SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een baas.quote:
Zeg maar dat Mr van Trapz hem de groetjes doet :$Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
djeetje heet eigenlijk RICKquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja goed dat je ff post. Ik ga je even aangeven bij Rode rick.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja goed dat je ff post. Ik ga je even aangeven bij Rode rick.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee die heet Davequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ik lees het morgen wel weer.![]()
truste boiis xxx
![]()
Krijg ik een mailtje van hem; I really wish we could have got free packs. That would have been like Christmas in May. But alas, that scam and ship has sailed. Take care brother.
Corrupte zooi daar.![]()
dafuqquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Krijg ik een mailtje van hem; I really wish we could have got free packs. That would have been like Christmas in May. But alas, that scam and ship has sailed. Take care brother.
Corrupte zooi daar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik moet zeggen dat ik al veel heb gezien van chatbox, maar dit vind ik wel een heel raar gesprekquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Corrupte zooi daar.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waren dat 2 accounts waar je allang niet meer op geweest was toevallig?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef ThadCastle het volgende:
2 van mijn 5 accounts hadden ook geen free packs
En ga je main eens openen
Elke dag![]()
Door op de console te kijkenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als de klok 28x slaat heb je free packsquote:
Elke dag![]()
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Ramos op trade
Iemand account kopen?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
mooi topicen zeiken die gasten dat ze ieder fucking HH wel op twitter kunnen plaatsen
#FreeTrapz![]()
Gewoon team mee maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Ramos op trade
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Ramos op trade
![]()
![]()
Ach, maar 200k
Elke dag![]()
Lekker spelen zonder xblivequote:
Elke dag![]()
Waar al die mensen zich zo druk om maken op dat EA forum![]()
![]()
![]()
Omdat er een aantal gratis packs gekregen hebben
Elke dag![]()
Nou hop chopquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
linkje naar het ea forum topic ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mooi topicen zeiken die gasten dat ze ieder fucking HH wel op twitter kunnen plaatsen
![]()
en dan gaan ze het terug draaien, zou ik maver niet gunnen met zijn ibraquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar al die mensen zich zo druk om maken op dat EA forum![]()
![]()
![]()
Omdat er een aantal gratis packs gekregen hebben
#FreeTrapz![]()
Ze gaan dat echt never nooit niet terugdraaien. Dat gaat ook niet denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan gaan ze het terug draaien, zou ik maver niet gunnen met zijn ibraDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#FreeTrapz![]()
Mijn trade account blijft echt tyfes lang hangen op 'udating EAS FC catalogue', iemand anders daar ook last van?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik vind Courtois toch wel wat duur nog..had die een stuk lager verwacht inmiddels. Terwijl Pepe weer megacheap is. (190 vs 120k)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik denk dat ik TOTS koke wel eens ga proberen, hoop dat hij richting 30K zaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Courtois toch wel wat duur nog..had die een stuk lager verwacht inmiddels. Terwijl Pepe weer megacheap is. (190 vs 120k)
#FreeTrapz![]()
Wat is dat EA forum toch kneiter onoverzichtelijkWie dat bedacht heeft
Elke dag![]()
No wayquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste 2 pakketten Higuain en Rossi op main.
Volgende pack:
2 LEGENDSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Henry en ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste 2 pakketten Higuain en Rossi op main.
Volgende pack:
2 LEGENDSPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zanetti en Henry
gr gr
Nu Lee Dong Gook. Over op de playerpacks
Good luck
Elke dag![]()
bohhh 1 goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zanetti en Henry
gr gr
Nu Lee Dong Gook. Over op de playerpacks
#FreeTrapz![]()
Nice. Alleen jammer dat ie zulke kutwf en skills heeftquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laatste niks. Not bad maar ook niet geniaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Alleen jammer dat ie zulke kutwf en skills heeft![]()
3 accounts. TOTS Ramos, Neymar en TOTS Bacca.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Tyfes EA
Wat zijn nou je totale (goede) pulls over hoeveel accounts Thad?![]()
TOTS messi maar 1.75 miljoen, best goedkoop moet ik zeggenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat hebben ze nu toch gedaan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Beter doen ze voor iedereen een rondje packs ter compensatieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorige keer ging het ook in delen/batches.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dafuq,, nu tegen een 4321 met Ribery-Gundo-SIF AUba
Op het middenveld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Check dit danGeen troll ofzotwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-05-2014 om 00:27:37The free packs a lucky few received were a result of an internal testing error that has been corrected. Apologies for the confusion. #FUT reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Maver24 het volgende:
Eerste potje met Ibra. eindscore een 9.5. 3 goals van hem. Wat een beestTold you biatch!quote:![]()
Wat een tyfes geluk heb jijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Check dit danGeen troll ofzotwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-05-2014 om 00:27:37The free packs a lucky few received were a result of an internal testing error that has been corrected. Apologies for the confusion. #FUT reageer retweet
nu moet je ook gewoon stoppen met packs, je hebt packs openen uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een tyfes geluk heb jijnu moet je ook gewoon stoppen met packs, je hebt packs openen uitgespeeld.
Toevallig, ik heb wel Ronaldo gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen hebben wij alles gehad.
Hoge vijf!![]()
Ik moet alleen nog ooit een keer Ronaldo pullen en een legend dan heb ik alles al een keer gehad. een MOTM heb ik geloof ik ook ooit eens wel een keer gehad maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Ibrahimovic heb ik in fifa13 ook niet gepulled. wel Messi maar die ontbreekt ook nog dit jaar![]()
haha wat, dit is nog echt ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik sta er wel een open mond naar te kijken. Ea maakt zich wel heel erg belachelijk op deze manier.quote:![]()
Om jouw goede pull te vieren heb ik Bergkamp gekochtquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik sta er wel een open mond naar te kijken. Ea maakt zich wel heel erg belachelijk op deze manier.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naast dat het opzich wel mooi is dat het ze emotioneel maakt maar als Willem nu een functie heeft bij Feyenoord moet je toch iets meer afstand bewaren tot de spelers imo.![]()
Bij Cech duurde het nog best lang voor hij echt steeg. Ik wacht lekker tot zaterdag en als er dan geen cup is dump ik ze alsnog wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef ThadCastle het volgende:
Al die Thibauts verkopen is nog een hels karweiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
4 gespeeld, 4 gewonnen
Bergkamp is wel smooth. Alleen jammer dat in deze formatie vaak vrij weinig ruimte is voor de CAM, zeker tegen 41212. Gelukkig is hij erg goed in de kleine ruimte. Hij is fysiek ook echt veel beter dan ik had verwacht eigenlijk..verliest weinig duels, heeft een geniale pass en een goed schot. Niks mis mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit wat een team, respect !!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
4 gespeeld, 4 gewonnen
Bergkamp is wel smooth. Alleen jammer dat in deze formatie vaak vrij weinig ruimte is voor de CAM, zeker tegen 41212. Gelukkig is hij erg goed in de kleine ruimte. Hij is fysiek ook echt veel beter dan ik had verwacht eigenlijk..verliest weinig duels, heeft een geniale pass en een goed schot. Niks mis mee![]()
Damn son, jij hebt knaken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
4 gespeeld, 4 gewonnen
Bergkamp is wel smooth. Alleen jammer dat in deze formatie vaak vrij weinig ruimte is voor de CAM, zeker tegen 41212. Gelukkig is hij erg goed in de kleine ruimte. Hij is fysiek ook echt veel beter dan ik had verwacht eigenlijk..verliest weinig duels, heeft een geniale pass en een goed schot. Niks mis mee
Oh sorry; RESPECT!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Damn son, jij hebt knaken.
Oh sorry; RESPECT!!!!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee natuurlijk. Als EA het had bepaald had ik waarschijnlijk Ibra niet in een pack gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof EA ook maar invloed heeft op wat die gast nou precies in zijn pack aantreft.
![]()
Waarom niet? Jij hebt in je eentje de kerstborrel betaald.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee natuurlijk. Als EA het had bepaald had ik waarschijnlijk Ibra niet in een pack gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij hebt in je eentje de kerstborrel betaald.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
hahahaha, daar zit wel wat waarheid in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij hebt in je eentje de kerstborrel betaald.
Die ibra is gewoon gekomen door omstandigheden. Als die free packs er niet waren geweest was er ook geen ibra geweest![]()
Als Zlatan dit zelf las zou hij wel een mooi antwoord wetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahaha, daar zit wel wat waarheid in.
Die ibra is gewoon gekomen door omstandigheden. Als die free packs er niet waren geweest was er ook geen ibra geweest![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2856916.page
Robb heeft in de laatste page ook gereageerd. hij gaat het doorsturen maar hij heeft niet zoveel te zeggen![]()
Wat een jankerds toch
hilarisch...quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah kijk nou wie hij heeft![]()
The legend that is Cassio Ramosquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah kijk nou wie hij heeft![]()
![]()
![]()
Meurning
Nog niet op de console geweest, wel inkopen gedaan via foon: TOTS Benatia, TOTS Chiellini en TOTS Maicon. SIF Di Natale volgt na dit weekend, dan is het team af.
En daarna maar eens focussen op La Liga. IF Benzebaas ook binnen trouwens.
En vannacht goejen handel verkocht
Vanavond maar eens kijken of ik ook nog packs krijg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedemoggel
Bij mij gaan de zaken ook goei
Elke dag![]()
En te mooi dat ik bij de 'lucky few' hoor
Dat gejank van die mensen op het EA forum, wat is ze een groot onrecht aangedaan dat sommige het wel hebben en sommige nietLaatst had ik mail van de AH dat ik een gratis fles Coca Cola Zero kreeg, dan gaan toch ook niet alle mensen die die mail niet kregen met Hooivorken en fakkels de straat op
[ Bericht 63% gewijzigd door Timmy_Turner op 22-05-2014 07:43:37 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat als jij nu ergens op het forum van Tros Radar een topic zou aanmaken dat je zo blij bent met die fles gratis Cola (en het statiegeld natuurlijk), je echt mensen gaat vinden (lees: mierenneukers) die zich heel boos gaan makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
En te mooi dat ik bij de 'lucky few' hoor
Dat gejank van die mensen op het EA forum, wat is ze een groot onrecht aangedaan dat sommige het wel hebben en sommige nietLaatst had ik mail van de AH dat ik een gratis fles Coca Cola Zero kreeg, dan gaan toch ook niet alle mensen die die mail niet kregen met Hooivorken en fakkels de straat op
Komt wel bij dat EA ook niet bepaald openheid van zaken geeft (althans, die heb ik niet gezien), wat alleen maar meer vragen oplevert. Enige transparantie zou fijn zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien wel, maar het zou ook kunnen dat ze daarmee een opening leggen voor glitchers, omdat ze zelf blijkbaar ook niet goed weten waar dit vandaan komt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij nu ergens op het forum van Tros Radar een topic zou aanmaken dat je zo blij bent met die fles gratis Cola (en het statiegeld natuurlijk), je echt mensen gaat vinden (lees: mierenneukers) die zich heel boos gaan maken
Komt wel bij dat EA ook niet bepaald openheid van zaken geeft (althans, die heb ik niet gezien), wat alleen maar meer vragen oplevert. Enige transparantie zou fijn zijn
Ach ik snap best dat mensen graag die free packs hadden gewild, maar zoals ze daar reageren en doen alsof dit allemaal nog veel erger is dan die kapotte webapp en foon app
Elke dag![]()
buiten dat is het natuurlijk best beschamend dat er door een interne fout mensen gratis packs krijgen, (die 2 50K packs miss nog wel t ergst) je daarna alles op het forum wat er over gaat gaat zitten deleten totaal niets van je laat horen. en 4 uur later komt met sorry jongens foutje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij nu ergens op het forum van Tros Radar een topic zou aanmaken dat je zo blij bent met die fles gratis Cola (en het statiegeld natuurlijk), je echt mensen gaat vinden (lees: mierenneukers) die zich heel boos gaan maken
Komt wel bij dat EA ook niet bepaald openheid van zaken geeft (althans, die heb ik niet gezien), wat alleen maar meer vragen oplevert. Enige transparantie zou fijn zijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom? Wat verandert dat nou voor jou? Er is totaal geen nadeel voor jou, alleen een voordeel voor iemand anders. Wat de fuck boeit dat nouquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
buiten dat is het natuurlijk best beschamend dat er door een interne fout mensen gratis packs krijgen, (die 2 50K packs miss nog wel t ergst) je daarna alles op het forum wat er over gaat gaat zitten deleten totaal niets van je laat horen. en 4 uur later komt met sorry jongens foutje.En je weet net zo goed alsik dat EA dit, sowieso nog goed gaat maken met van die kutpacks
Elke dag![]()
Het kan niet zo zijn dat er mensen een wedstrijd verliezen omdat speler A door willekeur een TOTS Bale gekregen heeft, en speler B niet. Koopt speler A TOTS Bale met euro's, of trade hij, of weet ik veel wat: okee. Maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt wel bij dat EA ook niet bepaald openheid van zaken geeft (althans, die heb ik niet gezien), wat alleen maar meer vragen oplevert. Enige transparantie zou fijn zijn![]()
nee het gaat mij ook niet om die packs maar hoe EA hier mee omgaat is natuurlijk redelijk amateuristisch en blijkt maar weer dat ze daar maar wat zitten te doen daar in vancouver.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Wat verandert dat nou voor jou? Er is totaal geen nadeel voor jou, alleen een voordeel voor iemand anders. Wat de fuck boeit dat nouEn je weet net zo goed alsik dat EA dit, sowieso nog goed gaat maken met van die kutpacks
#FreeTrapz![]()
Ach EA probeert gewoon de paar mensen die het spel nog dachten te gaan kopen volgend jaar ook er van te overtuigen dit niet te doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alsof je het spel nou niet meer gaat kopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
Ach EA probeert gewoon de paar mensen die het spel nog dachten te gaan kopen volgend jaar ook er van te overtuigen dit niet te doen.
Elke dag![]()
Experiment: geef de helft van de mensen een tientje en de andere helft honderd euro en laat ze vervolgens niet met elkaar praten. Iedereen dolgelukkig. Vervolgens laat je ze wel met elkaar praten. Dan begint dus de ellende. Hoe gelukkig je bent wordt mede bepaald door je relatieve situatie, dus vergeleken met anderen. Als anderen dus meer geluk hebben, kan ik me daardoor minder gelukkig gaan voelen. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar doe nu dit experiment met Monopoly geld en mensen zullen er wat minder om gevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Experiment: geef de helft van de mensen een tientje en de andere helft honderd euro en laat ze vervolgens niet met elkaar praten. Iedereen dolgelukkig. Vervolgens laat je ze wel met elkaar praten. Dan begint dus de ellende. Hoe gelukkig je bent wordt mede bepaald door je relatieve situatie, dus vergeleken met anderen. Als anderen dus meer geluk hebben, kan ik me daardoor minder gelukkig gaan voelen. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaarEn laat dit nou net ook een spelletje zijn
Elke dag![]()
dit slaat nergens opquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Experiment: geef de helft van de mensen een tientje en de andere helft honderd euro en laat ze vervolgens niet met elkaar praten. Iedereen dolgelukkig. Vervolgens laat je ze wel met elkaar praten. Dan begint dus de ellende. Hoe gelukkig je bent wordt mede bepaald door je relatieve situatie, dus vergeleken met anderen. Als anderen dus meer geluk hebben, kan ik me daardoor minder gelukkig gaan voelen. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaarHier krijgt een kleine groep iets, en de andere groep niks.
![]()
daar twijfelde ik sowieso al over. En laat ik zeggen dat vrouwenvoetbal mij niet over de streep gaat trekkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof je het spel nou niet meer gaat kopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij is die groep helemaal niet zo klein. Afgaande op wat er gisteravond hier gepost is heeft minstens de helft wel packs gehad, en de rest niets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dit slaat nergens opHier krijgt een kleine groep iets, en de andere groep niks.
Ik zeg ook niet dat de vergelijking helemaal op gaat, ik zeg alleen dat het op zich best logisch is dat mensen kwaad worden omdat ze zich tekort gedaan voelen. Monopoly geld of niet, het voelt niet fair.
Enige gerechtigheid is misschien dat Maver nu 50 euro extra opbrengst heeft voor zijn 700 euro die inmiddels in de bodemloze put ligt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt calimero gedrag om niets iddquote:
Elke dag![]()
Nee, waar het voor mij scheef gaat, is de post van Maver waarin hij jubelt dat zijn Ibrahimovic 3 keer gescoord heeft, en de wedstrijd (waarschijnlijk, geen zin om terug te lezen) gewonnen heeft. Ik geef er niet om dat hij zo'n Ibra heeft, maar het is op zijn minst lullig voor zijn tegenstander, als deze geen packs gekregen heeft van EA nietwaar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is die groep helemaal niet zo klein. Afgaande op wat er gisteravond hier gepost is heeft minstens de helft wel packs gehad, en de rest niets.
Ik zeg ook niet dat de vergelijking helemaal op gaat, ik zeg alleen dat het op zich best logisch is dat mensen kwaad worden omdat ze zich tekort gedaan voelen. Monopoly geld of niet, het voelt niet fair.
Enige gerechtigheid is misschien dat Maver nu 50 euro extra opbrengst heeft voor zijn 700 euro die inmiddels in de bodemloze put ligt
Door Maver Ibrahimovic te geven, hebben ze die wedstrijd dus in zijn voordeel beinvloed.![]()
Mag ook wel he, als je zoveel geld uitgeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door Maver Ibrahimovic te geven, hebben ze die wedstrijd dus in zijn voordeel beinvloed.![]()
Het bizarre is vooral dat Maver een paar dagen geleden nog beweert dat hij Ibra niet in zijn team hoeft, omdat die drol van een Falcao volgens hem veel beter isquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, waar het voor mij scheef gaat, is de post van Maver waarin hij jubelt dat zijn Ibrahimovic 3 keer gescoord heeft, en de wedstrijd (waarschijnlijk, geen zin om terug te lezen) gewonnen heeft. Ik geef er niet om dat hij zo'n Ibra heeft, maar het is op zijn minst lullig voor zijn tegenstander, als deze geen packs gekregen heeft van EA nietwaar?
Door Maver Ibrahimovic te geven, hebben ze die wedstrijd dus in zijn voordeel beinvloed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand nog een leuke hybrid france / spain (of italie)
liefst met tots james en veratti. budget is rond de 1m![]()
433(4) met Falcao Spits, Lucas op RW en Mariano op RB kun je verder erbij zetten wat je wiltquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
Iemand nog een leuke hybrid france / spain (of italie)
liefst met tots james en veratti. budget is rond de 1mDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Timmy, Rakitic op CDM was geen optie zei je toch?
En ik ben een beetje aan het kijken naar mogelijke upgrades voor mijn La Liga team, maar op CDM zijn er echt maar beperkte mogelijkheden in die competitie. Ik ben niet ontevreden over Xabi Alonso, maar het kan misschien nog wel iets beter. Zou TOTS Gabi misschien een goede CDM zijn?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Filmpjequote:Op donderdag 22 mei 2014 08:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht je je afvragen wat ik allemaal in silver Jumbos kreeg behalve die MotM.. dan moet je nog even wachten.
Elke dag![]()
Neen, daar heb je vrijwel niets aan zijn schot en verdedigend is het niets. Wat is je team nu? Gabi heeft wel goede stats vind ik, zou prima kunnen. Maar ik weet niet waar je op zit te wachten. Wie is je CAM nu?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Timmy, Rakitic op CDM was geen optie zei je toch?
En ik ben een beetje aan het kijken naar mogelijke upgrades voor mijn La Liga team, maar op CDM zijn er echt maar beperkte mogelijkheden in die competitie. Ik ben niet ontevreden over Xabi Alonso, maar het kan misschien nog wel iets beter. Zou TOTS Gabi misschien een goede CDM zijn?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Suarez mist misschien het WK
Elke dag![]()
Helaas geen filmpje met live reactie.. ik dacht nog bij mezelf 'wat zou ik doen als ik een MotM kreeg' en toen kreeg ik hem.quote:
Zal zo even een lijst maken.![]()
Verdediging wordt geüpgraded, even niet zo interessant. Ik speel 41212(2) met Xabi CDM, Iniesta LCM, Modric RCM, SIF Giovani dos Santos als CAM en Neymar en IF Benz voorin. TOTS Modric komt erbij, Ik twijfel nog over TOTS Rakitic. Als ik die koop komt hij op LCM en gaat Iniesta naar CAM (hoewel Dos Santos echt lekker speelt). Maar ik zoek dus ook nog naar een betere optie voor als CDM...quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, daar heb je vrijwel niets aan zijn schot en verdedigend is het niets. Wat is je team nu? Gabi heeft wel goede stats vind ik, zou prima kunnen. Maar ik weet niet waar je op zit te wachten. Wie is je CAM nu?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Suarez heeft een knie blessure en gaat misschien het wk missen.Geen Ibra geen suarez.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Karmaquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:42 schreef over_hedge het volgende:
Suarez heeft een knie blessure en gaat misschien het wk missen.Geen Ibra geen suarez.
![]()
![]()
![]()
Ik zou Rakitic op CAM gewoon zetten en de rest laten staan. Voor CDM is TOTS Gabi denk ik de beste optie, niet echt geweldig veel opties in Liga daarquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdediging wordt geüpgraded, even niet zo interessant. Ik speel 41212(2) met Xabi CDM, Iniesta LCM, Modric RCM, SIF Giovani dos Santos als CAM en Neymar en IF Benz voorin. TOTS Modric komt erbij, Ik twijfel nog over TOTS Rakitic. Als ik die koop komt hij op LCM en gaat Iniesta naar CAM (hoewel Dos Santos echt lekker speelt). Maar ik zoek dus ook nog naar een betere optie voor als CDM...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor zijn geniale actie op de doellijn?quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
TOTS modric cdm tots rakitic cmquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdediging wordt geüpgraded, even niet zo interessant. Ik speel 41212(2) met Xabi CDM, Iniesta LCM, Modric RCM, SIF Giovani dos Santos als CAM en Neymar en IF Benz voorin. TOTS Modric komt erbij, Ik twijfel nog over TOTS Rakitic. Als ik die koop komt hij op LCM en gaat Iniesta naar CAM (hoewel Dos Santos echt lekker speelt). Maar ik zoek dus ook nog naar een betere optie voor als CDM...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor alle duikelingen, overtredingen en alle andere smerige streken die hij uithaalt. Het zal een sportiever WK worden zonder die dwaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor zijn geniale actie op de doellijn?![]()
Dat is waar. Toch vind ik het jammer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor alle duikelingen, overtredingen en alle andere smerige streken die hij uithaalt. Het zal een sportiever WK worden zonder die dwaas.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Een 3*/3* op CAM vind ik echt geen optiequote:Op donderdag 22 mei 2014 08:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Rakitic op CAM gewoon zetten en de rest laten staan. Voor CDM is TOTS Gabi denk ik de beste optie, niet echt geweldig veel opties in Liga daar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zou ik Dos Santos op CAM houden en Iniesta vervangen door Rakiticquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een 3*/3* op CAM vind ik echt geen optieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TOTS Modric op CDM is verdedigend ook nogal zwak...quote:
Ik denk dat ik het zo ga doen:
Iniesta
TOTS Rakitic - TOTS Modric
TOTS GabiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een beetje een mini middenveld :/ Rakitic is het langs met 1.84quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Modric op CDM is verdedigend ook nogal zwak...
Iniesta
TOTS GabiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een kut upgrade zeg
Bijna alles +1 en een paar maar +2
Elke dag![]()
heb zelf ook Rakitic naar CM gezet en iniesta naar cam vanwege beetje pace, hij komt zo traag op gang, en die WF is ook niet erg topquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Modric op CDM is verdedigend ook nogal zwak...
Iniesta
TOTS Gabi
#FreeTrapz![]()
denk dat je op de console moest zitten, iedereen die nadien gekeken heeft had niets.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Want jij hebt wel een pack gehad?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt calimero gedrag om niets idd
Kun je ook dit voor gebruiken hequote:Op donderdag 22 mei 2014 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kut upgrade zeg
[ afbeelding ]
Bijna alles +1 en een paar maar +2Misschien handiger:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja ik heb ze wel gehad ja, maar dat verandert niets aan mijn standpunt. Natuurlijk had snap ik dat het jammer voor jullie is dat jullie die niet gehad hebben, maar dat calimero gedrag vind ik echt een beetje overdrevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Want jij hebt wel een pack gehad?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kun je ook dit voor gebruiken heMisschien handiger:
[ afbeelding ]![]()
Nice
Ookal zoiets: Een upgrade van 4 overall en dan geen enkele stat plus 4 (op strength na)
Elke dag![]()
Waarom is dat nou calimero gedrag? Makkelijk praten als je zelf wel packs krijgt en andere niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik heb ze wel gehad ja, maar dat verandert niets aan mijn standpunt. Natuurlijk had snap ik dat het jammer voor jullie is dat jullie die niet gehad hebben, maar dat calimero gedrag vind ik echt een beetje overdreven![]()
Nu snap ik pas zijn standpunt. Wist niet dat hij ook die packs had gehadquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom is dat nou calimero gedrag? Makkelijk praten als je zelf wel packs krijgt en andere niet.![]()
Liever een calimero dan hypocriet.
![]()
Omdat het voor jou helemaal niets verandert, alleen een aantal anderen hebben iets gekregen en die hebben een voordeeltje. Of moet ik ook nog gaan lopen janken dat jij als een malle gratis coins gekregen hebt door die duplicate glitch? Dat is ook oneerlijk die heb ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom is dat nou calimero gedrag? Makkelijk praten als je zelf wel packs krijgt en andere niet.
Elke dag![]()
Terugvindpost voor als PSV weer wordt weggezet als een Calimero club
Elke dag![]()
Wel als dat voordeeltje doorslaggevend kan zijn in een wedstrijd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat het voor jou helemaal niets verandert, alleen een aantal anderen hebben iets gekregen en die hebben een voordeeltje. Of moet ik ook nog gaan lopen janken dat jij als een malle gratis coins gekregen hebt door die duplicate glitch? Dat is ook oneerlijk die heb ik ook niet![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat het voor jou helemaal niets verandert, alleen een aantal anderen hebben iets gekregen en die hebben een voordeeltje. Of moet ik ook nog gaan lopen janken dat jij als een malle gratis coins gekregen hebt door die duplicate glitch? Dat is ook oneerlijk die heb ik ook nietmeer wil ik er niet over kwijt.
#FreeTrapz![]()
Dus jij bent het er niet over eens dat het oneerlijk is tegenover de rest?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat het voor jou helemaal niets verandert, alleen een aantal anderen hebben iets gekregen en die hebben een voordeeltje. Of moet ik ook nog gaan lopen janken dat jij als een malle gratis coins gekregen hebt door die duplicate glitch? Dat is ook oneerlijk die heb ik ook niet
Mensen die dus met Ibra, TOTS Ronaldo, TOTS Bale over het veld banjeren en de rest heeft dus geen kans gehad om deze spelers in hun team te krijgen.
Maar dit is typisch weer voer voor BBC WatchdogsEA krijgt het elk jaar voor elkaar om hun spel erin te krijgen
Hoe gaat het met de Serie A spelers? De prijzen zijn alleen maar omhoog gegaan!quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk als Timmy Wajong gaat ontvangen, hij het een hele goede en terechte regeling vindt.![]()
wanneer hij het echter niet ontvangt, dan kunnen ze wel aan het werk die gasten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk als Timmy Wajong gaat ontvangen, hij het een hele goede en terechte regeling vindt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg toch niet dat het niet oneerlijk is? Ik zeg dat het niet zo'n big deal is als dat er van gemaakt wordt. Het is echt niet zo dat iedereen die het niet heeft gekregen groot onrecht gedaan is. En ook niet zo dat iedereen die wel packs hebben gekregen allemaal geweldige spelers gehad hebben. Ik zelf heb er ook nagenoeg niets aan overgehouden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus jij bent het er niet over eens dat het oneerlijk is tegenover de rest?
Mensen die dus met Ibra, TOTS Ronaldo, TOTS Bale over het veld banjeren en de rest heeft dus geen kans gehad om deze spelers in hun team te krijgen.
Maar dit is typisch weer voer voor BBC WatchdogsEA krijgt het elk jaar voor elkaar om hun spel erin te krijgen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk als Timmy Wajong gaat ontvangen, hij het een hele goede en terechte regeling vindt.Ja want mijn mening daarover heb ik ook nog nooit geuit. Volgens mij wordt dat met gemeenschapsgeld betaalt, en levert dat dus een nadeel op voor iedereen die het niet krijgt. Iemand kan ook een TOTS Speler krijgen en er daarna grote kansen mee missen, die hij miss met een simpele speler wel gemaakt had. Dat levert je dan weer een voordeel op. Dus de regel het kan wedstrijden beslissen vind ik een beetje gemakkelijk en kort door de bocht
Elke dag![]()
Op het moment dat mensen Wajong zouden krijgen van de Zwitserse bank, waar ik niets mee te maken heb en waar geen geld van de gemeenschap naartoe ging, kan het me idd mijn reet roesten of mensen wajong krijgen of nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goede argumenten draag jij aan dan. Wat klopt er niet aan wat ik daar gezegd heb dan?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Over een paar jaar ben je tegen studiefinanciering danquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op het moment dat mensen Wajong zouden krijgen van de Zwitserse bank, waar ik niets mee te maken heb en waar geen geld van de gemeenschap naartoe ging, kan het me idd mijn reet roesten of mensen wajong krijgen of nietNu snap ik waarom je jezelf Turner hebt genoemd. Je zou de politiek inmoeten.
![]()
Nee hoor, ik ben nu al tegen studiefinanciering zelfs. Altijd al geweestquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je tegen studiefinanciering danNu snap ik waarom je jezelf Turner hebt genoemd. Je zou de politiek inmoeten.
Elke dag![]()
![]()
Begint al vorm te krijgen.En zo'n gratis TOTS Filipe Luis is wel sick hoor wat een stats!! Nu nog TOTS Diego Godin en TOTS Maicon voor in de verdediging.
Beter snel die Maicon kopen mattie, Serie A leek gisteren te stijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Begint al vorm te krijgen.En zo'n gratis TOTS Filipe Luis is wel sick hoor wat een stats!! Nu nog TOTS Diego Godin en TOTS Maicon voor in de verdediging.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zet IF of SIF Di Natale op Cam dan. Verder vet teamquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Geen zin om alles terug te lezen maar waren er gratis packs en heeft Maver een Ibra die weggaat?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja en ja en neequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef el-blanchito het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen maar waren er gratis packs en heeft Maver een Ibra die weggaat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op xbox is er niets gestegen hoor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter snel die Maicon kopen mattie, Serie A leek gisteren te stijgen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar dat is nu niet anders. Xabi Alonso is 4 cm groter dan Gabi, dus zoveel scheelt dat ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel een beetje een mini middenveld :/ Rakitic is het langs met 1.84NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hernanes er tijdelijk neer gezet, daar kan echt nog van alles komen. Di Natale, Kaka, Hamsik, Tevez.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet IF of SIF Di Natale op Cam dan. Verder vet teamHad ik al in de gaten, Benatia was voor 7 uur nog 100K enkele uren later met geluk op 59e minuut voor 110K gepakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter snel die Maicon kopen mattie, Serie A leek gisteren te stijgen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oke, ik zeg het alleen maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat is nu niet anders. Xabi Alonso is 4 cm groter dan Gabi, dus zoveel scheelt dat ook niet.
Elke dag![]()
Moet het perse La liga zijn of wil je ook hybridden? Aangezien je Modric er toch bij hebt staan kan je daar best iets meequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I know. La liga heeft nu eenmaal weinig hele grote middenvelders.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. Ik had hem ook voor 110...quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hernanes er tijdelijk neer gezet, daar kan echt nog van alles komen. Di Natale, Kaka, Hamsik, Tevez.
[..]
Had ik al in de gaten, Benatia was voor 7 uur nog 100K enkele uren later met geluk op 59e minuut voor 110K gepakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
er verandert voor mij toch wel iets, er zijn mensen die gewoon 140K aan pack waarde krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede argumenten draag jij aan dan. Wat klopt er niet aan wat ik daar gezegd heb dan?
alleen de 2 50K packs hebben al een discard waarde van 16K. en dat je het glitchen er bij haalt is ook totaal irrelevant dat kon iedere boeren lul doen, totaal geen onderscheid tussen A en B gewoon voor iedereen.
maar nogmaals het gaat mij niet eens om die 16K discard waarde, maar om hoe EA met dit soort zaken omgaat. en daarvan zeg ik als ze dat niet veranderen kan FIFA 15 mij gestolen worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Srna op RB ofzo? Daar maak ik het mezelf alleen maar moeilijk mee, gaan we niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet het perse La liga zijn of wil je ook hybridden? Aangezien je Modric er toch bij hebt staan kan je daar best iets mee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zijn untradeble packs hequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er verandert voor mij toch wel iets, er zijn mensen die gewoon 140K aan pack waarde krijgen.
alleen de 2 50K packs hebben al een discard waarde van 16K. en dat je het glitchen er bij haalt is ook totaal irrelevant dat kon iedere boeren lul doen, totaal geen onderscheid tussen A en B gewoon voor iedereen.
maar nogmaals het gaat mij niet eens om die 16K discard waarde, maar om hoe EA met dit soort zaken omgaat. en daarvan zeg ik als ze dat niet veranderen kan FIFA 15 mij gestolen worden.En iedere boernlul? Je moest er wel vanaf weten en hoe je het moest doen, en was ook maar voor een klein tijdje beschikbaar. Niet voor iedereen hetzelfde.
En ik ben het er verder mee eens dat EA dit slecht doet en sowieso al dat het onzin is om een aantal mensen gratis packs te geven en de rest niet, maar ik snap de heisa gewoon nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee gewoon een Pogba op CDM ofzo en een Serie A verdedigingquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Srna op RB ofzo? Daar maak ik mezelf alleen maar moeilijk mee, gaan we niet doenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je verdient er helemaal niks mee behalve als je een speler krijgt die je al in je club hebt (en die niet untradeable is) Ik had Balo al in mijn club en toen kreeg ik hem dus in een pack.. verkocht voor 1.7k.![]()
Die heb ik dus al in een ander teamquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee gewoon een Pogba op CDM ofzo en een Serie A verdediging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen die een grote bek geeft en zegt dat je geen FiFA15 gaat halen koopt hem uiteindelijk toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er verandert voor mij toch wel iets, er zijn mensen die gewoon 140K aan pack waarde krijgen.
maar nogmaals het gaat mij niet eens om die 16K discard waarde, maar om hoe EA met dit soort zaken omgaat. en daarvan zeg ik als ze dat niet veranderen kan FIFA 15 mij gestolen worden.
Vidal of De Rossi danquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik dus al in een ander team
Elke dag![]()
Mensen zonder ruggengraat ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iedereen die een grote bek geeft en zegt dat je geen FiFA15 te gaan halen koopt hem uiteindelijk toch.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan toch 24 spelerts uit mijn club halen die ik dan weer kan verkopen. en toch mee kan blijven spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn untradeble packs heEn iedere boernlul? Je moest er wel vanaf weten en hoe je het moest doen, en was ook maar voor een klein tijdje beschikbaar. Niet voor iedereen hetzelfde.
En ik ben het er verder mee eens dat EA dit slecht doet en sowieso al dat het onzin is om een aantal mensen gratis packs te geven en de rest niet, maar ik snap de heisa gewoon nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was degene die de free packs hier heeft 'ontdekt'. Had ik nou maar niks gezegd.
daar durf ik nog wel een kratje bier op te zettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iedereen die een grote bek geeft en zegt dat je geen FiFA15 gaat halen koopt hem uiteindelijk toch.zoals het er nu voor staat kunnen ze mijn rug op en ga ik wel wat anders doen. vrouwen voetbal of niet als ze de handel niet op de rit hebben voor augustus komt ie er niet in.
#FreeTrapz![]()
Ik vind FIFA juist het leukst in augustus en september.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar durf ik nog wel een kratje bier op te zettenzoals het er nu voor staat kunnen ze mijn rug op en ga ik wel wat anders doen. vrouwen voetbal of niet als ze de handel niet op de rit hebben voor augustus komt ie er niet in.
Steeds meer worden er dingen bekend gemaakt, de demo komt en uiteindelijk de web app met de gratis packs.
Dan gaat het hier een keer echt over FIFA.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De Rossi heb ik naast Pogba staan. Ik ga het gewoon proberen met Gabi. Als het niet lukt volgen er drastische maatregelenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb anders nog steeds geen fifa14 gehaaldquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iedereen die een grote bek geeft en zegt dat je geen FiFA15 gaat halen koopt hem uiteindelijk toch.
Wellicht dat ik me er komend jaar weer eens aan ga wagen.![]()
Als je ze in je club hebt ja. Nou die had ik geen 1 dus 0 coins verdiend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan toch 24 spelerts uit mijn club halen die ik dan weer kan verkopen. en toch mee kan blijven spelen.
Ik snap je punt, zoals al een paar keer aangegeven weldegelijk maar ik snap niet dat het niet blijft bij ah wat vervelend dat k dat niet heb maar dat het echt afgunst en misgunnen is voor anderen.(niet perse van jou maar wel op dat ea forum)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is ook zeker de mooiste FIFA tijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind FIFA juist het leukst in augustus en september.Steeds meer worden er dingen bekend gemaakt, de demo komt en uiteindelijk de web app met de gratis packs.
Dan gaat het hier een keer echt over FIFA.echter hebben ze dit jaar nog steeds de AB's er niet uitgegooid maar de web-app wel dicht gedaan. communicatie met de community gebeurd alleen als ze er iets aan kunnen verdienen, totaal geen update of plannen wat ze gaan doen met de web-app. (behalve dan roepen dat ze er einde van de week op terug komen wat inmiddels al 2 weken geleden is)
eigenlijk zijn we dit jaar dus afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau. en daardoor heb ik nu nog mijn twijfels over 15,
dan mogen ze bekend maken dat fener er in zit en er vrouwenvoetbal komt, ik denk je hebt grotere problemen om aan te pakken. eerst die oplossen en dan domme uitgeklede PC versies maken waar je misschien weer 200.000 FIFA points extra mee verkoopt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet nu al dat ik fifa 15 toch sowieso wel koop. Zal ook nooit beweren dat ik die niet zal kopen. Dit haar ga ik COD niet kopen. En dan ook echt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iedereen die een grote bek geeft en zegt dat je geen FiFA15 gaat halen koopt hem uiteindelijk toch.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als FUT geen honderden euro's had opgeleverd had ik het op zeker niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar durf ik nog wel een kratje bier op te zettenzoals het er nu voor staat kunnen ze mijn rug op en ga ik wel wat anders doen. vrouwen voetbal of niet als ze de handel niet op de rit hebben voor augustus komt ie er niet in.
![]()
Heb jij daar eigenlijk al belasting over betaald :pquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als FUT geen honderden euro's had opgeleverd had ik het op zeker niet meer gespeeld.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had Tiago op CDM in mijn Portugal team, deed die erg goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Rossi heb ik naast Pogba staan. Ik ga het gewoon proberen met Gabi. Als het niet lukt volgen er drastische maatregelen
MOTM M'Bia misschien een optie?![]()
klinkt eigenlijk best wel ziekelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als FUT geen honderden euro's had opgeleverd had ik het op zeker niet meer gespeeld.
hoe kom jij aan die PS4, ja die heb ik verdient met handelen in virtuele kaartjes op een brakke web-app
#FreeTrapz![]()
Beneden een bepaalde grens hoeft dat niet. Het zijn ook weer geen inkomsten op structurele basis.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij daar eigenlijk al belasting over betaald :p![]()
Precies. Ik heb meer verdiend aan EA, dan EA aan mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als FUT geen honderden euro's had opgeleverd had ik het op zeker niet meer gespeeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen wekker gezet2 uur te laat op stage op een halve dag..
goed bezig
![]()
Ik verdien meer aan Fifa dan ik überhaupt aan games uitgeefquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Precies. Ik heb meer verdiend aan EA, dan EA aan mij.![]()
Zou er dit jaar zelfs een PS4 van kunnen kopen![]()
![]()
Maar als iemand bij je komt schoonmaaken als je dat een keer uitkomt moet die dat toch eigenlijk ook aangeven bij de belastingdienst?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beneden een bepaalde grens hoeft dat niet. Het zijn ook weer geen inkomsten op structurele basis.
Was overigens maar een grapje hoordenk niet dat de belastingdienst veel aangiftes over futcoins binnen krijgt
Elke dag![]()
moet je nagaan hoeveel je kennis inzet en tijd waard kan zijn als EA de AB's er uit gooit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verdien meer aan Fifa dan ik überhaupt aan games uitgeef![]()
Zou er dit jaar zelfs een PS4 van kunnen kopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goede TT, waar blijven ze?!
Overigens:
Helaas heb ik de NIF/NTOTS versie op Koscielny, Lallana en Schurrle na.![]()
![]()
TOTS gerrardquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Goede TT, waar blijven ze?!
Overigens:
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de NIF/NTOTS versie op Koscielny, Lallana en Schurrle na.hij kon mij niet overtuigen in ieder geval
#FreeTrapz![]()
Geen idee hoe het zit. In feite investeer je in iets (aankopen spel, evt PSN kaartje van 20 euro in het begin). Het is niet echt inkomsten uit arbeid, want je werkt niet echt. Denk dat het wel interessant gaat worden als je boven de 1000 euro uitkomt per jaar of iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als iemand bij je komt schoonmaaken als je dat een keer uitkomt moet die dat toch eigenlijk ook aangeven bij de belastingdienst?
Was overigens maar een grapje hoordenk niet dat de belastingdienst veel aangiftes over futcoins binnen krijgt
Laat ik dat dan maar als uitdaging voor volgend jaar stellen.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:44 schreef Maver24 het volgende:
http://help.ea.com/en/article/why-didnt-i-get-a-free-fut-pack/![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen idee hoe ze ermee om zouden gaan. Maar zon mattwidz heeft er zoveel mee verdiend dat de belastingdienst daar vast vragen over heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit. In feite investeer je in iets (aankopen spel, evt PSN kaartje van 20 euro in het begin). Het is niet echt inkomsten uit arbeid, want je werkt niet echt. Denk dat het wel interessant gaat worden als je boven de 1000 euro uitkomt per jaar of iets dergelijks.
Laat ik dat dan maar als uitdaging voor volgend jaar stellen.
Behalve als je er dan belasting op moet betalen want dan ga je erop achteruit denk k :p Moet EA wel het nodige fixen wil dat weer haalbaar wordeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Resultaat uit overige werkzaamheden, gaat er vooral om dat het structureel is en dat je er winst mee maakt. Zodra je AB aanschaft en daarmee coins verdient en ze verkoopt ga je het hobbymatige echt wel voorbij, dan moet je het aangeven. Aan de vereisten van onderneming kom je niet zo snel nog, maar zou ook winst uit onderneming kunnen zijn.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:44 schreef Maver24 het volgende:
http://help.ea.com/en/article/why-didnt-i-get-a-free-fut-pack/het blijft lachen, wat een flut bedrijf
#FreeTrapz![]()
Die MattWidz postte toen een een foto van een dikke Audi, maar geen idee of dat echt was en kan het ook niet terugvinden (mobile)![]()
Als je alle tijd die nu in FUT zit gaat stoppen in WOS kan je er nog veel meer mee verdienenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit. In feite investeer je in iets (aankopen spel, evt PSN kaartje van 20 euro in het begin). Het is niet echt inkomsten uit arbeid, want je werkt niet echt. Denk dat het wel interessant gaat worden als je boven de 1000 euro uitkomt per jaar of iets dergelijks.
Laat ik dat dan maar als uitdaging voor volgend jaar stellen.maarja daar komt weer wat anders om de hoek kijken.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTS gerrardhij kon mij niet overtuigen in ieder geval
Vind hem echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb.
Het is wel wat moeilijker om daar een vaste winnende strategie te vinden dan in FUTquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je alle tijd die nu in FUT zit gaat stoppen in WOS kan je er nog veel meer mee verdienenmaarja daar komt weer wat anders om de hoek kijken.
![]()
![]()
Mee eens. WOS is lastig. Pre match trading op betfair voor mij één van de weinige zaken die geld op kunnen leveren met veel geduld, tijd en discipline.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is wel wat moeilijker om daar een vaste winnende strategie te vinden dan in FUT![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is wel wat moeilijker om daar een vaste winnende strategie te vinden dan in FUTen je sociale leven gaat zo ongeveer naar de klote, toch genoot ik van de tijden dat ik maandelijks 300,- over maakte naar moneybookers
#FreeTrapz![]()
Wat is WOS?
Elke dag![]()
Hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
De verveling slaat hier nu al toe.. ik haat donderdag want het is net geen vrijdag.![]()
Maar morgen paintballen met het kantoor
Elke dag![]()
Daar heb ik ook al veel geld mee verdiend iddquote:
Elke dag![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:14 schreef esox83 het volgende:
log net in en een motm gaitan in de club
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
denk dat pappie one direction niet erg kan waarderen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had hem in een pack maar was de normale versie, terwijl hij eigenlijk motm moest zijn.quote:
Na een paar dagen kreeg ik de goede kaart![]()
en toen was de goede kaart geen drol meer waardquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:25 schreef esox83 het volgende:
[..]
Had hem in een pack maar was de normale versie, terwijl hij eigenlijk motm moest zijn.
Na een paar dagen kreeg ik de goede kaart
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al veel geld mee verdiend idd
Alleen PS3, sorry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:23 schreef byah het volgende:
heeft iemand hier nog coins te koop voor PS4?![]()
Thanks, ik ga eerst Gabi proberen, maar die had ik zo niet bedachtquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Tiago op CDM in mijn Portugal team, deed die erg goed.
MOTM M'Bia misschien een optie?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iemand toevallig nog een vet team met TOTS vidal /TOTS pogba en IF baasema ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daar kun je toch van maken wat je wiltquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
iemand toevallig nog een vet team met TOTS vidal /TOTS pogba en IF baasema ?? Wat is je budget
Elke dag![]()
Heb vanaf maandag in ongeveer 22 potjes:
2x gewonne
13 x gelijk
7x verloren
heb momenteel al mijn spelers op de markt staan, ga voor 750.000 100 prem golds halen
rest verkoop ik op MP![]()
Streampje?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef JaafkeEHV het volgende:
Heb vanaf maandag in ongeveer 22 potjes:
2x gewonne
13 x gelijk
7x verloren
heb momenteel al mijn spelers op de markt staan, ga voor 750.000 100 prem golds halen
rest verkoop ik op MPDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
buiten die 2 om ongeveer 100K ben een beetje inspiratieloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kun je toch van maken wat je wilt? Wat is je budget
oh en het liefst 433 (4) of 4231Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goedemorgen allen, tijd geleden dat ik actief was hier. FUT maar weer eens opgepikt nu de studie wat rustiger is. Alles goed hier?![]()
Ja, gewoon je twitch aanzetten volgens mij? Daar weet litmanen meer van dan ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
kan ik wel eens proberen via de xbox one inderdaad..
kan je ook streamen zonder cam?Zal eens voor ej kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
buiten die 2 om ongeveer 100K ben een beetje inspiratieloos
oh en het liefst 433 (4) of 4231Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Miranda is fucking slechtquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:01 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar, waar moet het verbeterd worden volgens jullie?
Waren de ervaringen met IF Miranda hier nou wel of niet goed? Ben zelf niet echt tevreden over hem, denk dat ik Pepe daar neerzet.
En ik zou Rakitic proberen op CAM, en Juanfran ipv CarvayalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Carvajal is een baas. Die blijft nog even, maar oke dan gaat Miranda de TP opquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miranda is fucking slecht
En ik zou Rakitic proberen op CAM, en Juanfran ipv Carvayal![]()
moet alleen nog van IF toure af op de xbox..
volgens futhead 369.000 bin.. iemand intresse in toure voor 305.000??![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
buiten die 2 om ongeveer 100K ben een beetje inspiratieloos
oh en het liefst 433 (4) of 4231
Dit lijkt me best een tof team, voor 100k extra
Oh Vidal ipv De Rossi of Chiellini/ IF Bonnuci ipv BenatiaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja hunter op ibarbo natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu, nog 100k over. Zal ik wat dingen veranderen of een nieuw team er bij maken?![]()
Ik vond Sanchez ongeschikt als RM, maar dat zal Di Maria ook wel een beetje zijn vanwege zijn strengthquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
Di Maria of SIF Sanchez als RM in 41212?
Elke dag![]()
En zijn linkspoot met 2* WFquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Sanchez ongeschikt als RM, maar dat zal Di Maria ook wel een beetje zijn vanwege zijn strength![]()
Anders voeg je ff je TOTS Ramos toequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op RM of op RW? Op RW was het wel aardig jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef DutchSL het volgende:
Doe dan Pedro met zijn 5* weak foot
Maar ik was wel tevreden over SIF Sanchez op rechts.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beiden..quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op RM of op RW? Op RW was het wel aardig ja
Wat voor spelers wil jij op LM/RM dan, laatst vond je iemand daar ook al slecht die ik goed vond.![]()
![]()
net wat voor speltype je speelt denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Maver24 het volgende:
vraag me af wie er beter is, SIF Pedro 87 of TOTS Griezmann. Pedro heeft wel 5* wf en 98 finishing
ik heb het liefst een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Candreva en Schurrle zijn de 2 beste tot nu toe dit seizoen denk ik. Veel power, kunnen dribbelen maar ook nog een bal afpakken als ze hem kwijtraken. Dat past het best bij mijn spelquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beiden..
Wat voor spelers wil jij op LM/RM dan, laatst vond je iemand daar ook al slecht die ik goed vond.
Maar speel voortaan 433 dus met RW's, waar ik Candreva overigens weer heel goed vind, maar Lucas bijv. ook, die ik heel slecht vond op RMDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Precies. Appels met peren vergelijken is dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net wat voor speltype je speelt denk ik.
ik heb het liefst een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts.![]()
Pedro is 2 benig dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net wat voor speltype je speelt denk ik.
ik heb het liefst een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts.![]()
Ik vond SIF Pedro echt heel kut spelen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nou dan is pedro toch overduidelijk beter. Jezusquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pedro is 2 benig dus dat maakt niet uit![]()
Ziet er niet echt geweldig uit. Plus Futheadquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:26 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dit maken als tweede team
Elke dag![]()
Oemtietie is niet zo goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:26 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dit maken als tweede team![]()
We hebben niet allemaal een miljoen coins. En ik ben Futhead gewend en hou niet van verandering.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ziet er niet echt geweldig uit. Plus Futhead![]()
Heb je dan ook nog Windows 95/98?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een miljoen coins. En ik ben Futhead gewend en hou niet van verandering.![]()
En zo'n telefoon met een draaischijfquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog Windows 95/98?![]()
![]()
Ik heb zelf nog veel minder hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een miljoen coins. En ik ben Futhead gewend en hou niet van verandering.Maar het zijn gewoon niet echt goede spelers, heeft niets met het geld te maken
Elke dag![]()
Wou Gignac en Schneiderlin proberen, misschien maar wat anders bouwen dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog veel minder hoorMaar het zijn gewoon niet echt goede spelers, heeft niets met het geld te maken
![]()
En een loopauto.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zo'n telefoon met een draaischijf![]()
![]()
Hoeveel is je budget, flans ik wel wat in elkaar. En welke opstelling spelers je fijn vindtquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wou Gignac en Schneiderlin proberen, misschien maar wat anders bouwen dan.
Elke dag![]()
Heb nog 100k over, het is bedoeld als tweede team voornamelijk om het eerste team te rusten, maar toch degelijk genoeg om te winnenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel is je budget, flans ik wel wat in elkaar. En welke opstelling spelers je fijn vindt
Opstellingen die ik fijn vind zijn 4-1-2-1-2, 443(4) en 3-5-2.
Ben benieuwd![]()
![]()
Ik heb ook 100K over voor een tweede team, maar ik wacht op wat leuke Eredivisiespelers
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als ik zelf 352 zou spelen zou ik dit serieus overwegenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb nog 100k over, het is bedoeld als tweede team voornamelijk om het eerste team te rusten, maar toch degelijk genoeg om te winnen
Opstellingen die ik fijn vind zijn 4-1-2-1-2, 443(4) en 3-5-2.
Ben benieuwd![]()
Elke dag![]()
Ziet er inderdaad wel goed uit, heb alleen bonucci, pogba en chiellini al in mijn eerste team. Valt daar wat voor te fixen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik zelf 352 zou spelen zou ik dit serieus overwegen![]()
[ afbeelding ]![]()
Diakite middelste CB- Benatia RCB en CDM De Rossiquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad wel goed uit, heb alleen bonucci, pogba en chiellini al in mijn eerste team. Valt daar wat voor te fixen?
Edit: Zo dus
Kan je ook een andere keeper gebruikenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal vanmiddag op de console eens kijken of het uitkomt qua coins. Heb nog een aantal van die spelers in mn club geloof ik dus dat scheelt. In ieder geval bedankt voor het knutselwerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Diakite middelste CB- Benatia RCB en CDM De Rossi
Edit: Zo dus
[ afbeelding ]
Kan je ook een andere keeper gebruiken![]()
![]()
Graag gedaan, en ik weet niet wat Schneiderlin en Gignac kosten, maar de rest kost samen maar 30k oidquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:59 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zal vanmiddag op de console eens kijken of het uitkomt qua coins. Heb nog een aantal van die spelers in mn club geloof ik dus dat scheelt. In ieder geval bedankt voor het knutselwerk
Elke dag![]()
Op Futhead staat ongeveer 25k per speler, maar zal thuis op de console moeten kijken omdat de web app nog steeds niet werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Graag gedaan, en ik weet niet wat Schneiderlin en Gignac kosten, maar de rest kost samen maar 30k oid![]()
![]()
Tip: Kijk op futdb.net kun je alle actuele prijzen zienquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Op Futhead staat ongeveer 25k per speler, maar zal thuis op de console moeten kijken omdat de web app nog steeds niet werkt
Elke dag![]()
WeFut heeft een stuk actuelere prijzenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Op Futhead staat ongeveer 25k per speler, maar zal thuis op de console moeten kijken omdat de web app nog steeds niet werkt![]()
![]()
Ja zal die andere sites weer eens in de gaten houden. Net weer actief begonnen met FUT na een half jaar dus even inkomen![]()
![]()
Volgens mij niemand. Je kan beter wat hybridden zodat daar James of Payet of valbuena kan staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan ik nog meer op CAM zetten?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Andere PSG spelers en dan houdt het wel op, Ibra heeft een link nodig en fatsoenlijke BBVA Zweden zijn er niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan ik nog meer op CAM zetten?![]()
Menez, maarja..die staat in de spits. Zet Cavani dan daarquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan ik nog meer op CAM zetten?
edit: dan klopt de vleugel weer niet
Cabaye CAM kan wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: