3 dagen lang? Of Pinkpop meer 2,5 natuurlijk. Maar dan drink je serieus amper volgens mij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik red het ook makkelijk met 50 euro.
Nah, heb een camelbak. Die vul ik aan het begin met 2 liter water en daar doe ik de hele dag mee. Bonnen gaan dan ook alleen op aan eten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 dagen lang? Of Pinkpop meer 2,5 natuurlijk. Maar dan drink je serieus amper volgens mij?
Ik wil op een festival wel gewoon lol hebben, en als ik denk 'ik heb dorst', gewoon lekker een pilsje pakken. Niet 'ik heb dorst, oh noes een drankje kost 2,50, laat ik even naar de toiletten lopen om uit de gootsteen te drinken, ka-ching weer 2,50 bespaard!'
Het is wel lekker goedkoop zo uiteraard, ik beleef een festival toch wat anders, en dus stukken prijziger. Ik denk dat ik het serieus ook niet 3 dagen op 50 euro zou redden qua alleen eten? Mijn ervaring is dat het weinig vullend is meestal, en je zo 3 á 4 bonnen voor een maaltijd neer kan tellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nah, heb een camelbak. Die vul ik aan het begin met 2 liter water en daar doe ik de hele dag mee. Bonnen gaan dan ook alleen op aan eten.
Niet om gierig te doen. Drink sowieso nooit alcohol.
Die S'Barro tentjes (oid) zijn inderdaad pure oplichterij, een kleffe koude pizzapunt voor veel geld. Volgens mij heb je qua eten daar echt het minste bang for buck. Jaren terug op Lowlands kon je echt prima (en veel!) eten bij die Aziatische thematent, daar zaten dan allerlei kleinere toko's in had. Had je voor 3 muntjes ofzo gewoon écht een flink gerecht waar je de hele dag op kon teren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Op een festival kijk ik totaal niet wat alles nou precies kost. Ik koop wel waar ik zin in heb. Al is de trek in 1 pizza puntje al vrij snel verdwenen voor 3 muntjes.
Tnx! Net via ticketswap voor 75 een gescoord.quote:
Grappig, op Lowlands is het precies andersom. Daar moet je een tijd lang in de rij gaan staan als je op donderdag wil pinnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Protip: Contant geld meenemen en op de eerste dag je bonnen pinnen. Veel betalen er dan nog contant zodat de pinrij niet te lang is en de laatste dag zijn de meeste weekendgangers wel door hun contante geld heen en is die rij korter.
Ik drink geen bier, dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, en heb je dan ook een beetje een leuk festival of zit je vooral noodgedwongen aan het water continu?
Ik geef in ieder geval met gemak 200 euro uit aan eten/drinken op een weekendje festival, als het net meer is
Helloquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dus dat scheelt weerMaar dus gewoon veel water en soms eens wat frisdrank. En qua eten wat friet ofzo. Van te voren even bunkeren op de camping.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen 200 euro te besteden heb, maar mocht dat wel zo zijn zou ik het gewoon zonde vinden eigenlijk.
Trouwens, hai loveless!![]()
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Protip: Contant geld meenemen en op de eerste dag je bonnen pinnen. Veel betalen er dan nog contant zodat de pinrij niet te lang is en de laatste dag zijn de meeste weekendgangers wel door hun contante geld heen en is die rij korter.
Ja water is gratisquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Red je makkelijk. (Als je alleen eten bedoelt.)
Topquote:
Ja ongezond eten zal wel goedkoper zijn maar ik eet geen vlees/vis/zuivel dus dan wordt het waarschijnlijk wat duurderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Camping AWaarschijnlijk rond 4:00 oid.
[..]
Zeker, dat is echt easy. Heb vorig jaar misschien 40 euro uitgegeven die 3 dagen. Dat was dan wel geen echt gezond eten, maar ach, dan eet je een appel op de camping ofzo.
Ja de frietkraam is normaal de goedkoopste bron van voedsel op Pinkpop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja ongezond eten zal wel goedkoper zijn maar ik eet geen vlees/vis/zuivel dus dan wordt het waarschijnlijk wat duurder
Patat heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevondenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja de frietkraam is normaal de goedkoopste bron van voedsel op Pinkpop.
Veel plezier op het festival in ieder geval.
Wat zal je (aanstaande) schoonmoeder blij met jou zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Patat heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevondenDankjewel!
Het is friet!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach anders vind ze wel iets anders om mij niet te mogenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zal je (aanstaande) schoonmoeder blij met jou zijn
M'n moeder is de kwaadste niet als je haar eenmaal kentquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach anders vind ze wel iets anders om mij niet te mogen
Good for youquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n moeder is de kwaadste niet als je haar eenmaal kent
friet en pizza zijn wel het makkelijkst te krijgen, maar als je een beetje rondkijkt zijn er genoeg andere opties.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Allebei wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:36 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Op welke camping zal je het meeste jeugd vinden? (17-25 jaar) A of B?
Zo is het maar net, gewoon los gaan koste wat kost.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:20 schreef theKiD het volgende:
Denk dat mijn festivalbeleving toch heel wat anders is dan sommige hier als ik dat zo lees..
Als ik toch maar 50 tot 100 euro voor 3 dagen te besteden had, en noodgedwongen alleen maar water zou moeten drinken, had ik toch besloten om niet te gaan..
Maar zonder tijdens het festival hardop te oordelen, dat vind ik ook van die bekerrapers.. Zorg dat je geld bij hebt ipv zo [insert mijn gedachten] te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zo is het maar net, gewoon los gaan koste wat kost.
Bij mij is er niks noodgedwongen aan, let niet eens op het geld. Maar gebruik alleen mijn bonnen voor eten. Ik heb niks met alcohol en van die frisdrank ga je alleen maar meer van drinken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:20 schreef theKiD het volgende:
Denk dat mijn festivalbeleving toch heel wat anders is dan sommige hier als ik dat zo lees..
Als ik toch maar 50 tot 100 euro voor 3 dagen te besteden had, en noodgedwongen alleen maar water zou moeten drinken, had ik toch besloten om niet te gaan..
Good for youquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij is er niks noodgedwongen aan, let niet eens op het geld. Maar gebruik alleen mijn bonnen voor eten. Ik heb niks met alcohol en van die frisdrank ga je alleen maar meer van drinken.
Huh het gaat toch om de muziek/sfeer en niet om het eten en de drankquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:20 schreef theKiD het volgende:
Ja ik ga het hele weekend! Neem zelf ontbijt/lunch mee maar avond eten wil ik daar wel halenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
friet en pizza zijn wel het makkelijkst te krijgen, maar als je een beetje rondkijkt zijn er genoeg andere opties.
ga je het hele weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |