quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Tomansss het volgende:
Of is er kans dat het spontaan ontbrand als het schudt tijdens rijden.
niet alle plastic toch zo een dikke cola fles zal vast werken of anders kleine jerrycanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
zon oude harde colafles kun je het wel 'even' in bewaren, gewoon voor nood
benzine vreet plastic op
geen probleem waarschijnlijk zo bijtend is benzine ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Tomansss het volgende:
Oke. Ga mijn scooter helemaal leeg rijdenom te zien hoe veel km ik op 1 tank kan rijden. En heb die fles nodig voor reserve. Heb hem dan 2 dagen in mn buddysit ofzo
Precies, zo'n glazen fles.. En dan een stuk katoen om de dop heen tegen het eventuele lekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
zon oude harde colafles kun je het wel 'even' in bewaren, gewoon voor nood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Tomansss het volgende:
Of is er kans dat het spontaan ontbrand als het schudt tijdens rijden.
jesus gristusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Tomansss het volgende:
Oke. Ga mijn scooter helemaal leeg rijdenom te zien hoe veel km ik op 1 tank kan rijden. En heb die fles nodig voor reserve. Heb hem dan 2 dagen in mn buddysit ofzo
Tank je scooter vol rij 100 km tank hem daarna weer vol en kijk hoeveel liter erin gaat dan kijken hoeveel je tankinhoud is wat tellen en aftrekken en je hebt een antwoordtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Tomansss het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen probleem waarschijnlijk zo bijtend is benzine ook niet
leeg rijden doe je toch ook met kilometerteller TS wilt graag naar huis als ze scooter leeg gereden is daarom extra benzinequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jesus gristus
daar is een km-teller voor
Oww tja 2 liter flessen die zijn al wat stevigerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jawel.
als je een nieuwe literfles neemt, die dunne 'mileuvriendelijke' loopt het er gewoon aan de onderkant uit
moet ik alles uitleggen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
leeg rijden doe je toch ook met kilometerteller TS wilt graag naar huis als ze scooter leeg gereden is daarom extra benzine
grotere flessen hebben een groter oppervakte relatief tov inhoud, dus neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oww tja 2 liter flessen die zijn al wat steviger
die 2 liter flessen zijn nog niet natuurvriendelijk naar me wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
grotere flessen hebben een groter oppervakte relatief tov inhoud, dus nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |