Een droge rivier, heb je in bijna alle kustplaatsen van Spanje. In sommige steden pleuren ze in de herfst voor de "gota fria" komt al hun rommel erin t/m koelkasten aan toe, en dat spoelt dan allemaal de zee in als deze 1e grote regenbui komt, die soms wel 3 dagen kan duren en tientallen miljoenen aan schade kan aanrichten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Fotootje van op Gran Canaria:
[ afbeelding ]
No fishing? Uh.. oh.. okay, I won't..
en daarna richting het hoogste punt (berg). Erg mooi uitzicht en je ziet het verschil tussen het noorden en het zuiden qua weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:06 schreef develor het volgende:
Huur absoluut een auto! Neem daarna de gc-200 richting de westkust. Stop vervolgens in puerto de las nieves en eet daar een heerlijk broodje tonijn! Vervolgens rij je door richting bijvoorbeeld teror, een prachtig dorpje in het binnenland.
Met dit soort dagen kan je je prima vermaken op het eiland, veel plezier alvast!
Nee, met een auto gaat dat beterquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:33 schreef nils7 het volgende:
We willen graag dolfijnen spotten met een boot, lukt dat daar goed?
Uitgaan in playa de ingles/gran canaria in maart/april is geen reet aan nog. Tenzij je gek bent van impersonators/dragqueens/karaoke..Of die Heineken hoek ( verlepte ouwe zestigplussers)quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:40 schreef Von_Gol het volgende:
Vraagje:
Ik zit er over te denken om over een maandje Gran Canaria te gaan, voor een kort weekje ofzo. Ben al eens in januari een weekje in Tenerife geweest en het zal min of meer vergelijkbaar zijn? Ben 30 jaar en ben van plan om in mijn eentje te gaan. Deze keer heb ik geen behoefte aan cultuur opsnuiven. Not gonna lie, ik heb behoefte aan alcohol en feesten. Valt er qua uitgaan eind maart/begin april wel iets te doen? Moet ik dan in Las Palmas of Playa del Ingles zijn? Is het weer in het zuiden net als in Tenerife normaal gesproken beduidend beter dan in het noorden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |