Weet je of er valse hardcopy tickets in omloop zijn? MP zou een laatste optie zijn...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Devv het volgende:
[..]
TicketSwap voor als je een eerlijke prijs wilt betalen voor je kaartje. En anders Marktplaats voor als je genaaid wilt worden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:25 schreef plasticqueen het volgende:
[..]
Weet je of er valse hardcopy tickets in omloop zijn? MP zou een laatste optie zijn...
Ik blijf het proberen jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Rock am Ring, als je niet puur voor The Stones gaat waarschijnlijk een wat betere line-up.
Buiten de reguliere VVK-adressen, blijft het altijd een risico helaas..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:25 schreef plasticqueen het volgende:
[..]
Weet je of er valse hardcopy tickets in omloop zijn? MP zou een laatste optie zijn...
Ik heb gehoord dat camping B wel fijn is, als het even kan daar dus. En zo vroeg mogelijk, haha. Hoe vroeg zou dat kunnen zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Puur uit interesse, welke camping pakken jullie en hoelaat plannen jullie aanwezig te zijn>?
Ik ken iemand, dus ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef fraubitch het volgende:
Is er iemand die een maandagkaartje over heeft? Ik wil mijn zusje meenemen (15 jaar en haar allereerste festival ooit)
Camping A, zoals altijd. Waarschijnlijk rond 05.30/06.00uurquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Puur uit interesse, welke camping pakken jullie en hoelaat plannen jullie aanwezig te zijn>?
Of camping B, of de parkeerplaats tegenover camping B.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Ik las net dat je dan een half uur in de rij moet, lijkt mij handiger om contant geld mee te nemen danquote:
Nou op de site staan dingen over biologisch, gluten vrij en vegetarisch eten dus ik neem aan dat ze wel meer hebben dan patat en pizza? Ik dacht zelf aan fruit, salades, vers belegde broodjes/wraps ofzo? Het is mijn eerste jaar Pinkpop dus ik heb geen idee wat er is qua etenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat bedoel je overigens met 'gezond voedsel'? Pinkpop is qua catering vrij standaard, vooral veel patat, pizza, en loempia kraampjes.
Vreten op festivals is sowieso stervensduur, zeker als je iets 'speciaals' wil, dus reken op paar tientjes per dag, als je ook nog alcohol drinkt zit je zo boven de 50 per dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou op de site staan dingen over biologisch, gluten vrij en vegetarisch eten dus ik neem aan dat ze wel meer hebben dan patat en pizza? Ik dacht zelf aan fruit, salades, vers belegde broodjes/wraps ofzo? Het is mijn eerste jaar Pinkpop dus ik heb geen idee wat er is qua eten
Alcohol ga ik niet drinken dus dat scheelt, voor 20 euro zou ik wel moeten kunnen avond eten per dag?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreten op festivals is sowieso stervensduur, zeker als je iets 'speciaals' wil, dus reken op paar tientjes per dag, als je ook nog alcohol drinkt zit je zo boven de 50 per dag.
Mwah, een karig maaltijdje moet wel lukken danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alcohol ga ik niet drinken dus dat scheelt, voor 20 euro zou ik wel moeten kunnen avond eten per dag?
Camping Bquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Gewoon een andere bonnenkassa pakken. Daar ben je meteen aan de beurt. Grootste fout is dat de massa meteen bij de eerste bonnenkassa's gaat staan. Daardoor sta je echt wel een uur in de rij. Terwijl bij de kassa die 20 meter staat geen reet te doen is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik las net dat je dan een half uur in de rij moet, lijkt mij handiger om contant geld mee te nemen dan
Dankje voor de tip! Maar ik wil toch wel contant geld mee, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gewoon een andere bonnenkassa pakken. Daar ben je meteen aan de beurt. Grootste fout is dat de massa meteen bij de eerste bonnenkassa's gaat staan. Daardoor sta je echt wel een uur in de rij. Terwijl bij de kassa die 20 meter staat geen reet te doen is.
Protip: Contant geld meenemen en op de eerste dag je bonnen pinnen. Veel betalen er dan nog contant zodat de pinrij niet te lang is en de laatste dag zijn de meeste weekendgangers wel door hun contante geld heen en is die rij korter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik las net dat je dan een half uur in de rij moet, lijkt mij handiger om contant geld mee te nemen dan
Red je makkelijk. (Als je alleen eten bedoelt.)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alcohol ga ik niet drinken dus dat scheelt, voor 20 euro zou ik wel moeten kunnen avond eten per dag?
ja, ze hebben echt vanalles.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou op de site staan dingen over biologisch, gluten vrij en vegetarisch eten dus ik neem aan dat ze wel meer hebben dan patat en pizza? Ik dacht zelf aan fruit, salades, vers belegde broodjes/wraps ofzo? Het is mijn eerste jaar Pinkpop dus ik heb geen idee wat er is qua eten
Camping Aquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef Refution het volgende:
Zeker, dat is echt easy. Heb vorig jaar misschien 40 euro uitgegeven die 3 dagen. Dat was dan wel geen echt gezond eten, maar ach, dan eet je een appel op de camping ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, en heb je dan ook een beetje een leuk festival of zit je vooral noodgedwongen aan het water continu?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Camping AWaarschijnlijk rond 4:00 oid.
[..]
Zeker, dat is echt easy. Heb vorig jaar misschien 40 euro uitgegeven die 3 dagen. Dat was dan wel geen echt gezond eten, maar ach, dan eet je een appel op de camping ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |