Oh god yesquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn alweer op weg naar het weekend.
Waarom?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Godzilla lijkt me echt een stomme film.
Ben benieuwd wacht wel tot ik hem ergens kan streamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik, ehh, hou van Godzilla. Dit wordt de tweede keer dat ik hem in de bios ga kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sommige mensen vonden er een beetje te weinig actie in zitten, maar die hebben nog nooit een Godzilla film gezien denk ik. Het was wel schitterend gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben benieuwd wacht wel tot ik hem ergens kan streamen
Misschien ga ik de cam-versie kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen vonden er een beetje te weinig actie in zitten, maar die hebben nog nooit een Godzilla film gezien denk ik. Het was wel schitterend gedaan
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.quote:
Ja ik zie je al helemaal zitten ja. En dat terwijl er geen tentakels inzitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, hou van Godzilla. Dit wordt de tweede keer dat ik hem in de bios ga kijken.
Heb ook al die oude films gekeken
Ik wacht altijd op 720 resolutiequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien ga ik de cam-versie kijken.
Ik ook maar het is komkommertijd in filmland ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op 720 resolutie
Oh dus Cloverfield vond je ook niks?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien ga ik de cam-versie kijken.
Zulke films zijn goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus Cloverfield vond je ook niks?
Zegt me niets. Maar ik ben ook echt enorm slecht in namen van films, series en acteurs enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Grappig dat je Cloverfield noemt. Als je deze Godzilla gezien hebt weet je denk ik wel wat ik hiermee bedoel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yep nog maar 2 daagjes!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn alweer op weg naar het weekend.
Liesje, dit is Clover.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zegt me niets. Maar ik ben ook echt enorm slecht in namen van films, series en acteurs enzo.
Nee hoor, ik geloof dat er gewoon in gesproken wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Heel soms ga ik naar de bios. Maar de mensen om me heen en de (in mijn ogen) belachelijke prijzen voor kaartjes en eten/drinken voor een film die toch niet zaligmakend is (want ben kritisch en kieskeurig) laten mij vaak overtuigen om thuis te kijken. Gemak dient de mens denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.
Wat bedoelde je waarmee? Ben je even kwijt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig dat je Cloverfield noemt. Als je deze Godzilla gezien hebt weet je denk ik wel wat ik hiermee bedoel.
Dat met die mensen los ik altijd op door op voor anderen ongewenste tijdstippen te gaan. En dan niet de ochtendfilm, want daar zit dan al het gepeupel dat de film voor een euro minder wilt zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel soms ga ik naar de bios. Maar de mensen om me heen en de (in mijn ogen) belachelijke prijzen voor kaartjes en eten/drinken voor een film die toch niet zaligmakend is (want ben kritisch en kieskeurig) laten mij vaak overtuigen om thuis te kijken. Gemak dient de mens denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |