Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]Hail Gert! Nee niet anti, wel voor alle transparantie en tegen corruptie.
Piratenpicca in de OPquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.
En voor eenheid op gebieden waarop dat zin c.q. meerwaarde heeft. Geen "USE" willen worden.
denk nog van de vorige scquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Jian het volgende:
Goed, dan zal ik het maar zeggen, waarom DAT stadion in de op
Gloeilampenschuur ingewisseld voor geile pira.quote:
Je bent tegen corruptie maar je wil wel dat corrupte landen als Italie, Roemenie, Griekenland mede bepalen hoe ons geld verdeeld wordt en welke wetten hier ingevoerd worden. Moet je eens naar de corruptie-index kijken waar dat soort landen staat.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Gloeilampenschuur ingewisseld voor geile pira.
Maar de meerderheid valt best meequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent tegen corruptie maar je wil wel dat corrupte landen als Italie, Roemenie, Griekenland mede bepalen hoe ons geld verdeeld wordt en welke wetten hier ingevoerd worden. Moet je eens naar de corruptie-index kijken waar dat soort landen staat.
http://www.transparency.org/cpi2012/results
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.quote:
dat mag van mij hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een partij programma maken en naar jullie dmen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat mag van mij hoorwel met pics dan
ok, dat is lang wachten dan en ik zal Geenstijl in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.
Dat corrupte ondemocratische tuig in Brussel bepaalde ff dat we in Nederland tot zondag moesten wachten om de uitslag bekend te maken maar de Nederlandse rechter heeft in een kort geding uitgesproken dat we ons daar helemaal niet aan hoeven te houden. Vandaar die actie van Geenstijl.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok, dat is lang wachten dan en ik zal Geenstijl in de gaten houdenthanks voor de info
lachen man, dat vind ik dan wel weer een goede actiequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat corrupte ondemocratische tuig in Brussel bepaalde ff dat we in Nederland tot zondag moesten wachten om de uitslag bekend te maken maar de Nederlandse rechter heeft in een kort geding uitgesproken dat we ons daar helemaal niet aan hoeven te houden. Vandaar die actie van Geenstijl.
Ach voordeel voor jou is dat je in de toekomst nog heel vaak met je Hail Hydra-vlag kan zwaaien door dit groeiende EU-monster.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar de meerderheid valt best meeEn het is niet ONS geld, al het geld is van de Duivel
Wat is jouw reaguurders naam daar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.quote:
Zat er vroeger wel op toen het nog niet zo politiek sneu was.. Als humor vond ik het wel leuk, maar mensen nemen die bagger daar nu echt serieusquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.
Koning alexander weer de absolute macht geven net als vroegerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.
Sinds Pownews, waar ik vaak naar kijk, kom ik niet zo vaak meer op die site.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zat er vroeger wel op toen het nog niet zo politiek sneu was.. Als humor vond ik het wel leuk, maar mensen nemen die bagger daar nu echt serieus
Dat zien mensen ook niet meer als komedie.. Maar soms wel hilarisch hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds Pownews, waar ik vaak naar kijk, kom ik niet zo vaak meer op die site.
Willem Alexander als Wereldkoning!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Koning alexander weer de absolute macht geven net als vroeger![]()
Allemaal pulp dat pownewsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zien mensen ook niet meer als komedie.. Maar soms wel hilarisch hoor
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?quote:
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?
Jij hebt liever dat die linkse ja-knikkers politici interviewen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?
Lol kom op alles is geknipt en geplakt en met voorbedachte rade. Dat is zelfs uitgelekt door Powjanneke.quote:
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van jouw mischien niet rottig bedoeld
Knippen en plakken doen ze allemaal. Serieuze onderwerpen rommelen ze niet mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol kom op alles is geknipt en geplakt en met voorbedachte rade. Dat is zelfs uitgelekt door Powjanneke.
Gewoon op een normale manierquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die linkse ja-knikkers politici interviewen?
maar dit is gewoon niet serieus te nemen. En Nederland heeft eigenlijk maar 1 keer een links kabinet gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.
Hopenlijk open ik eindelijk mijn ogenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.
Alle grote debatten en andere politieke programma's zijn LIVEquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Knippen en plakken doen ze allemaal. Serieuze onderwerpen rommelen ze niet mee.
ipv "img" typ je "cimg".quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]Nice. Hoe doet je dat centraal uitlijnen?
Nice trick! Had t zelf al eens geprobeerd maar zag het voor het eerst nu, dat het ook echt konquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
ipv "img" typ je "cimg".
(en voor links uitlijnen "limg" en voor rechts "rimg")
Hahaha hij zei rim.![]()
VVD is ook links. Als je het vergelijkt met de amerikanen is de VVD veel linkser dan de Democraten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon op een normale manier
[..]
maar dit is gewoon niet serieus te nemen. En Nederland heeft eigenlijk maar 1 keer een links kabinet gehad.
Ja, ze hebben maar en kwartiertje zendtijd per dag, natuurlijk moet er dan geknipt worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alle grote debatten en andere politieke programma's zijn LIVE
Dat sowieso, maar zo extreem ben je toch niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
VVD is ook links. Als je het vergelijkt met de amerikanen is de VVD veel linkser dan de Democraten.
Maar er is uitgelekt en te zien dat ze knippen om te fucken, wat vaak hilarisch is maar niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben maar en kwartiertje zendtijd per dag, natuurlijk moet er dan geknipt worden.
Wat is extreem? Kijk nou eens terug in de tijd. Als je 10 jaar geleden een crimineel in je huis betrapte en je gaf hem een pak slaag dan ging jij de gevangenis in. Dat soort beleid is voor mij extreem links.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zo extreem ben je toch niet?
Zonder mag ook!quote:
lol echt niet, tenzij je iemand dood of bijna dood slaat. En dan nog wordt elk geval goed bekeken. In Amerika mag je in een paar staten je inbreker dood schieten, waardoor het alleen maar geweldadiger wordt, omdat inbrekers dan maar zelf beginnen met schieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is extreem? Kijk nou eens terug in de tijd. Als je 10 jaar geleden een crimineel in je huis betrapte en je gaf hem een pak slaag dan ging jij de gevangenis in. Dat soort beleid is voor mij extreem links.
Ze beloven van alles maar ik heb nog geen kleine teen gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zonder mag ook!
Shoarma weer klaar... ff eten
Had wel je support verwacht! Waar blijft je partijprogramma?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga nog ff in de zon liggen naar de vogels luisteren al dat domme gelul hier zo niet mijn Utopia![]()
Komt eraanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had wel je support verwacht! Waar blijft je partijprogramma?
Ik zal vanavond eens een paar praktijkvoorbeelden zoeken van mensen die in het verleden zichzelf verdedigden en de gevangenis ingegooid werden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol echt niet, tenzij je iemand dood of bijna dood slaat. En dan nog wordt elk geval goed bekeken. In Amerika mag je in een paar staten je inbreker dood schieten, waardoor het alleen maar geweldadiger wordt, omdat inbrekers dan maar zelf beginnen met schieten.
Ja tuurlijk zijn die er, zelfs mensen die jaren onschuldig vast hebben gezeten. Maar in Nederland zijn dat maar randgevallen, in Amerika een groot probleem. Criminaliteit stelt in vergelijking niks voor hier.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens een paar praktijkvoorbeelden zoeken van mensen die in het verleden zichzelf verdedigden en de gevangenis ingegooid werden.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:33 schreef Pavement het volgende:
PIRATEN PARTIJ WOOOOOOOOOOOOOOT, ff stemmen!
Ze zijn niet anti in de zin van weg met de EU en de gulden terug. Ze zijn voor flinke progressieve hervormingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Piratenpartij is anti-EU, toch? Hoe kan jij daar nou op stemmen.
Wat een watjes. Een beetje piraat laat het schip zinken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zijn niet anti in de zin van weg met de EU en de gulden terug. Ze zijn voor flinke progressieve hervormingen.
kom op inhoudelijk blijvenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een watjes. Een beetje piraat laat het schip zinken.
lol ik kwam toch bij de dierenpartij uit zoals altijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben in de war met de anit-euro partij. Die kwam wel hoog bij mij.
[ afbeelding ]
daar stemde ik vroeger altijd opquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik kwam toch bij de dierenpartij uit zoals altijd
Het is niet vervelend om naar Thieme te kijken, wel om te luisteren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik kwam toch bij de dierenpartij uit zoals altijd
gelukkig niet, want ik ben nog steeds meer voor dieren dan mensen alleen zitten ze inmiddels goed in de politiek dus steun ik nu een andere kleine partij die een beetje bij mij pastquote:
klinkt al heel foutquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Oei, ik kom een mooi gifje tegen. Ze is wel een beetje jong. Zien?
Ben je ook tegen dierenproeven?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig niet, want ik ben nog steeds meer voor dieren dan mensen alleen zitten ze inmiddels goed in de politiek dus steun ik nu een andere kleine partij die een beetje bij mij past
een jonge thieme? kom maar opquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Oei, ik kom een mooi gifje tegen. Ze is wel een beetje jong. Zien?
lol dieren boven mensen zelfs? Kijk eens in de natuurfilms hoe gruwelijk die dieren met elkaar omgaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig niet, want ik ben nog steeds meer voor dieren dan mensen alleen zitten ze inmiddels goed in de politiek dus steun ik nu een andere kleine partij die een beetje bij mij past
absoluut maar ik ben geen fanatiekeling en ik eet ook plofkipquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je ook tegen dierenproeven?
lol ik dacht een thieme, je houdt wel van jailbate hequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Oke, als ze te jong is moet je het zeggen dan haal ik hem weg.
[ afbeelding ]
hmm voor makeup en bont enzo wel, maar voor medicijnen en nuttig onderzoek nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut maar ik ben geen fanatiekeling en ik eet ook plofkip
maar ik vind dierenproeven verschrikkelijk en bont ook
Als er nou mensenlevens gered kunnen worden, wat het geval is, door dierenproeven, ben je er dan ook tegen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut maar ik ben geen fanatiekeling en ik eet ook plofkip
maar ik vind dierenproeven verschrikkelijk en bont ook
ja ok, ik geloof dat ik weer dingen tik voordat ik goed nadenkquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dieren boven mensen zelfs? Kijk eens in de natuurfilms hoe gruwelijk die dieren met elkaar omgaan
Dieren verstoten hun zwakke kinderen, net als rechtse partijenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ok, ik geloof dat ik weer dingen tik voordat ik goed nadenk
maar in zekere zin meen ik het wel alleen dan voor volwassen mensen want kinderen worden ook te slecht beschermt
en ja dieren zijn gruwelijk maar niet schijnheilig
en omg ik wil helemaal niet mee doen aan een discussie
daar heb ik ff geen energie voor
dus ik geef af en toe wel commentaar maar neem me niet te serieus
Jeetje man.... je zit nu al maanden hier op Fok! lees nou onderhand eens de Policy en de FAQ!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nice trick! Had t zelf al eens geprobeerd maar zag het voor het eerst nu, dat het ook echt kon
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Oke, als ze te jong is moet je het zeggen dan haal ik hem weg.
[ afbeelding ]
Heb het gezocht maar is niet te vindenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jeetje man.... je zit nu al maanden hier op Fok! lees nou onderhand eens de Policy en de FAQ!!![]()
(Snap best dat je niet meteen op elke site al die shit gaat lopen lezen, Maar Fok! is nu bijna je 2e thuis geworden gezien hoeveel je hier bent/leest/post. Er staat echt wel een hoop nuttige info in die de moeite waard is om even 5 minuten van je dierbare tijd te gunnen.
ja jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dieren verstoten hun zwakke kinderen, net als rechtse partijen
Beter kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze beloven van alles maar ik heb nog geen kleine teen gezien.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jeetje man.... je zit nu al maanden hier op Fok! lees nou onderhand eens de Policy en de FAQ!!![]()
(Snap best dat je niet meteen op elke site al die shit gaat lopen lezen, Maar Fok! is nu bijna je 2e thuis geworden gezien hoeveel je hier bent/leest/post. Er staat echt wel een hoop nuttige info in die de moeite waard is om even 5 minuten van je dierbare tijd te gunnen.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
ben er weer![]()
gaat nog steeds over politiek, mooi ken ik ff rustig eten en lurken
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
dat dus aaaaahhhhhh ik bekijk dingen vanuit heel veel standpunten maar breng dat nooit goed onder woorden, ja voor medicijnen wel, nee voor make up, dat soort dingen
ik kruip weer ff onder mijn steen nu, sorry heren
ben een meisjequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben een meisje![]()
en was jij nou degene die in de buurt van rotterdam woonde want ik weet het nog steeds niet
Noobquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb het gezocht maar is niet te vinden
eindelijk ik dacht al dat ik gek werdquote:
Bijna bijna...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alles al bij gelezen of moet je nog beginnen?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bijna bijna...
Scheelt een hoop dat carpoolen...
Deze week rijdt collega... kan ik vast een hoop bijlezen
Done!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]handig
![]()
en hup hup je bent er inderdaad bijna
Valt reuze mee... Heb ik je al vaker laten weten...quote:
Dat dan weer wel natuurlijk....quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Valt reuze mee... Heb ik je al vaker laten weten...![]()
Pfff... Sommige mensen moet je ook alles 10x vertellen....
sjezus die is langquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Officieel de langste man ooit geleefd.
[ afbeelding ]
Maar was ie ook groot?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
The Mountain That Rides.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Robert Wadlow - 8 feet 11.1 inches (272cm)
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heb je gedaan met m'n arme wappersmiley
en bedenk me ineensquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tijdje terug alweer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:
De verhoudingen zullen hetzelfde blijven denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat dus, pfff gelukkig niet de enige
Ja hallo.... Jij begon hier weer over hoor, met je Grote jongen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat dus, pfff gelukkig niet de enige
lijkt me wel danquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De verhoudingen zullen hetzelfde blijven denk ik.
plaatse brain daarom die foto danquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja hallo.... Jij begon hier weer over hoor, met je Grote jongen...
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
Vanavond maar weer eens met mijn piemel spelen, nu al zin in!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
De Policy spreekt dat copyright verhaal op die smileys dan weer een beetje tegen als ik het goed heb...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Eergister gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
camsessiequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
ik moet ook nodig weer eens, was de laatste dagen alleen te warm voor mij![]()
goede hoop op vanavond![]()
![]()
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Joezi het volgende:
ik moet heen en weer naar nijmegen, planten watergeven en post opruimen en zulks.
Jawel uurtje heen en weer als alles mee zit, maar ik ga nu maar zou het gister al doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelen
oooohhh nou ga maar snel dan, dan heb je het achter de rugquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel uurtje heen en weer als alles mee zit, maar ik ga nu maar zou het gister al doen
quote:Denk mee met Telfort
Beste Inodder
Als actieve forumgebruiker ben jij één van onze meest waardevolle klanten. Graag willen we je wijzen op een nieuw initiatief waarmee we samen met jou Telfort nog beter kunnen maken: ‘Denk mee met Telfort’.
Pics please....quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
ik moet ook nodig weer eens, was de laatste dagen alleen te warm voor mij![]()
goede hoop op vanavond![]()
![]()
ehm telfort forum bedoelen ze denk ik?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Inodder het volgende:
Als actieve forumgebruiker ben jij één van onze meest waardevolle klanten. Graag willen we je wijzen op een nieuw initiatief waarmee we samen met jou Telfort nog beter kunnen maken: ‘Denk mee met Telfort’.
ze weten alles van jequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Inodder het volgende:
OMFG! Hoe weten ze bij telfort van mijn Fok! gedragCREEPY!
[..]
zoek eens een nieuwe... deze kennen we alquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe... deze kennen we al
Kan jij PI's lezen?...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehm telfort forum bedoelen ze denk ik?
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PIquote:
Deze moet je met een knipoog nemenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PI![]()
Volgens mij waren er vroeger meer, Of ik ben in de war met een ander forum....
Ik mis ook de "kruisende degens"
ik zou er eentje willen die een pistool op zijn smiley zet en afvuurt maar ik denk dat die te gewelddadig zou zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PI![]()
Volgens mij waren er vroeger meer, Of ik ben in de war met een ander forum....
Ik mis ook de "kruisende degens"
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou er eentje willen die een pistool op zijn smiley zet en afvuurt maar ik denk dat die te gewelddadig zou zijn![]()
en wat meer van dit soort smileys
hoe bewaar ik die, oh wacht ik zoek het wel ff opquote:
Als je heel vol van jezelf bent denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
deze is een beetje dom? waarvoor gebruik je die?
De url kopieeren en ergens goed bewaren, of hem even downloaden en naar je Photobucket ofzo uploaden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe bewaar ik die, oh wacht ik zoek het wel ff op
deze wilde ik vaak plaatsen als billy weer iets doms deed en nog steeds doet uiteraard
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
De url kopieeren en ergens goed bewaren, of hem even downloaden en naar je Photobucket ofzo uploaden.
Even eten, ben over half uur terugquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
dan blijven wij over brain of ga jij ook weg
soms zouden deze wel handig zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
tssssquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even eten, ben over half uur terug![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef Inodder het volgende:
Deze wilde ik trouwens nog wel even delen hier![]()
[ afbeelding ]
phone werkte niet mee....quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ok dat is beter want ik zag echt wel dat je die andere weer plaatste
Yep. Onder andere op mn phone mn openstaande berichten/mails/spellen e.d. checken... Kwam bovenstaande tegen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja smoesjes![]()
maar jij ging toch ook iets doen
iedereen was inderdaad ineens wegquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep. Onder andere op mn phone mn openstaande berichten/mails/spellen e.d. checken... Kwam bovenstaande tegen...
dan is het goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de laatste is beter van kwaliteit, voor zover twiztid kwaliteit betreft.
inderdaad grrrrrrquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef Gert het volgende:
Exit poll van 21:00:
CDA: 15,4 procent
PVV: 12,7 procent
PvdA: 9,3 procent
VVD: 12,1 procent
D66: 15,3 procent
GroenLinks: 7,2 procent
SP: 10,0 procent
ChristenUnie/SGP: 7,9 procent
Partij voor de Dieren: 4,2 procent
50PLUS: 4,1 procent
En wij dan? [ afbeelding ]
De achterban is te druk met het downloaden van nu nog legale waar voordat er door Europa doorgedrukte wetgeving op los gelaten word.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef Gert het volgende:
Exit poll van 21:00:
CDA: 15,4 procent
PVV: 12,7 procent
PvdA: 9,3 procent
VVD: 12,1 procent
D66: 15,3 procent
GroenLinks: 7,2 procent
SP: 10,0 procent
ChristenUnie/SGP: 7,9 procent
Partij voor de Dieren: 4,2 procent
50PLUS: 4,1 procent
En wij dan? [ afbeelding ]
ik heb wel gestemd vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De achterban is te druk met het downloaden van illegal waar voordat er door Europa doorgedrukte wetgeving oplos gelaten word.
Ik neem de moeite om europees te stemmen, dan kies ik liever voor een partij die duidelijk voor is, dan voor partijen die tegen zijn of om de brij heendraaien door met enkele issues te komen of geen enkele kans maken binnen de europese fracties.quote:
zo serieus heb ik dit stemmen niet genomen omdat we toch maar een klein landje zijn,quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik neem de moeite om europees te stemmen, dan kies ik liever voor een partij die duidelijk voor is, dan voor partijen die tegen zijn of om de brij heendraaien door met enkele issues te komen of geen enkele kans maken in de europese fracties.
Je beseft dat niet op een partij stemmen omdat je denkt dat deze toch niet populair gaat worden een beetje krom is he? Want als iedereen dat doet zit je straks met een land dat constant op dezelfde drie partijen stemt en iedere keer weer klaagt over het resultaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
of geen enkele kans maken binnen de europese fracties.
wat een verschrikkelijk zielige omschrijvingquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:26 schreef Inodder het volgende:
De regen van de afgelopen dagen heeft na lang zoeken eindelijk ook dit stukje Achterhoek gevonden... Nou ja regen... Ik denk dat het nog een regen kindje is die mamma kwijt is en hier en daar een traantje op een stoeptegel achterlaat....
Jouw enkele stem maakt sowieso geen verschil, dus het argument dat je niet op een partij wil stemmen die er niet toe doet, vind ik niet zo sterk. Ik vind dat je moet stemmen op een partij waarvan de standpunten het dichtst bij die van jou liggen. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik neem de moeite om europees te stemmen, dan kies ik liever voor een partij die duidelijk voor is, dan voor partijen die tegen zijn of om de brij heendraaien door met enkele issues te komen of geen enkele kans maken binnen de europese fracties.
Als mijn stem op de Piraten Partij naar de CDA/CU of de PVV gaat omdat men de kiesdrempel niet haalt, kies ik liever voor D66, daarbij gaat het me zoals eerder gezegd om het totaalplaatje, niet om een of twee issues.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat niet op een partij stemmen omdat je denkt dat deze toch niet populair gaat worden een beetje krom is he? Want als iedereen dat doet zit je straks met een land dat constant op dezelfde drie partijen stemt en iedere keer weer klaagt over het resultaat.
Oh, wacht, kak.
Mijn standpunten liggen het dichtst bij D66, alhoewel de PvdA danwel GL beter zou zijn voor mn portemonnee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw enkele stem maakt sowieso geen verschil, dus het argument dat je niet op een partij wil stemmen die er niet toe doet, vind ik niet zo sterk. Ik vind dat je moet stemmen op een partij waarvan de standpunten het dichtst bij die van jou liggen. Maar goed, dat is mijn mening.
Overigens is de Piratenpartij niet een of andere stompzinnige anti-Europees kliekje, maar heeft het een volwassen en breed perspectief op zowel binnenlandse als Europese politiek. (Nee ik heb geen aandelen, het is de eerste keer dat ik op de partij stemde vandaag).
Om misschien wat vooroordelen weg te nemen van mensen die de partij en zijn standpunten niet kennen maar er wèl al een mening over hebben: de Piratenpartij is bijvoorbeeld voor een Europees leger.
Dat is echt een flink nadeel van de PP, dat mensen ze meteen afdoen als een stelletje figuren die gewoon graag downloaden vanwege de naam. Ze hebben een doordacht programma dat verder reikt dan alleen piraterij. Of je het er mee eens bent moet je zelf weten natuurlijk, maar het is wel degelijk een serieuze partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw enkele stem maakt sowieso geen verschil, dus het argument dat je niet op een partij wil stemmen die er niet toe doet, vind ik niet zo sterk. Ik vind dat je moet stemmen op een partij waarvan de standpunten het dichtst bij die van jou liggen. Maar goed, dat is mijn mening.
Overigens is de Piratenpartij niet een of andere stompzinnige anti-Europees kliekje, maar heeft het een volwassen en breed perspectief op zowel binnenlandse als Europese politiek. (Nee ik heb geen aandelen, het is de eerste keer dat ik op de partij stemde vandaag).
Om misschien wat vooroordelen weg te nemen van mensen die de partij en zijn standpunten niet kennen maar er wèl al een mening over hebben: de Piratenpartij is bijvoorbeeld voor een Europees leger.
ik had het gezien jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Geenstijl heeft ook een liveprogramma met hun stemmentelling.
http://www.geenstijl.nl/
Nee, ik was even half ingedut.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had het gezien ja![]()
hang je daar heel de tijd rond?
ach gossiequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik was even half ingedut.
geen ideequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom zie je bij de NOS niet in de prognose wat de kleine partijen scorden?
Er zijn maar 26 zetels te verdelen, dus alles wat ver onder de 4% scoort maakt uberhaupt geen kans op een zetel in het EPquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom zie je bij de NOS niet in de prognose wat de kleine partijen scorden?
U riep?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gossie
ja chronisch slaap tekort hebben er meer last van hier
Maar dan kunnen ze nog wel de percentages vermelden. Of iig wat de overigen scorden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn maar 26 zetels te verdelen, dus alles wat ver onder de 4% scoort maakt uberhaupt geen kans op een zetel in het EP
Waarschijnlijk zijn de percentages zo miniem dat ze het vermelden niet waard zijn, het gaat hier om exit polls, niet om uitslagen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze nog wel de percentages vermelden. Of iig wat de overigen scorden.
Trouwens jij wilde niet riskeren dat je stem naar de PVV ging als je Piratenpartij stemt maar dat kan ook gebeuren als je D66 stemt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn maar 26 zetels te verdelen, dus alles wat ver onder de 4% scoort maakt uberhaupt geen kans op een zetel in het EP
Inderdaad, wat een lieverdje, de film vond ik ook heel leuk trouwensquote:
Dat was dus niet de enige reden, laat ze zich eerst maar eens landelijk bewijzen voordat ik me er europees aan zou gaan wagen, en zoals ik al eerder gezegd heb ligt de ideologie van D66 mij ook goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trouwens jij wilde niet riskeren dat je stem naar de PVV ging als je Piratenpartij stemt maar dat kan ook gebeuren als je D66 stemt.
ik vond het ook een hele leuke film, tot nu toe 1 van mijn favoriete op dat gebiedquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lieverdje, de film vond ik ook heel leuk trouwens
Die heb ik niet gezien, ik weet eigenlijk niet eens hoe die film heetquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vond het ook een hele leuke film, tot nu toe 1 van mijn favoriete op dat gebied
[ afbeelding ]
ik vergis me in de films, sorryquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik weet eigenlijk niet eens hoe die film heetIets met een M.
Rambo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik weet eigenlijk niet eens hoe die film heetIets met een M.
O ja, despicable me, dat was de film die we niet zochtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vergis me in de films, sorry![]()
dit waren de minions uit despicable me
en ik dacht aan dit meisje, die zit daarin
[ afbeelding ]
oh ja das waar, zo dat is lang geleden dat ik die gezien hebquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, despicable me, dat was de film die we niet zochtenBooh is uit Monsters & Co.
Ik kijk de laatste jaren ook geen tekenfilms meerquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja das waar, zo dat is lang geleden dat ik die gezien heb
D66; decennialang pleiten voor het referendum, dan wordt er eindelijk een belangrijk referendum gehouden over de Europese grondwet en negeren ze vervolgens de uitslag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was dus niet de enige reden, laat ze zich eerst maar eens landelijk bewijzen voordat ik me er europees aan zou gaan wagen, en zoals ik al eerder gezegd heb ligt de ideologie van D66 mij ook goed.
die ik net noemde heb ik nog niet zo lang geleden gezien en ik vond hem echt grappig en deel 2 ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste jaren ook geen tekenfilms meer
Het was een raadgevend referendum, omdat de VVD in de Nacht van Wiegel het bindend referendum had tegen gehouden, dat gaf D66 die ontsnapclausule, daarbij was dat kabinet demissionair.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
D66; decennialang pleiten voor het referendum, dan wordt er eindelijk een belangrijk referendum gehouden over de Europese grondwet en negeren ze vervolgens de uitslag.Chapeau
Maar tientallen jaren hadden ze het bij verkiezingsdebatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was een raadgevend referendum, omdat de VVD in de Nacht van Wiegel het bindend referendum had tegen gehouden, dat gaf D66 die ontsnapclausule, daarbij was dat kabinet demissionair.
Dat is hetzelfde als Wilders aan de macht zou komen hij een miljoen asielzoekers een Nederlands paspoort zou geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar tientallen jaren hadden ze het bij verkiezingsdebatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.
Vind je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk zielige omschrijving
Inodder is weer aan het timetravellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het bijna poëtisch![]()
Stond er zelf serieus van de kijken dat ik dat zo even neer typte
Het was dus geen belangrijk referendum, aangezien er geen bindende consequenties aan vast zaten,omdat dat 6 jaar eerder door de VVD was tegengehouden, terwijl dat toendertijd een van de speerpunten van d66 was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar tientallen jaren hadden ze het bij debatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.
ja het was juist ook heel mooi want ik vond het zielig, misschien is zielig dan niet het goede woord ervoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het bijna poëtisch![]()
Stond er zelf serieus van de kijken dat ik dat zo even neer typte
dat heb ik vanavond ook nog gedaan toen iedereen weg wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inodder is weer aan het timetravellen.
heul nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inodder is weer aan het timetravellen.
ik begin nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Kan al dat politieke geneuzel niet gewoon in POL ergens?
Kunnen we het hier weer gewoon over Neuken hebben...
Ik ging gewoon weer verder nadat ik even andere dingen gedaan had bij mijn laatst gequote post...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begin niet![]()
allemaal ff opletten![]()
ik ben er NIET over begonnen dit keer
jaha kan je niet zien dat het gewoon een flauw grapje wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ging gewoon weer verder nadat ik even andere dingen gedaan had bij mijn laatst gequote post...
Neuhquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaha kan je niet zien dat het gewoon een flauw grapje was
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Bindend of niet bindend, dat zijn excuses als ze het referendum zo belangrijk vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was dus geen belangrijk referendum, aangezien er geen bindende consequenties aan vast zaten,omdat dat 6 jaar eerder door de VVD was tegengehouden, terwijl dat toendertijd een van de speerpunten van d66 was.
Als je voor invoering van het referendum bent dan is dat niet omdat je wil weten wat je achterban ergens van vindt. Je doet dat om te weten wat het volk vindt en stelt daar je beleid op in.quote:Oud zeer....Politieke spelletjes... en met het zetelaantal van d66 hadden ze die nee ook niet af kunnen dwingen aangezien de Pvda, GL, en klein christelijk ook voor waren.
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Hier heb je een kwartje hahaha!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snel! Rennen! Hier heb je een dubbeltje, vangen!
ijsmeis.rarquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.
ok ok ok ik wilde er niet over beginnen omdat ik niet als een aandachtshoer wil overkomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.
Je hebt Soury gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
i told you so!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Inodder het volgende:
Wie opperde nou zojuist cadmium?
Dat was het dus idd!
Jaren naar de rar gezocht... nooit kunnen vinden...quote:
hahaha je eerste post op fok!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hou van mensen als Billy, die constant praten zonder iets te zeggen of te menen.
mijn eerste post!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
Mensen horen niet in een groep te leven, dat wordt me weer erg duidelijk. Forever Alone!
Send it baby.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok ok ok ik wilde er niet over beginnen omdat ik niet als een aandachtshoer wil overkomen
maar jij stond inderdaad op het lijstje en ik ben jou vergeten van de week![]()
en daar voel ik me best wel schuldig over al heel de avond na de eerste opmerking die ik las
ze beloven van alles maar ik heb nog geen teen gezien![]()
terugleesnerd alarm ja![]()
en nu weet ik niet wat ik moet doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dacht dat er hier meer mijn vriendjes en vriendinnetjes warenen jij ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |