Ik had het allang door, heb alles in de gaten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:01 schreef ZarB het volgende:
[..]het is wel HET bewijs dat Fok voornamelijk uit retards bestaat. We reageren al bijna een jaar niet meer op elkaar. Heeft niemand dat door?
Jij ziet gewoon de kans om een afgewezen te 'troosten' ouwe viespeukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had het allang door, heb alles in de gaten.
Dan moet je ECHT beter opletten Mortaxx!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Maar vertel waar het is het mis gegaan?
Echt hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had het allang door, heb alles in de gaten.
Sloppy seconds zijn niets voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon de kans om een afgewezen te 'troosten' ouwe viespeuk
Jullie interesseren mij niet bijster veel dus denk niet dat ik me daartoe kan zetten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan moet je ECHT beter opletten Mortaxx!
Was je de eerste bij die ander?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloppy seconds zijn niets voor mij.
Ik weet niet precies wie je bedoelt maar als ik denk dat jij bedoelt wie ik denk dat jij bedoelt dan is het antwoord op jouw vraag positief.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie interesseren mij niet bijster veel dus denk niet dat ik me daartoe kan zetten.
[..]
Was je de eerste bij die ander?
Voel jij je nu dan niet schuldig?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie je bedoelt maar als ik denk dat jij bedoelt wie ik denk dat jij bedoelt dan is het antwoord op jouw vraag positief.
Ik zou niet weten waarover, ik heb een schoon geweten.quote:
Hehe raaskal ook maar watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarover, ik heb een schoon geweten.
Ik ook, heb 9 moorden en ontelbare geslaagde drugsdeals op mijn geweten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik denk dat haar maagzuur onderhand wel over is hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef appie000 het volgende:
Heul veul basilicum eten!
Helpt ook tegen vermoeidheid, week het b.v. in water wat je later opdrinkt.
Tevens is het goed voor je geheugen.
Momenteel eet ze mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef appie000 het volgende:
Heul veul basilicum eten!
Helpt ook tegen vermoeidheid, week het b.v. in water wat je later opdrinkt.
Tevens is het goed voor je geheugen.
#lekkerjankenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef appie000 het volgende:
Goh wat een leuke negatieve reacties.
Moderator is dat gewoon hier op dit forum?
Misschien is jullie intellect niet voldoende om te begrijpen dat ook andere lezers problemen kunnen hebben met maagzuur en zie daar de oplossing!
I rest my case en reacties!
Ja welkom in Klaagbaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef appie000 het volgende:
Jij moet sowieso eens een keer wat etenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik eet altijd vla als ik daar last van heb.
misschien moet jij gewoon je bek houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef appie000 het volgende:
Goh wat een leuke negatieve reacties.
Misschien is jullie intellect niet voldoende om te begrijpen dat ook andere lezers problemen kunnen hebben met maagzuur en zie daar de oplossing!
I rest my case en reacties!
Geen idee waarom maar ik moest hier toch even om lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien moet jij gewoon je bek houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |