Dan lees je het verkeerd. Als ik op elke cent zou moeten letten, en daarom noodgedwongen water moet drinken, zou ik niet gaan. Ik drink weinig alcohol, want in mijn ogen mis ik dan te veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Huh het gaat toch om de muziek/sfeer en niet om het eten en de drankNiks tegen mensen die wel drinken hoor maar om nou te zeggen dat je niet zou gaan als je geen alcohol kon drinken
mwa, ik heb daar wel eens op het terrein zelf een weekend lang alleen pizza gegeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ga het hele weekend! Neem zelf ontbijt/lunch mee maar avond eten wil ik daar wel halenPizza gaat hem niet worden
Gaspitje en zoveel mogelijk meenemen, er is vrij weinig/niks te koop op de camping. Er zijn in de buurt wel wat kraampjes en winkeltjes, maar dan betaal je ook al snel de hoofdprijs. Dus gewoon gaspitje en noodles / balletjes / knakworsten / whateverquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:33 schreef Tito het volgende:
Het is voor mij ook het 1e festival, ookal over de 30;)
Maar hoe zit dat met ontbijt, zijn er op de campings een beetje een supermarkt, heeft het zin om een gaspitje mee te nemen. Of moet ik alles van huis uit meeslepen?
geen slaapplekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:05 schreef TRNR het volgende:
Zoveel mensen verkopen hun kaartjes, dus ja.
Hoezo wil je niet meer gaan?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:33 schreef Tito het volgende:
Het is voor mij ook het 1e festival, ookal over de 30;)
Maar hoe zit dat met ontbijt, zijn er op de campings een beetje een supermarkt, heeft het zin om een gaspitje mee te nemen. Of moet ik alles van huis uit meeslepen?
Ik heb me er niet in verdiept omdat wij gewoon altijd bij de grote tent op B gaan ontbijten met verse broodjes, maar mag je wel een gaspitje meenemen? Wordt er niet moeilijk gedaan over gasflesjes bij de ingang?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaspitje en zoveel mogelijk meenemen, er is vrij weinig/niks te koop op de camping. Er zijn in de buurt wel wat kraampjes en winkeltjes, maar dan betaal je ook al snel de hoofdprijs. Dus gewoon gaspitje en noodles / balletjes / knakworsten / whatever
Uit het PP-reglement:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me er niet in verdiept omdat wij gewoon altijd bij de grote tent op B gaan ontbijten met verse broodjes, maar mag je wel een gaspitje meenemen? Wordt er niet moeilijk gedaan over gasflesjes bij de ingang?
quote:Is het mogelijk om zelf te bbq’en op de camping?
Ja, dit is mogelijk, maar alleen toegestaan op de zogenaamde BBQ plek. Deze plek is duidelijk herkenbaar op iedere camping. Wegwerpbarbecues, mini barbecues en kleine blauwe campinggasflesjes zijn toegestaan. Voor je eigen tent bbq’en is niet toegestaan in verband met de brandveiligheid van jou en je medekampeerders.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niks aan, maar toch, thnxIk hou het gewoon op de verse broodjes daar
Kijk dat wil ik weten, wil namelijk zelf ook niet te veel mee slepen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me er niet in verdiept omdat wij gewoon altijd bij de grote tent op B gaan ontbijten met verse broodjes, maar mag je wel een gaspitje meenemen? Wordt er niet moeilijk gedaan over gasflesjes bij de ingang?
+peukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef Tito het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik weten, wil namelijk zelf ook niet te veel mee slepen.
tent, luchtbed, pomp, slaapzak is al genoeg gesleep.
Maar eigenlijk is niks heerlijker dan in het zonnetje voor je tent zitten met een kop koffie en een broodje terwijl iedereen brak wakker wordt.
Broodje spek en eiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niks aan, maar toch, thnxIk hou het gewoon op de verse broodjes daar
Ik ben 17 en ga dit jaar voor de 6e keerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:29 schreef EnterShik4ri het volgende:
Ik ben 16 en ga dit jaar voor het eerst pinkpop en ik ben stoked as fuck
Welke post is dat danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan lees je het verkeerd. Als ik op elke cent zou moeten letten, en daarom noodgedwongen water moet drinken, zou ik niet gaan. Ik drink weinig alcohol, want in mijn ogen mis ik dan te veel.
Maar die posts waarop reageerde, kwam op mij over alsof men zo weinig te besteden had, dat men water dronk en de rest gebruikte om van te eten.
Pizza zonder zuivel en vlees/vis denk ik niet dat ze hebben dus ik ben afhankelijk van de duurdere kraampjes ben ik bangquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb daar wel eens op het terrein zelf een weekend lang alleen pizza gegeten.
maar we zorgden wel altijd dat we goed ontbijt op de camping hadden
laatst keer is voor mij weer een paar jaar geeden, maar ik verwacht niet dat er heel veel verandert is
Dat dus. Het kost wat maar dan heb je ook wat. True, we zullen ook aardig wat bier burgermeester maken op de camping (zowel voor het programma als `t `s avonds erna) maar ik denk dat ook als ik niet zou drinken er niet met 50 euro zou daarkomen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:20 schreef theKiD het volgende:
Denk dat mijn festivalbeleving toch heel wat anders is dan sommige hier als ik dat zo lees..
Als ik toch maar 50 tot 100 euro voor 3 dagen te besteden had, en noodgedwongen alleen maar water zou moeten drinken, had ik toch besloten om niet te gaan..
Vast welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef EnterShik4ri het volgende:
Maar even, ik ben 16 dus kan ik bier krijgen?
pizza zonder kaas wordt lastig ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pizza zonder zuivel en vlees/vis denk ik niet dat ze hebben dus ik ben afhankelijk van de duurdere kraampjes ben ik bangNeem wel zelf ontbijt/brunch mee
Ik zou zeggen: zoek `t voor `t betere eten in de Langzaamaanlaan. Daar is voor ieder wat wils te vindenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza zonder kaas wordt lastig ja.
Veel duurder zijn die kraampjes niet, maar je moet wel wat beter zoeken. Op elke hoek krijg je wel friet, maar van het betere eten zijn gewoon minder kraampjes
laatste keer dat ik daar was is alweer een paar jaar geleden, maar wat ik me kan herinneren inderdaad de langzaamaanlaan. En achteraan het hoofdveld was toen ook een redelijk gevarieerde foodcourt. Ik weet dat er zelfs nog een stand was waar je oesters kon eten. Ik zal volgende week zien of er veel veranderd isquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zoek `t voor `t betere eten in de Langzaamaanlaan. Daar is voor ieder wat wils te vinden
Klopt, die oester stand was er afgelopen jaar ook nog. Als je voor het hoofdpodium staat, aan de linker kant. Daar zijn inderdaad wat gevarieerdere stands (oa de falafel standquote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daar was is alweer een paar jaar geleden, maar wat ik me kan herinneren inderdaad de langzaamaanlaan. En achteraan het hoofdveld was toen ook een redelijk gevarieerde foodcourt. Ik weet dat er zelfs nog een stand was waar je oesters kon eten. Ik zal volgende week zien of er veel veranderd is
Camping C (op fok ook wel Cenior genoemd), altijd prima naar m'n zin daarquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Puur uit interesse, welke camping pakken jullie en hoelaat plannen jullie aanwezig te zijn>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |