Niet zo lelijk waren ze niet. Donkerder. Maar kan ze niet vinden op Google dus blijkbaar was ik een vrij unieke tiener.quote:
Nut van de regios is alleen nog maar commercieel, voorheen(video tijdperk) hadden Europese TVs een 50 Hz (PAL)signaal en amerikaanse enjapanse een 60 Hz(NTSC) signaal, en was het nutteloos om te importeren omdat je er zoveel invoerheffing over moest betalen dat het duurder was om te importeren, dan het in de winkel te kopen.quote:
Ik heb wat geleerd vandaag!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschillende. Een er van is prijsverschil in regio's kunnen handhaven (als in, op de maximale grens gaan zitten waarbij mensen je spul nog kopen) Het voorkomt dat grote bedrijven en consumenten en masse DVD's gaan importeren uit een land waarin ze goedkoper zijn.
De andere is, studio's brengen hun film bijvoorbeeld uit in Amerika. En als ze geen kantoor in bijvoorbeeld Nederland hebben, dan licenseren ze het hier aan een bedrijf voor deze regio. Zo kan je in verschillende regio's je materiaal meerdere keren verkopen omdat dat bedrijf in Nederland niet z'n spul kan verkopen in andere regio's.
Leef je uit!quote:
kun je mijn berichten dan ook niet meer zien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Leef je uit!
You need me more than I need you![]()
Daarom kunnen ze alle campagnes en PR beter globaal maken, ben je af van dat gezeik en je creëert een grotere 'buzz'. Gaan ze met X-Men ook doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nut van de regios is alleen nog maar commercieel, voorheen(video tijdperk) hadden Europese TVs een 50 Hz (PAL)signaal en amerikaanse enjapanse een 60 Hz(NTSC) signaal, en was het nutteloos om te importeren omdat je er zoveel invoerheffing over moest betalen dat het duurder was om te importeren, dan het in de winkel te kopen.
Tegenwoordig heft het volgensmij alleen te maken zodat productiemaatschappijen er een campagne om heen kunnen verzinnen om hun product beter aan de betalende consument te kunnen verkopen.
Wel jammer dat je dan weer 1 van de 3 COSsers moet deblokerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
kun je mijn berichten dan ook niet meer zien?
lol nee joh, maar wat gebeurt er dan precies? je ziet gewoon degene de berichten niet meer? Maar degene die van jou wel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan weer 1 van de 3 COSsers moet deblokeren
Dat denk ik, maar ik ben niet degene aan wie je die vraag het best kan stellen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh, maar wat gebeurt er dan precies? je ziet gewoon degene de berichten niet meer? Maar degene die van jou wel?
Dit. Door het internet zitten we in een praktisch globale economie. Er is geen reden waarom dat ook niet zou moeten gelden voor de distributie van media. Enige waar je voor moet zorgen is een voldoende voorraad ondertitels / meertalige dubs.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze alle campagnes en PR beter globaal maken, ben je af van dat gezeik en je creëert een grotere 'buzz'. Gaan ze met X-Men ook doen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat denk ik, maar ik ben niet degene aan wie je die vraag het best kan stellen...
Zwabje zal daar vast veel meer over weten...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
Mensen ik knijp er tussen uit...
Ik MOET echt een keer meer dan 3 en een half uur slapen anders overleef ik deze week niet![]()
Fijne avond/nacht nog!
lol en ik kan jou niet blokkeren, designer.. Maar de geblokeerde zien jouw berichten wel gewoon danquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
En met dezelfde knop kan je het net zo makkelijk weer ongedaan maken.
Ha ik heb ook net een paar van die dagen achter de rug. Trustequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
Ik MOET echt een keer meer dan 3 en een half uur slapen anders overleef ik deze week niet![]()
Fijne avond/nacht nog!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
Fijne avond/nacht nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |