Gewoon een kleine duw, intern opgelost. Niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik neem aan dat als Dennis had gewild hij had kunnen zorgen dat Ruud er uit ging. Danwel bij de redactie als bij de groep.
wat was dat toch erg allemaal maar zo heerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
En toen gingen alle Utopiaantjes weer braaf slapie doen.![]()
![]()
En om nou te zeggen TópTitel ook weer niet, er zijn hier helemaal geen discussiesquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel benieuwd naar zijn TT.
Ik ben van mening dat de actie van onze Ruud wel wat zwaarder was dan dit incident. Begrijp me niet verkeerd hoor, dat hij er nog in zit geeft alleen maar meer kans op een nog heftigere uitbarsting en dat levert dan wel weer leuke streams op natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar eerst nog ff fluisteren waardoor ik een koptelefoon opzet en dadelijk weer boos ben omdat vanes dan weer schreeuwt ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
En toen gingen alle Utopiaantjes weer braaf slapie doen.![]()
![]()
Beetje achterhaald ja. Ik ben nu nog meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En om nou te zeggen TópTitel ook weer niet, er zijn hier helemaal geen discussies
Hoe zat het eigenlijk met de kijkcijfers van DGK?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De OP is gemaakt door LS toch......zie POLLsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie nog dingen veranderen in een lopend topic![]()
Snap er niks van.
Volgens mij waren die wel goed, is door RTL overgenomen van talpa.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:36 schreef .Exe het volgende:
[..]
Hoe zat het eigenlijk met de kijkcijfers van DGK?
Beter dan Upotia of . . ?
ik heb even dm gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Scherzo het volgende:
Renevanlaaren... Ik heb ook een Samsung tablet 10.1 nexus.... Hier werkt t wel, maar misschien moet je een apart paspoort aanvragen?
Uit de Google play store... Maar volgens mij kun je ook via de website aan een app danwel account komen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Scherzo het volgende:
Renevanlaaren... Ik heb ook een Samsung tablet 10.1 nexus.... Hier werkt t wel, maar misschien moet je een apart paspoort aanvragen?
Absoluut! En dan effe de boel verbouwen tegen de Engelsen - en Muttie was weer 2 maanden dicht danquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef zwellever het volgende:
[..]
En in het weekend naar "Muttie Muller" in Zeven?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uit de Google play store... Maar volgens mij kun je ook via de website aan een app danwel account komen...
Zelfs bij vakantieveilingen waren ze enige tijd te koop...
raar hier pakt hij hem nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Uit de Google play store... Maar volgens mij kun je ook via de website aan een app danwel account komen...
Die app werkt niet op een veroudere Android versie helaas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ruud als ParaBrother? Ik ben eerder bang dat een verplicht setje "Ouwe" moet blijven zitten om de vaart erin te houden.. teveel Nieuw dreigt ook dat er lethargie ontstaat omdat de kennis en ervaring van het "Utopiarunnen" stelselmatig weggestemd isquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de actie van onze Ruud wel wat zwaarder was dan dit incident. Begrijp me niet verkeerd hoor, dat hij er nog in zit geeft alleen maar meer kans op een nog heftigere uitbarsting en dat levert dan wel weer leuke streams op natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |