewonnen
![]()
TOTS Ibra - Ibarbo
Menez - Muriel
IF Buffon
[..]
Jup
Ik had vandaag trouwens een match op tinder met een meisje die: 'ik ben sexy bohhhhh' in haar profiel had staan![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Morgen een potje doen?
Ik had vandaag trouwens een match op tinder met een meisje die: 'ik ben sexy bohhhhh' in haar profiel had staan
edit: ik ben morgen helemaal niet thuis trouwens..alleen overdag gedeeltelijk.
Sorry dat ik je heb gecatfished btw :$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben juist tot 17:00 thuis dus dat moet lukkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed
edit: ik ben morgen helemaal niet thuis trouwens..alleen overdag gedeeltelijk.
Sorry dat ik je heb gecatfished btw :$![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had vandaag trouwens een match op tinder met een meisje die: 'ik ben sexy bohhhhh' in haar profiel had staan!
Ik heb vorige week het nummer van een van m'n matches geregeld en haar die avond geappt + de avond erna. Toen 'n dag gewacht en dinsdag weer het gesprek begonnen. Toen bewust een tijdje stil geweest om te kijken of het ook een beetje van haar kant komt en nu begon zij vanavond het gesprek.Kassa.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Een beetje hard to get spelen, af en toequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Ik heb vorige week het nummer van een van m'n matches geregeld en haar die avond geappt + de avond erna. Toen 'n dag gewacht en dinsdag weer het gesprek begonnen. Toen bewust een tijdje stil geweest om te kijken of het ook een beetje van haar kant komt en nu begon zij vanavond het gesprek.Kassa.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hall0n!quote:
Kneusje in de trein zit vol trots te vertellen dat ie maandag een nieuwe videokaart krijgt en dat ie dan Minecraft![]()
op 400fps kan spelen
![]()
![]()
![]()
Nou, dat verdient best een beetje respect, ofnie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hall0n!
Kneusje in de trein zit vol trots te vertellen dat ie maandag een nieuwe videokaart krijgt en dat ie dan Minecraft![]()
op 400fps kan spelen
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu zit ie letterlijk te schreeuwen over een zombie gangbangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat verdient best een beetje respect, ofnie?![]()
![]()
Die TOTS Lallana is zo belachelijk goed zeg, godverdomme. En dan voor relatief weinig geld (75-80k nu?).
Ik zeg: doen! Als je een BPL team hebt.![]()
Ik vind hem echt magistraal in de voorbereiding. Goede dribbel, goede passing, 4* skills. Maar het is geen afmakerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die TOTS Lallana is zo belachelijk goed zeg, godverdomme. En dan voor relatief weinig geld (75-80k nu?).
Ik zeg: doen! Als je een BPL team hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is waar. Maar in mijn team hoeft hij dat ook niet. Wel passen en dribbelen. Afmaken doen Lavezzi, Aguero of Nani voorin welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind hem echt magistraal in de voorbereiding. Goede dribbel, goede passing, 4* skills. Maar het is geen afmaker![]()
![]()
Inderdaad, is bij mij ook geen probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar in mijn team hoeft hij dat ook niet. Wel passen en dribbelen. Afmaken doen Lavezzi, Aguero of Nani voorin welHeb je laatste packs niet gezien. Zat er nog wat in?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind van niet. Maar ik ben al Santi-fan sinds FUT12. Dit jaar Mata ook nog even geprobeerd, maar die heb ik na 5 potjes weer direct verkocht.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heerlijk team! Handel je alleen of koop je af en toe ook munten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik Messi wel kon halen. Beetje decadent misschien, maar wel leuk om het gewoon eens te proberen. Team gaat er dan zo uit zien:
[ afbeelding ]
Zou dat een beetje fatsoenlijk spelen?![]()
Pure handel. En tot de afgelopen TOTS-weken geen enkel goldpack geopend. Team is in theorie mooi ja, maar de vraag is of het ook een beetje speelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:12 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Heerlijk team! Handel je alleen of koop je af en toe ook munten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ow netjes ben zelf heel slecht in handelen.. heb namelijk 62000 verlies haha en inderdaad afwachten met zo'n team.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pure handel. En tot de afgelopen TOTS-weken geen enkel goldpack geopend. Team is in theorie mooi ja, maar de vraag is of het ook een beetje speelt.![]()
Die tradestats in FUT zeggen niet zoveel volgens mij. Maar ik heb inderdaad wel een miljoen of 4 bij elkaar gehandeld denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:16 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ow netjes ben zelf heel slecht in handelen.. heb namelijk 62000 verlies haha en inderdaad afwachten met zo'n team.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer dan ibra eens in plaats van messiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik Messi wel kon halen. Beetje decadent misschien, maar wel leuk om het gewoon eens te proberen. Team gaat er dan zo uit zien:
[ afbeelding ]
![]()
Dat wordt lastig, in dat team. En ik heb echt geen zin om nu de hele boel om te gooien eigenlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Probeer dan ibra eens in plaats van messi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ruben castro is een best heerlijke spits!!
gister in 130 pakjes was de beste pull vidal denk ik.. Had stiekem wel op 1 IF / TOTS verwacht.![]()
Dat is ronduit teleurstellend jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:25 schreef JaafkeEHV het volgende:
ruben castro is een best heerlijke spits!!
gister in 130 pakjes was de beste pull vidal denk ik.. Had stiekem wel op 1 IF / TOTS verwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sommige mensen hebben vaste patronenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt elke ochtend dat ik hier vanuit de trein posts lees zie ik dat PotS weer heeft gepost.
En morgen
Maar er is niemand die iets zinnigs kan zeggen over Messi op CAM?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha zou je mij een paar tips willen geven?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die tradestats in FUT zeggen niet zoveel volgens mij. Maar ik heb inderdaad wel een miljoen of 4 bij elkaar gehandeld denk ik![]()
Goedkoop inkopen duurder verkopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:39 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Haha zou je mij een paar tips willen geven?
Focus op een paar spelers. Die prijzen leren kennen, maar je bent erg laat om nu nog echt goede deals te maken. Als je xbox hebt kun je ook coins van mij kopen.
🍆![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een foto van wazig is weer niet wazig maken. dat kan toch niet zomaar. zou deze foto dus een idee zijn wat het zou kunnen zijn of wat, want dat zou dus betekenen dat er dus geen aparte league is voor deze kaartjes net zoals bij LegendsAldus de man die gisteren koelbloedig zei: We zullen het morgen middag vanzelf wel zienquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
ik denk trouwens dat die foto maar een idee is van diegene die het gemaakt heeft wat het zou kunnen zijn want als ik kijk naar die wazige foto zie ik toch bij alle 3 de kaarten hetzelfde logo, een soort van kruis ofzo![]()
![]()
Precies. En vooruitdenken. Di Maria is een populaire speler, en deze week is er een La Liga themacup. Mensen gaan hem dus kopen. Daarbij was het zeker dat hij deze week in het TOTS zou zitten, wat betekent dat zijn gewone (betaalbare) kaart niet in packs gaat zitten. Dus heb ik er aan het begin van de week een stuk of 30 ingekocht voor 19-20k. En die verkoop ik nu voor ongeveer 26kquote:
Hetzelfde had je trouwens kunnen doen voor Courtois, en anderen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De eerste 3 maanden heel fanatiek met discard IF's aan de slag. Dan hoef je in feite de rest van het jaar niks meer te doen. Althans, ik heb er dan geen zin meer in.![]()
Haha ow okee, nee helaas heb ik playstation.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen duurder verkopen.
Focus op een paar spelers. Die prijzen leren kennen, maar je bent erg laat om nu nog echt goede deals te maken. Als je xbox hebt kun je ook coins van mij kopen.![]()
![]()
Doet finnbogason het beter in een tweespitsen systeem of in z'n eentje?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Doet het bij mij redelijk (17 uit 20) in een 433(3)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:00 schreef el-blanchito het volgende:
Doet finnbogason het beter in een tweespitsen systeem of in z'n eentje?![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Mijn WK shirt is ook eindelijk binnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:25 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
Mijn WK shirt is ook eindelijk binnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
OPPERBAAS!
Klinkt als een erg goed idee, maar hoe ga je dan te werk als je slecht 5K aan coins beschikbaar hebt? Zijn er nu dan ook Brons of Zilver spelers waar je je op deze manier op kunt richten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En vooruitdenken. Di Maria is een populaire speler, en deze week is er een La Liga themacup. Mensen gaan hem dus kopen. Daarbij was het zeker dat hij deze week in het TOTS zou zitten, wat betekent dat zijn gewone (betaalbare) kaart niet in packs gaat zitten. Dus heb ik er aan het begin van de week een stuk of 30 ingekocht voor 19-20k. En die verkoop ik nu voor ongeveer 26k
Hetzelfde had je trouwens kunnen doen voor Courtois, en anderen.
Speel al wel een tijdje FUT, maar pas weer sinds een paar weken wat frequenter, dus heb maar erg weinig cash. Zou wel leuk zijn om dit weekend zo'n TOTS pakje te kunnen scoren.
team nu:
Mandanda
Konko - Varane - Mexes - Evra
Wijnaldum - Pogba - Strootman
Narsingh - Huntelaar - MertensWie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken![]()
Courtois is maar 1k, en is de laatste dagen dus gestegen naar 2k. Het is dus ook mogelijk bij goedkopere spelers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Klinkt als een erg goed idee, maar hoe ga je dan te werk als je slecht 5K aan coins beschikbaar hebt? Zijn er nu dan ook Brons of Zilver spelers waar je je op deze manier op kunt richten?
Speel al wel een tijdje FUT, maar pas weer sinds een paar weken wat frequenter, dus heb maar erg weinig cash. Zou wel leuk zijn om dit weekend zo'n TOTS pakje te kunnen scoren.
team nu:
Mandanda
Narsingh - Huntelaar - MertensNAC Breda
Rèsbaarge![]()
decadent hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat een beetje fatsoenlijk spelen?zal mij benieuwen of hij lekker speelt die messi
#FreeTrapz![]()
Juanfran was ook aardig gestegenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Klinkt als een erg goed idee, maar hoe ga je dan te werk als je slecht 5K aan coins beschikbaar hebt? Zijn er nu dan ook Brons of Zilver spelers waar je je op deze manier op kunt richten?
team nu:
Mandanda
Narsingh - Huntelaar - Mertens
Ja, die zijn er ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Zijn er nu dan ook Brons of Zilver spelers waar je je op deze manier op kunt richten?![]()
daar ga je dus de fout in. wil je rijk worden zet dan in je bedrijfsvoering dat het openen van packs verboden is. je gaat er altijd op achteruit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
team nu:
Mandanda
Narsingh - Huntelaar - MertensPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En probeer met een beetje schuiven en misschien een of twee vervangers zo uit te komen dat je spelers minstens 9 chemistry hebben. Dat speelt het fijnst.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
team nu:
Mandanda
Narsingh - Huntelaar - MertensNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
daar ga je dus de fout in. wil je rijk worden zet dan in je bedrijfsvoering dat het openen van packs verboden is. je gaat er altijd op achteruit.gr gr
Met 5K kom je er inderdaad niet. Speel eerst lekker met 2 teams een startkapitaaltje bij elkaar. Als het ene team speelt, het andere team laten rusten. Dat scheelt fitness kaartjes. Geen packs openen zoals Suarez zegt. Je moet het zakelijk benaderen als je ergens wilt komen, en packs openen staat gelijk aan met je huishoudbudget naar het casino gaan. Niet slim dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef PatrickD het volgende:
[..]
team nu:
Mandanda
Narsingh - Huntelaar - Mertens![]()
Nee want Neymar is kutslecht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht even een weekje, tot hij weer in packs zit. Scheelt misschien wat in de prijsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
decadent hoorzal mij benieuwen of hij lekker speelt die messi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rijk worden is niet per sé het doel, maar een keer met TOTS mensen spelen lijkt me primaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar ga je dus de fout in. wil je rijk worden zet dan in je bedrijfsvoering dat het openen van packs verboden is. je gaat er altijd op achteruit.Weet ik, maar kan met deze 11 aardig uit de voeten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En probeer met een beetje schuiven en misschien een of twee vervangers zo uit te komen dat je spelers minstens 9 chemistry hebben. Dat speelt het fijnst.
Misschien dat ik Mertens nog weer terug ruil voor Ola John (die nu op de bank zit). Mertens zou enkel moeten spelen als ik (wisselspeler) Rossi in de spits heb staan. scheelt iets aan chemistry inderdaad.
Overall zie ik al dat je best wat huiswerk moet doen als je leuk wilt traden. Klinkt goed, nu nog op zoek naar beetje extra tijd
Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken![]()
Probleem dat ik met Neymar had is dat hij bij elk duwtje omvalt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neymar staat er al in, en is een BAAS
Is wel realistisch... maar ik zou Messi daar neerzetten en SIF Dos Santos op CAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |