SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat zijn niet echt boeiende licenties, namelijk die op de naam Champions League en de naam Europa League. De rest had FIFA natuurlijk allang.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk vooral het stukje van alle licenties voor de komende 3 jaar..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Enkele maanden terug waren dat er een miljoen minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wat is dit gasten vorige week regende het TOTSen en nu helemaal niet...
waddup.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.twitch.tv/nick_28t
De gast niet Ronaldo uit een pack haalde haalt nu even Bergkamp in de livestream uit een pack![]()
Wie is die gozer op je UI?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/nick_28t
De gast niet Ronaldo uit een pack haalde haalt nu even Bergkamp in de livestream uit een packFeyenoord Rotterdam![]()
Nico Rosberg met een lul in zijn handquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bergkamp daar zou ik nou wel eens mee willen spelen![]()
volgend jaar ga ik daar voor sparenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij heeft het NL team wat lijkt op de ultieme versie van die van Tim
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zo een squad en dan FER er tussenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nick heeft ook familie uit nederland. Hij woont in Vancouver maar hij kan ook een beetje nederlands pratenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij heeft het NL team wat lijkt op de ultieme versie van die van Tim![]()
Dat jij dit weet, is opzich al triestquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nick heeft ook familie uit nederland. Hij woont in Vancouver maar hij kan ook een beetje nederlands praten.
En de manier waarop je het brengt al helemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nico Rosberg met een lul in zijn hand![]()
V&A / [TK] Penis verlenger![]()
![]()
![]()
![]()
Iets voor DS2?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat jij dit weet, is opzich al triest.
En de manier waarop je het brengt al helemaal
Kom we gaan zeggen dat hij Nederland een slechte naam geeft met zijn kkbakkes![]()
Doet me een beetje denken aan fans die hun idool liefkozend bij de voornaam noemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat jij dit weet, is opzich al triest.
En de manier waarop je het brengt al helemaal![]()
![]()
Jij hebt à la Tim86 meerdere schermen met FIFA streams aanstaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/lachuhq
Packed even een TOTS Bale. das helemaal insane
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dis is insane goysquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Packed even een TOTS Bale. das helemaal insaneFeyenoord Rotterdam![]()
Hoeveel van die flauwekul dingen heb je openstaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Packed even een TOTS Bale. das helemaal insane![]()
![]()
kan je beter voetbal kijken kan je nog wat mee verdienen, al heeft maver daar niet de discipline voor gok ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt à la Tim86 meerdere schermen met FIFA streams aanstaan?
#FreeTrapz![]()
Ik mocht ook altijd Anthony zeggen, of zelfs Teunquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan fans die hun idool liefkozend bij de voornaam noemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb dat nooit gedaan eigenlijk. Vind het ook niet passen. Ik kijk op naar het idool, dan klinkt het zo raar. Alsof het m'n mattie isquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mocht ook altijd Anthony zeggen, of zelfs Teun![]()
![]()
Ik maak ook maar een geintjequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb dat nooit gedaan eigenlijk. Vind het ook niet passen. Ik kijk op naar het idool, dan klinkt het zo raar. Alsof het m'n mattie is![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als er nou eens buitenaards leven zou bestaan, en ze zouden de aarde ontdekt hebben, en dit allemaal aanschouwen. volgens mij kijken ze elkaar aan in de UFO, met een blik vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
'' Omg I just got TOTS Maria I am crying now ''
Wat de fuck..., en vliegen ze door naar de volgende planeet.
![]()
Ik ken Nick al een tijdje van het EA forum. Daar postte ik veel in 1 thread en dat was te vergelijken met deze reeks.![]()
TR ALARM GAAT AF BIJ MAVERquote:
BRRRRRRRRRRRRRRRR REPORTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godverdomme man had m bijna uit de broekquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef Zhano het volgende:
<< CENSUUR WEGENS MAVER VAN DE VERKEERDE KANT DIE MISSCHIEN EEN TEPEL ZIET >>Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moet je eens zoeken op massage filmpjes. Of lesbian.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer echt niet te fappen maar als jullie dit soort dingen blijven posten wordt het te lastig.![]()
DSL kan billen van 3 meter niet waarderen, ook weg.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Allang gedaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op massage filmpjes. Of lesbian.![]()
BBVA prijzen zijn al lekker laag. benieuwd hoeveel lager ze nog gaan zijn. TOTS Aduriz ook even halen zometeen![]()
even TOTS CR7 packen zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:31 schreef Maver24 het volgende:
BBVA prijzen zijn al lekker laag. benieuwd hoeveel lager ze nog gaan zijn. TOTS Aduriz ook even halen zometeen
#FreeTrapz![]()
BBVA squad jongens 433 (4) wie op LW ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt me echt een kutspeler. Hij is klein, kan niet dribbelen, 3* en kutworkrates.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:31 schreef Maver24 het volgende:
BBVA prijzen zijn al lekker laag. benieuwd hoeveel lager ze nog gaan zijn. TOTS Aduriz ook even halen zometeen![]()
Nope Dubbel Dquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef The_Yakuza het volgende:
waar worden autobuyers eigenlijk in geprogrammerd? C++?![]()
Godverquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer echt niet te fappen maar als jullie dit soort dingen blijven posten wordt het te lastig.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meeste zijn in PHP.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef The_Yakuza het volgende:
waar worden autobuyers eigenlijk in geprogrammerd? C++?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sorry had ik er bij moeten zeggen .... buiten budget, mijn fout, sorry echt sorry.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ronaldo schijnt wel een aardig balletje te kunnen trappen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF/SIF/TOTS Griezmann. SIF Pedro.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry had ik er bij moeten zeggen .... buiten budget, mijn fout, sorry echt sorry.![]()
ah goeie heb nu dos santos staan, maar bevalt niet zo goed. ga wel even kijken of ik een goedkope griezmann op de kop kan tikken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik riep maar wat. Met geen van mijn suggesties heb ik ooit gespeeld.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah goeie heb nu dos santos staan, maar bevalt niet zo goed. ga wel even kijken of ik een goedkope griezmann op de kop kan tikken.![]()
lekker dan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik riep maar wat. Met geen van mijn suggesties heb ik ooit gespeeld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nou komt die jank feyenoorder hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha hij deed net alsof hij groot was geworden zag je datquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef Rijst het volgende:
Waarom huilt v Hanegem? Tis toch geen familie?is natuurlijk helemaal niet zo
#FreeTrapz![]()
Hij kent hem al sinds hij klein was ( is hij nog steeds hi ha ho ).quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef Rijst het volgende:
Waarom huilt v Hanegem? Tis toch geen familie?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtf? een troll of wat ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik heb ineens 5 rare gold packs en 2 rare players packs in de store staanFree packs van EA.
![]()
op het consoletje ? of webapp?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik heb ineens 5 rare gold packs en 2 rare players packs in de store staanFree packs van EA.
#FreeTrapz![]()
Untradeables?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Console, even erin eruit en kreeg er 7.![]()
KUTquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de console.. en ja, het zijn untradeables helaas.
moet ik weer 12 accounts langs
#FreeTrapz![]()
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer echt niet te fappen maar als jullie dit soort dingen blijven posten wordt het te lastig.![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
huuuuuuu even kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Andere jaren was dat een toernooi van 2 dagen ofzo joh. Als hij er komt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
Tim waar is dat Atletico/Real toernooi van je, he?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nou jongens kom maar door met die goede spelerts.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weet ik. hjihiquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andere jaren was dat een toernooi van 2 dagen ofzo joh. Als hij er komt.![]()
HUUUU GRATIS PAKKETEENNENENEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alleen jammer dat er geen een speler nu in de TOTS of IF zit die ik wil. TOTS Messi maar ff discarden danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 pack geopend: Pastore en Shaqiri. Open er vanavond meer. Nu film gucken
Op je trade accounts moet je echt hopen op free packs, die inhoud levert wel centjes op![]()
trapz komt straks aan hoor account 1 TOTS modric account 2 TOTS di maria 3 TOTS ramos.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er 0quote:
Elke dag![]()
Ik heb er ook geen.Vorige keer ook al niet.
Nu wel
Hulk in mijn eerste pack, die kan er wel mee door, in mijn team zetten
Elke dag![]()
Even kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
trapz komt straks aan hoor account 1 TOTS modric account 2 TOTS di maria 3 TOTS ramos.
Godver geef me minstens 1 di natale aub
Elke dag![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik op een ander account wel iets ga pullen (waar ik vervolgens niks aan heb) De packs op mijn main account waren echt niet best.![]()
pics of didn't happen,quote:
klopt het dat alleen de season ticket bitchies er 7 hebben?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Diego, Hernanes en Bernard erbij. Braziliaans teampje machen.
Geen idee, wel ooit een season ticket gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pics of didn't happen,
klopt het dat alleen de season ticket bitchies er 7 hebben?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, want ik heb geen season ticket.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pics of didn't happen,
klopt het dat alleen de season ticket bitchies er 7 hebben?
En FML, ik wil ook wel een untradeable Ibra.![]()
In mijn laatste 15k free pack Ibarbo en TOTS Navas. Niet dat je daar wat aan hebt![]()
Maar nu komen de 2 klappersDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja hoor, nontradeable Hazard...godver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jij gebruikt hem tenminste, oh wachtquote:
#FreeTrapz![]()
Rooney in die andere player pack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de good guys die genaait worden door dat tyfes bedrijf.
Ticket naar Canada boeken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niemand reageerde, moet jij het weer verpestenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig
Zijn mooiste pull nota bene uit een gratis pack![]()
![]()
SIF Mertens in mijn 2de player pack. Not bad.
Nuttige spelers die ik heb: SIF Mertens, TOTS Navas, Ibarbo en Hulk. De rest is kut
Elke dag![]()
Laten we Rik even gillen als een biggetje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand reageerde, moet jij het weer verpesten
Elke dag![]()
Ach netjes toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nuttige spelers die ik heb: SIF Mertens, TOTS Navas, Ibarbo en Hulk. De rest is kut
Nuttige spelers die ik heb:quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
en Balo, dat was het.![]()
Gun die jongen gewoon een mooie pull. En laat het een les voor hem zijn: 700 euro down the drain en je mooiste pull uit een gift pack halenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand reageerde, moet jij het weer verpesten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Best leuke statsHij kost nu al geen drol meer
Elke dag![]()
hahaha hardop lachen,quote:
totdat ik er achter kom dat ik ze ook niet heb
#FreeTrapz![]()
Oh ik gun hem alles, van mij mag hij het hele BBVA TOTS krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gun die jongen gewoon een mooie pull. En laat het een les voor hem zijn: 700 euro down the drain en je mooiste pull uit een gift pack halen
Vond het gewoon lachen![]()
![]()
Het grappige is nog dat deze dus niet te verkopen is, en hij juist heeft gezegd dat ie geen ibra wilde in zijn teamsquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gun die jongen gewoon een mooie pull. En laat het een les voor hem zijn: 700 euro down the drain en je mooiste pull uit een gift pack halen
Elke dag![]()
vaagquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef wieisboos het volgende:
Damn Tadic heeft een kkdikke downgrade gekregen-11 crossing -7 long passing -2 short passing
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het grappige is nog dat deze dus niet te verkopen is, en hij juist heeft gezegd dat ie geen ibra wilde in zijn teams
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pots jij had IF Mertens toch? Die was wel goed toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en dan zeggen dat je op al je 12 accounts geen packs hebtquote:
#FreeTrapz![]()
Op mijn trade acc heb ik niks gekregen van ze. Vorige keer wel bij die free packs
Misschien maar beter ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wazmetjou?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha hardop lachen,
totdat ik er achter kom dat ik ze ook niet hebRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen zin trouwens om mijn console aan te slingeren, en op de foon krijg ik een foutmelding ofzo. Kijk morgenavond wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja leuk, wat wil je hiermee? Dat gaat over die packs van 2 maanden terug..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht dat het er mee te maken hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja leuk, wat wil je hiermee? Dat gaat over die packs van 2 maanden terug..![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Geen zin trouwens om mijn console aan te slingeren, en op de foon krijg ik een foutmelding ofzo. Kijk morgenavond welquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots jij had IF Mertens toch? Die was wel goed toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou, ik heb in ieder geval niks op mijn andere 2 accounts. Die untradeable contracten kun je trouwens wel discarden voor coins.![]()
Serieus? Wat domquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval niks op mijn andere 2 accounts. Die untradeable contracten kun je trouwens wel discarden voor coins.
Elke dag![]()
Die zilveren Arabische spelers zijn ook duur zeg.
Komt omdat die niet meer rechtstreeks naar Nederland mogen vanwege Wildersquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die zilveren Arabische spelers zijn ook duur zeg.
Elke dag![]()
Al Enezi is vooral heel duur op de PS3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die zilveren Arabische spelers zijn ook duur zeg.![]()
Zit je nog te trillen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga duidelijk IBRA verwerken in een team, damn wat een pull![]()
Oh heb je Ibra, was nog niet duidelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga duidelijk IBRA verwerken in een team, damn wat een pull![]()
Ik dacht dat je zou optyfen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga duidelijk IBRA verwerken in een team, damn wat een pullOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja ik had een CB die verkocht gewoon voor 7kquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al Enezi is vooral heel duur op de PS3.
Omdat hij fifa speelt van jouw belastingcentenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom vind ik maver zo fucking irritant?![]()
moet je eerst een potje gespeeld hebben ofzo voordat je kut packs krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rare prijzen op de PS3 dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik had een CB die verkocht gewoon voor 7k![]()
Okequote:
Naja ga hem toch maar eens proberenEven een team bouwen met wat spelers die ik net gekregen heb
Elke dag![]()
Wel meer dan eentjequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
moet je eerst een potje gespeeld hebben ofzo voordat je kut packs krijgt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik doelde op vandaagquote:![]()
eerste 2 accounts niets te vinden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al 2 weken geen potje meer gespeeld maar heb ze tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doelde op vandaag![]()
eerste 2 accounts niets te vinden.
Elke dag![]()
Heb aardig wat potjes gespeeld met TOTS Sterling.
Samenvatting:.
Ik ga wel TOTS Immobile ofzo halen voor mijn andere team.![]()
HUH griezzmannquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze pack van het EA forum
#FreeTrapz![]()
Is niet 1 pack hè schele..zijn de untradeables in zijn clubquote:
e: trapz zelf is ook scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flink pack zeg, 18 paginas packquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze pack van het EA forumDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Untradeable Boateng? Hoe dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is niet 1 pack hè schele..zijn de untradeables in zijn club
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ah dank die non-rares kon ik al niet plaatsenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is niet 1 pack hè schele..zijn de untradeables in zijn clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gaan jullie maar lekker haten, teringlijers. ik ben blij met me ibra.
ik zeg maar zo
Y u have to be mad![]()
Dit zijn gewoon untradeable kaarten van dit jaar. Combinatie van de 5 year packs en nu lijkt me.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TR gemaakt. Zo gaan wij hier niet met elkaar om.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
ik zeg maar zo
Y u have to be madAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er nu ook untradeable packs? Ik snap t nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon untradeable kaarten van dit jaar. Combinatie van de 5 year packs en nu lijkt me.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
(bijna) iedereen heeft net 7 free packs gekregen met untradeable kaartenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn er nu ook untradeable packs? Ik snap t nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
(bijna) iedereen het net 7 free packs gekregen met untradeable kaartenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
ik zeg maar zo
Y u have to be mad![]()
![]()
Elke dag![]()
Trial Fusion is echt een aids spel zodra je bij de hard levels komt![]()
die gekke roy heeft ze allemaal gedaan
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
ik zeg maar zo
Y u have to be mad![]()
![]()
![]()
PS3: Reemi offline
Ziet topic gratis packs
PS3: Reemi onlineRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
PS3: Reemi offline
Ziet topic gratis packs
PS3: Reemi online
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die van mij zijn nu ook weg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maartegen je ibra mavertje
![]()
Ganso waarschijnlijk naar Napoli. Verwachten zijn een stuk lager dan een paar jaar geleden nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die hebben niet aan het einde van hun club gekeken. ze zijn er nog steeds. schijnbaar zijn die packs alleen Xbox, hahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maartegen je ibra mavertje
![]()
mijne ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[img][img]http://wefut.com/en/squads/image/89802/[/img][/img]
Dit maar maken dan
Elke dag![]()
Dan hebben ze wel de goeie week uitgekozen aangezien hij nu IF is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ganso waarschijnlijk naar Napoli. Verwachten zijn een stuk lager dan een paar jaar geleden nu
Die pace is nog steeds wel ongelooflijk want 2 jaar geleden was hij niet zo traag.![]()
Een Hunter Di Maria verkocht voor 25k13k winst
Elke dag![]()
Die eerste is toch geen voetbalshirtquote:
Elke dag![]()
zo die is flink goedkoper op de Xboxquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een Hunter Di Maria verkocht voor 25k13k winst
#FreeTrapz![]()
Ja scheelt een hoop iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo die is flink goedkoper op de Xbox
Elke dag![]()
Waarom hebben Ozz en Pieter er dan 1quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die hebben niet aan het einde van hun club gekeken. ze zijn er nog steeds. schijnbaar zijn die packs alleen Xbox, hahahamisselijk mannetje
nou EA kom maar door met die packs op de PS, ik zit er klaar voor
#FreeTrapz![]()
ozz trollt je gewoon johquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom hebben Ozz en Pieter er dan 1misselijk mannetje
#FreeTrapz![]()
ik ben bij account 3 gestopt stik er in met je pleuris packs.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik zit even op het ea forum te lezen. heel veel mensen met een xbox hebben packs gekregen en maar heel erg weinig mensen die een playstation hebben![]()
![]()
Dit maar maken zo.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
ik zit even op het ea forum te lezen. heel veel mensen met een xbox hebben packs gekregen en maar heel erg weinig mensen die een playstation hebbenEa ZIJN MOEDERNEUKERSquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
ik zit even op het ea forum te lezen. heel veel mensen met een xbox hebben packs gekregen en maar heel erg weinig mensen die een playstation hebben![]()
schijt EA zelfs zoiets kunnen ze nietquote:
#FreeTrapz![]()
ouwe pikkebaasquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kerel is het toch ook he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat weer dat programma van Johnny de Mol ofzo?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zonde van die weakfoot en skillmoves zeg. Anders was dit echt goed materiaal om te hybridden samen met RakiticDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Serieus? Netjes, die is best veel waard tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
2e silver Jumbo en ik krijg een MOTM Erasmus
Oh nee toch niet
Elke dag![]()
Geen idee, maar ik dacht: ik ga een keer FIFA points aan silver Jumbos besteden nu die MotM-kaarten nog uit zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus? Netjes, die is best veel waard toch![]()
jij hebt ook altijd geluk he...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
2e silver Jumbo en ik krijg een MOTM Erasmus![]()
Ik baal er echt van dat al die kutventen geluk hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben toch geen kut vent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik baal er echt van dat al die kutventen geluk hebben.
ik baal van die kut venten met gratis packs, morgen wil ik ze hebben of ik haal dat pleuris fifa 15 niet hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik baal er echt van dat al die kutventen geluk hebben.
LEES JE DAT RIK.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hee ik heb er nog 7 bij
Elke dag![]()
![]()
Hier ook weer packs op mijn 2e account.
TOTS Koke, not badDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zijn er nu weer packs tevoorschijn gekomen ? zeker op je andere accounts? Ik zal zometeen ook eens even kijken![]()
Topic is nu verwijderd van het EA forum![]()
ja ik zie het. echt benieuwd wat er aan de hand isquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Topic is nu verwijderd van het EA forum![]()
![]()
Nee op mijn eigen account gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
zijn er nu weer packs tevoorschijn gekomen ? zeker op je andere accounts? Ik zal zometeen ook eens even kijkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom? Waar ging het over dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Topic is nu verwijderd van het EA forum
Elke dag![]()
gewoon nog meer packs of had je nog geen packs gehad ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee op mijn eigen account gewoon![]()
Ging over die free packs en ineens topic weg.quote:
Nog meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon nog meer packs of had je nog geen packs gehad ?EA heeft het weer niet op ordequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ging over die free packs en ineens topic weg.
Pak mijn packs dan maar weer af, als we ze weer opnieuw krijgen doe ik het vast wel beter dan SIF Mertens
Elke dag![]()
Dan moet u beter lezen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij hier niet meer ging posten![]()
haha serieus nog meer. hoeveel heb je er nu gehad ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog meer
[..]
EA heeft het weer niet op orde
Pak mijn packs dan maar weer af, als we ze weer opnieuw krijgen doe ik het vast wel beter dan SIF Mertens![]()
450, echt fantastischquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha serieus nog meer. hoeveel heb je er nu gehad ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wan onzinquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt betrouwbare bronnen Trapzie
Elke dag![]()
Uit armoe: CDAquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb nu al 3x Di Maria met Hunter verkocht voor 25kGekocht voor 12 en er staan er veel lager op
Elke dag![]()
de servers zijn wel rete traag nuquote:dus zou zomaar kunnen.
![]()
toch blijft mijn regel staan RIK morgen niet binnen, geen fifa 15Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou niet stemmen omdat dat onze huidige staat toch niet werkt.
Het is al bijna 10 jaar een grote rommel.![]()
Ja idd, van niks doen wordt het beter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef Grandesco het volgende:
Het is al bijna 10 jaar een grote rommel.![]()
Heb je hem weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef Grandesco het volgende:
Het is al bijna 10 jaar een grote rommel.
De man die kan studeren zonder zijn middelbare school af te maken.![]()
Heeft vast vaak moeten bukken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je hem weer
De man die kan studeren zonder zijn middelbare school af te maken.![]()
Voor iedereen die Fargo volgt......
METEEN aflevering 6 kijken. Godverdomme wat een sicke ep
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
METEEN aflevering 6 kijken. Godverdomme wat een sicke epGa ik dat zo meteen doen!
![]()
Helemaal vergeten thanks. Morgen 6 uur op maar yolo ik ga hem nog wel ff kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
METEEN aflevering 6 kijken. Godverdomme wat een sicke ep![]()
Ok man, sla ik 2 t/m 5 gewoon lekker overquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
METEEN aflevering 6 kijken. Godverdomme wat een sicke ep![]()
![]()
Dat is zondequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok man, sla ik 2 t/m 5 gewoon lekker over![]()
![]()
Laat maar komen met berichten. Ik heb intussen mooi ibra in mijn BBVA team verwerkt. das best wel simpel te doen met Lucas en Diegoquote:![]()
hij heeft makkelijk lullen krijgt zeker fifa points als kerst cadeauquote:
#FreeTrapz![]()
twitter:ChuBoi twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 23:36:24Because of a recent exploit in the FUT database some users may have gotten free packs. There will be a rollback within the next 24 hours. reageer retweet
![]()
trollquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 23:36:24Because of a recent exploit in the FUT database some users may have gotten free packs. There will be a rollback within the next 24 hours. reageer retweet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: