SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom maar met vervanging hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2e gif in de OP doet het niet meer.. maar misschien was het ook niet de beste keuze.
Wanne aids voor zoveel centen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Roypsv het volgende:
heb dit team zojuist gemacht
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ahahhaa wat leuk heb je ook bami????quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik heb net in de supermarkt rijst gekocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, met zo'n naam als die van hem kun je niet veel anders verwachten als hij verliestquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Skillen is het nieuwe lb-y
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan ben je wel heel diep gezonken als je zelfs daar al niet tegen kunt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Skillen is het nieuwe lb-y
[ afbeelding ]_______!
bohhh spannend he, welk TOTS zal er komen vandaag
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat moet je daar nou meequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Roypsv het volgende:
heb dit team zojuist gemacht
[ afbeelding ]![]()
bende gekquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
EE royke als je toch zoveel coins hebt stuur mij ff een Ronaldo.![]()
je bent het niet gewent he, altijd even schrikken als je die bal over de vleugel verwacht maar hij komt nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel diep gezonken als je zelfs daar al niet tegen kunt._______!
#FreeTrapz![]()
Hou op, ik ga helemaal kapot hier. Cola over de vloer, allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh, nou rijst is ook lekker hoor. Zeker met wat toefjes satesaus![]()
gewent, mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent het niet gewent he, altijd even schrikken als je die bal over de vleugel verwacht maar hij komt niet![]()
Ik kan me voorstellen dat mensen geïrriteerd raken als mensen de hele tijd skills doen, maar ik vind het altijd wel knap als iemand dat goed kan. Ik kan er ook niet echt boos om worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel diep gezonken als je zelfs daar al niet tegen kunt._______!
![]()
bewussie weet dat POTSie mee leest maar hij hapt nietquote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb een speler van Lindgren wel eens een doodschop gegeven toen hij bij de zijlijn skills bleef doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen geïrriteerd raken als mensen de hele tijd skills doen, maar ik vind het altijd wel knap als iemand dat goed kan. Ik kan er ook niet echt boos om worden.![]()
![]()
kut lindgrenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een speler van Lindgren wel eens een doodschop gegeven toen hij bij de zijlijn skills bleef doen
#FreeTrapz![]()
Klopt wel ja. Bij de meeste skillmoves dan. Er zijn er ook heel wat die juist goed werken tegen containers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Tegen iemand die de hele tijd skills doet is juist makkelijk verdedigen, gewoon niet instappen.En 90% van de Fifa-spelers snapt het verschil tussen containen en instappen toch niet, dus dat is sowieso feest.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wing-louis-van-gaal/![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, jouw GT is jofel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tja, met zo'n naam als die van hem kun je niet veel anders verwachten als hij verliest![]()
Aandachttrekkerijquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit soort rommel op facebook zetten
Maar jij had facebook toch verwijderd?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit soort rommel op facebook zetten
Ik ben weer teruggekeerd. Dat leverde me 30 likes op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij
Maar jij had facebook toch verwijderd?![]()
Wie dan en waarom verzin je zelf niet iets?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook niet zelf bedacht.![]()
Beste JaafkeEHV,quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat voor tots'en(?) komen er nog?
Spanje, USA? benelux? en dan nog 1 met de beste spelers?
Dat weten we helaas niet.![]()
Mijn broer had het veranderd en ik heb geen zin om het nog een keer te veranderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie dan en waarom verzin je zelf niet iets?![]()
Jouw broerquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn broer had het veranderd en ik heb geen zin om het nog een keer te veranderen.![]()
Stond die niet op de bingokaart trouwens?![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat voor tots'en(?) komen er nog?
Spanje, USA? benelux? en dan nog 1 met de beste spelers?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met eaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lieve Toefjes,quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste JaafkeEHV,
Dat weten we helaas niet.
Ik dacht dat het elke jaar het zelfde was, dan wachten wij nog even in spanning af
hoogachtend,
Jaaf![]()
Preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen geïrriteerd raken als mensen de hele tijd skills doen, maar ik vind het altijd wel knap als iemand dat goed kan. Ik kan er ook niet echt boos om worden.Baasjes zijn het die echt goed skillen.
Ja, dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw broer![]()
Stond die niet op de bingokaart trouwens?![]()
Dat is het probleem, ze lijken eerder op tornados (draaien als een gek) en dan 2 keer naar binne slepen en kan jij weer aftrappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PreciesBaasjes zijn het die echt goed skillen.
![]()
Waar is die bingo kaart? Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw broer![]()
Stond die niet op de bingokaart trouwens?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geniaal voor sinterklaasgedichtjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drogba met een strong link naar Pogba.![]()
![]()
vandaag ? ;pquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:27 schreef Rijst het volgende:
Ik gok dat ze de Eredivisie er ook bij gooien.![]()
Dit dus, niemand geeft een neuk maar je kan wel lekker veel packs verkopen als mensen kans hebben op 36 i.p.v. 18 TOTS kaarten. nog een paar dure silvers zoals depay er bij en cashen maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:27 schreef Rijst het volgende:
Ik gok dat ze de Eredivisie er ook bij gooien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS Courtois. Die lijkt me een topper.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
te veel betalen voor een keeper lijkt mij dit jaar geen goede keus, lekker bij de NIF's houden joh.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom dit jaar geen goede keus? Volgend jaar wel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te veel betalen voor een keeper lijkt mij dit jaar geen goede keus, lekker bij de NIF's houden joh.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had je De Sanctis al uitgeprobeerd? Zo ja: hoe is die?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk formatie en tips?Linker kant met PSG spelers mogen vervangen worden wat mij betreft.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
volgend jaar als keepers weer iets kunnen en er duidelijk verschil in zit wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom dit jaar geen goede keus? Volgend jaar wel?
heb nou niet het idee dat IF hart exceptioneel beter is dan NIF hart.
TOTS fahrmann is ook gewoon een faalhaas. conclusie keepers zijn kut dit jaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van der Sar, Ruiter en SIF Leno disagreequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgend jaar als keepers weer iets kunnen en er duidelijk verschil in zit wel.
heb nou niet het idee dat IF hart exceptioneel beter is dan NIF hart.
TOTS fahrmann is ook gewoon een faalhaas. conclusie keepers zijn kut dit jaar.![]()
![]()
Nee, ik moet ze nog kopen, maar weet niet welke formatie nog. Hij heeft wel de perfecte stats voor een keeper met alleen speed en kicking erg laag, maar ik trap bijna nooit een bal uit met de keeper en uitkomen doe ik ook zelden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had je De Sanctis al uitgeprobeerd? Zo ja: hoe is die?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Status zijn prima idd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze nog kopen, maar weet niet welke formatie nog. Hij heeft wel de perfecte stats voor een keeper met alleen speed en kicking erg laag, maar ik trap bijna nooit een bal uit met de keeper en uitkomen doe ik ook zelden.
Handanovic weer terug op de oude prijs, had stijnda dus gelijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ozz, ik had Candreva een tijdje als RW met Immobile in de spits. Dat speelde echt fantastisch, misschien dat 433(4) wel een mooie formatie is voor die TOTS-spelers. Cerci dan op CAM."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik vind TOTS Cech en IF Handanovic wel huge upgrades eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te veel betalen voor een keeper lijkt mij dit jaar geen goede keus, lekker bij de NIF's houden joh.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan ook een optie zijn, heb momenteel toch de coins geïnvesteerd in wat Liga BBVA spelers. Hopen dat die gaan stijgen en de TOTS-spelers zakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef TBakkert het volgende:
Ozz, ik had Candreva een tijdje als RW met Immobile in de spits. Dat speelde echt fantastisch, misschien dat 433(4) wel een mooie formatie is voor die TOTS-spelers. Cerci dan op CAM.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst IF Handanovic geprobeerd, die lijkt toch wel iets beter te zijn dan de NIF.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind TOTS Cech en IF Handanovic wel huge upgrades eigenlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTS Leno danquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind TOTS Cech en IF Handanovic wel huge upgrades eigenlijk
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Elke speler is toch beter als zijn NIF? Want de stats gaan omhoogquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst IF Handanovic geprobeerd, die lijkt toch wel iets beter te zijn dan de NIF.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke speler is toch beter als zijn NIF? Want de stats gaan omhoog
gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat vind je van het team dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoveel coins hebben en dan geen team met Zlatan maken.Dit team gaat ongeveer 750K kosten.
Met al deze blauwe kaartjes kan je geen eens Zlaten van halen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoveel coins hebben en dan geen team met Zlatan maken.![]()
Inderdaad, wel belachelijk dat al die spelers voor gemiddeld 80K op te pikken zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met al deze blauwe kaartjes kan je geen eens Zlaten van halen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Enige dat tof is dat is het blauwe dat terugkomt. Vind het altijd wel tof als er iets van het thuisshirt verwerkt is in het uitshirt. Maar verder heb ik ook weinig met dat fluorescerende geel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan heb ik alleen Zlatan.quote:Heb hem wel eerder in een team gehad met Falcao ernaast en Menez erachter. Volgens mij het beste team waar ik mee gespeeld heb.
Ik ook niet echt, maar door al die positieve reviews wil ik hem toch een kans geven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen fan van TOTS Immobile, die weakfoot en skillmoves
Ziet er prima uit, al blijven de skills van Candreva en Immobile jammer. En de weak foot van die laatste. Op links kan je evt ook nog voor Bundesliga gaan met Reus.quote:
En RW eventueel mi boi Cuadrado.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw tip van TOTS Leno is wel de slechtste tip die ik hier gelezen heb dit jaarquote:Wat een idioot. Je kunt beter lucht opstellen. Of de rechtshalf van ADO in de goal.
![]()
van der sar is een legend, geen ervaring mee. en de andere 2 heb je zeker geen 3 ton betaaldquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van der Sar, Ruiter en SIF Leno disagree
#FreeTrapz![]()
Even kijken of ik Cuadrado ga redden met de coins.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, al blijven de skills van Candreva en Immobile jammer. En de weak foot van die laatste. Op links kan je evt ook nog voor Bundesliga gaan met Reus.
En RW eventueel mi boi Cuadrado.
Liverpool ook al een geel uitshirt, dat shirt vind ik ook niet mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige dat tof is dat is het blauwe dat terugkomt. Vind het altijd wel tof als er iets van het thuisshirt verwerkt is in het uitshirt. Maar verder heb ik ook weinig met dat fluorescerende geel.![]()
![]()
IF Palacio is ziek goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar door al die positieve reviews wil ik hem toch een kans geven.![]()
Gaat zo epic wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind die van Arsenal van afgelopen seizoen wel weer tof. Maar dat is normaal geel..niet die glow in the dark shit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Liverpool ook al een geel uitshirt, dat shirt vind ik ook niet mooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim86 had vd Sar en vond hem niet bijzonder meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van der Sar, Ruiter en SIF Leno disagree
De ene zweert bij Handanovic en vind Marchetti een kneus, ik weer precies andersom.
Er zijn hier ook mensen die SIF Leno slecht vinden. Ik vond hem wel goed, maar TOTY Neuer slecht..
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken en zijn geen enorme investering waard imo.![]()
Behalve als je investeert in een goede keeper.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tim86 had vd Sar en vond hem niet bijzonder meen ik me te herinneren.
De ene zweert bij Handanovic en vind Marchetti een kneus, ik weer precies andersom.
Er zijn hier ook mensen die SIF Leno slecht vinden. Ik vond hem wel goed, maar TOTY Neuer slecht..
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken en zijn geen enorme investering waard imo.![]()
Cech en Handanovic vind ik beter ja, maar verder is hij wel een stuk beter dan de rest die ik heb gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken en zijn geen enorme investering waard imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een PS4 exclusive als het goed is.quote:Dus we zien Tim86 binnenkort op PSN?
Chiellini en Naldo omdraaien en Naldo vervangen voor IF Pepe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel een PS4 exclusive als het goed is.Dus we zien Tim86 binnenkort op PSN?
![]()
Er bestaan geen goede keepers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Behalve als je investeert in een goede keeper.
Alleen goede en slechte ervaringen met keepers.
TOTS Neuer is de duurste en op papier beste keeper van het spel, presteerde dramatisch voor mij. SIF Leno was vele malen beter voor mij en was weer slecht voor anderen.
Dit spel is gewoon random met keepers.Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech en Handanovic vind ik beter ja, maar verder is hij wel een stuk beter dan de rest die ik heb gehad.
Cech was teleurstellend voor mij en Handanovic ronduit slecht.. respectievelijk Hart en Marchetti presteerden veel beter voor mij.
Beter steek je dan 3 ton in een veldspeler, dan heb je in elk geval zelf invloed op hoe goed of slecht deze speelt..![]()
Gewoon Benatia er in lijkt me? Een IF, SIF of TOTS kaartje. En dan IF Buffon op goal. Heeft iedereen goede chem volgens mij.quote:![]()
Ze bestaan ook niet echt. het is immers een computerspelletje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er bestaan geen goede keepers.
Alleen goede en slechte ervaringen met keepers.
TOTS Neuer is de duurste en op papier beste keeper van het spel, presteerde dramatisch voor mij. SIF Leno was vele malen beter voor mij en was weer slecht voor anderen.
Dit spel is gewoon random met keepers.
Maar als ik TOTS Cech een goede keeper vind, en hij voor mijn gevoel wedstrijden voor mij wint, dan is hij voor mij dus wél de investering waard. Ondanks dat jij het geen goede keeper vindt misschien.![]()
Zie het nu ja, in dat videotje stond alleen de PS4 aangegeven.quote:
Kaka is te aanvallend, chem is te kut.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je keeper is net zo goed als je verdediging denk ik. Keepers met een goede uitgooi zoals Handanovic vind ik wel een stuk fijner.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze bestaan ook niet echt. het is immers een computerspelletje.
Maar als ik TOTS Cech een goede keeper vind, en hij voor mijn gevoel wedstrijden voor mij wint, dan is hij voor mij dus wél de investering waard. Ondanks dat jij het geen goede keeper vindt misschien.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat is echt chill bij hem jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je keeper is net zo goed als je verdediging denk ik. Keepers met een goede uitgooi zoals Handanovic vind ik wel een stuk fijner.
Maar hij pakt ook echt punten voor me
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
VdS houd meestal teveel tegen als ik tegen Tim speelquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken en zijn geen enorme investering waard imo.SIF Leno was goed, maar TOTS Leno (sample van 2 wedstrijden) was een stuk minder
![]()
![]()
VdS heeft nooit iets te doen als ik tegen jou speel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VdS houd meestal teveel tegen als ik tegen Tim speelSIF Leno was goed, maar TOTS Leno (sample van 2 wedstrijden) was een stuk minder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haahahahahhaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
VdS heeft nooit iets te doen als ik tegen jou speel.![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En TOTS Leno pakt punten voor andere mensen en dat noem jij net nog de slechtste tip van het jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze bestaan ook niet echt. het is immers een computerspelletje.
Maar als ik TOTS Cech een goede keeper vind, en hij voor mijn gevoel wedstrijden voor mij wint, dan is hij voor mij dus wél de investering waard. Ondanks dat jij het geen goede keeper vindt misschien.
Ik heb mijn punt gemaakt..![]()
Bij Thad was SIF Leno geniaal en de TOTS matig..dat soort dingen zijn ook vaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou Kaka dan alsnog lozen voor Hernanes. Beter voor de balans. En Hernanes is ook beter.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
okay ga ik even proberen, thanksquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Kaka dan alsnog lozen voor Hernanes. Beter voor de balans. En Hernanes is ook beter.![]()
Word je nou nooit vreselijk moe van jezelf? Of ga je nooit met jezelf in discussie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En TOTS Leno pakt punten voor andere mensen en dat noem jij net nog de slechtste tip van het jaar.
Ik heb mijn punt gemaakt..![]()
Ik word vooral vreselijk moe van jou en je eeuwige gezeur op alles wat ik zeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Word je nou nooit vreselijk moe van jezelf? Of ga je nooit met jezelf in discussie?![]()
half uurtje harry, komt ie.quote:
TOTS wel al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand al met TOTS Sterling gespeeld? Zit eraan te denken hem te halen. Anders misschien Robben maar die is weer 80-100k duurder.![]()
Niet mee, maar wel een aantal keer tegen gespeeld en hij was vaak het lichtpuntje in de teams van mijn tegenstanders. Ik ga hem zelf zeker nog een keer proberen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand al met TOTS Sterling gespeeld? Zit eraan te denken hem te halen. Anders misschien Robben maar die is weer 80-100k duurder.![]()
Sterling is slechtquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
je IF benzema open bid 150c zal over 42 minuten aflopendan heb je hem er dus net even een halfuurtje te vroeg op gezet
#FreeTrapz![]()
De normal is niet geweldig nee. Maar de TOTS... de stats spreken in zijn voordeel en ik hoor goede verhalen.quote:![]()
Zwak, matig schot, matig passen alleen pace dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
De normal is niet geweldig nee. Maar de TOTS... de stats spreken in zijn voordeel en ik hoor goede verhalen.![]()
speel dan echt het pace sletje en koop TOTS sturridge.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
De normal is niet geweldig nee. Maar de TOTS... de stats spreken in zijn voordeel en ik hoor goede verhalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beetje kort door de bocht. Schot en passing zijn niet echt ultiem, maar ook niet matig of slecht. Met zulke rapportcijfers kun je best thuis komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zwak, matig schot, matig passen alleen pace dus![]()
![]()
Als ik tegen TOTS Sterling speel dan heb ik daar nooit moeite mee aangezien hij bij elk tikje op de grond ligt. Robben is ook makkelijk te verdedigen maar daar heb ik toch nog net iets meer moeite mee omdat zijn schot fantastisch is in gamequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Schot en passing zijn niet echt ultiem, maar ook niet matig of slecht. Met zulke rapportcijfers kun je best thuis komen.
[ afbeelding ]![]()
Terwijl de strength van TOTS Sterling net een paar puntjes hoger ligt dan die van Robben. Het is ook gewoon een raar spel waar logica weinig ruimte heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik tegen TOTS Sterling speel dan heb ik daar nooit moeite mee aangezien hij bij elk tikje op de grond ligt. Robben is ook makkelijk te verdedigen maar daar heb ik toch nog net iets meer moeite mee omdat zijn schot fantastisch is in game![]()
waarom zou Miranda een IF krijgen deze weekquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Maver24 het volgende:
geen TOTW Miranda. zou hij in het TOTS zitten![]()
#FreeTrapz![]()
Ja het is apart allemaal. Kan ook komen omdat de keren dat ik tegen TOTS Sterling speelde ze hem heel erg aan het zoeken waren en daardoor vaak balverlies leden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terwijl de strength van TOTS Sterling net een paar puntjes hoger ligt dan die van Robben. Het is ook gewoon een raar spel waar logica weinig ruimte heeft.![]()
Die strength merk ik bij bepaalde spelers sowieso weinig van. Benzema bijvoorbeeld heeft met z'n 75 strength wel aardige cijfers maar niets bijzonders, maar als ik met hem speel is ie amper van de bal te krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terwijl de strength van TOTS Sterling net een paar puntjes hoger ligt dan die van Robben. Het is ook gewoon een raar spel waar logica weinig ruimte heeft.
Vela met 73 en Vucinic met 77 had ik veel meer moeite mee.![]()
![]()
Drieske komt nu eindelijk weer in de buurt van zijn oude pace. Terwijl hij er toch echt niet trager op is geworden ook IRL
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie is eigenlijk eerste spits bij België?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Drieske komt nu eindelijk weer in de buurt van zijn oude pace. Terwijl hij er toch echt niet trager op is geworden ook IRL![]()
Lukakuquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk eerste spits bij België?
Benteke ligt er nog maanden uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lukaky lijkt me.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk eerste spits bij België?![]()
Origi. En Mirallas kan daar ook spelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel verrassend dat Messi er toch niet in zit nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Komen wij heel stoer met onze 3 vedettesZitten Witsel, de Bruyne en Dembele nog op de bank ook in deze formatie. Jammer voor de Belgen dat Benteke er niet bij kan zijn
![]()
Nainggolan is niet eens opgeroepenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Komen wij heel stoer met onze 3 vedettesZitten Witsel, de Bruyne en Dembele nog op de bank ook in deze formatie. Jammer voor de Belgen dat Benteke er niet bij kan zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima stats ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je wor getrolled ouwe, heb ik zomaar het ideequote:
#FreeTrapz![]()
Courtois 97 handling![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je zou zeggen dat hij beter moet weten.....quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou dat valt ook wel mee maar ik dacht misschien is hij uitgelekt ofzo.quote:
Maar nu komt de ubertroller naar boven. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Best komisch dit eigenlijk. Zitten we met een stel 25+ers te wachten op het BBVA TOTSquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou zeggen dat hij beter moet weten.....![]()
![]()
![]()
Nou die chickie van Falling skies ziet er wel leuk uit denk je.
en dan zoek je nog effe verder op IMDB
![]()
![]()
jij als een malle IF messi's gekocht omdat hij er niet in zat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee maar ik dacht misschien is hij uitgelekt ofzo.
Maar nu komt de ubertroller naar boven. gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meh, puntige schoudersquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
i wud still do herquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
wie is datquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij zou Mathijs zijn vader nog doen![]()
Die kende ik nietquote:
Tower Bridge wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahaha toefjes heeft het gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je heel veel voor gedronken hebben
#FreeTrapz![]()
Geen Miranda?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zijn ?
Di maria RMhoe kan dat nou weer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4 Atleti verdedigers was wel genoeg denk ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
28 goals en 11 assists. Voor Messi matig, maar voor de rest niet natuurlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dat bedoel ik, Dit is een slecht seizoen voor Messi zelf :pquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
28 goals en 11 assists. Voor Messi matig, maar voor de rest niet natuurlijk![]()
Luisteren naar Tim86quote:
Maar wie zegt dat dit echt is?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fakequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zijn ?
Di maria RMhoe kan dat nou weer
Staat ook op het forum
blablablabla![]()
Daarom zegt POTS fakequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luisteren naar Tim86
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt echt en zo zou het ook moeten zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als het fake is dan is het wel heel erg goed nagemaakt moet ik zeggen. Ik hoop eigenlijk dat het fake is want Di Maria hoort CM te staan![]()
vorige week was hij toch ook al eerder uitgelekt ? of heb ik t misquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luisteren naar Tim86
toen heb ik nog SIF maicon gekocht want wie zet er nou een CB op RB in de basis en de RB op de bank.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik nog zou spelen zou ik die Okotie interessanter vinden dan dat hele TOTS4/4 + veel lengte en een enorme upgrade
+12 shooting, er zijn IF's die +12 in totaal krijgen of niet eens dat![]()
Stavaza Zjiro?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef DutchSL het volgende:
Als ik nog zou spelen zou ik die Okotie interessanter vinden dan dat hele TOTS4/4 + veel lengte en een enorme upgrade
+12 shooting, er zijn IF's die +12 in totaal krijgen of niet eens datNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij wordt slechter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Ben benieuwd of die TOTS Ronaldo zoveel beter word als de Blauwe Ronaldo van nu.
TOTY > TOTSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Roypsv het volgende:
Ben benieuwd of die TOTS Ronaldo zoveel beter word als de Blauwe Ronaldo van nu.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTY is beter dan TOTSquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft Di Maria dan zoveel meer op RM gespeeld dan op CM ? als ik wedstrijden van Real aan het bekijken was en Di Maria speelde dan was het altijd CM![]()
Hou je bakkes gewoon en wacht af idioot!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Heeft Di Maria dan zoveel meer op RM gespeeld dan op CM ? als ik wedstrijden van Real aan het bekijken was en Di Maria speelde dan was het altijd CMOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hou je bakkes gewoon en wacht af idioot!
bohhh 7 nog maar
#FreeTrapz![]()
http://www.easports.com/f(...)fId=caGca1tqbx2A:360
TOTS is al gepost op het EA forum, het is dus wel de juiste TOTS die al was gepost![]()
Ik kijk ook niet, ben aan het werk. Laatste update die ik las was dat Rogers voorop lag vlak voor een uitgedund peloton.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stand van zaken in de giro? Sta nog een uur in de file![]()
![]()
Rogers heeft gewonnen jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, ben aan het werk. Laatste update die ik las was dat Rogers voorop lag vlak voor een uitgedund peloton.![]()
![]()
Waarom is Di Maria een RMhij heeft toch vaker op CM gespeeld godverdomme
. Bale is ook een RM en dat kan helemaal niet kut EA
Bacca dus wel
Had ik mooi alle Bin's onder de 450c
Ben benieuwd of ik er uberhaupt iets mee ga verdienen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja, Rogers gewonnen dus. Mooie comeback voor hem nadat hij onterecht geschorst werd en daarna volledig in naam gezuiverd..
Kelderbaas 4e, net buiten de bonificaties.![]()
Nog steeds lekker bezigquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Ja, Rogers gewonnen dus. Mooie comeback voor hem nadat hij onterecht geschorst werd en daarna volledig in naam gezuiverd..
Kelderbaas 4e, net buiten de bonificaties.![]()
![]()
![]()
bohhh IF Baasema's gieren van de lijst vandaagnu even 10 min wachten op de high point
#FreeTrapz![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 21-05-2014 om 16:55:02Messi. Ronaldo. Bale. #FUT La Liga #TOTS: http://t.co/TSsar94yVe http://t.co/wFDfe3Zmkt reageer retweet
![]()
Di Maria op RM snap ik ook niet. hij heeft heel veel meer op CM gespeeld. Real heeft dus met 2 RM's gespeeld dit seizoenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom is Di Maria een RMhij heeft toch vaker op CM gespeeld godverdomme
. Bale is ook een RM en dat kan helemaal niet kut EA
![]()
![]()
![]()
EA denkt ook niet van hey, misschien is het gek dat er 2 RM's van 1 team in TOTS zitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 voor in je team, 1 voor de hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
EA denkt ook niet van hey, misschien is het gek dat er 2 RM's van 1 team in TOTS zitten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet verder gelezenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
EA denkt ook niet van hey, misschien is het gek dat er 2 RM's van 1 team in TOTS zittenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zal lekker binnenlopen iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh IF Baasema's gieren van de lijst vandaagnu even 10 min wachten op de high point
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Di Maria op RM snap ik ook niet. hij heeft heel veel meer op CM gespeeld. Real heeft dus met 2 RM's gespeeld dit seizoen![]()
haha nerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Di Maria op RM snap ik ook niet. hij heeft heel veel meer op CM gespeeld. Real heeft dus met 2 RM's gespeeld dit seizoen![]()
![]()
Hij deed je na.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Dat is die kut Mocro in Italie al.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Pepe wordt de beste CB van het spelOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2 stuks binnen 1 finisher voor 195 1 hunter voor 196Kquote:
#FreeTrapz![]()
Dat krijg je als de afkorting van Real Madrid RM is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Vond jij hem echt slecht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw tip van TOTS Leno is wel de slechtste tip die ik hier gelezen heb dit jaarWat een idioot. Je kunt beter lucht opstellen. Of de rechtshalf van ADO in de goal.
Messi niet eens verdiend. Hadden beter Sanchez kunnen nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met de term slecht geef ik hem nog te veel credits. Nutteloos, hopeloos, kip met aids dekken de lading beter.quote:![]()
Sanchez er niet in is wel een beetje vreemd. heeft een goed seizoen gedraaid en heeft toch aardig wat gescoord en veel assistsquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Messi niet eens verdiend. Hadden beter Sanchez kunnen nemen.![]()
Het almachtige EA heeft gesproken. Dit het het TOTS, en daar moeten we het mee doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sanchez er niet in is wel een beetje vreemd. heeft een goed seizoen gedraaid en heeft toch aardig wat gescoord en veel assists![]()
meeste zijn onbetaalbaar, miss een ramosje pakken maar kan je beter TOTY kaart nemen denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een kut TOTS. Me hele dag naar de tyfes.
en rakatic afhankelijk van prijsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar de meute heeft nu toch wel door dat een TOTS Bale, Messi of Ronaldo pullen bijna onmogelijk is?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meeste zijn onbetaalbaar, miss een ramosje pakken maar kan je beter TOTY kaart nemen denk ik
en rakatic afhankelijk van prijs![]()
Ik wil Modric, Courtois en Godin denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meeste zijn onbetaalbaar, miss een ramosje pakken maar kan je beter TOTY kaart nemen denk ik
en rakatic afhankelijk van prijsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de term slecht geef ik hem nog te veel credits. Nutteloos, hopeloos, kip met aids dekken de lading beter.
Hij is wel relatief klein, aan een NIF Courtois heb je misschien meer inderdaad..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Toen ik Neuer op doel zette ging alles beter. Ik won meer wedstrijden, maakte promotie op het werk, ik kreeg meer seks, en mijn zieke broer werd weer beterquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is wel relatief klein, aan een NIF Courtois heb je misschien meer inderdaad...Neuer
![]()
![]()
Ik morste speeksel van het lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik Neuer op doel zette ging alles beter. Ik won meer wedstrijden, maakte promotie op het werk, ik kreeg meer seks, en mijn zieke broer werd weer beterNeuer
![]()
![]()
bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik had echt een tof idee om Di maria op CAM te zetten achter Aguero en Tevez maar dat gaat niet door![]()
![]()
lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Maver24 het volgende:
ik had echt een tof idee om Di maria op CAM te zetten achter Aguero en Tevez maar dat gaat niet door![]()
toet toet boing boingquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef el-blanchito het volgende:
Vanavond nog een Eredivisie TOTS erbij![]()
Pepe, Koke, en 9 Colombianen erbij. Moet wel een vet elftal opleveren. En dan ultimate high pressure spelen![]()
![]()
Jeeej tentamen wel gehaald denk k
En prima totsie voor timmy
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eddie Johnson voorin naast Obafemi Martins en achterin een MLS pace-verdediging.
Martinsquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef TBakkert het volgende:
Eddie Johnson voorin naast Obafemi Martins en achterin een MLS pace-verdediging.Wel Wynne op RB?
![]()
Henry >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Martinsquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef TBakkert het volgende:
Eddie Johnson voorin naast Obafemi Martins en achterin een MLS pace-verdediging.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: