abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140209739
Ik heb even gezocht, maar kon zo snel geen apart topic over Gran Canaria vinden. Dus dan maar bij deze een nieuwe geopend.

Mijn vriendin en ik gaan begin juli 8 dagen naar Gran Canaria. We zitten in Meloneras in het zuiden. Prima resort, meteen aan de boulevard. Maar wat zijn nou de dingen die je op Gran Canaria gedaan / gezien moet hebben?

Alvast bedankt :)
pi_140209839
Auto huren en offroad gaan!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140210544
Toerist spelen in Puerto de Mogan,
Auto huren idd, en het eiland verkennen.
Playa de Veneguera: groot strand, en haast niemand te bekennen (auto is wel nodig).

Hou er wel rekening mee dat het vreselijk druk kan zijn op GC in het hoogseizoen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:29:05 #4
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140210709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Aiciu het volgende:
Auto huren en offroad gaan!
Of een jeepsafari. Hebben vriendin en ik gedaan, was hartstikke leuk.
pi_140210860
Auto huren waren we inderdaad van plan ja. Jeepsafari in Turkije een keer gedaan en dat was ook goed bevallen, dus daar twijfelen we nog tussen. Voordeel met een jeepsafari is natuurlijk wel dat je dan niet zelf hoeft te zoeken naar mooie plekken.
pi_140211044
Fotootje van op Gran Canaria:

No fishing? Uh.. oh.. okay, I won't.. ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140211111
:D
pi_140211734
Ik had op Tenerife zo´n jetski safari gedaan, dus een beetje rondom het eiland varen. Dat vind ik altijd wel lachen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140211754
Of met zo'n boot walvissen spotten
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140212737
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Aiciu het volgende:
Of met zo'n boot walvissen spotten
^O^
  maandag 26 mei 2014 @ 08:30:01 #11
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_140375211
Naar Lopesan? :)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_140377073
quote:
12s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Fotootje van op Gran Canaria:
[ afbeelding ]
No fishing? Uh.. oh.. okay, I won't.. ;)
Een droge rivier, heb je in bijna alle kustplaatsen van Spanje. In sommige steden pleuren ze in de herfst voor de "gota fria" komt al hun rommel erin t/m koelkasten aan toe, en dat spoelt dan allemaal de zee in als deze 1e grote regenbui komt, die soms wel 3 dagen kan duren en tientallen miljoenen aan schade kan aanrichten.
pi_140384723
Vanuit Gran canaria is het ook erg leuk met de veerboot naar tenerife te gaan naar het
LORO PARQUE. Het is een papageienpark. Erg leuk!!
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:33:59 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_141843586
Ik vertrek zaterdag naar Bahia Feliz :)

Mn eerste keer naar de Canarische Eilanden, ben benieuwd :)
We willen graag dolfijnen spotten met een boot, lukt dat daar goed?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_141843802
Morgen naar Gran Canaria, Meloneras *O*
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:06:31 #16
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141845603
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:45 schreef Jochie1900 het volgende:
Morgen naar Gran Canaria, Meloneras *O*
Veel plezier!
pi_141845620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Veel plezier!
Dankjewel :)
pi_141851048
Huur absoluut een auto! Neem daarna de gc-200 richting de westkust. Stop vervolgens in puerto de las nieves en eet daar een heerlijk broodje tonijn! Vervolgens rij je door richting bijvoorbeeld teror, een prachtig dorpje in het binnenland.

Met dit soort dagen kan je je prima vermaken op het eiland, veel plezier alvast!
pi_141852472
Bedankt voor de tip!!
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:35:51 #20
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_141854322
Ik moet nog een paar dagen wachten, maar dan vertrekken ook wij naar ons favoriete eiland *O*
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:35:41 #21
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_141856049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:06 schreef develor het volgende:
Huur absoluut een auto! Neem daarna de gc-200 richting de westkust. Stop vervolgens in puerto de las nieves en eet daar een heerlijk broodje tonijn! Vervolgens rij je door richting bijvoorbeeld teror, een prachtig dorpje in het binnenland.

Met dit soort dagen kan je je prima vermaken op het eiland, veel plezier alvast!
en daarna richting het hoogste punt (berg). Erg mooi uitzicht en je ziet het verschil tussen het noorden en het zuiden qua weer :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150018013
Vraagje:

Ik zit er over te denken om over een maandje Gran Canaria te gaan, voor een kort weekje ofzo. Ben al eens in januari een weekje in Tenerife geweest en het zal min of meer vergelijkbaar zijn? Ben 30 jaar en ben van plan om in mijn eentje te gaan. Deze keer heb ik geen behoefte aan cultuur opsnuiven. Not gonna lie, ik heb behoefte aan alcohol en feesten. Valt er qua uitgaan eind maart/begin april wel iets te doen? Moet ik dan in Las Palmas of Playa del Ingles zijn? Is het weer in het zuiden net als in Tenerife normaal gesproken beduidend beter dan in het noorden?
pi_150067012
Ja en ja.

Voor feesten zou ik naar Playa del Ingles gaan, en het weer in het zuiden is beter dan in het noorden. Je leest wel eens termperaturen van 20 graden, daar moet je er wel een paar bij optellen omdat ze dat meten op het vliegveld in Las Palmas (noordelijk).
Als je landt denk je "waaaah bewolking", maar richting het zuiden wordt dat veel beter :)
pi_150100403
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:33 schreef nils7 het volgende:
We willen graag dolfijnen spotten met een boot, lukt dat daar goed?
Nee, met een auto gaat dat beter
pi_150100473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:40 schreef Von_Gol het volgende:
Vraagje:

Ik zit er over te denken om over een maandje Gran Canaria te gaan, voor een kort weekje ofzo. Ben al eens in januari een weekje in Tenerife geweest en het zal min of meer vergelijkbaar zijn? Ben 30 jaar en ben van plan om in mijn eentje te gaan. Deze keer heb ik geen behoefte aan cultuur opsnuiven. Not gonna lie, ik heb behoefte aan alcohol en feesten. Valt er qua uitgaan eind maart/begin april wel iets te doen? Moet ik dan in Las Palmas of Playa del Ingles zijn? Is het weer in het zuiden net als in Tenerife normaal gesproken beduidend beter dan in het noorden?
Uitgaan in playa de ingles/gran canaria in maart/april is geen reet aan nog. Tenzij je gek bent van impersonators/dragqueens/karaoke..Of die Heineken hoek ( verlepte ouwe zestigplussers)
Vond de kasbah vrij tam en klein.
Ben wel eens in maart naar Tenerife geweest en heb me prima vermaakt in de Britse/Ierse tenten. Vaak ook live muziek. Veronicas is zeg maar het dansgebeuren ( heel druk vaak) maar als het tegen sluit loopt vaak knokpartijen. Maar ja ben je al een keer geweest zei je.

Je kan gran canaria proberen.. Maar het uitgaansleven gaat je tegenvallen vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')