Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag was ik voor het eerst in jaren weer in Twente, met name in Enschede
Maar ik gok dat jullie dat wel gehoord hebbennog suizende oren
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaag
Niks van gehoord, maarja, ik zit dan ook iets meer dan 10km verderopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Ah, kwartier fietsen verderop. Dus helemaal logisch dat ik er niks van meegekregen heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ze hebben een route van 105 kilometer door heel twente gereden
nee, maar ben wel binnendoor gegaan bij Vriezenveen. Best ok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa 3e plek
115 minuten gespeeld en nu KAPOT
Wijn hier.quote:
quote:
Meur zequote:
Droom maar van mequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |