Ik snap de grap nietquote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Even wat anders: wie neemt de cd met Ring of Fire dit jaar mee?
Schelpdieren*quote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een oester is geen vis.
[..]
Dat denk ik ook!Dit keer komen meer mensen voor de muziek dan voor het 'vaste weekendje weg'. Ik hoop dat dat de sfeer goed zal doen
Op camping B wordt Ring of Fire praktisch non-stop gedraaid.quote:
Ohquote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op camping B wordt Ring of Fire praktisch non-stop gedraaid.
Ik ken eigenlijk alleen dezequote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op camping B wordt Ring of Fire praktisch non-stop gedraaid.
Ik ook, grootste reden dat ik gaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:35 schreef EnterShik4ri het volgende:
Ik ben zo stoked voor twenty one pilots![]()
Tja, dat zijn normale tickets natuurlijk ook. Als je die early bird tickets van zwarthandelaren koopt ben je sowieso dom.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Early bird tickets zijn fijn voor de kaartjeshandelaren
Mensen hebben ook altijd wat te zeuren, te warm, te koud, te veel regen, te weinig.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ook, grootste reden dat ik ga
Maar die hitte
Het lied kan op de dag zelf nog altijd in de setlist gestemd wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Net geen Blackened op de setlist van MetallicaVerschilt maar 4 stemmen.
Wat? Doen ze dat serieus? Ik zou echt pissig zijn als ze dat flikken.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef TRNR het volgende:
Denkt iemand dat ze het voorvak leeggooien na de co-headliners? Hebben ze vaker gedaan maar ik heb dit jaar echt geen idee
Er staan ieder jaar kraampjes van WML waar je gratis water krijgt, althans de laatste jaren was dit zo. Volgens mij gebeurt dit ongeacht het weer sowieso. Indien het warm is, bestaat natuurlijk wel de kans dat je een stuk langer in de rij staat.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef Jurk het volgende:
Een paar jaar terug was het ook snolheet op Pinkpop, toen werd er gratis water uitgedeeld.
Hopelijk kunnen we daar nu ook weer op rekenen als het zo heet is
Bij warmte komen er meer tappuntenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:15 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Er staan ieder jaar kraampjes van WML waar je gratis water krijgt, althans de laatste jaren was dit zo. Volgens mij gebeurt dit ongeacht het weer sowieso. Indien het warm is, bestaat natuurlijk wel de kans dat je een stuk langer in de rij staat.
Ging jij nou trouwens niet naar RaR, ik zat net dat topic te lezen (de eerste pagina) en daar roep jij dat je een ticket hebt gekochtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niemand wordt uit het voorste vak gegooid.
niet slapen, gewoon naar minli gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:27 schreef linebear het volgende:
Erg jammer dat ik Arctic Monkeys moet missen, anders kom ik gewoon niet thuis. Geen zin om op het station te slapen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |