Slimme oplossing, zal ik onthouden. Zo werkt de zwaartekracht tegen het bewegen! Suc6 ermee!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef WebbySP het volgende:
M'n vrouw is vandaag aan de slag gegaan en ik heb op de plekken waar de buitenste trapleuninghouders zaten een schroefhaak een stukje erin gedraaid. Vervolgens met installatiedraad hieraan opgehangen onder 2 schragen en zo heeft ze ze kunnen rollen.
Wij hebben het ook zo gedaan ongeveer , behalve dan het ophangen. Ik heb ze verhoogd aan een lat geschroefd en dan op schragen gezet en geschilderd. Lat mocht natuurlijk vies worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef WebbySP het volgende:
M'n vrouw is vandaag aan de slag gegaan en ik heb op de plekken waar de buitenste trapleuninghouders zaten een schroefhaak een stukje erin gedraaid. Vervolgens met installatiedraad hieraan opgehangen onder 2 schragen en zo heeft ze ze kunnen rollen. De kleintjes (van nog geen meter) doe ik ook zo, maar dan met 1 haakje aan het plafond in de garage. Het werkt zo prima en ik hoef naderhand geen gaatjes te dichten of weg te werken. Dank voor het meedenken in ieder geval.
En Nico987, ik wil het zelf gewoon netjes. De vorige bewoners hadden al jouw methode gebruikt en je voelde de druipers op sommige plekken zitten en de beugels zaten ook aardig onder de verf. Dat was voor mij voldoende reden om het nu echt netjes te maken, zeker nu de wanden superstrak zijn gestuukt en gesaust.
Thanks guys!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |