Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef guuskolo het volgende:
Verstuiver zit voor de gasklep. Die kun je goed bekijken als je de gasklep helemaal open hebt staan. Daarom weet ik dat hij geen benzine verstuift.
Heb ik al eens gedaan. Alles goed doorgeblazen met compressor en remreiniger. Voor ik dat deed deed hij helemaal niks.quote:
nee, bij een Dell'orto/Keihin of namaak wordt er met de choke extra brandstof erin gezogen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef sturmpie het volgende:
met de choke, sluit je de luchttoevoer af.
als ie alleen met choke goed draait. dat betekent dat imo, dat ie teveel lucht krijgt.
check je lucht eens. voordat je rare dingen gaat doen.
??quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja het is ook lastig om lucht niet vals te krijgen
oke, heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt logish en zou een oplossing kunnen leveren, waar ongeveer zit het gedeelte wat benzine geeft zonder choke?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef celica85 het volgende:
de benzine va de choke komt uit een ander gat als die van het gas geven loopt je caberateur wel vol met benzine blijft de vlotter niet hangen ?
pak een bus remmenreiniger en spuit dat op alle aansluitingen/pakkingen, loopt hij anders als je het ergens op spuit dan weet je waar het zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:19 schreef guuskolo het volgende:
oke nog even een update. ik heb een hele hoop sproeiers van een vriend van me geprobeert. geen enkele verholp het probleem.
ik heb een keer geprobeert ZONDER sproeier te rijden, en tot mijn verbazing liep hij toen WEL. alleen hij sloeg direct op hol dus dat is ook geen oplossing.
ik wil ook even verduidelijken dat hij het niet doet met de choke er half op en ook maar matig met de choke er helemaal op. hij doet het het beste als je met je vinger het hele inlaat gat afdicht. dus het lijkt mij dat hij ergens valse lucht krijgt? kan dat, en zo ja waar zou dat kunnen zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |