laat mij kijken dan, je hebt toch niets meer aan magisterquote:Op zondag 8 juni 2014 00:08 schreef warp995 het volgende:
[..]
Mocht het tegenvallen, dan zit ik nu niet 5 dagen met een kut gevoel. Nu ik er nog niks van weet vind ik mn vrije dagen tot aan 12 juni chiller
Wel als ik zakquote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef geluksuil het volgende:
[..]
laat mij kijken dan, je hebt toch niets meer aan magister
laat mij maar kijken, ik geef alleen engels en wi aquote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef warp995 het volgende:
[ afbeelding ][/URL][/img]
Zo ziet het er dus uit, dit is trouwens niet van mij maar van een vriend
Je kan toch niks meer aan veranderen dusquote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef warp995 het volgende:
[ afbeelding ][/URL][/img]
Zo ziet het er dus uit, dit is trouwens niet van mij maar van een vriend
Mn humeur voor 4 dagenquote:
Wat staat er van 3 vakken op?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:24 schreef warp995 het volgende:
[..]
Mn humeur voor 4 dagen
Bovendien staan er pas 3 vakken op en weet ik de n term nog niet helaas dus ik vind het eerlijk gezegd de moeite nog niet waard. En ja ik weet het ik doe altijd over dit soort dingen moeilijk
Teringlijers, ik hoop dat ze dat niet echt doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Faux. het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)esjes-te-geven.dhtml
Zou er zelf geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Faux. het volgende:
Wat niet? lijkt me toch juist goed?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef warp995 het volgende:
[..]
Teringlijers, ik hoop dat ze dat niet echt doen.
omdat de normen dan lager worden denk ik? was bij nl vorig jaar ook zo. de norm was nog vrij laag in verhouding tot hoe het eigenlijk echt gemaakt is gezien veel docenten veel "foute" antwoorden goed hebben gerekend. (vwo)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat niet? lijkt me toch juist goed?
oh ze mogen mij best een 6 geven voor sk en Ne hoor. geen enkel probleem mee. nu nog combinatie met extreem hoge ntermen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Faux. het volgende:
Eigenlijk zou ik het ook wel prima vinden, maar het is meer zoals mapima ookal zegt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat niet? lijkt me toch juist goed?
Waarschijnlijk is alles al geregeld, wellicht dat de puntjes op de i worden gezet. Alles dubbelchecken voor aankomende woensdag en donderdag en that's itquote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef mapima het volgende:
wel vreemd dat vorig jaar de uitslag na 2w bekend was en dit jaar na 3w.
volgens mij liggen de normen al lang klaar en zijn ze vast al goedgekeurd of moeten er dingen nog gebeuren?
ik ook weet ik voor hoeveel vakken ik volgend jaar me opnieuw mag inschrijven (Y)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef zaktak het volgende:
Ik heb eigenlijk nog best zin in donderdag, ik wil gewoon duidelijkheid nu.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:24 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ook weet ik voor hoeveel vakken ik volgend jaar me opnieuw mag inschrijven (Y)
Kan morgen alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef Basxt het volgende:
Ik heb ook zin in donderdag. Kinders uitlachen op twitter die gezakt zijn en mensen die geslaagt schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |