SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Respect to the man die voor maver een team bouwen can
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
O je had niet vermeld op hoeveel chem je Ibra wilt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol. dat is niet helemaal de bedoeling he, zo kan ik het ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nie goed?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Kamps verruilt Ajax voor NAC Breda
Potsie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat heb je dan? Een samsung clamshell?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die app van jp kan dus niet op deze versie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Naam staat er toch bovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice![]()
![]()
. wie is die fransman van atletico, die heb ik nog niet eerder gezien geloof ik
![]()
![]()
staat erbovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice![]()
![]()
. wie is die fransman van atletico, die heb ik nog niet eerder gezien geloof ik
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kom even mijn respect ophalen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kelderman kan nog aardig wat terugwinnen op het vlakke met de grote molen erop...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman trager dan Poels, wereld op zijn kop..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
S1 met CyanogenMod.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Een samsung clamshell?![]()
Die is beterquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klinkt als echt wat voor NACquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat hij kan is bikkelen voetballen kan hij iig niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wacht ook nog op mijn respectquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga deze makendit is de beste optie denk ik
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n ZIEK duur team en dan een CDM van 350 coinsKrijg je als je zo enorm veeleisend bent.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt als echt wat voor NAC![]()
En sowieso Ibra met Griezmann in een team wiltquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]Krijg je als je zo enorm veeleisend bent.
Doe dan gewoon wat anders met Ibra
Elke dag![]()
Dat komt morgen wel weer bij zijn volgende team.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En sowieso Ibra met Griezmann in een team wiltDoe dan gewoon wat anders met Ibra
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja die heb je. ik was er niet opgekomen om het zo te doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op mijn respect![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja die heb je. ik was er niet opgekomen om het zo te doen
Elke dag![]()
Dit is wel de beste optie ja, maar dit mag niet van Maver helaasquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat maken als je dit kunt.
Geen 4-4-2, maar 4-4-2 (2) Mavert.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
speelt toch hetzelfde als 442 denk ik zo. ik wil graag echte vleugelspelers hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat maken als je dit kunt.
Geen 4-4-2, maar 4-4-2 (2) Mavert.
[ afbeelding ]
ik zat te denken. Kan je vela niet op CM zetten![]()
![]()
Zou ik niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
speelt toch hetzelfde als 442 denk ik zo. ik wil graag echte vleugelspelers hebben.
ik zat te denken. Kan je vela niet op CM zettenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Blijft geniaal dat GJE, de persoon met het minste verstand van voetbal die ooit in deze reeks heeft gepost, dat CDM perspectief als eerste in Modric zag. Wat een zienerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wij lachen met z'n allenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft geniaal dat GJE, de persoon met het minste verstand van voetbal die ooit in deze reeks heeft gepost, dat CDM perspectief als eerste in Modric zag. Wat een ziener
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde ook gewoon met Modric op CDM in mijn Joegoslaven teams in FUT 11 en 12Het ging er ook niet om dat Modric onbruikbaar was als CDM, maar hij gooide 'm in een team waardoor iedereen eromheen 6 chem kreeg ofzo.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
IF Ramiquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Maver BOHHHHH!!! Kijk deze
Cornerkoning
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Maver BOHHHHH!!! Kijk deze
Griezmann op LWb ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Oh, wacht, die voldoet niet aan de eisenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
Als de veiling op de console afloopt gaat de controller zo hard trillen dat ik me de tyfes schrikAls dat ding op tafel ligt holy moly.
Mijn oude controller viel toen altijd uit..quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
Als de veiling op de console afloopt gaat de controller zo hard trillen dat ik me de tyfes schrik![]()
![]()
Hij lag dus op de tafel zojuistquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herkenbaar.Als dat ding op tafel ligt holy moly.
Hart in de keel
![]()
Tip voor een fijne avond:quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
Als de veiling op de console afloopt gaat de controller zo hard trillen dat ik me de tyfes schrik
Benodigdheden:
- Vaseline
- Aflopende auction (liefst nog 2 minuten ivm voorbereidingen)
- Stukje touw
- Potje met augurken
De rest kan je zelf wel bedenken
1e meetpunt:
1. Pozzovivo 21.13
2. Urán 21.28
3. Aru 21.39
4. Ulissi 21.40
5. Poels 21.51
6. Majka 21.53
7. Quintana 21.58
8. De Gendt 22.03
9. Evans 22.06
10. Kelderman 22.09
Als deze top 10 precies andersom was geweest was die logischer geweestal was Pozzovivo vorig jaar ook wel goed in de Vuelta tijdrit.
![]()
Kelderman ha ha ha onderaan ha haquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef DutchSL het volgende:
1e meetpunt:
1. Pozzovivo 21.13
2. Urán 21.28
3. Aru 21.39
4. Ulissi 21.40
5. Poels 21.51
6. Majka 21.53
7. Quintana 21.58
8. De Gendt 22.03
9. Evans 22.06
10. Kelderman 22.09
Als deze top 10 precies andersom was geweest was die logischer geweestal was Pozzovivo vorig jaar ook wel goed in de Vuelta tijdrit.
Snap je hem?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaat nergens over iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef DutchSL het volgende:
1e meetpunt:
1. Pozzovivo 21.13
2. Urán 21.28
3. Aru 21.39
4. Ulissi 21.40
5. Poels 21.51
6. Majka 21.53
7. Quintana 21.58
8. De Gendt 22.03
9. Evans 22.06
10. Kelderman 22.09
Elke dag![]()
Hij moet de trapz naar boven nemen hihahoquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kelderman ha ha ha onderaan ha ha
Snap je hem?![]()
Ik stond net in een overvolle trein met chicks en dat drukke mannetje. Iedereen lachen om die man natuurlijk.![]()
Hunter natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke chemistry style zal ik op Benzema gebruiken?
Havikquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke chemistry style zal ik op Benzema gebruiken?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Altijd hunter op je aanvallers. Altijd Catalyst op je middenvelders en Shadow op al je verdedigers. Ook al hebben ze 96 pace.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke chemistry style zal ik op Benzema gebruiken?![]()
#liefdagboekquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net in een overvolle trein met chicks en dat drukke mannetje. Iedereen lachen om die man natuurlijk.![]()
welk druk mannetje?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net in een overvolle trein met chicks en dat drukke mannetje. Iedereen lachen om die man natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stond je gulp open?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ik werd nog aangesproken door een chick na het uitstappen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet dan ook niet haar tas gaan jatten hequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ik werd nog aangesproken door een chick na het uitstappen.![]()
futdb.net is echt teringtraag geworden zeg. Hebben al die grote FUT sites wel last van gehad toen ze eenmaal echt bekend werden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WEFUT nog niet !quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
futdb.net is echt teringtraag geworden zeg. Hebben al die grote FUT sites wel last van gehad toen ze eenmaal echt bekend werden![]()
![]()
Site zelf is snel hier, die real-time scanner is wel traag. Maar dat kan ook aan de brakke markt liggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
futdb.net is echt teringtraag geworden zeg. Hebben al die grote FUT sites wel last van gehad toen ze eenmaal echt bekend werdenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Soms wel een bietjequote:
Elke dag![]()
Wij willen gvd specs zien!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vorig jaar wel.We hebben nu best een aardige servert.
Als je zoekt naar een speler heb je direct de namen in beeld, maar als je dan op een naam klikt duurt het echt lang voor hij in beeld isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Site zelf is snel hier, die real-time scanner is wel traag. Maar dat kan ook aan de brakke markt liggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier geen last vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zoekt naar een speler heb je direct de namen in beeld, maar als je dan op een naam klikt duurt het echt lang voor hij in beeld is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoeveel bezoekers krijg je nu per maand ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vorig jaar wel.We hebben nu best een aardige servert.
![]()
Bij mij niequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zoekt naar een speler heb je direct de namen in beeld, maar als je dan op een naam klikt duurt het echt lang voor hij in beeld isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Afgelopen maand 120.000. TOTS helpt lekker mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers krijg je nu per maand ofzo?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Unieke? Nice. Wat levert dat op?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nog niet slechtquote:Hoeveel jachten levert dat nou op?
Elke dag![]()
jahoor geloof ik niks van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Afgelopen maand 120.000. TOTS helpt lekker mee.![]()
Dat deed ik niet.. maar we moesten allebei lachen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet haar tas gaan jatten he![]()
Vertel meer dan !!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed ik niet.. maar we moesten allebei lachen.
Ik ben nieuwsgierig.![]()
Meetpunt 2:
1. Urán 35.12
2. Ulissi 35.39
3. De Gendt 35.51
4. Majka 36.01
5. Poels 36.01
6. Gretsch 36.05
7. Kelderman 36.10
8. Evans 36.11
9. Brambilla 36.18
10.Pozzovivo 36.19
Echt bizar dat Poels het zo goed doet, had ik nooit verwacht.![]()
Kelderman langzaamaan beter, goed opgewbouwdquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Meetpunt 2:
1. Urán 35.12
2. Ulissi 35.39
3. De Gendt 35.51
4. Majka 36.01
5. Poels 36.01
6. Gretsch 36.05
7. Kelderman 36.10
8. Evans 36.11
9. Brambilla 36.18
10.Pozzovivo 36.19
Echt bizar dat Poels het zo goed doet, had ik nooit verwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de streep pakt Poels ook echt veel op Quintanaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Meetpunt 2:
1. Urán 35.12
2. Ulissi 35.39
3. De Gendt 35.51
4. Majka 36.01
5. Poels 36.01
6. Gretsch 36.05
7. Kelderman 36.10
8. Evans 36.11
9. Brambilla 36.18
10.Pozzovivo 36.19
Echt bizar dat Poels het zo goed doet, had ik nooit verwacht.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
O, het was niks bijzonders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vertel meer dan !!!
Ik ben nieuwsgierig.![]()
Kelderman net niet sneller dan Poels
Elke dag![]()
Mwoah. Een 6.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Chick: "Kijk uit, daar ligt een bananenschil!".
DS2: "Huh, waa..aaaaaaaaaaah *BOTS*"
Chick: "HAHAHAHAHAHAHA"
DS2: "hihihi ik lette echt niet op".![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Chick: "Kijk uit, daar ligt een bananenschil!".
DS2: "Huh, waa..aaaaaaaaaaah *BOTS*"
Chick: "HAHAHAHAHAHAHA"
DS2: "hihihi ik lette echt niet op".![]()
![]()
Wat is dit?quote:
Niet naar WK selectie zekerEn dan Klich in de basis
Elke dag![]()
De NOS heeft niet door dat Poels zelf ook een klassementsrenner isquote:Kelderman komt binnen: 59.37. Voorlopig 4de. Snelste van alle klassementsrenners tot nu toe. Wel 0.03 trager dan Poels.![]()
![]()
Wat pillekes van de Pharmeutquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me af wat ze bij Quick Step gegeten hebben vanmorgenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als Uran in het roze komt, is hij meer knechtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De NOS heeft niet door dat Poels zelf ook een klassementsrenner is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze winnen: Betere dan die van de concurrent. Als ze verliezen: Slechtere dan die van de concurrent.quote:![]()
Als je sponsor Omega Pharma heet weet je het wel tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze winnen: Betere dan die van de concurrent. Als ze verliezen: Slechtere dan die van de concurrent.
Elke dag![]()
Is dat een sponsor dan? Volg het amper dat wielrennen. Van dat top 10 lijstje ken ik alleen Evans. Heb het jarenlang gevolgd, en alle top 10's van toen zijn inmiddels geschraptquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je sponsor Omega Pharma heet weet je het wel toch![]()
![]()
OP sponsort al meer dan 10 jaar denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat een sponsor dan? Volg het amper dat wielrennen. Van dat top 10 lijstje ken ik alleen Evans. Heb het jarenlang gevolgd, en alle top 10's van toen zijn inmiddels geschraptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het volledige verhaal:
Ik stond in de trein en het mannetje uit dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ent_in_de_trein.html was er ook. Hij was weer de hele tijd druk aan het doen (zoals in dat filmpje) en mensen die eromheen stonden moesten er om lachen. Ik ook. Er was 1 chick waar ik vlakbij stond (vanwege de drukte) en die stapte ook in Veenwouden uit. Vervolgens hadden we het even over dat die man zo druk is, dat ik hem al kende en dat hij op internet staat (ik zei niet op dumpert)
Al met al was het echt fantastisch. Als ik andere chicks ook aan durf te kijken en als ik ook durf te lachen dan kan ik nog leuke dingen beleven in de trein.
En nu ga ik eten halen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al met al was het echt fantastisch. Als ik andere chicks ook aan durf te kijken en als ik ook durf te lachen dan kan ik nog leuke dingen beleven in de trein.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit heet progressiequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
Ik stond in de trein en het mannetje uit dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ent_in_de_trein.html was er ook. Hij was weer de hele tijd druk aan het doen (zoals in dat filmpje) en mensen die eromheen stonden moesten er om lachen. Ik ook. Er was 1 chick waar ik vlakbij stond (vanwege de drukte) en die stapte ook in Veenwouden uit. Vervolgens hadden we het even over dat die man zo druk is, dat ik hem al kende en dat hij op internet staat (ik zei niet op dumpert)
Al met al was het echt fantastisch. Als ik andere chicks ook aan durf te kijken en als ik ook durf te lachen dan kan ik nog leuke dingen beleven in de trein.
![]()
Het volledige verhaal:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
![]()
![]()
Het volledige verhaal:
Elke dag![]()
Wauwquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
UranGaat echt weer nergens over dit
Elke dag![]()
Bizar jahquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
UranGaat echt weer nergens over dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waren zijn ouders broer en zus ofzo? Dat ie 2x dezelfde achternaam heeftquote:
Elke dag![]()
Al die toelichting (tussen de haakjes) ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
![]()
Hij en DS2 samen in een coupe...wat een freakshowquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waren zijn ouders broer en zus ofzo? Dat ie 2x dezelfde achternaam heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan weer scoren.TOTS Immobile 2 goals en 2 assists.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hij ziet er wel uit alsof zijn ouders broer en zus zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij en DS2 samen in een coupe...wat een freakshow
Elke dag![]()
Het volledige verhaal:
En nu ga ik eten halenOuwe regelneef.
![]()
Dat zijn de mooiste ja. Je moet er ook niet te nadrukkelijk naar op zoek zijn, komt vanzelf. Al is "scoren" wel erg optimistischquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, ik wilde niet eens scoren.. het was gewoon grappig en onverwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Keldermanlijkt DSL wel die woonde toch in een keldertje?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hangt er toch vanaf wat voor hem scoren is?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste ja. Je moet er ook niet te nadrukkelijk naar op zoek zijn, komt vanzelf. Al is "scoren" wel erg optimistisch![]()
![]()
19 procent opkomstWat triest
Elke dag![]()
Ik kan alleen zeggen dat ik het nog geen scoren zou noemenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hangt er toch vanaf wat voor hem scoren is?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat de fukquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
![]()
Hij heeft een natte vinger gehaald natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:30 schreef The_Yakuza het volgende:
DS2, wat is jouw 'definitie' van scoren?
Wel mooi verhaal overigensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een date regelen of een nummer regelen ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:30 schreef The_Yakuza het volgende:
DS2, wat is jouw 'definitie' van scoren?
Wel mooi verhaal overigens![]()
Stinkvinger met deze temperaturen in de trein wssquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft een natte vinger gehaald natuurlijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon een date regelen of een nummer regelen ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerst even lachen, oogcontact zoeken en kijken hoe ze reageert. Dan ben je meteen gerustgesteld als ze gewoon teruglacht oid en kan je een praatje maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik zelf word aangesproken heb ik geen problemen, het probleem is iemand zelf aanspreken.
Zou ik niet doen als ze vies begint te kijken
Elke dag![]()
Doe me maar 10 worstenbroodjes mevrouwquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik lijk op DS2
Ik vind iemand aanspreken moeilijker dan aangesproken worden ...![]()
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik lijk op DS2
Ik vind iemand aanspreken moeilijker dan aangesproken worden ...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Denk dat het voor de meeste mannen wel geld. Je weet nooit hoe een vrouw reageert. Als vrouw daarentegen weet je dat, als je er een beetje uitziet, de meeste mannen altijd wel interesse hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik lijk op DS2
Ik vind iemand aanspreken moeilijker dan aangesproken worden ...![]()
Not this shit again..quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef The_Yakuza het volgende:
'Hey, in welke divisie zit jij met FUT?'![]()
Dat zal weinig indruk maken want ik speel geen seasons.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef The_Yakuza het volgende:
'Hey, in welke divisie zit jij met FUT?'![]()
Waarom niet? Niet goed genoeg ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal weinig indruk maken want ik speel geen seasons.![]()
Enige reden natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal weinig indruk maken want ik speel geen seasons.![]()
![]()
Ja, hè hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik lijk op DS2
Ik vind iemand aanspreken moeilijker dan aangesproken worden ...Dan lijkt de hele wereld op DS2.
Misschien als je in de stress schiet als iemand je aanspreekt oid omdat je niet 'voorbereid' bent?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hè hè.Dan lijkt de hele wereld op DS2.
![]()
![]()
DAT ZAL ZE LEREN, VUILE SMEERLAPPEN!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hadden helemaal niet het eten dat ik wilde hebben bij de C1000 dus ik heb daar niks gekocht.
Wat wilde je kopen dan , Monster Nasi?![]()
Ik heb een bak lasagne gehaald, twee appels, zaanse huisjes, een breaker en een fles Karvan Cevitam.
Wie wil er pics?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Keldermanlijkt DSL wel die woonde toch in een keldertje?
![]()
Ik heb zelfs nooit in een huis met kelder gewoond![]()
![]()
True. Zou kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien als je in de stress schiet als iemand je aanspreekt oid omdat je niet 'voorbereid' bent?Niet aan gedacht.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
DAT ZAL ZE LEREN, VUILE SMEERLAPPEN!!!
Wat wilde je kopen dan , Monster Nasi?
Elke dag![]()
Kip of een maaltijd (maar degene die ik wilde hadden ze niet)quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
DAT ZAL ZE LEREN, VUILE SMEERLAPPEN!!!
Wat wilde je kopen dan , Monster Nasi?
Slechte winkel is het ook.
Ik zat nog te denken: misschien had ik een chick aan moeten spreken en ik had moeten vragen waar ze op gaat stemmen.. en dan zeggen: ik stem op de V&D want die hebben een kantoor op de bovenverdieping.![]()
Sorry, dit is denk ik het gevolg van mijn insinuaties in het verleden over je woonsituatie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb zelfs nooit in een huis met kelder gewoond![]()
![]()
Het is maar goed dat je dat niet echt tegen iemand hebt gezegdquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kip of een maaltijd (maar degene die ik wilde hadden ze niet)
Ik zat nog te denken: misschien had ik een chick aan moeten spreken en ik had moeten vragen waar ze op gaat stemmen.. en dan zeggen: ik stem op de V&D want die hebben een kantoor op de bovenverdieping.![]()
![]()
Ik heb een hoop gelezen hier, maar dit is echt wtf-waardig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: misschien had ik een chick aan moeten spreken en ik had moeten vragen waar ze op gaat stemmen.. en dan zeggen: ik stem op de V&D want die hebben een kantoor op de bovenverdieping.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik begin te begrijpen waarom je single bentquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: misschien had ik een chick aan moeten spreken en ik had moeten vragen waar ze op gaat stemmen.. en dan zeggen: ik stem op de V&D want die hebben een kantoor op de bovenverdieping.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: misschien had ik een chick aan moeten spreken en ik had moeten vragen waar ze op gaat stemmen.. en dan zeggen: ik stem op de V&D want die hebben een kantoor op de bovenverdieping.
Elke dag![]()
Wacht, het klopt niet: het moet zijn: die hebben een restaurant op de bovenverdieping. Hoe kom ik in vredesnaam bij kantoor?![]()
![]()
Laat me raden... het was je broer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die grap ook niet zelf bedacht, en ik zou het ook nooit tegen iemand zeggen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik snap er oprecht nog steeds geen kut van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wacht, het klopt niet: het moet zijn: die hebben een restaurant op de bovenverdieping. Hoe kom ik in vredesnaam bij kantoor?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Still not funny though..quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wacht, het klopt niet: het moet zijn: die hebben een restaurant op de bovenverdieping. Hoe kom ik in vredesnaam bij kantoor?![]()
Niet VVD maar V&D.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap er oprecht nog steeds geen kut van.![]()
Ja, die link legde ik nog wel maar dat is ook echt de clue?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die post was ongeveer in de categorie: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGENGRAAG VERWIJDEREN![]()
IF Van Aanholt en IF Van Rhijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef Zhano het volgende:
Tim, wie heb jij ook weer LB/RB bij je NL team? (Nu mogen anderen weer posten)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die link legde ik nog wel maar dat is ook echt de clue?
En ik kan wel moppen vertellen maar deze grap werd al verpest door mijn typo.![]()
Speel nu tegen een gozer met een heel BPL team met Aguero, Hazard en dan als tweede spits Ibrahimovic zonder ook maar enige links.... Ben jij dat niet toevallig Maver?![]()
haha nee. Ik heb trouwens toch altijd het idee dat chemistry geen moer uitmaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Speel nu tegen een gozer met een heel BPL team met Aguero, Hazard en dan als tweede spits Ibrahimovic zonder ook maar enige links.... Ben jij dat niet toevallig Maver?![]()
Ik denk dat het ook wel meevalt ja, maar voor mijn OCD moet alles minstens 9 chem anders dan gaat het feestje niet door.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha nee. Ik heb trouwens toch altijd het idee dat chemistry geen moer uitmaakt![]()
Ja dat heb ik ook anders voelt het niet goed. best wel raar eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt ja, maar voor mijn OCD moet alles minstens 9 chem anders dan gaat het feestje niet door.![]()
Pack opening vanavond dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohhh...alsnog dubbel salaris deze maand
#maver![]()
Het moet snel omdat mijn broer ook hier eet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vis een optie?
Maar hele supermarkt vol eten maar niks wat je kon eten?
Die kun je inmiddels wel afstrepen van de bingo.
En nog 1: degene waarmee ik afstudeer zat vanmiddag in de trein te slapen en dat zag er niet uit.![]()
Even je Onix in zn mond gedeponeerd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het moet snel omdat mijn broer ook hier eet.
Die kun je inmiddels wel afstrepen van de bingo.
En nog 1: degene waarmee ik afstudeer zat vanmiddag in de trein te slapen en dat zag er niet uit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pack opening vanavond dus
#maver
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je buttnerquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je IF Janmaat ook gehad? Hij viel me nogal tegen. Van Aanholt is wel snel, maar ook zwakal geprobeerd?
![]()
Soms denk ik dat jij een typetje speelt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
En nu ga ik eten halenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind Janmaat te traag voor een backquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je IF Janmaat ook gehad? Hij viel me nogal tegen. Van Aanholt is wel snel, maar ook zwak
Van Aanholt vond ik in een silver team altijd geniaal, maar bij golds heeft hij het een stuk lastiger. Zijn passing is vaak ook matig, maar met die pace kan hij veel compenseren. IF Van Rhijn is wel een stuk beter in verhouding.
En ik ben weer eens van de server getrapt na een win
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://babes.skoften.net/babe/abigail_clancy hier gaat Crouch dus mee.Dat klopt, ik ben hier heeeeeeeel anders dan in het echt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij een typetje speelt.![]()
In echt zit je aan de coke en witte wijn zoals wim?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://babes.skoften.net/babe/abigail_clancy hier gaat Crouch dus mee.
[..]
Dat klopt, ik ben hier heeeeeeeel anders dan in het echt.![]()
Zelfs Pele is beter dan Janmaat op RB. Scoort Narsingh veel bij jou?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat te traag voor een back
Van Aanholt vond ik in een silver team altijd geniaal, maar bij golds heeft hij het een stuk lastiger. Zijn passing is vaak ook matig, maar met die pace kan hij veel compenseren. IF Van Rhijn is wel een stuk beter in verhouding.
En ik ben weer eens van de server getrapt na een win![]()
In het echt deel ik bijna niks, hier deel ik heel veel (soms te veel)quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In echt zit je aan de coke en witte wijn zoals wim?![]()
Spitsenkoppel Immobile en Aduriz speelt echt heerlijk in 352.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
58 uit 136quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfs Pele is beter dan Janmaat op RB. Scoort Narsingh veel bij jou?
En 71 assists. Scoort dus niet heel veel, maar voor hem is het wel voldoende. Bij mijn spits verwacht ik altijd minimaal 1 op 1 qua goals, bij wingers verwacht ik 1 op 1 met goals + assists. Daar zit hij dus wel iets onder, maar over het algemeen doet hij het gewoon prima en maakt hij gewoon de kansen af die hij af moet maken. Lens vorig jaar vond ik wel beter (ook de NIF) maar dit soort spelers zijn gewoon erg nuttig dit jaar. Gevoelsmatig is hij de snelste speler die ik heb gebruikt dit jaar ook..handig crosspony voor naast Kluivert.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zometeen voor 1mil aan packs openen, enige speler die nog weg moet is IF toure
250.000 coins @ xbox! iemand interesse?![]()
Ja geef maar aan mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:37 schreef JaafkeEHV het volgende:
zometeen voor 1mil aan packs openen, enige speler die nog weg moet is IF toure
250.000 coins @ xbox! iemand interesse?![]()
Ga je nog streamen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zit even te kijken hoe streamen op de one werkt, wil best streamen alleen geen zin om zelf in beeld te komen. kom net uit de sportschool en het is warm.... #halfblootquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja geef maar aan mij![]()
Ga je nog streamen?![]()
Je camera gaat echt niet aan hoor, gewoon je twitch aanzettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:39 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
zit even te kijken hoe streamen op de one werkt, wil best streamen alleen geen zin om zelf in beeld te komen. kom net uit de sportschool en het is warm.... #halfbloot
Elke dag![]()
Wie zijn je wingers? TOTS Susaeta heeft geloof ik erg hoge crossing.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:33 schreef TBakkert het volgende:
Spitsenkoppel Immobile en Aduriz speelt echt heerlijk in 352.![]()
Hmm tsjah, mijn spits is net geen Kluivertquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
58 uit 136
En 71 assists. Scoort dus niet heel veel, maar voor hem is het wel voldoende. Bij mijn spits verwacht ik altijd minimaal 1 op 1 qua goals, bij wingers verwacht ik 1 op 1 met goals + assists. Daar zit hij dus wel iets onder, maar over het algemeen doet hij het gewoon prima en maakt hij gewoon de kansen af die hij af moet maken. Lens vorig jaar vond ik wel beter (ook de NIF) maar dit soort spelers zijn gewoon erg nuttig dit jaar. Gevoelsmatig is hij de snelste speler die ik heb gebruikt dit jaar ook..handig crosspony voor naast Kluivert.![]()
![]()
Rondje van Pots dit weekend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohhh...alsnog dubbel salaris deze maand
Feyenoord Rotterdam![]()
Klinkt als een mooie wielerklassieker. De ronde van Pots.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn hemel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het volledige verhaal:
En nu ga ik eten halenFeyenoord Rotterdam![]()
In Potsdamquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Klinkt als een mooie wielerklassieker. De ronde van Pots.![]()
Waarom heb je dat gekregen dan, je vakantiegeld hadde toch alquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij had zijn verdubbelaar ingezetquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gekregen dan, je vakantiegeld hadde toch alAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Winstuitkeringquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gekregen dan, je vakantiegeld hadde toch al
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu pas? Dat is laatquote:Maar nice
Elke dag![]()
Hoe is het eigenlijk met Ola John gegaan bij HSV? Niets van gehoord
Elke dag![]()
![]()
Na het geweldige succes van de boterham met jam uit aflevering 1, staat er vandaag een uitgebreide lasagne op het menu. Meesterchef Lindje neemt u aan de hand in dit prachtig weergegeven stappenplan. Hij geeft ook geen neuk dat hij niet horizontaal filmt. Zolang de kwaliteit van het voedsel maar goed is, is hij een tevreden kok.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Precies in de periode ook dat vakantiegeld en belastingteruggaaf komt ja. Maar toch mooi, en ik was het eigenlijk een beetje vergetenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Epicquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
Na het geweldige succes van de boterham met jam uit aflevering 1, staat er vandaag een uitgebreide lasagne op het menu. Meesterchef Lindje neemt u aan de hand in dit prachtig weergegeven stappenplan. Hij geeft ook geen neuk dat hij niet horizontaal filmt. Zolang de kwaliteit van het voedsel maar goed is, is hij een tevreden kok.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bertje werd al snel ontslagen. Daarna bankie warmhouden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ola John gegaan bij HSV? Niets van gehoordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koken is niet echt jouw ding he, Maaltijdsalade en Lasagne van de AHquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
Na het geweldige succes van de boterham met jam uit aflevering 1, staat er vandaag een uitgebreide lasagne op het menu. Meesterchef Lindje neemt u aan de hand in dit prachtig weergegeven stappenplan. Hij geeft ook geen neuk dat hij niet horizontaal filmt. Zolang de kwaliteit van het voedsel maar goed is, is hij een tevreden kok.
Elke dag![]()
Heb je niet opgelet in de video ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koken is niet echt jouw ding he, Maaltijdsalade en Lasagne van de AHBriljant klaargemaakte lasagne. Vers uit eigen oven.
wintwitter:NatalieAubel twitterde op donderdag 22-05-2014 om 13:31:32Who needs a #stemfie when you can have a #zwemfie
http://t.co/xrB920cwzG reageer retweet
![]()
hihhoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet in de video ofzo?Briljant klaargemaakte lasagne. Vers uit eigen oven.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef OmniRocket het volgende:
wintwitter:NatalieAubel twitterde op donderdag 22-05-2014 om 13:31:32Who needs a #stemfie when you can have a #zwemfie
http://t.co/xrB920cwzG reageer retweet
Futhead stats zijn toch 9 chem stats? Hoe weet je iemand zijn stats op 7 chemistry? Ik wil IF Asamoah namelijk op LB spelen![]()
Die Jaafke heeft toch een mooie 500k verlies gemaakt op zijn IF Toure
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Dat zullen de MOTM kaarten zijn voor het WKAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hondquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Jaafke heeft toch een mooie 500k verlies gemaakt op zijn IF Toure![]()
Nou jongens, SinterklEAs is ook gewoon voorbij gereden hier. Geen pakkies voor POTSie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook alleen maar als je gisterenavond inlogdequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou jongens, SinterklEAs is ook gewoon voorbij gereden hier. Geen pakkies voor POTSie![]()
voor de liefhebber:
vanaf ongeveer 20:30 op twitch een 1milion coin pack opening inclusief muziek van django wagner.![]()
Het lijkt er op dat er een braziliaanse vlag middenin de kaart staatquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Middelste lijkt de Argentijnse vlag...Denk het ook, maar wat daar de reden van is die nu aan te kondigenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
Dat zullen de MOTM kaarten zijn voor het WKDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TOTS Candreva en IF Muniain.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wie zijn je wingers? TOTS Susaeta heeft geloof ik erg hoge crossing.
Cerci op de Cam."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
thx but no thxquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
voor de liefhebber:
vanaf ongeveer 20:30 op twitch een 1milion coin pack opening inclusief muziek van django wagner.![]()
Dat sprankje hoop was dus voor niksquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was ook alleen maar als je gisterenavond inlogde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar gaan we niet op wachtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
voor de liefhebber:
vanaf ongeveer 20:30 op twitch een 1milion coin pack opening inclusief muziek van django wagner.
Elke dag![]()
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
voor de liefhebber:
Is dat een beetje geil?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat eruitzietquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige positie waarin hij echt goed is: wide CAM.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat eruitziet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan staat hij aan 1 van de zijkanten als CAM.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat eruitziet![]()
Nou bedankt hequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan staat hij aan 1 van de zijkanten als CAM.
Elke dag![]()
Iig hebben ze alle 3 hetzelfde clublogo. Lijkt alsof het dat logo van de braziliaanse bond is, dus miss gaan ze landenkaartjes uitgeven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd.. en die rechts lijkt op een neger (no racist)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die op hun beurt de TOTS'en weer gaan overtreffen. Zo blijven we bezigquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iig hebben ze alle 3 hetzelfde clublogo. Lijkt alsof het dat logo van de braziliaanse bond is, dus miss gaan ze landenkaartjes uitgeven.![]()
![]()
Maar onder welke competitie gaan die vallen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iig hebben ze alle 3 hetzelfde clublogo. Lijkt alsof het dat logo van de braziliaanse bond is, dus miss gaan ze landenkaartjes uitgeven.![]()
Gij speelt da serieus men jong?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
FIFA World is leuk [ afbeelding ]
Packs openen en er winst op makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
World cup dan wss hequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar onder welke competitie gaan die vallen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zelfde als Legends, alleen met elkaar en nationaliteit linken...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar onder welke competitie gaan die vallen?![]()
Nee. Ik start het op, open een pack en zet alles te koop. Ik ga Ronaldo uit een pakket krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gij speelt da serieus men jong?![]()
Ik heb gehoord dat die kaartjes linken met elke andere kaart. Zie het als een soort joker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar onder welke competitie gaan die vallen?![]()
Wel slim van EA, normaal stort het in na de TOTS aangezien er toch niets boeiends meer komt. Nu is er iig nog iets qua kaartjes om naar uit te kijkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zie geen chick?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Wie is die chick (/ds2 modus) bij de DWDD ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eneneneneen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan om wat packs te openenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |