Hij doet het nog prima. Ooit als hij stuk gaat neem ik wel een met van die handige dingen waarbij je dan dingen vanaf je laptop op tv kan kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in gebruik. Niks mis mee. Zo'n lekkere dikke Philips-kast.
Maar waar je eerst weken voor moet oefenen voordat je het snaptquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima. Ooit als hij stuk gaat neem ik wel een met van die handige dingen waarbij je dan dingen vanaf je laptop op tv kan kijken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden.
Zelfs Breaking the wavesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf Breaking the wavesIk hou van je
There will be blood zou mijn favoriet zijn uit dat lijstje. Daniel-Day Lewis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ja ik denk dat dat wel zo zal zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar je eerst weken voor moet oefenen voordat je het snapt
Hier staat ook nog een beeldbuis televisie... een JVC maar wel breedbeeld... Heel lomp voor zijn tijd... hij steekt voor en achter over de kast door zijn (voor toen) grote beelddiagonaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in gebruik. Niks mis mee. Zo'n lekkere dikke Philips-kast.
Ik nam je nooit zo serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
There will be blood zou mijn favoriet zijn uit dat lijstje. Daniel-Day Lewis.
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tvquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat wel zo zal zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay. Leuk muziekje dan? Bedien m'n speakers!![]()
![]()
Ah ja... dus niet Arthur...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is met een t OH JA Het is de Polar express. Zo tof in 3d
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tv
Ik heb een blik volquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tv
Ik begin gewoon een oud wijf te wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef jouw droom.
Maar ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor, lijkt mij ook allemaal ingewikkeld. Maar sommige dingen zijn gewoon handig.
Zit lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |