SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Ga ik een keer doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Untermenschlich het volgende:
Ok opnieuw. Lavenderr. Als je toch in Spanje bent ga dan hierheen. Hier was ik bij.
Maar het blijven ingewikkelde wezens Divje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
Kan een lange reis zijn
Disclaimer: Niet alle vrouwen zijn moeilijk te begrijpen.
Jawel, maar dat kunnen wij mannen ook zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het blijven ingewikkelde wezens Divje.
Is goed. Hoe dan ook. Dat was een onvergetelijke ervaring voor mij. 5 dagen lang, redelijk ver van moderne beschaving verwijderd. Erg mooie mensen. Dat is hoe een feest moet zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik een keer doen.
Heb op de hippiemarkt op Ibiza ook een leuke groep gezien. Verschillende leuke groepen.
Heb nog ergens een fimpje. Zal het eens opzoeken. Niet nu want ik ga niet zo laat naar bed vanavond want beetje moe.
Helemaal waar. Vooral wanneer jullie je verschuilen achter pragmatische dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kunnen wij mannen ook zijnheel goed zelfs
Dat ben ik met je eens. Dan is een nacht in de Space ongelofelijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Is goed. Hoe dan ook. Dat was een onvergetelijke ervaring voor mij. 5 dagen lang, redelijk ver van moderne beschaving verwijderd. Erg mooie mensen. Dat is hoe een feest moet zijn.
Het is verschil tussen dat en het uitgaansleven in plekken zoals Ibiza is onbeschrijflijk gewoon.
Precies. Oppervlakkig. Al die plekken zijn zo. In Portugal ook. Een kluit dronken, pillen slikkende verveelde toeristen. Ik heb het zolang meegemaakt. Totdat ik psy-trance ontdekte. Een subcultuur. Heel groot in Spanje en Portugal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dan is een nacht in de Space ongelofelijk oppervlakkig.
Maar soms is dat net even wat je nodig hebt. Gewoon een weekje niks. Luieren, lekker eten, dansen, zwemmen en ontspannen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:00 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Precies. Oppervlakkig. Al die plekken zijn zo. In Portugal ook. Een kluit dronken, pillen slikkende verveelde toeristen. Ik heb het zolang meegemaakt. Totdat ik psy-trance ontdekte. Een subcultuur. Heel groot in Spanje en Portugal.
Waarom zouden we ons daar nou achter verschuilen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vooral wanneer jullie je verschuilen achter pragmatische dingen.
Kan daar ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar soms is dat net even wat je nodig hebt. Gewoon een weekje niks. Luieren, lekker eten, dansen, zwemmen en ontspannen.
Geen idee , ik ben geen manquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons daar nou achter verschuilen..
Weet het ook nietquote:
Annuleren is ook optie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ik heb geboekt voor Ibiza dus daar ga ik heen.
Truste Divje, en het was weer gezelligquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet het ook niet
Denk dat het bedtijd is voor mij, kan niet meer zo helder denken. Morgen weer een dag
Trusten!![]()
Omdat je toe bent aan een nieuwe ervaring. Waarom altijd hetzelfde opzoeken? Je vergooit je kansen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het daar altijd prima naar mijn zin dus waarom zou ik?
Nou zo zwaar moet je dat niet zien hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Omdat je toe bent aan een nieuwe ervaring. Waarom altijd hetzelfde opzoeken? Je vergooit je kansen.
En hoe vaak ben je achter elkaar naar Ibiza gegaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo zwaar moet je dat niet zien hoor.
Ben naar Macedonië geweest en aantal jaar met familie naar de Provence dus ben op verschillende plaatsen geweest en door mijn vroegere werk ook heel veel plaatsen gezien.
De laatste 5 jaar als ik zo vlug reken. Daarvoor naar Lanzarote en dat was een spirituele ervaring. Heb daar in een vulkaan gestaan en dat voelde heel apart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je achter elkaar naar Ibiza gegaan?
Kijk. 5 keer achter elkaar. Heb je misschien geen behoefte naar iets nieuws?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar als ik zo vlug reken. Daarvoor naar Lanzarote en dat was een spirituele ervaring. Heb daar in een vulkaan gestaan en dat voelde heel apart.
Denk het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Kijk. 5 keer achter elkaar. Heb je misschien geen behoefte naar iets nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |