Ach dat is weer zo'n verhaaltje dat zijn eigen leven is gaan leiden in de Cosquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende toch echt dat hij ook beveiliger was, maar zo zie je maar weer ook ik kan mij vergissen
Ja en al helemaal Vanessa die groente rechtstreeks vanuit het zand eetquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat ze allebei al die rauwe groentes absoluut niet te vreten vinden en zich er voornamelijk zelf mee hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach dat is weer zo'n verhaaltje dat zijn eigen leven is gaan leiden in de Cos
Geen vogels hierquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe mee lekker
Vanmorgen om 4,30 uit best gepest door die pokkuh herrie van een kutvogel, zit hier zo beest de hele dag te schreeuwen om gek van te worden
Ik weet alleen nog steeds niet of zijn auto wel een trekhaak heeftquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef PTLe het volgende:
Wel weer leuk te lezen dat Huub hier mee leest , maar zorgen dat er aan bepaalde dingen wat gedaan word is er niet bij ,en hij hoort hier wel veel negativiteit , en dat vind ik wel leuk
Ze is gek op werken. Ze kan er uren naar kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Ironisch dat Laura "hard werken" gister in de centraal nog belangrijk en een reden voor een positieve stem noemde.
Toen moest ik ook ff lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Ironisch dat Laura "hard werken" gister in de centraal nog belangrijk en een reden voor een positieve stem noemde.
Ik heb het niet gezien, maar heeft ze ook nog een definitie gegeven? Want 1x in de week een bed verschonen en een ei koken, noem ik niet bepaald hard werken. Dat zitten 'haar oudjes' ook een week in de strontquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit........quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa maakt nu zelf de melktank maar schoon, dan weet ze zeker dat het gebeurt.
[ afbeelding ]
Ze heeft Lot een stem gegeven dus veel kauwen denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar heeft ze ook nog een definitie gegeven?
Zo te zien zit er ook geen melk in die tankquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit
Nu trekt ze een kuip water voor de koeien de wei in, sinds wanneer kunnen koeien niet meer uit een paardendrinkbak drinken?
Die tank is leeg hoor volgens mij. Boer Sjon is gisteravond geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit
Nu trekt ze een kuip water voor de koeien de wei in, sinds wanneer kunnen koeien niet meer uit een paardendrinkbak drinken?
Ja, wat kwam die doen eigenlijk ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tank is leeg hoor volgens mij. Boer Sjon is gisteravond geweest.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:51 schreef pullup het volgende:
Niet naar Isa zwaaien Nico, het is net zo rustig.
Voer brengen, melk ophalen en laten zien hoe ze met Bief moeten lopen.quote:
kwam ze uitnodigen voor hun feestje op de boerderie z zijn 25 jaar getrouwd, maar ze gaan niet ze mogen het terrein niet afquote:
Dank.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Voer brengen, melk ophalen en laten zien hoe ze met Bief moeten lopen.
O, dat had ik toen ik nog in Winterswijk woonde, midden in het dorp. In het begin lag ik er wakker van, later hoorde ik het niet meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen vogels hierGewoonlijk tot wat dieper in de nacht wat lallend passerend bar volk maar daar ben ik wel immuun voor geworden
Er moest sowieso kuikenvoer komen, met dank aan Ruud. En ik denk ook dat Sjon ze even een paar dingen op het hart wilde drukken. Het belang van het lopen met Bief en een waarschuwing dat ze moeten oppassen met wat ze te eten krijgt. Dat kuikenvoer schijnt dus echt heel slecht te zijn voor een zwangere koe..quote:
Is ook vermoeiend hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is gek op werken. Ze kan er uren naar kijken.
en laag da ze vliegen, je kon ook zien welke maatschappij het wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:56 schreef pullup het volgende:
Apart dat je daar al die vliegtuigen zo goed hoort eigenlijk![]()
Hier in Amsterdam hadden ze vorige week besloten om alles daadwerkelijk midden over het centrum te sturen maar dat ligt toch wat dichterbij dan het Gooi
Het lijkt mij dat je dit niet met koud water schoonkrijgt. Net als die melkmachine, John heeft gezegd moet met warm water.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit........
Dat zijn gevechtsvliegtuigen zo te horen. Zal wel net langs een oefenroute liggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:56 schreef pullup het volgende:
Apart dat je daar al die vliegtuigen zo goed hoort eigenlijk![]()
Hier in Amsterdam hadden ze vorige week besloten om alles daadwerkelijk midden over het centrum te sturen maar dat ligt toch wat dichterbij dan het Gooi
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en laag da ze vliegen, je kon ook zien welke maatschappij het was
Dat zal je daar dan wel hebben nog steeds jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat zijn gevechtsvliegtuigen zo te horen. Zal wel net langs een oefenroute liggen.
Het sopwater gaat op de mesthoop.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:59 schreef Brabopapa het volgende:
Geen Isa swing, het water op de mesthoop, Ook een idee van boer John?
Als je reinigingsmiddel gebruikt wel... En waarschijnlijk gaat de melk van de utopiabeesten niet in de kaas,,, De kwaliteitswaarborging is miniem...quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je dit niet met koud water schoonkrijgt. Net als die melkmachine, John heeft gezegd moet met warm water.
En is ook logisch, die melk is moddervet dat krijg je met koud water niet schoon
Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:01 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Als je reinigingsmiddel gebruikt wel... En waarschijnlijk gaat de melk van de utopiabeesten niet in de kaas,,, De kwaliteitswaarborging is miniem...
Ze ziet er in ieder geval niet uit als een gezonde jonge vrouw.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:02 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind raar dat Marije nu heeft heel andere idees met wat ze wil in Utopia doen? Ze is toch voor gezonde eten, sport..etc...
Nu denkt ze om een camping te beginnen...Maar een combinatie met camping en gezonde voeding is raar...een camping is meer bier ,patat en kroketten ...
Dus ik twijfel nu veel of Marije de pure en gezonde vrouw is die ze zegt!!!!
Heb je gezien wat een bleek smoeltje die meid heeft, die doet niks met voeding, af en toe receptje lezen en dat was hetquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:02 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind raar dat Marije nu heeft heel andere idees met wat ze wil in Utopia doen? Ze is toch voor gezonde eten, sport..etc...
Nu denkt ze om een camping te beginnen...Maar een combinatie met camping en gezonde voeding is raar...een camping is meer bier ,patat en kroketten ...
Ja echt,ze is zo bleek...quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval niet uit als een gezonde jonge vrouw.
Vind haar ogen hol, mager ingevallen toetjequote:
Tja die had in het begin erin gemogen, dan had ze nog kunnen genieten van de gezonde kost van Vanessa, Verder vind ik haar een dood musjequote:Op woensdag 21 mei 2014 08:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je gezien wat een bleek smoeltje die meid heeft, die doet niks met voeding, af en toe receptje lezen en dat was het
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:07 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Tja die had in het begin erin gemogen, dan had ze nog kunnen genieten van de gezonde kost van Vanessa,
Ik heb wel het sop worpjequote:
Toen was ZDNGMW al een tijdje weg uit DGK. Ze kwam samen met haar zus Astrid terug om voor de bewoners te koken en werd na dit "incident" snel afgevoerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen was ZDNGMW al een tijdje weg uit DGK. Ze kwam samen met haar zus Astrid terug om voor de bewoners te koken en werd na dit "incident" snel afgevoerd.
If my memory serves me right.
De rotmeidquote:
Elke keer als ze door de keuken loopt maakt ze opmerkingen. Maar ze heeft het echt losgelaten hoor <not>.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De rotmeid
De keuken is eigenlijk best netjes opgeruimd ook al doet Vanessa er niets meer aan
Denk ook niet dat ze het los kan laten, die gaat nog wel een paar keer helemaal flippen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Elke keer als ze door de keuken loopt maakt ze opmerkingen. Maar ze heeft het echt losgelaten hoor <not>.
Vrijdag krijgt ze eters, let er maar op dat ze vrijdag weer loopt te bazen hoor
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Elke keer als ze door de keuken loopt maakt ze opmerkingen. Maar ze heeft het echt losgelaten hoor <not>.
Vrijdag krijgt ze eters, let er maar op dat ze vrijdag weer loopt te bazen hoor
Hopelijk zitten ze beide straks op de schop stoel hahahaha wat zullen ze balenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat een rotwijf die Billy. Die had er echt uitgetieft moeten worden.
Opeens weer grote bek over anderen.
Walgelijk mens
Ik ben ook van onder de rivieren omaquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Onbegrijpelijk dat die zo'n enorme hoeveelheid fans heeft. Of is het 'onder de rivieren steunen we elkaar door dik en dun en slecht eten' mentaliteit
ja en straks is lau weer aan het klagen over misj purrrrfektquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef Rica het volgende:
Doet Laura het schoonmaken van de koeling helemaal niet meer? Ik zie Isa weer aan het poetsen.
Veel werk ja. Maar ozo lekker, die groenten net van het land. Mijn ouders hadden een groententuin, een redelijk grote. Was wel erg oke hoor. Hobby van mijn vader.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Als je eigenlijk nagaat hoeveel tijd er in zo akker gaat zitten dan is het zelf verbouwen van groente ook niet goedkoop.
ik ben van fan naar hater gegaan en kom uit limbolandquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben ook van onder de rivieren oma![]()
Maar ben absoluut niet te vergelijken met die tokkie daar
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben ook van onder de rivieren oma![]()
Maar ben absoluut niet te vergelijken met die tokkie daar
Dat babbeltje heeft ze gebruikt om erin te blijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:02 schreef Paule33 het volgende:
JA! Net echt, en dan s'avonds natuurlijk ook bingo. Schijnt dat dit voor sommigen eigenlijk hun Utopia al is. Dus sluit goed aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:02 schreef Paule33 het volgende:
haha...dat kan ik geloven...Ruud + camping is echt gezond...hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat Marije zei tegen Isa dat ze wel verliefd kon worden op ruud
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat Marije zei tegen Isa dat ze wel verliefd kon worden op ruud
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
Nou dat zou best kunnen, de overstap is voor Ruud niet zo groot, ze zijn allebei even lelijk Billy en Marijequote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, en wat een lelijke taal, ga je mond spoelen met groene zeep, en je toetsenbord ook
Die leest en post als prive persoon, niet als medewerker van Talpa/Utopia. COS maakt maar een heel,heel klein deel uit van de streamers - heb af en toe de indruk dat sommigen het belang van COS erg overschatten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef PTLe het volgende:
Wel weer leuk te lezen dat Huub hier mee leest , maar zorgen dat er aan bepaalde dingen wat gedaan word is er niet bij ,en hij hoort hier wel veel negativiteit , en dat vind ik wel leuk
Dat zou ook de reden zijn dat billy er nog in zit , heeft niemand het mee gekregen ??quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:27 schreef gereed het volgende:
[..]
Nou dat zou best kunnen, de overstap is voor Ruud niet zo groot, ze zijn allebei even lelijk Billy en Marije
Totaal niet meer serieus te nemen dat mens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
Dat vind ik dan niet logisch, als ik die kwezel leuk zou vinden en eventueel verliefd zou kunnen worden, dan jaag ik de concurrentie toch over het hek? Maar goed, als je dat kan ben je zelf ook een ééncellig weekdierquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:29 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat zou ook de reden zijn dat billy er nog in zit , heeft niemand het mee gekregen ??
Is wel een aardig idee. Niet het volgende setje. Wel de reactie van Billy daarom. Marije is zeker niet knap, maar ziet er echt wel een heel stuk beter uit als Billy. Daar is natuurlijk niet zoveel voor nodig. Een Marije die werk gaat maken van Ruud, en dan Billy die als een havik achter Marije aan gaat. Hmm.. Morgen beginnen daarmee ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:29 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat zou ook de reden zijn dat billy er nog in zit , heeft niemand het mee gekregen ??
Er wordt vergeten dat het wel een tv programma is. Hoeveel fantastische streams, hoeveel fantastische minuten TV, hoeveel berichten in diverse pulp-bladen zal zoiets opleveren...quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet logisch, als ik die kwezel leuk zou vinden en eventueel verliefd zou kunnen worden, dan jaag ik de concurrentie toch over het hek? Maar goed, als je dat kan ben je zelf ook een ééncellig weekdier
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik word zelf een beetje ééncellig geloof ik van dat streamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:36 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Er wordt vergeten dat het wel een tv programma is. Hoeveel fantastische streams, hoeveel fantastische minuten TV, hoeveel berichten in diverse pulp-bladen zal zoiets opleveren...
mag ik ook koffiequote:Op woensdag 21 mei 2014 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik word zelf een beetje ééncellig geloof ik van dat streamenwe nemen nog maar een
quote:
als die ene cel nog maar wel hersenactiviteit geeft maar zelfs dat zie ik niet meer bij een paar bewonersquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik word zelf een beetje ééncellig geloof ik van dat streamenwe nemen nog maar een
Hij is niet eerlijk. En als hij niet eerlijk op vragen kan reageren, moet hij gewoon helemaal niet reageren. Wat zijn dat nou voor dooddoeners?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef PTLe het volgende:
Nee, ik schijt nog net mijn keuken niet vol.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als die ene cel nog maar wel hersenactiviteit geeft maar zelfs dat zie ik niet meer bij een paar bewoners
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
7-7 komt eraan hoe ga ik het recht lullen
Ik zie het meer als een vorm van ironie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet eerlijk. En als hij niet eerlijk op vragen kan reageren, moet hij gewoon helemaal niet reageren. Wat zijn dat nou voor dooddoeners?
"Als de bewoners het onderling bij kunnen leggen is geweld toegestaan???"![]()
Morningquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:18 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Veel werk ja. Maar ozo lekker, die groenten net van het land. Mijn ouders hadden een groententuin, een redelijk grote. Was wel erg oke hoor. Hobby van mijn vader.
GM btw
Dan heb je toch je antwoordquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet eerlijk. En als hij niet eerlijk op vragen kan reageren, moet hij gewoon helemaal niet reageren. Wat zijn dat nou voor dooddoeners?
"Als de bewoners het onderling bij kunnen leggen is geweld toegestaan???"![]()
Dom van haar dat ze dan Billy niet weg gestuurd heeftquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef Oekaboe het volgende:
wanneer zei ze dat danquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dom van haar dat ze dan Billy niet weg gestuurd heeft
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Daar gaat ze toch niet meer intrappen.... maar ja, als brandnetels extra prikken omdat ze willen paren, en erwtjes hand in hand zitten
IK heb het niet gehoord, lees het net hiero.quote:
Mocht niet van achterquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dom van haar dat ze dan Billy niet weg gestuurd heeft
Ja, maar dat is niet het antwoord wat hij gaf.quote:
Hahaha ja, maar dat kwam nog belachelijker over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:53 schreef voordewind het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een vorm van ironie.
Ik vermaak me kostelijk om zo'n opmerking!
(Maar volgens mij zei Huub/Peter/Kees het net iets anders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |