Daarvoor vroeg opstaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet om 08.00 de normeringen checken?
Nee ik hoor het uiteindelijk toch wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet om 08.00 de normeringen checken?
Waar zie jij havo normen? Ik zie ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:05 schreef warp995 het volgende:
Tyfus zooi ik moet dus herkansen. Mn gemiddelde is 5,44...
http://www.cito.nl/onderw(...)len_ce_havo_tv1_2014quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij havo normen? Ik zie ze niet.
Jaa maarja of ik nu nog te motivatie heb om alles van m&o weer door te gaan nemen....quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:07 schreef Etsu het volgende:
Oh zie het al.
Balen!Maar het is op te halen.
Wil je nu een week of een jaar langer?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:08 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa maarja of ik nu nog te motivatie heb om alles van m&o weer door te gaan nemen....
Jaa een week, ja ik ga er hard aan werken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nu een week of een jaar langer?
Mijn docent zei dat de n-termen voor tijdvak 2 weinig werden aangepast. Ik zie een lage n-term bij M&o en een hoge n-term bij gs. Zal dus eerder gs opnieuw doen. Tenminste als je daarvoor wel wat hoger kan halen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:08 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa maarja of ik nu nog te motivatie heb om alles van m&o weer door te gaan nemen....
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:11 schreef ibri het volgende:
[..]
Mijn docent zei dat de n-termen voor tijdvak 2 weinig werden aangepast. Ik zie een lage n-term bij M&o en een hoge n-term bij gs. Zal dus eerder gs opnieuw doen. Tenminste als je daarvoor wel wat hoger kan halen...
Hoeveel onvoldoendes heb je op de eindlijst? Of voldoe je daar gewoon aan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:11 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa een week, ja ik ga er hard aan werken.
Eerst maar effe telefoontje afwachten.
Misschien valt het mee, wel heel erg spannend nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:11 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa een week, ja ik ga er hard aan werken.
Eerst maar effe telefoontje afwachten.
3 onvoldoendes heb ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel onvoldoendes heb je op de eindlijst? Of voldoe je daar gewoon aan?
Nee want ik heb mn punten al dus ik heb het gewoon kunnen uitrekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:14 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Misschien valt het mee, wel heel erg spannend nu.
Oei, dan moet je gewoon een van de drie vakken herkansen. Ik zou het vak met de hoogste normering kiezen, maar laat ook je kunnen om hoger te halen, meewegen.quote:
Mmh jaa klopt, dan wordt het Nederlands of m&oquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dan moet je gewoon een van de drie vakken herkansen. Ik zou het vak met de hoogste normering kiezen, maar laat ook je kunnen om hoger te halen, meewegen.
Wat is dat ander vak?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:19 schreef warp995 het volgende:
[..]
Mmh jaa klopt, dan wordt het Nederlands of m&o
Engels. Dit zijn al mn cijfers:quote:
Dan zou ik toch voor m&o gaan en wellicht een idee om een examencursus te doen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:22 schreef warp995 het volgende:
[..]
Engels. Dit zijn al mn cijfers:
Nederlands: 4,6
Engels: 5,3
Frans: 5,5
Geschiedenis: 7,1
Aardrijkskunde: 5,9
M&o: 3,5
Tehatex: 6,2
Jaa klopt, wat wel zo is met Nederlands, naar mijn idee is dat wel het vak waarop ik veel hoger had kunnen halen. Ik had het hele examen ook stress of ik goed met de tijd zou uitkomen en had dus daardoor ook tijd te kort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor m&o gaan en wellicht een idee om een examencursus te doen?
Nederlands herkansen heeft niet zoveel zin, aangezien je twee jaar de tijd hebt gehad om op het gewenste niveau te zitten, en dat gaat niet opeens omslaan in een week.
Nu ik erover nadenk, je hebt natuurlijk ook 1x5 regel bij de kernvakkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:26 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa klopt, wat wel zo is met Nederlands, naar mijn idee is dat wel het vak waarop ik veel hoger had kunnen halen. Ik had het hele examen ook stress of ik goed met de tijd zou uitkomen en had dus daardoor ook tijd te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |