Slobberbone zaterdag
2 nov Lacuna Coil
14 November .Calibre
Way to go
heb ze ook toen gezien in A´dam, was weinig mis mee. Leuke intro.
quote:JIPPIE!!!
Op donderdag 17 oktober 2002 11:57 schreef Reddiablo het volgende:
nee, ze staan NIET in het Patronaat. Ze waren er wel geboekt, maar toen kwam er ineens een tour mer Korn in de VS.
<
Maar ze staan WEL in de Tivoli in Utrecht, als ik me niet vergis.
Alleen begrijp ik niet dat ze 28 nov. niet kunnen door de tour in VS, en op 26 nov. wèl, terwijl dat eerder is.
Maar goed, maakt niet uit, ze komen!!!
quote:Omdat ze helemaal niet meer bezig zijn met die tour in de VS.
Op donderdag 17 oktober 2002 18:55 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
JIPPIE!!!
Alleen begrijp ik niet dat ze 28 nov. niet kunnen door de tour in VS, en op 26 nov. wèl, terwijl dat eerder is.
Maar goed, maakt niet uit, ze komen!!!![]()
![]()
quote:Boven de No Name coffeeshop
Op donderdag 17 oktober 2002 22:04 schreef AntiChrist het volgende:
ik ga zaterdag ook maar eens kaartjes halenalleen geen idee waar die tivoli zit... maar dat vind ik wel
Aan de ouwe gracht. Als je vanaf het vredeburg naar de ouwe gracht loopt en dan daar langs blijft lopen. De rechterkant op. Je blijft net zo lang lopen totdat je het rechts van de gracht ziet.
quote:ehmmmm.... een Utrechtenaar is een utrechtse homo....
Op donderdag 17 oktober 2002 22:41 schreef Reddiablo het volgende:
ergens in het centrum van Utrecht... iedere zelf respecterende Utrechtenaar die je tegenkomt weet het wel
Maar elke zichzelf respecterende Utrechter kan het je vertellen.
Vervloek die het niet weten...
quote:hmmm ok vergeven. Maar ik dacht, laat ik het maar ff zeggen want als je een ras utrechter een utrechtenaar noemt dan geeft ie je bijna een beuk voor je kop (als hij agressief is geeft ie em zelfs wel denk ik)
Op donderdag 17 oktober 2002 23:55 schreef Reddiablo het volgende:
ben dan ook een Hagenees
quote:Als je mij een Hagenaar noemt ipv. Hagenees zal ik ook vermanend optreden
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:00 schreef Komakie het volgende:[..]
hmmm ok vergeven. Maar ik dacht, laat ik het maar ff zeggen want als je een ras utrechter een utrechtenaar noemt dan geeft ie je bijna een beuk voor je kop (als hij agressief is geeft ie em zelfs wel denk ik)
Ik heb lekker mn kaartje! Gister wezen halen in Utrecht want via de Ticketservice issie al uitverkocht!!!
Is erg snel!!!
Wie hebben nog meer hun kaartje al?
quote:Als ik de nieuwe CD nog niet had gehoord was ik gegaan. Maar de nieuwe CD vind ik echt verschrikkelijk.
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:22 schreef YvonnePonne het volgende:Wie hebben nog meer hun kaartje al?
Jammer.
quote:Het was ook de bedoeling dat ze zouden komen, maar het is afgelast.
Op donderdag 17 oktober 2002 00:30 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik las gister de Rock Tribune en daar stond dat Disturbed op 28 november een concert geeft in de Patronaat in Haarlem. Alleen op zowel de site van Patronaat als van Disturbed zelf staat niks...
Hoe zit dat dan? Is het een foutje van Rock Tribune?
Want ik wil er wel graag naar toe!!!
quote:De sfeer is iets anders bij lowlands.
Op zondag 20 oktober 2002 19:50 schreef YvonnePonne het volgende:
Zo!
Ik ga voor 99% zeker naar het concert! (Die 1% hou ik ff achter de hand voor eventuele onverwachte dingen!)
Dat wordt eik mijn eerste concert. Ben ook naar Lowlands geweest, toch iets anders.
Ben best benieuwd! En ¤12 is niet veel, toch?
Ik ga waarschijnlijk niet als het is uitverkocht
Kan heel misschien nog aan kaartjes komen via het personeel. Daar maar op hopen...
quote:Ik kom ook uit Den Haag... ik weet hoe ik er moet komen...
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:13 schreef AntiChrist het volgende:
Gelukkig heb ik al kaartjes, nou nog maar zien daar te komen vanuit Den Haag, want met die handige tips hierboven kom ik er niet
denk ik (toch nog bedankt
)
ik heb alleen geen kaartje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |