Ik weet het niet, of ze is haar tandjes en nageltjes aan het scherpen en geeft ons er dadelijk van langsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze meteen stil is. Zou ze berouw hebben van al haar villeine daden?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of ze is haar tandjes en nageltjes aan het scherpen en geeft ons er dadelijk van langs![]()
ja begint het wel op te lijken jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon tegen jan en alleman
Snel wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop je weer mensen richting busbaan te jagen?
We hebben hem gewoon doorquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja begint het wel op te lijken ja![]()
Joezi is gewoon een slijmballetje af en toe![]()
Ik had mijn moeder aan de telefoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze meteen stil is. Zou ze berouw hebben van al haar villeine daden?
See you later alligator!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snel! Rennen! Hier heb je een dubbeltje, vangen!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek? Het stinkt hier naar muizenkeutels.
zou het, dat zou de omgedraaide wereld dan zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar weggejaagd.
Muis, kom terug. Het spijt me.
Ik denk dat ze de was even in de droger aan het doen isquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar weggejaagd.
Muis, kom terug. Het spijt me.
Oh. Opluchting.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de was even in de droger aan het doen is
och gelukkig maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trouwens Deisyy, had jij de hey cat al gezien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |