Heb ze nog nooit op mijn tong gehad. Wel binnenkant wang.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet ik veel nu
Aften zijn pijnlijke plekken op de tong Kloonhommel. Ze doen fucking zeer.
Oooo, die! Ja ik ook. Tis wel erg lang geleden, schijnbaar eet ik gezond genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit op mijn tong gehad. Wel binnenkant wang.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dit is niet de optimale hoek voor jouw kin
Heb zin in kipcorn. ;squote:
YOLO toch? En misschien ook een satekroketje?quote:
Satékroket? Gatverdamme man.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Yolo toch? En misschien ook een satekroketje?
Best jammer dit, dacht dat we een match waren. Het ga je goed.quote:
Jou ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best jammer dit, dacht dat we een match waren. Het ga je goed.![]()
West valt volgens mij wel mee, maar Malburgen is verder wel een pauperwijk ja.quote:
Ik hoot juist dat west het ergst is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
West valt volgens mij wel mee, maar Malburgen is verder wel een pauperwijk ja.
Kan ook maar zo, kom daar nooit eigenlijk. Voor zover ik weet zijn ze daar nu allemaal nieuwbouw uit de grond aan het stampen om het maar een beetje redelijk te krijgen, maar de rest zal wel ellende zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik hoot juist dat west het ergst is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
YOLO.
Stuur dan een bericht erachteraan van joh, ik moest ineens aan je denken en besloot ff te kijken of ik je kon vinden op FB en ja hoor....
Ach ja gedaan #yolo.quote:
Zou ik niet doen. Ik moet nog b slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wekker gaat over 25 min maar geen nut meer om dan te gaan doorslapen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |