SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik hier ontzettend spijt van. Wat zou ik kunnen doen
Ow het is een bijbaantje bij de Burgerking
Of dit;quote:
Zijn zo'n beetje je enige twee opties, maar dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken. Of verwacht je dat iemand hier even een waterdichte oplossing heeft?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat je kunt doen? Nieuw bijbaantje zoeken.
er zitten er niet zo veel in de buurt en heb al bij de Mac gewerktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:33 schreef Lastpost het volgende:
Ga gewoon naar een ander filiaal dan, of de Mac/KFC/andere baggertent.
Waarom zouden ze iemand die uit het niks ineens ontslag heeft genomen nog een keer aannemen? Lijkt me geen bertrouwbare kracht.quote:
En daar ben je ook niet op een fatsoenlijke manier weggegaan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zitten er niet zo veel in de buurt en heb al bij de Mac gewerkt
Waarom ben je daar weggegaan dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zitten er niet zo veel in de buurt en heb al bij de Mac gewerkt
Jawel daar wel netjes contract liep af en toen de vraag of ik nieuw contract wou en nee gezegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En daar ben je ook niet op een fatsoenlijke manier weggegaan?
Omdat het geen reet uitmaakt of de kracht betrouwbaar is of niet. Als 'ie maar zijn werk doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand die uit het niks ineens ontslag heeft genomen nog een keer aannemen? Lijkt me geen bertrouwbare kracht.
Bij een filiaal dichterbij solliciteren? Of bij de lokale snackbar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef tailfox het volgende:
die was te ver rijden en wow overgezet worden bij dichterbij filiaal
Ze hebben keuze zat, waarom zouden ze dan de persoon aannemen die eerder al eens uit het niks ontslag heeft genomen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Omdat het geen reet uitmaakt of de kracht betrouwbaar is of niet. Als 'ie maar zijn werk doet.
allemaal al gesolliciteerd maar ik ga deze week wel met hangende potjes en me puppy ogen langsquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij een filiaal dichterbij solliciteren? Of bij de lokale snackbar?
Omdat 'ie niet ingewerkt hoeft te worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze hebben keuze zat, waarom zouden ze dan de persoon aannemen die eerder al eens uit het niks ontslag heeft genomen?
ervaringquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze hebben keuze zat, waarom zouden ze dan de persoon aannemen die eerder al eens uit het niks ontslag heeft genomen?
Vent, neem een krantenwijk, solliciteer bij de pizzaboer, alles?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
allemaal al gesolliciteerd maar ik ga deze week wel met hangende potjes en me puppy ogen langs
Het is nou niet alsof een hamburgerflipper een maand ingewerkt moet worden...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet ingewerkt hoeft te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |