Klinkt als een AO gangbang, maaaaaaaaaarrrr...quote:
quote:Hoog tijd voor een heel dik feest en dus komen wij vanaf 31 januari met ‘GUILTY PLEASURES!’. Verschillende DJ’s en VJ’s zorgen voor een perfecte ongegeneerde foute avond. Je hoort de ene na de andere guilty pleasure en je zult vast merken dat je 90% gewoon meezingt. De inhoud van deze foute feestavond bepaal je trouwens deels zelf door in het Facebook event je favoriet te droppen. Onze DJ’s weten dan alvast wat ze zeker mee moeten brengen! Dus spammen maar!
Klinkt als elke willekeurige vrijdagavond met Tukker achter de muziekknoppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt als een AO gangbang, maaaaaaaaaarrrr...
[..]
Vanmorgen nog Griechischer Wein geblazen bij het stoplicht bij de nieuwe Mc. De vmbo'ers vonden het okay.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als elke willekeurige vrijdagavond met Tukker achter de muziekknoppen.
Noem je McMedewerkers nu vmbo'ers?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanmorgen nog Griechischer Wein geblazen bij het stoplicht bij de nieuwe Mc. De vmbo'ers vonden het okay.
tukjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Die vliegende schotel gasten...
[..]
Nikkie.
bultburger?? Vanavond heb ik sowieso weinig tot geen tijd om te eten..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er gaat weer een Bultburger veroberd worden vanavond?
hmm ik ook al niet maar hoef pas 1 uur te beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
werken idd.
Kan niet zeggen dat ik vandaag echt veel zin heb
Aaahwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm ik ook al niet maar hoef pas 1 uur te beginnen
das niet veel.... wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aaahw
Ik ook laat begonnen maar ook laat t nest in. in twee dagen 10u geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |